LilleSnupp Skrevet 5. april 2019 #1921 Skrevet 5. april 2019 15 timer siden, filifjonka skrev: Hva er det med folk som ikke fersker å svelge noen skarve tabletter, jeg bare undres? Snakk om å ha et sted å plassere angsten sin... Det har ikke med angst å gjøre, men med brekningsrefleksen. 4
PurpleRain Skrevet 5. april 2019 #1922 Skrevet 5. april 2019 Kommenterte dette på det siste innlegget: «Så bra at du for en gangs skyld skjermer (deler) av familien din fra SOME. 👏🏻Ikke alle som trenger å se hvordan man reagerer på en sånn overraskelse!» Spent på om den blir godkjent. Holder ikke pusten for å si det sånn😂 7
Klaraku78 Skrevet 5. april 2019 #1923 Skrevet 5. april 2019 Selvfølgelig måtte de reise etter barnevakten. Ser allerede på instastory at de har hatt egentid til trening. 23
Kollontaj Skrevet 5. april 2019 #1924 Skrevet 5. april 2019 I løpet av et drøyt år har de altså vært tre ganger på CC, en gang i USA og en gang i Hellas. Fire ferieturer for de yngste, fem for paret Eriksen. Det kalles et travelt liv. (De må kalle det hva de vil, men flyreisene synes jeg ikke noe om mht utslipp.) 23
Gjest tranedatter Skrevet 5. april 2019 #1925 Skrevet 5. april 2019 43 minutter siden, Firestone skrev: I løpet av et drøyt år har de altså vært tre ganger på CC, en gang i USA og en gang i Hellas. Fire ferieturer for de yngste, fem for paret Eriksen. Det kalles et travelt liv. (De må kalle det hva de vil, men flyreisene synes jeg ikke noe om mht utslipp.) Var vel på noe weekendreiser også. Et eller annet slott innen jul.
Physalis Skrevet 5. april 2019 #1926 Skrevet 5. april 2019 Det blir vel innlegg om etterlengtet alenetid for paret nå da 🙈 (Beklager, måtte bare) 20
Rev. Revenge Skrevet 5. april 2019 #1927 Skrevet 5. april 2019 Jeg vet godt at tråden ikke handler om min hverdag, men bare for å eksemplifisere dette med ferie: Vi har normalt 5 uker ferie på min jobb. Vanligvis får jeg tatt ut de lovpålagte 3 ukene, de resterende blir oftest overført til neste år, som gir 7 uker. 2019 startet med 8 uker tilgode og masse til avspasering, og sjefen beordret å starte året med ferie. Jeg har fortsatt 7 uker igjen. Min arbeidshverdag er såpass travel at det ikke er tid til å ta ut mer enn stort sett de 3 ukene. Og lønna er helt standard. Bloggeierne derimot klager over hektisk hverdag med permanent hjemme-/kafékontor, bloggarbeid, location-spotting, fotoshoots, trening, sminke, oppussing, lunch, shopping, negler, og frisør unnagjort under normal arbeidstid. På toppen av det som de kaller en travel hverdag er det også tid til 5 ferier, diverse helgeslottsbesøk, hyttetur, Geilo, egentid ( når de fanden meg er sammen i arbeidstiden også), og en helsikes mengde tid bak rattet sammen hit og dit. Selv innholdet i kjøleskapet og bilder av en iskrem blir til jobb for dem. Gir det penger i kassa? Tydeligvis. Bidrar det til noe annet samfunnsmessig nyttig bortsett fra skatten vi alle betaler? Nei. Det er langt over tiden at de to som fronter bedriften stikker fingeren i jorda og innrser at deres arbeidshverdag er langt enklere og mer priviligert enn for gjennomsnittsfolket de prøver å påvirke. 43
Halle-Palle Skrevet 5. april 2019 #1928 Skrevet 5. april 2019 Ah, dette travle livet! Det er knapt april og de har alt hatt to miniuker på fjellferie og nå en uke (?) i varmen. Jeg kan åpent og ærlig si at jeg misunner dem muligheten til å reise så mye. Og foreldrene hennes er jo på GC i mange uker, så å få besøk av barnebarn ene uken er sikkert bare hyggelig. 10
Inocybe Skrevet 5. april 2019 #1929 Skrevet 5. april 2019 Jeg skjønner veldig veldig godt de har trang til å komme seg bort. Hverdagen deres virker på meg kjedelig og ensformig. Og det sier jeg som lever et fullstendig gjennomsnittlig A4-liv. 😆 Bloggen er som å høre på en utbrent ungdomsskolelærer som bare snur pensumbunken hvert år. Så ja forståelse for at de føler for å gjøre noe annet, men hadde kanskje gitt dem mer å gjøre noe nytt enn bare det samme hvert år? Ut over Florida så har alle feriene deres vært helt like så lenge jeg kan huske (sydentur, Grankabesøk eller hotell/resort-helg) men nå var så også cruiset sponset så da ble det vel lettere å dra dem ut av komfortsonen. Min mening om bloggerens miljøfotavtrykk 🤬 og "travle" hverdager har jeg skrevet om før. 27
Surikatt Skrevet 5. april 2019 #1930 Skrevet 5. april 2019 De kjeder seg sikkert hjemme. Det synes jo veldig godt på bloggen. 16
filifjonka Skrevet 5. april 2019 #1931 Skrevet 5. april 2019 6 hours ago, LilleSnupp said: Det har ikke med angst å gjøre, men med brekningsrefleksen. Ikke for å krangle.men det henger gjerne sammen, de får jo maten i seg for å si det slik 1
filifjonka Skrevet 5. april 2019 #1932 Skrevet 5. april 2019 6 hours ago, LilleSnupp said: Det har ikke med angst å gjøre, men med brekningsrefleksen. Ikke for å krangle.men det henger gjerne sammen, de får jo maten i seg for å si det slik
Gjest no. 72 Skrevet 6. april 2019 #1933 Skrevet 6. april 2019 (endret) Ah, de er i syden igjen. Så fint for dem! Så dumt for bloggen. De har all verdens mulighet til å få spons både hit og dit som kan føre til noen spennende innlegg på bloggen (jeg ønsker faktisk helt oppriktig at denne bloggen skal være spennende og inspirerende, for de har vært i gamet så lenge! Og de kan så sykt mye om det her!), men neida, reiser til syden. Helt greit at de personlig syns det er fint, men som leser er det dørgende kjedelig. De kunne sikkert klart å få til et lite sommerhus i Italia hvor de kunne bodd i flere uker, skrevet om ulike aktiviteter, plukket frukt, laget god mat, og så videre. Det kunne vært fint og fulgt med på! I stede så er det nok et innlegg med store boligblokker fulle av turister. Det skal også vises mer trappetrening. Nå er er de faktisk i SYDEN og der er det strand og slikt. Hva med å vise litt levende trening ute, i stranda, i vannet i naturen (hvis det er natur der de er da). Trapper finner vi her hjemme i Norge og på kjøpesenter. Hadde vært deilig å sett noe nytt! Endret 7. april 2019 av no. 72 Ryddet for latterliggjøring
Emilie112 Skrevet 7. april 2019 #1934 Skrevet 7. april 2019 Det er ille hvordan denne dama spiller på kropp. På insrastorry hvor hun tar en selfi i bikini og har gapesmil mens der ser ut som hun drar av seg trusa. Altså?? 22
Surikatt Skrevet 7. april 2019 #1935 Skrevet 7. april 2019 1 time siden, Emilie112 skrev: Det er ille hvordan denne dama spiller på kropp. På insrastorry hvor hun tar en selfi i bikini og har gapesmil mens der ser ut som hun drar av seg trusa. Altså?? Hun mangler selvinnsikt. Ser også hun kaller seg designer på Instagram. Hun er virkelig verdensmester i alt, altså😂 12
Skogspike Skrevet 7. april 2019 #1936 Skrevet 7. april 2019 1 time siden, Emilie112 skrev: Det er ille hvordan denne dama spiller på kropp. På insrastorry hvor hun tar en selfi i bikini og har gapesmil mens der ser ut som hun drar av seg trusa. Altså?? På bildet før er det utlevering av barn. Deretter kommer filmsnutt av mor/bedriftseier som drar i bikinitrusen sin for å liksom vise bikiniskille. Så salig blanding. Så feil på så mange vis. 24
Surikatt Skrevet 7. april 2019 #1937 Skrevet 7. april 2019 De lever i sin egen lille bloggverden hvor grenser blir flyttet og bilder av barn og seg selv i bikini er normalt å legge ut til hele verden. Bikiniskille er ikke status. Og si at savnet etter foreldrene som tar seg en tur til syden blir for stort var vel heller at savnet etter barnevakta ble for stort. Det virker som de kjeder seg hjemme i villaen og har ingenting å skrive om. Og det skjønner jeg godt. 26
Tørst Skrevet 7. april 2019 #1938 Skrevet 7. april 2019 36 minutter siden, Surikatt skrev: De lever i sin egen lille bloggverden hvor grenser blir flyttet og bilder av barn og seg selv i bikini er normalt å legge ut til hele verden. Bikiniskille er ikke status. Og si at savnet etter foreldrene som tar seg en tur til syden blir for stort var vel heller at savnet etter barnevakta ble for stort. Det virker som de kjeder seg hjemme i villaen og har ingenting å skrive om. Og det skjønner jeg godt. Ekstrovertes forbannelse. Må skje noe hele tida, forferdelig å bare være inni eget hode. Jeg blir sliten bare av å lese om hit og dit. 9
Tørst Skrevet 7. april 2019 #1939 Skrevet 7. april 2019 40 minutter siden, Surikatt skrev: De lever i sin egen lille bloggverden hvor grenser blir flyttet og bilder av barn og seg selv i bikini er normalt å legge ut til hele verden. Bikiniskille er ikke status. Og si at savnet etter foreldrene som tar seg en tur til syden blir for stort var vel heller at savnet etter barnevakta ble for stort. Det virker som de kjeder seg hjemme i villaen og har ingenting å skrive om. Og det skjønner jeg godt. Kroppen og barna er jo hennes eneste ressurs. Rart at hun ikke drar enda MER på bikiniferie. 20
Hedersbrukeren Skrevet 7. april 2019 #1940 Skrevet 7. april 2019 På 5.4.2019 den 17.06, Firestone skrev: I løpet av et drøyt år har de altså vært tre ganger på CC, en gang i USA og en gang i Hellas. Fire ferieturer for de yngste, fem for paret Eriksen. Det kalles et travelt liv. (De må kalle det hva de vil, men flyreisene synes jeg ikke noe om mht utslipp.) De må vel få reise så mye de vil, å ha noe i mot det høres litt ut som misunnelse Flyene ville vel gått uansett, jeg tror uansett ikke hva denne familien gjør vil ha så mye å si for hvordan det går med planeten Jorden 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå