Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Nå er det visst noen "bær"/ tabeletter/kosttilskudd eller kall det hva du vil, som det reklameres for på bloggen. Disse "bærene" øker hårveksten og gir deg et fantastisk nydelig hår....

Jadda, like troverdig som gapesmil, silikonpupper og rumpe klint oppi kamera for å fronte en sunn og veltrent kropp.

Det er jo regelrett humbug. Slangeolje. 

Det er ikke mulig å ta kosttilsudd som reparerer  flisete hårtupper. Nå synker hun lavt, synes jeg. ☹️

• Liker 41
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det er ikke mulig å ta kosttilsudd som reparerer  flisete hårtupper. Nå synker hun lavt, synes jeg. ☹️

Nesten så lavt det er mulig å synke. Det er sykt. 

• Liker 14
Skrevet
7 timer siden, Shopgirl2014 skrev:

Jeg synes ikke det er noe galt i å være forfengelig selv om man har passert 30. Selv er jeg i slutten av 30-åra og jeg trener av mange grunner, men hovedsakelig fordi jeg vil ha flat mage og spretten rumpe :) Det må da være greit å ønske seg en slank og veltrent kropp av utseendemessige årsaker selv om man ikke er 20 lenger! 

Klart det, men jeg snakker egentlig ikke om å være forfengelig, men mer et fokus på tynn kropp og ønske om å påvirke andre. Hva med å påvirke andre til å ha en så frisk kropp som mulig i stedet for å være så tynn som mulig? 

• Liker 15
Skrevet (endret)
5 timer siden, sannhet skrev:

Jørgine er akkurat slik hun viser seg i SoMe. Ingen filter, retusjering, løgn etc. Hun er verken mer eller mindre enn det hun utgir seg for ❤️ 

CBE sin trening har jeg ikke tro på, den blir ihvertfall ikke jeg motivert av. 

CBE har virkelig en flott kropp, og ikke minst virker hun sunn og sterk. Hun har jo selv uttalt at treningen gir henne energi i en hektisk hverdag,. Som småbarns mamma og karrierekvinne med egen bedrift har hun helt sikkert travle dager. Trenging er også bra for den psykiske helse. Jeg blir ihverfall motivert av henne.

Endret av Levina
  • Liker 3
Skrevet

Hver sin smak om flott kropp. Men sunn og sterk er ikke hva jeg forbinder med carolinebergeriksen.no

• Liker 27
Skrevet

Nei nå må jeg flire...det reklameres for gummigodt med vitaminer og mineraler som hun "fant for en stund siden", som gjennom blodgjennømstrømmingen fra tarmen raser målrettet direkte opp til hodebunn og hår for å få det til å gro. Ikke bare det, gummigodteriet skal tilogmed forebygge splittet og knekt hår. Det er synd at det reklameres for regelrett humbug.

Det er ganske enkelt kunnskapsløst. For at håret skal bli sterkere, bør det barberes av så man kan se forskjellen på det håret som vokser ut - ikke på det håret ved skuldrene som allerede er dødt keratin. Det eneste som hjelper skadet, splittet, og knekt hår er saks, 0 friksjon, 0 kjemisk behandling og 0 varmebehandling. Som en av de med faste timer hos frisør, burde bloggeier faktisk vite bedre i 2019.

• Liker 41
Skrevet
59 minutter siden, pøbelsara skrev:

Vel, selv ikke SE har reklamert for fantastiske hårpiller, hudpiller, andre piller eller annet humbug etter stormen mot henne. Hun var jo kjent for å reklamere for ALT og alle som gadd betale henne. Det er vel et tegn at man har kommet til nederst på reklamehyllen når man fronter dette...? Jaja..

• Liker 13
Skrevet
10 minutter siden, Justlooking skrev:

Vel, selv ikke SE har reklamert for fantastiske hårpiller, hudpiller, andre piller eller annet humbug etter stormen mot henne. Hun var jo kjent for å reklamere for ALT og alle som gadd betale henne. Det er vel et tegn at man har kommet til nederst på reklamehyllen når man fronter dette...? Jaja..

Hun har en partner med et i det minste påbegynt ernæringsfysiologstudium som burde vite bedre om ikke frontpersonen gjør det. Legg da til den nylige annonselenkingen til Boozt, for smykker kjøpt ifjor. Da blir mitt inntrykk at det er tørke et sted.

• Liker 16
Gjest CecilieX
Skrevet
På 2.4.2019 den 19.28, Peaky Blinders skrev:

Jeg tror det er en bom av CBE å satse på trening. Hun liker sikkert å trene, og trener regelmessig, men det er andre bloggere som gjør den delen veldig mye bedre enn hva de selv kommer til å få til. Flere nevner at det ikke er inspirerende fordi det er så oppstilt, og de har ikke given som feks Funkine har. Det er også mange som driver med akkurat trening som hovedområde. Jeg kan ikke se at det skal være et marked for dem der rett og slett. 

Som skrevet av @decker på en av de tidligere sidene savner jeg også en retning for denne bloggen. Kanskje det blir trening som det legges opp til med denne nye siden eller hva det er for noe, men jeg tror ikke det er veien å gå som nevnt. Bloggen er godt innarbeidet, og jeg er helt sikker på at ved å sondere terrenget litt, gjøre noen endringer så kunne det her blitt en skikkelig spennende blogg som faktisk gir inspirasjon. Kanskje den til og med kunne banet vei for noe nytt, slik den en gang gjorde? 

Nå er det bare et stort gjesp dessverre. Og jeg mener dessverre: de er jo flinke, men det har lenge stått stille og hvis de skal leve av dette fremover tror jeg virkelig de må gjøre noe mer enn denne treningssiden. 

Kommersielle bloggere kan ikke bli inspirerende. Da må de i så fall finne en bedre balanse mellom reklame og genuint innhold. 

Når «meningene» til bloggeren er kjøpt og betalt av annonsørene så vet jeg jo at meningen ikke er ekte. Jeg blir like lite inspirert som av all annen reklame. Da blogging var nytt trodde man jo på anbefalingene, det har jeg sluttet med. Hele poenget var jo at en person som du «kjente» gikk god for et produkt, men med kommersialiseringen forsvant jo troverdigheten totalt. 

Skrevet
2 timer siden, Emilie112 skrev:

Klart det, men jeg snakker egentlig ikke om å være forfengelig, men mer et fokus på tynn kropp og ønske om å påvirke andre. Hva med å påvirke andre til å ha en så frisk kropp som mulig i stedet for å være så tynn som mulig? 

Hadde vært helt supert det, men tror ikke det kommer til å skje med den bloggeren dessverre. Tross utallige muntlige og skriftlige påstander om sunn livsstil. Bildene de publiserer og Nutrilett i kjøkkenskapet forteller en helt annen historie. 

• Liker 10
Gjest no. 72
Skrevet (endret)
23 minutter siden, CecilieX skrev:

Kommersielle bloggere kan ikke bli inspirerende. Da må de i så fall finne en bedre balanse mellom reklame og genuint innhold. 

Når «meningene» til bloggeren er kjøpt og betalt av annonsørene så vet jeg jo at meningen ikke er ekte. Jeg blir like lite inspirert som av all annen reklame. Da blogging var nytt trodde man jo på anbefalingene, det har jeg sluttet med. Hele poenget var jo at en person som du «kjente» gikk god for et produkt, men med kommersialiseringen forsvant jo troverdigheten totalt. 

Der er jeg uenig. Jeg tror absolutt man kan drive en kommersiell blogg, ha god inntjening og samtidig være inspirerende. Funkygine er nevnt flere ganger her, hun har så absolutt en kommersiell blogg, og tjener penger på den, men fortsetter å inspirere. Gleden hennes ved å trene er ikke kjøpt og betalt, og der har man kanskje den store forskjellen. 

