Klink Skrevet 21. april 2020 #19801 Skrevet 21. april 2020 6 minutter siden, Jeezebel skrev: Ja, det kan være så enkelt som at CBE selv synes dette var relevant å svare på? Hvem vet forresten hvem som stilte spørsmålet.... Har ingen forståelse for at det er relevant å vite hvorvidt noen bruker undertøy, enten det er under treningstøy eller andre plagg. Ikke vet jeg.
Hunter7 Skrevet 21. april 2020 #19802 Skrevet 21. april 2020 57 minutter siden, Hellasinmyheart said: Tja. Det var noen som spurte om det på bloggen og hun svarte. Det var ikke en opplysning hun kom med uoppfordret. Vedkommende som spurte synes kanskje det var relevant. 1 hour ago, Nudeldama said: Var det ikke svar på et spørsmål i kommentarfeltet? Nei, det var ikke et spørsmål som sådan. Og jo, det var en opplysning CBE kom med uoppfordret. Quote Quote Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/19/ut-pa-tur-feriehjemmet/#comments 13
Halle-Palle Skrevet 21. april 2020 #19803 Skrevet 21. april 2020 4 timer siden, Levina skrev: Nå er jo ikke slik at CBE aldri bruker sykkehjelm. Det kan være at barna ikke bruker hjelm når de sykler med sine barn engang i fremtiden i 5 km/ t og stå inne for det, eller at de velger å bruke hjem alltid. Poenget mitt er av vi alle tar våre egne avgjørelser så lenge det er innenfor loven. Synes det blir feil at CBE skal late som hun bruker hjelm i den situasjonen når hun ikke gjør det. Altså å velge og ikke vise bilde av henne på sykkel uten sykkelhjelm. Er så for influencere som står for der de gjør og ikke sier en ting, men gjør noe annet, og som tør å ta egne avgjørelser, selv om moralpolitiet alltid er tilstede med pekefingeren. Det er ikke snakk om å skjule at hun ikke bruker hjelm, på samme måte som det å ikke vise bilder av barna er å skjule at hun har barn (ref en tidligere diskusjon om barneeksponering). Hun betegner seg som en influenser, altså en som påvirker andre. Hadde hun bare latt være å poste bilder av seg selv på sykkel uten hjelm hadde situasjonen vært en helt annen. Men hun kjører oppskriften hun vet virker - uten hjelm og med stumpen ut. 59 minutter siden, Nudeldama skrev: Jeg synes bare ikke det er noe å lage noe oppstuss om. Det er ikke eksponering av barn eller manglende reklamemerking. Det går ikke ut over noen. Det går litt under "kritisere alt hun gjør ". Jovisst var det barn i blogginnlegget. Hva ellers har hun å blogge om? Barn, kropp, trening (som alibi for å få vise kropp), kaffekopp og nyinnkjøp til huset. I en evig runddans. 27
Nudeldama Skrevet 21. april 2020 #19804 Skrevet 21. april 2020 1 minutt siden, Halle-Palle skrev: Jovisst var det barn i blogginnlegget. Hva ellers har hun å blogge om? Barn, kropp, trening (som alibi for å få vise kropp), kaffekopp og nyinnkjøp til huset. I en evig runddans. Det var ikke barn i blogginnlegget som ble kritisert og gjort narr av, men at hun valgte å si at hun ikke hadde truse under i kommentarfeltet. Den kommentaren skader ingen, så hvorfor kommentere det? 6
Hellasinmyheart Skrevet 21. april 2020 #19805 Skrevet 21. april 2020 1 minutt siden, Pjolterbeist skrev: Nei, det var ikke et spørsmål som sådan. Og jo, det var en opplysning CBE kom med uoppfordret. Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/19/ut-pa-tur-feriehjemmet/#comments Åja, men da så. Godt du med ditt øye for detaljer har full kontroll😉Men nå kom svarer likevel som en tilbakemelding på et spørsmål om tightsen er gjennomsiktig. Kanskje hun ikke har et anstrengt forhold til nakenhet? Og hva er poenget med å utbrodere dette over så mange sider her inne? Er det virkelig så provoserende med nakenhet i 2020? Dette er virkelig fascinerende lesning . 5
Gjest Lin11 Skrevet 21. april 2020 #19806 Skrevet 21. april 2020 1 time siden, Klink skrev: Har forstått det slik at hun siler ut spørsmål hun ikke vil svare på og poster de hun vil svare på. Hun kunne latt være å legge ut spørsmålet. Enig med du! Men da hadde det ikke blitt så mye engasjement rundt dette. Både seriøs og useriøs sådan.
Gjest Lin11 Skrevet 21. april 2020 #19807 Skrevet 21. april 2020 (endret) 30 minutter siden, Pjolterbeist skrev: Nei, det var ikke et spørsmål som sådan. Og jo, det var en opplysning CBE kom med uoppfordret. Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/19/ut-pa-tur-feriehjemmet/#comments Endret 21. april 2020 av Lin11
Knope Skrevet 21. april 2020 #19808 Skrevet 21. april 2020 6 timer siden, Levina skrev: Nå er det mange oppegående personer som IKKe reagerer på hva hun legger ut, snarere tvertimot, men liker å følger denne influenceren basert på henne som person, hva hun deler og selve konseptet på bloggen. (...) Hvilke oppegående personer er det snakk om? 10
Surikatt Skrevet 21. april 2020 #19809 Skrevet 21. april 2020 4 timer siden, Lin11 skrev: Den fargen som er på tightsen er siste kolleksjon. Det samme gjelder de beige treningsklærne. De var ikke fine, verken tightsen eller treningsklærne. 1
Gjest Lin11 Skrevet 21. april 2020 #19810 Skrevet 21. april 2020 5 minutter siden, Surikatt skrev: De var ikke fine, verken tightsen eller treningsklærne. De er populære blant ungdomen. De drar gjerne buksa enda lenger opp i sprekken 🤣
123Frustrert Skrevet 21. april 2020 #19811 Skrevet 21. april 2020 11 minutter siden, Hellasinmyheart skrev: Åja, men da så. Godt du med ditt øye for detaljer har full kontroll😉Men nå kom svarer likevel som en tilbakemelding på et spørsmål om tightsen er gjennomsiktig. Kanskje hun ikke har et anstrengt forhold til nakenhet? Og hva er poenget med å utbrodere dette over så mange sider her inne? Er det virkelig så provoserende med nakenhet i 2020? Dette er virkelig fascinerende lesning . Det handler da ikke om kropp eller nakenhet, det er slettes ikke provoserende med nakenehet. Tror du misforstår veldig 😀 det handler om at man skal fremstå som perfekt og bedre en man er. Man skal fremstå som ressurssterkt og reflektert når man slettes ikke er det. Man skal fremstå som at man har «perfekt» kropp fordi man lever så veldig sunt og trener så mye, når man verken har perfekt kropp eller lever så veldig sunt. Det provoserende er når man skal fremstå som bedre en alle andre når man absolutt ikke er det. Når man later som at man har født to barn, er over 30 år og ikke har utflod😂😂 det er å vri seg i latter kramper av. 19
Nudeldama Skrevet 21. april 2020 #19812 Skrevet 21. april 2020 1 minutt siden, 123Frustrert skrev: Det handler da ikke om kropp eller nakenhet, det er slettes ikke provoserende med nakenehet. Tror du misforstår veldig 😀 det handler om at man skal fremstå som perfekt og bedre en man er. Man skal fremstå som ressurssterkt og reflektert når man slettes ikke er det. Man skal fremstå som at man har «perfekt» kropp fordi man lever så veldig sunt og trener så mye, når man verken har perfekt kropp eller lever så veldig sunt. Det provoserende er når man skal fremstå som bedre en alle andre når man absolutt ikke er det. Når man later som at man har født to barn, er over 30 år og ikke har utflod😂😂 det er å vri seg i latter kramper av. Hvordan får du det å gå uten truse under tights til å bli at hun ønsker å fremstå perfekt og bedre enn alle andre? 8
pøbelsara Skrevet 21. april 2020 #19813 Skrevet 21. april 2020 Nå har jeg vært på IG-stories - og til det jeg så der, har jeg bare en ting å si. #stopsharenting! 33
Hellasinmyheart Skrevet 21. april 2020 #19814 Skrevet 21. april 2020 Akkurat nå, 123Frustrert skrev: Det handler da ikke om kropp eller nakenhet, det er slettes ikke provoserende med nakenehet. Tror du misforstår veldig 😀 det handler om at man skal fremstå som perfekt og bedre en man er. Man skal fremstå som ressurssterkt og reflektert når man slettes ikke er det. Man skal fremstå som at man har «perfekt» kropp fordi man lever så veldig sunt og trener så mye, når man verken har perfekt kropp eller lever så veldig sunt. Det provoserende er når man skal fremstå som bedre en alle andre når man absolutt ikke er det. Når man later som at man har født to barn, er over 30 år og ikke har utflod😂😂 det er å vri seg i latter kramper av. Vi er nok ikke enige der. Bloggen til CBE er lett underholdning verken mer eller mindre for de fleste av oss. Jeg klarer ikke å forstå din at du er så provosert av CBE og likevel lese bloggen hennes. At du «vrir deg i kramper av latter» sier egentlig mest om deg. Det minner veldig om sånn atferd jeg så på ungdomsskolen blant jenter. 5
Hunter7 Skrevet 21. april 2020 #19815 Skrevet 21. april 2020 50 minutter siden, Hellasinmyheart said: Åja, men da så. Godt du med ditt øye for detaljer har full kontroll😉Men nå kom svarer likevel som en tilbakemelding på et spørsmål om tightsen er gjennomsiktig. Kanskje hun ikke har et anstrengt forhold til nakenhet? Og hva er poenget med å utbrodere dette over så mange sider her inne? Er det virkelig så provoserende med nakenhet i 2020? Dette er virkelig fascinerende lesning . Altså, dette er vel ikke snakk om å ha et godt øye for detaljer (hvilket jeg faktisk har, men det er en annen diskusjon), men i dette tilfellet var det faktisk ikke annet enn å komme med korrekt informasjon. Enhver vet at den mest redelige måten å gjøre dette er å dokumentere det med originalkilden. Det konkrete spørsmålet kom først etter at CBE selv hadde informert leseren om sin underbukse-status. Jeg har ikke sagt noe om nakenhet, ei heller spekulert i hvilket forhold hun har til det. Dette er noe du bringer på banen. Jeg har heller ikke bedrevet noen sidevis utbrodering. Hvorvidt jeg finner nakenhet provoserende har heller ingenting med spørsmålet jeg stilte, nærmere sagt: Hvilken nytteverdi hhv. -funksjon for leseren har informasjonen CBE kommer med vedr. at hun ikke bruker underbukse når hun har på seg tights? 24
Gjest Dacini Skrevet 21. april 2020 #19816 Skrevet 21. april 2020 Debatten er interessant og det er bra at det er to sider som kan sparre hverandre, men at noen kan forsvare at man ikke sykler med hjelm syns jeg er spesielt. Sykkel og hjelm hører sammen, akkurat som rytter på hest og hjelm, selv om det ikke det er nedfelt i en lov. Det er rett og slett bare lurt å ta sine forhåndsregler og være et godt forbilde for sine barn når det kommer til sikkerhet. -dacini-
123Frustrert Skrevet 21. april 2020 #19817 Skrevet 21. april 2020 35 minutter siden, Nudeldama skrev: Hvordan får du det å gå uten truse under tights til å bli at hun ønsker å fremstå perfekt og bedre enn alle andre? Ikke at bare at man går i tights uten truse, men alt cbe skriver om handler om at cbe.no er perfekt og ergo bedre en de aller, aller fleste. Ingen er perfekte, bortsett fra cbe da. De kan alt og vet alt 😀 7
Gjest Lin11 Skrevet 21. april 2020 #19818 Skrevet 21. april 2020 Jeg sykler med mini hver dag, en dag tok jeg ikke på meg hjelmen. Hen spurte meg hvorfor jeg ikke hadde den på? Jeg var svar skyldig og måtte hente den og ta den på. Klok 7 åring.
Nudeldama Skrevet 21. april 2020 #19819 Skrevet 21. april 2020 13 minutter siden, 123Frustrert skrev: Ikke at bare at man går i tights uten truse, men alt cbe skriver om handler om at cbe.no er perfekt og ergo bedre en de aller, aller fleste. Ingen er perfekte, bortsett fra cbe da. De kan alt og vet alt 😀 Jeg ser bare ikke sammenhengen mellom det med tights og det å fremstå som perfekt. 6
123Frustrert Skrevet 21. april 2020 #19820 Skrevet 21. april 2020 2 minutter siden, Nudeldama skrev: Jeg ser bare ikke sammenhengen mellom det med tights og det å fremstå som perfekt. Cbe mener hun ikke trenger å gå med truse når hun har på seg tights blant annet fordi det ikke lukter av underlivet sitt. Nok en gang med en undertone som « mitt underliv lukter det tross alt ingenting av». Det lukter av alle kvinners underliv, enten man vil det eller. Så klart om man ikke bruker deo for underlivet da, som cbe sier hun gjør, til tross for at det ikke lukter.. 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå