Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Slettet pga opphavsretten. 

Endret av lillesnøfnugg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken mood skal det forestille? Forstoppet? Stivkrampe?

• Liker 25
Skrevet

Vise magen-mood. Hun har den ofte. Evt. vise trusa-mood. (Hvem er det som knytter opp t-skjorta på den måten før en legger seg på senga?!)

• Liker 22
Skrevet
51 minutter siden, Klementine skrev:

Det siste bildet der var dråpen! NÅ er det nok. Jeg blokkerer meg selv ute fra alle hennes kanaler. Orker ikke. Vil ikke ikke forholde meg til en sånt nepskrell i min hverdag selv ikke på avstand i SOME! 

Jeg gjør det samme. 

• Liker 15
Skrevet

De må kjede seg noe voldsomt sammen når de bruker tiden sin på å ta klamme, helt unødvendige og meningsløse bilder. Hvem av dem kommer opp med idéene? Jeg blir småsvett bare jeg tenker på all iscenesettingen! Dette er tiden for å drite i kropp og magemuskler - spill Ludo, Uno, Stigespill, ha hjemmekino, mal, tegn whatsoever med barna deres. Værsegod for inspo (og please ikke vis til hele verden at dette blir gjennomført🙏🏼).

• Liker 40
Skrevet

OMG. Stakk om å fange tidsånden. :ironi:

• Liker 33
Skrevet
10 minutter siden, Bringebærkrem skrev:

De må kjede seg noe voldsomt sammen når de bruker tiden sin på å ta klamme, helt unødvendige og meningsløse bilder. Hvem av dem kommer opp med idéene? Jeg blir småsvett bare jeg tenker på all iscenesettingen! Dette er tiden for å drite i kropp og magemuskler - spill Ludo, Uno, Stigespill, ha hjemmekino, mal, tegn whatsoever med barna deres. Værsegod for inspo (og please ikke vis til hele verden at dette blir gjennomført🙏🏼).

Tror du er inne på noe vesentlig her. De må ha utfordringer med dette å skape innhold og samtidig panikk for økonmien. Jeg håper de rett og slett går konkurs. Skal mye omsetning inn for å lønne to 100% ansatte med huslån mm. 

• Liker 23
Skrevet
17 minutter siden, Bringebærkrem skrev:

Jeg å tenker at de må kjede seg enormt, men samtid får man inntrykk av at hele poenget med blogg, netfit, Instagram er at hun skal få vist seg frem. Jeg ville jo hatt tusen andre ting å bruke tiden min på før jeg hadde tatt slike bilder og lagt ut. 

Jeg syns det er rart at hun frivillig vil sette seg selv en i slik posisjon at det eneste folk forbinder med CBE er kropp (og eksponering av barn). 

• Liker 20
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

Jeg har ALDRI sett så lav følgerskare for denne bedriften som nå. Trist at «møtene/behandlingene» i Oslo må utsettes, må vel være  ekstra kreative med lys og skygge i disse dager kan jeg tenke meg.

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet

Er det noen som vil legge ut det IG bildet? Jeg ble blokkert da jeg dessverre kom i skade for å kommentere noe annet enn ❤️ på et bilde av et barn som sov på mammas fang. 

• Liker 27
Skrevet
3 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Er det noen som vil legge ut det IG bildet? Jeg ble blokkert da jeg dessverre kom i skade for å kommentere noe annet enn ❤️ på et bilde av et barn som sov på mammas fang. 

Nok et bildet som understreker at cbe.no ikke har kropp i fokus. Perfekt bildet til å understreke hvilke unntakstilstander det er i Norge om dagen.. 

https://imgur.com/a/BHuXJwN

• Liker 17
Skrevet

Ser at teksten på bildet ikke er med. Det er «mood»

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, 123Frustrert skrev:

Nok et bildet som understreker at cbe.no ikke har kropp i fokus. Perfekt bildet til å understreke hvilke unntakstilstander det er i Norge om dagen.. 

Å, kjære! Postet hun det i dag😳

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

Å, kjære! Postet hun det i dag😳

På insta står det at bildet er postet for 5 timer siden.

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Norges helsevesen og bedrifter er i fare for å knele.. men "se så deilig og avslappet jeg er". 

• Liker 36
Skrevet
1 minutt siden, Isild skrev:

Norges helsevesen og bedrifter er i fare for å knele.. men "se så deilig og avslappet jeg er". 

Med stive brystvorter ligger jeg bare her å slapper av i trusa.. 😂😂😂😂

• Liker 48
Gjest Finlay
Skrevet

La nå CBE glise fett og være i mood så lenge det varer.

Hva skjer nå når varestrømmen fra Asia svekkes mer og mer. Produksjonen går ned, distribusjonslinjene svekkes og leveringstiden øker. Etterhvert er det ikke mye igjen å påvirke folk til å kjøpe.

CBE kan ikke leve av å rulle rundt i senga i trusa, og mannen hennes kan ikke leve av å ta bilde av CBE som ruller rundt i senga i trusa.

Skrevet
Akkurat nå, 123Frustrert skrev:

Med stive brystvorter ligger jeg bare her å slapper av i trusa.. 😂😂😂😂

Det blir så harry at jeg nesten ikke har ord.. Jada, business as usual hos influencerbransjen, men det fremstår bare veldig selvsentrert, idiotisk og helt unødvendig i den krisen vi er i nå. 

#herregud 

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...