Rev. Revenge Skrevet 16. mars 2020 #17561 Skrevet 16. mars 2020 23 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Jeg sliter litt med å forstå at «velutdannede, kjøpesterke kvinner» ønsker dette som en virkelighetsflukt... 😳 For å få seg en latter er nok nærmere sannheten. Sånn sett et viktig bidrag i samfunnet å folk til å holde humøret oppe. Om enn ufrivillig. 27
Agatha Spinatha Skrevet 16. mars 2020 #17562 Skrevet 16. mars 2020 52 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Jeg kjøper ikke narrative om at folk har et behov for å lese blogg, som en "virkelighetsflukt" i disse tider. Det narrative passer heller inn i kommentarfelt rundt omkring for å opprettholde blogg/reklame/annonsør markedet. Tenke det samme som deg. Synes det har vært en del rare kommentarer på bloggen... Overdreven hyllest og beundring. 14
Agatha Spinatha Skrevet 16. mars 2020 #17563 Skrevet 16. mars 2020 2 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: For å få seg en latter er nok nærmere sannheten. Sånn sett et viktig bidrag i samfunnet å folk til å holde humøret oppe. Om enn ufrivillig. Kommentarfeltet er ofte mer underholdende enn selve innholdet i bloggen. Krangling, drama, mobbementalitet og frekke kommentarer fra bla virksomheten selv. 11
Agatha Spinatha Skrevet 16. mars 2020 #17564 Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: Så fint at man kan bruke alle elementer i livet til å selge reklame herunder 10 års bryllupsdag. Gratis ring men er det romantisk? Not so much, men business is business. Lenge leve «kjærligheten», også i influencer bransjen. Ser ikke helt romantikken i å reklamere for en ring nei. 8
pøbelsara Skrevet 16. mars 2020 #17565 Skrevet 16. mars 2020 Det er jo ofte bare 8-10 kommentarer når det ikke er krangling i kmmentarfeltet. Det er sikret den harde kjernen med beundrere som henger igjen der. Jeg tar det som en selvfølge at det ikke sitter hundrevis av velutdannet kvinner der ute og applauderer hver gang CBE viser seg. 40
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 16. mars 2020 #17566 Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, pøbelsara skrev: Det er jo ofte bare 8-10 kommentarer når det ikke er krangling i kmmentarfeltet. Det er sikret den harde kjernen med beundrere som henger igjen der. Jeg tar det som en selvfølge at det ikke sitter hundrevis av velutdannet kvinner der ute og applauderer hver gang CBE viser seg. Jeg tror heller ikke at det gjør det. Men det er så snodig at de påstår at dette utgjør majoriteten av lesergruppen til bedriften, og så er det dette de velger å legge ut. 😳
MaleficentAurora Skrevet 16. mars 2020 #17567 Skrevet 16. mars 2020 Ville bloggen hennes ha blitt savnet om den ble lagt ned?🤔 Bare vent folkens.. Når corona viruset har lagt seg betraktelig , så vil hun komme med ett eller annet skrell om det. For vi vet jo alle at hun henger etter på det meste. Nå har jeg sjekket ut flere influencere å bloggere på IG og det er absolutt ingenting som tilsier at det er "hey you, look at me and my body" fra de. Det jeg heller ser at de gjevlig informerer sine følgere å leserne om forholdsreglene ang Corona viruset. Mange ser seg provosert av folk som bryter karantene etc. Hvor er CBE&co oppi dette? Jo, lederen står/ ligger foran kameraet imens den neste ansatte i firmaet tar herdig med bilder før de blir behandlet ihjel av "lys" og "skygge". 19
Rev. Revenge Skrevet 16. mars 2020 #17568 Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, Lille_Krokodille skrev: Jeg tror heller ikke at det gjør det. Men det er så snodig at de påstår at dette utgjør majoriteten av lesergruppen til bedriften, og så er det dette de velger å legge ut. 😳 Statistikken det henvises til er vel 4-5 år gammel nå, en tid da carolinebergeriksen.no hadde bedre dager og flere lesere. Redigerings- og kommentarfeltgate bidro ikke akkurat til økt antall samarbeid årene etter. 17
Gjest Finlay Skrevet 16. mars 2020 #17569 Skrevet 16. mars 2020 (endret) 6 timer siden, Flovef skrev: Ja, det setter ting inn i perspektiv. Når hverdagen ikke flyter og man plutselig får alvorlige ting å tenke på, ser man hvor overfladisk og hensiktsløs rolle influencere egentlig har. Altså man så det fra før, men det blir liksom så veldig tydelig 😅 folk dør og mister jobbene sine, mens de kan sitte på snapstory med et dum og deilig blikk samtidig som de mimer til en sang 🙈 Lurer på hva de ser for seg? At vi skal sitte isolert hjemme i hver vår lille hule, innsmurt i Glöd, hår til sykt bra pris fra delux tape, satt på egenhendig med fingre pyntet med ring fra Thune, før vi drar på truse og topp, og velter oss ned i senga mens vi tenker: Covid-19 ...Det er så fint det! ❤️ Mood! Endret 16. mars 2020 av Finlay
Gjest tranedatter Skrevet 16. mars 2020 #17570 Skrevet 16. mars 2020 Insta: Bildet av frua liggende i senga er jo samme photoshoot som for noen dager siden. Samme hår og t-skjorte.
Populært innlegg Bestemorskogmus Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #17571 Skrevet 16. mars 2020 Den aller siste i verden jeg vil ha tips til hjemmekontor av, er CBE. Takk for følget, blir ikke mer klikk fra meg. Hilsen en som har fått seg ufrivillig hjemmekontor og som ikke har tid til å se seg i speilet engang. 50
Karianne30 Skrevet 16. mars 2020 #17572 Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, Bestemorskogmus skrev: Den aller siste i verden jeg vil ha tips til hjemmekontor av, er CBE. Takk for følget, blir ikke mer klikk fra meg. Hilsen en som har fått seg ufrivillig hjemmekontor og som ikke har tid til å se seg i speilet engang. Stå opp når du pleier...vel ja. Arbeidstiden min er den samme uansett om jeg har hjemmekontor eller er på kontoret. Kundene er avhengig av at jeg kan være tilgjengelig hele dagen. Jeg har ikke den luksusen det er å kunne bruke hele dager på vipper, hår og negler. 46
Populært innlegg Clara80 Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #17573 Skrevet 16. mars 2020 Corona setter virkelig ting i perspektiv. Bloggere er ENDA mer unyttige enn de var før. Håper det blir en varig endring.... 54
Gjest Finlay Skrevet 16. mars 2020 #17574 Skrevet 16. mars 2020 (endret) 15 minutter siden, Bestemorskogmus skrev: Den aller siste i verden jeg vil ha tips til hjemmekontor av, er CBE. Takk for følget, blir ikke mer klikk fra meg. Hilsen en som har fått seg ufrivillig hjemmekontor og som ikke har tid til å se seg i speilet engang. Hjemmekontor her også. Uvant, men jeg blir ikke en gris av den grunn. Jeg trenger ikke å få beskjed om at jeg skal komme meg opp om morgenen, fjerne epleskrotten fra skrivebordet og re opp senga mi!😂 Men, heller innlegg av denne typen, enn insistering på at jeg trenger det ene eller det andre, som jeg finner HER og HER. Endret 16. mars 2020 av Finlay
Gjest Snøsøta Skrevet 16. mars 2020 #17575 Skrevet 16. mars 2020 Det blir fort mageplask når de som lever av å formidle drømmen om et enkelt liv med hjemmekontor, frisørbesøk og et plettfritt hjem skal prøve å gi folk råd om hvordan de skal forholde seg til utfordringer i den virkelige verden. De har aldri vært lengre unna folks hverdag enn nå.
Populært innlegg Ultiva Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #17576 Skrevet 16. mars 2020 (endret) 6 timer siden, pøbelsara skrev: Det er jo ofte bare 8-10 kommentarer når det ikke er krangling i kmmentarfeltet. Det er sikret den harde kjernen med beundrere som henger igjen der. Jeg tar det som en selvfølge at det ikke sitter hundrevis av velutdannet kvinner der ute og applauderer hver gang CBE viser seg. Ihjelretusjert IG-bilde av frontfiguren som ligger og vrir seg på senga i truse og tynn topp og er "in the mood". Bildet er så overarbeidet at lårene hennes ser ut som metallisk bronse. Etterfulgt av snikfilming av mindreårige som leker intetanende på barnerommet, før filmen postes for 320 000 fremmede følgere på Instastory for å høste likes. Tallrike nærbilder av mage, rumpe og lår, tykke akrylnegler og lange løsvipper. Det er innlysende at det ikke (lenger) er ressurssterke, velutdannede kvinner som inspireres av denne bloggeren. Endret 16. mars 2020 av Ultiva 57
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #17577 Skrevet 16. mars 2020 Tips: Blås i tøysetreningen på Netfit, støtt en PT som har mistet inntektsgrunnlaget sitt. Det koster en symbolsk sum for kvalitetssikret onlinetrening og skreddersydd treningsprogram fra er sertifisert PT med erfaring, for treningen du nå kan ha tid til å utføre hjemme, uten fokus på magetopper med volanger og gapesmil fra speilrefleksen. 52
LaSorella Skrevet 16. mars 2020 #17578 Skrevet 16. mars 2020 Det er virkelig fascinerende å gå inn her og følge med på hva som blir skrevet om CBE etter hvert nye innlegg hun kommer med. Jeg er heller ingen fan av henne, og kritisk til mye av det hun fronter og leverer, men måten dere går løs på henne og bedriften hennes på gir meg litt medfølelse og at jeg begynner å heie på henne. Det gir litt baksnakking-på-ungdomsskolen-vibber, og alt hun gjør blir vinklet til noe negativt. Sikkert mange før meg som har sagt noe om dette og blitt høvlet ned i ekte fotballfruetråd-på-kvinneguiden-stil (det er virkelig en egen sjanger), men måtte etter lang tids fascinasjon bare si det. Fortsett gjerne, vi er mange som lar oss underholde 13
MaleficentAurora Skrevet 16. mars 2020 #17579 Skrevet 16. mars 2020 13 minutter siden, LaSorella skrev: Det er virkelig fascinerende å gå inn her og følge med på hva som blir skrevet om CBE etter hvert nye innlegg hun kommer med. Jeg er heller ingen fan av henne, og kritisk til mye av det hun fronter og leverer, men måten dere går løs på henne og bedriften hennes på gir meg litt medfølelse og at jeg begynner å heie på henne. Det gir litt baksnakking-på-ungdomsskolen-vibber, og alt hun gjør blir vinklet til noe negativt. Sikkert mange før meg som har sagt noe om dette og blitt høvlet ned i ekte fotballfruetråd-på-kvinneguiden-stil (det er virkelig en egen sjanger), men måtte etter lang tids fascinasjon bare si det. Fortsett gjerne, vi er mange som lar oss underholde Heie på hva da? 12
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 16. mars 2020 #17580 Skrevet 16. mars 2020 (endret) 3 timer siden, Ultiva skrev: Ihjelretusjert IG-bilde av frontfiguren som ligger og vrir seg på senga i truse og tynn topp og er "in the mood". Bildet er så overarbeidet at lårene hennes ser ut som metallisk bronse. Etterfulgt av snikfilming av mindreårige som leker intetanende på barnerommet, før filmen postes for 320 000 vilt fremmede følgere på Instastory for å høste likes. Tallrike nærbilder av mage, rumpe og lår, tykke akrylnegler og lange løsvipper. Det er innlysende at det ikke (lenger) er ressurssterke, velutdannede kvinner som inspireres av denne bloggeren. Det er bedriftsetikken sin det. I disse tider hvor man oppfordrer til å ta vare på hverandre, bruker denne bedriften intetanende mindreårige i bedriften sin (filmer noe så privat som lek). Endret 16. mars 2020 av lillesnøfnugg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå