Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. mars 2020 #17501 Skrevet 15. mars 2020 (endret) Slettet pga opphavsretten. Endret 15. mars 2020 av lillesnøfnugg
Rubella Skrevet 15. mars 2020 #17502 Skrevet 15. mars 2020 Hvilken mood skal det forestille? Forstoppet? Stivkrampe? 25
Lopploella Skrevet 15. mars 2020 #17503 Skrevet 15. mars 2020 Vise magen-mood. Hun har den ofte. Evt. vise trusa-mood. (Hvem er det som knytter opp t-skjorta på den måten før en legger seg på senga?!) 22
lillehammeren Skrevet 15. mars 2020 #17504 Skrevet 15. mars 2020 51 minutter siden, Klementine skrev: Det siste bildet der var dråpen! NÅ er det nok. Jeg blokkerer meg selv ute fra alle hennes kanaler. Orker ikke. Vil ikke ikke forholde meg til en sånt nepskrell i min hverdag selv ikke på avstand i SOME! Jeg gjør det samme. 15
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 15. mars 2020 Populært innlegg #17505 Skrevet 15. mars 2020 (endret) Jeg er nesten fasinert over at det finnes voksne folk som har et så ekstremt behov for å vise seg frem hele tiden, og helst med minst mulig klær. Selv når de er på telttur med ungene, så må foreldrene våkne før barna for at mor skal bli tatt bilder av i bare trusa. Trodde kanskje hun skulle ta til fornuft da den eldste begynte på skolen. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 16. mars 2020 av Måne Rampelyset 57
Bringebærkrem Skrevet 15. mars 2020 #17506 Skrevet 15. mars 2020 De må kjede seg noe voldsomt sammen når de bruker tiden sin på å ta klamme, helt unødvendige og meningsløse bilder. Hvem av dem kommer opp med idéene? Jeg blir småsvett bare jeg tenker på all iscenesettingen! Dette er tiden for å drite i kropp og magemuskler - spill Ludo, Uno, Stigespill, ha hjemmekino, mal, tegn whatsoever med barna deres. Værsegod for inspo (og please ikke vis til hele verden at dette blir gjennomført🙏🏼). 40
Klementine Skrevet 15. mars 2020 #17508 Skrevet 15. mars 2020 10 minutter siden, Bringebærkrem skrev: De må kjede seg noe voldsomt sammen når de bruker tiden sin på å ta klamme, helt unødvendige og meningsløse bilder. Hvem av dem kommer opp med idéene? Jeg blir småsvett bare jeg tenker på all iscenesettingen! Dette er tiden for å drite i kropp og magemuskler - spill Ludo, Uno, Stigespill, ha hjemmekino, mal, tegn whatsoever med barna deres. Værsegod for inspo (og please ikke vis til hele verden at dette blir gjennomført🙏🏼). Tror du er inne på noe vesentlig her. De må ha utfordringer med dette å skape innhold og samtidig panikk for økonmien. Jeg håper de rett og slett går konkurs. Skal mye omsetning inn for å lønne to 100% ansatte med huslån mm. 23
Klaraku78 Skrevet 15. mars 2020 #17509 Skrevet 15. mars 2020 17 minutter siden, Bringebærkrem skrev: De må kjede seg noe voldsomt sammen når de bruker tiden sin på å ta klamme, helt unødvendige og meningsløse bilder. Hvem av dem kommer opp med idéene? Jeg blir småsvett bare jeg tenker på all iscenesettingen! Dette er tiden for å drite i kropp og magemuskler - spill Ludo, Uno, Stigespill, ha hjemmekino, mal, tegn whatsoever med barna deres. Værsegod for inspo (og please ikke vis til hele verden at dette blir gjennomført🙏🏼). Jeg å tenker at de må kjede seg enormt, men samtid får man inntrykk av at hele poenget med blogg, netfit, Instagram er at hun skal få vist seg frem. Jeg ville jo hatt tusen andre ting å bruke tiden min på før jeg hadde tatt slike bilder og lagt ut. Jeg syns det er rart at hun frivillig vil sette seg selv en i slik posisjon at det eneste folk forbinder med CBE er kropp (og eksponering av barn). 20
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. mars 2020 #17510 Skrevet 15. mars 2020 (endret) Jeg har ALDRI sett så lav følgerskare for denne bedriften som nå. Trist at «møtene/behandlingene» i Oslo må utsettes, må vel være ekstra kreative med lys og skygge i disse dager kan jeg tenke meg. Endret 15. mars 2020 av lillesnøfnugg
Populært innlegg Isild Skrevet 15. mars 2020 Populært innlegg #17511 Skrevet 15. mars 2020 Når det virkelig gjelder så ser vi at personalet på apotek, helsevesen - og de ansatte på Rema, Kiwi, Joker, Coop (++) - samt transportnæringen, sivilforsvar, heimvern - og røde kors er de vi virkelig trenger. Det er faktisk overhodet ikke viktig med rabattkoder på klær, negler, kremer og turer fra influencere. Ennå mindre viktig er bilder av kroppen deres. 54
Halle-Palle Skrevet 15. mars 2020 #17512 Skrevet 15. mars 2020 Er det noen som vil legge ut det IG bildet? Jeg ble blokkert da jeg dessverre kom i skade for å kommentere noe annet enn ❤️ på et bilde av et barn som sov på mammas fang. 27
123Frustrert Skrevet 15. mars 2020 #17513 Skrevet 15. mars 2020 3 minutter siden, Halle-Palle skrev: Er det noen som vil legge ut det IG bildet? Jeg ble blokkert da jeg dessverre kom i skade for å kommentere noe annet enn ❤️ på et bilde av et barn som sov på mammas fang. Nok et bildet som understreker at cbe.no ikke har kropp i fokus. Perfekt bildet til å understreke hvilke unntakstilstander det er i Norge om dagen.. https://imgur.com/a/BHuXJwN 17
123Frustrert Skrevet 15. mars 2020 #17514 Skrevet 15. mars 2020 Ser at teksten på bildet ikke er med. Det er «mood» 7
Halle-Palle Skrevet 15. mars 2020 #17515 Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, 123Frustrert skrev: Nok et bildet som understreker at cbe.no ikke har kropp i fokus. Perfekt bildet til å understreke hvilke unntakstilstander det er i Norge om dagen.. https://imgur.com/a/BHuXJwN Å, kjære! Postet hun det i dag😳 20
123Frustrert Skrevet 15. mars 2020 #17516 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, Halle-Palle skrev: Å, kjære! Postet hun det i dag😳 På insta står det at bildet er postet for 5 timer siden. 9
Isild Skrevet 15. mars 2020 #17517 Skrevet 15. mars 2020 2 minutter siden, 123Frustrert skrev: Nok et bildet som understreker at cbe.no ikke har kropp i fokus. Perfekt bildet til å understreke hvilke unntakstilstander det er i Norge om dagen.. https://imgur.com/a/BHuXJwN Norges helsevesen og bedrifter er i fare for å knele.. men "se så deilig og avslappet jeg er". 36
123Frustrert Skrevet 15. mars 2020 #17518 Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, Isild skrev: Norges helsevesen og bedrifter er i fare for å knele.. men "se så deilig og avslappet jeg er". Med stive brystvorter ligger jeg bare her å slapper av i trusa.. 😂😂😂😂 48
Gjest Finlay Skrevet 15. mars 2020 #17519 Skrevet 15. mars 2020 La nå CBE glise fett og være i mood så lenge det varer. Hva skjer nå når varestrømmen fra Asia svekkes mer og mer. Produksjonen går ned, distribusjonslinjene svekkes og leveringstiden øker. Etterhvert er det ikke mye igjen å påvirke folk til å kjøpe. CBE kan ikke leve av å rulle rundt i senga i trusa, og mannen hennes kan ikke leve av å ta bilde av CBE som ruller rundt i senga i trusa.
Isild Skrevet 15. mars 2020 #17520 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, 123Frustrert skrev: Med stive brystvorter ligger jeg bare her å slapper av i trusa.. 😂😂😂😂 Det blir så harry at jeg nesten ikke har ord.. Jada, business as usual hos influencerbransjen, men det fremstår bare veldig selvsentrert, idiotisk og helt unødvendig i den krisen vi er i nå. #herregud 28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå