Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Nå vet jeg ikke hvor mange som var ombord ved disse reisene, men som jeg alt har skrevet er det lite sannsynlig at avgangene ville blitt kansellert utelukkende dersom denne familien ikke hadde reist :)

For øvrig artig at enkelte synes det er så fælt at personer de åpenbart er misunnelige på drar på feriereiser, og bruker bekymring for klodens fremtid som påskudd :)

Jeg ser helst at du ikke tillegger meg meninger eller følelser jeg ikke har. Jeg er ikke misunnelig på X antall turer hit og dit eller det dølle livet de ser ut til å leve, med få impulser fra andre enn hverandre i løpet av en uke. 

Vennligst hold hersketeknikkene dine for deg selv.

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen bra de får lagt ut rikelig med reklame, posert i bikini og bar overkropp og posere med stive brystvorter og de ett år gamle plutselig så store puppene sine mens morgenkaffen nytes 😂😂 Faktisk akkurat slike ting jeg forbinder med overaskelsesbesøk hos besteforeldre i Syden. Yeah. Sånn sett synes jeg Anna Rasmussen er i bedring; da hun filmet hos bestefaren sa hun "kanskje ikke det man legger ut på instagram, slike små leiligheter" eller noe. Først tenkte jeg ooooops, men dæven, hun har sneven av ærlighet og. Morer meg iallefall litt over disse jentene på ferie. Den ene reiser til barnevakten, den andre reiser fra...  Jaja.

• Liker 12
Gjest Romsdal
Skrevet

Akkurat det sammen tenkte jeg: Jepp, nytt innlegg med stive brystvorter og barn i skjønn forening. God frokost! 🙄😏 

Skrevet
1 minutt siden, Romsdal skrev:

Akkurat det sammen tenkte jeg: Jepp, nytt innlegg med stive brystvorter og barn i skjønn forening. God frokost! 🙄😏 

Boobsa er nok bare et resultat av hard trening. Svangerskap endrer IKKE på kropp må vite. ✔

• Liker 37
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring og persondebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet
7 timer siden, Rubella skrev:

I instastoryen sin skriver hun «tanned lines» og «starstrucked».

Får ebola av hvor elendig hun er i engelsk...

Haunting the sunset i kveld 👻🌄

• Liker 24
Skrevet (endret)

:tre:

Endret av pøbelsara
  • Liker 4
Skrevet

☺️. Måtte se selv, men uff, betennelse på øyet igjen, ikke lett å skulle reklamere for alt mulig da (fikk ikke med meg hva produktet var, helt ærlig.)

• Liker 4
Skrevet
20 minutter siden, pøbelsara skrev:

Strike - struck- struck.

Yes, ikke så lett for journalisten det der.

• Liker 5
Gjest SelinaKyle
Skrevet

«På ferie er det litt lettere å få plass til egenpleie, så jeg har rukket å slappe av med agurk på øynene, det nyvaskede håret i en dott under håndkleet, agurk på øynene og bølgene som slår mot stranden som nærmeste nabo.»

kilde (obs direkte link til blogginnlegg): https://www.carolinebergeriksen.no/2019/04/07/goodiebox-manedens-egenpleie/

Dette er et kort sitat fra siste blogginnlegg. Jeg finleser aldri bloggen, er ikke spesielt pirkete heller, men herreGUD! Få plass til egenpleie? Agurk-gjentagelse, og en noe rart formulert setning der på slutten, trodde først de nærmeste naboene deres hadde en noe spesiell atferd 😉

Skrevet

Skikkelig agurk- nytt, med andre ord. ;)

• Liker 18
Skrevet
5 timer siden, SelinaKyle skrev:

«På ferie er det litt lettere å få plass til egenpleie, så jeg har rukket å slappe av med agurk på øynene, det nyvaskede håret i en dott under håndkleet, agurk på øynene og bølgene som slår mot stranden som nærmeste nabo.»

kilde (obs direkte link til blogginnlegg): https://www.carolinebergeriksen.no/2019/04/07/goodiebox-manedens-egenpleie/

Dette er et kort sitat fra siste blogginnlegg. Jeg finleser aldri bloggen, er ikke spesielt pirkete heller, men herreGUD! Få plass til egenpleie? Agurk-gjentagelse, og en noe rart formulert setning der på slutten, trodde først de nærmeste naboene deres hadde en noe spesiell atferd 😉

Ja, noe av det rareste jeg har lest. 

• Liker 11
Skrevet
12 timer siden, Litenoggod skrev:

Blir vel ikke så mye reising og farting på dem de kommende årene når eldste frøkna begynner på skolen til høsten 

Det har hun vel skrevet i bloggen også. At det ikke blir så mye reiser når Vesla starter på skolen

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, terteskjell skrev:

Det har hun vel skrevet i bloggen også. At det ikke blir så mye reiser når Vesla starter på skolen

Akkurat. Så jeg skjønner godt at de reiser mye nå jeg sånn at jentene får oppleve ting. Er jo skikkelig strengt å ta ut barna for mye ut av skolen så lenge det ikke er gyldig fravær. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Litenoggod skrev:

Akkurat. Så jeg skjønner godt at de reiser mye nå jeg sånn at jentene får oppleve ting. Er jo skikkelig strengt å ta ut barna for mye ut av skolen så lenge det ikke er gyldig fravær. 

Går an å reise og inspirere på en mer miljøvennlig måte likevel. Selv med småbarn. 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Tørst skrev:

Går an å reise og inspirere på en mer miljøvennlig måte likevel. Selv med småbarn. 

Klart det er mulig. Å jeg håper alle her inne med barn følger dette å ferierer kun hjemme i Norge i nærmiljøet.. 

• Liker 6
Skrevet

Så små barn har ikke behov for å reise så mye og oppleve ting. Det er de voksne som lager disse behovene. 

• Liker 20
Skrevet

Skolebarn har dessuten åtte uker ferie hver sommer, en uke på høsten - ofte 10-12 dager til jul, en uke vinterferie og påsekferie hvert år. Så det er liksom mulig å reise uten å ta dem ut av skolen også.

• Liker 24
Skrevet
1 time siden, terteskjell skrev:

Klart det er mulig. Å jeg håper alle her inne med barn følger dette å ferierer kun hjemme i Norge i nærmiljøet.. 

Så sydenferie er liksom standarden for å oppleve ting? Ja, småbarn og Syden går godt overens, men ingen småbarn trenger 4-6 sydenferier i året. Har du sett ett sted, har du sett dem alle. Når du plusser på x antall byferier, hytteferier og lignenende, så er det som alt annet med den bloggen: fullstendig overkill. 

• Liker 15
Skrevet
20 minutter siden, Tørst skrev:

Så sydenferie er liksom standarden for å oppleve ting? Ja, småbarn og Syden går godt overens, men ingen småbarn trenger 4-6 sydenferier i året. Har du sett ett sted, har du sett dem alle. Når du plusser på x antall byferier, hytteferier og lignenende, så er det som alt annet med den bloggen: fullstendig overkill. 

Er aldri i syden å heller ikke mine barn. Vi har kun ferierte langs kysten i Norge

Å håper de som er opptatt av at cbe drar til syden x antall dager i året gjør det samme

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...