Samme med motebloggere. De kan også være inspirerende, ved at de evner å sette sammen gode antrekk, vise klær og mote på en ny måte osv, selv om en del av tøyet de har på seg kanskje er sponset. 

Tror det stort sett handler om troverdighet og genuin interesse for det man driver med. Og ikke minst finne sin nisje i markedet og gjøre denne bra. 

Endret av no. 72
Skrevet

Ser noen den dårlige photoshoppingen på de sponsede neglene i det siste reklameinnlegget? Hahahaha. Dårlig reklame for neglesalongen. Løsnegler er ment å vare til neste påfyll. Skulle ønske fruemannen kunne forbedre seg mye mer på det området. Det er så slett arbeid og så utrolig lett å se hvor det er redigert.

• Liker 11
Skrevet
6 minutter siden, bun9 skrev:

Ser noen den dårlige photoshoppingen på de sponsede neglene i det siste reklameinnlegget? Hahahaha. Dårlig reklame for neglesalongen. Løsnegler er ment å vare til neste påfyll. Skulle ønske fruemannen kunne forbedre seg mye mer på det området. Det er så slett arbeid og så utrolig lett å se hvor det er redigert.

Ugh, jeg takler ikke sånne lange falske negler, iallfall ikke når de ser så ustelte ut! Nok et eksempel på at det naturlige er ofte det fineste. 

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Hun har en partner med et i det minste påbegynt ernæringsfysiologstudium som burde vite bedre om ikke frontpersonen gjør det. Legg da til den nylige annonselenkingen til Boozt, for smykker kjøpt ifjor. Da blir mitt inntrykk at det er tørke et sted.

Tenker du på smykkeinnlegget? Kan ikke se noen annonselenker til Boozt der? Oppfatter det som at hun skriver at smykkene er kjøpt i fjor for å forklare hvorfor hun ikke lenker til hvor de er å få kjøpt. 

• Liker 2
Skrevet

Oj, de neglene var fryktelige. Og mangler negl på tommelen? Jaja, uansett.

Altså, reklame for drops som er humbug. Og det å ta de er faktisk et av dagens HØYDEPUNKT for bloggmodellen. 

• Liker 14
Skrevet
2 hours ago, Emilie112 said:

Fordi frua ikke evner  ikke å tenke sunnhet og frisk kropp, men å ta eg godt ut på bilder. Redigering av bilder, silikon og restylane i fjeset, er viktigere enn å ha et friskt og sunt liv. Å ta seg mest mulig bra ut på bloggen, er viktigere enn helse, må vite. Og selvfølgelig å tjene penger på svindel og narrativet som hun bedriver.

• Liker 11
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Nå vil frua at man skal tygge tabletter for å få lengre hår. Dette kommer, i alle fall for min del, i samme kategori som reklamene for sprayen man skulle spraye på puta for å sovne raskere, også den deosprayen til underlivet..  :daane:

Gjest sannhet
Skrevet
44 minutter siden, Tørst skrev:

Ugh, jeg takler ikke sånne lange falske negler, iallfall ikke når de ser så ustelte ut! Nok et eksempel på at det naturlige er ofte det fineste. 

Imgr? 

Skrevet
3 timer siden, pøbelsara skrev:

Hun skriver forebygge flisete hårtuppene, ikke reparere. Litt forskjell der. Rett skal være rett.  🤷🏻‍♀️ ( betyr altså ikke at jeg tror det er en  mirakel-kur) 

• Liker 2
Gjest ane_luise87
Skrevet

Kan noen forklare for meg hvorfor CBE ikke ville publisere kommentaren min? Jeg synes jeg holdt meg saklig. Det er ikke merkelig at hun mister lesere når hun velger å slette alt hun får av kommentarer som ikke er direkte ros. Hvor mange lesere har hun nå? Noen som vet?

AD1E6258-DFC2-4822-B1AA-38259E1CDCD2.thumb.png.6c10656dec8742944b837aa6e3255b3d.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...