Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Kollontaj skrev:

Veldig enig @pøbelsara. Det fremstår veldig invaderende og som leser får man en ubehagelig følelse av å observere noe svært privat. Et lite barns rom, hennes eget sted med senga, lekene og et sted barnet skal være trygt. Forstår ikke at noen kan ønske å legge ut slike bilder til helt ukjente blogglesere. Det er ille. 

Jeg er helt enig i at det ikke er greit å dele bilder fra barnets mest private sfære (altså barnets rom), men samtidig er jeg litt ambivalent til disse bildene da rommet fremstår mer som et showroom for barnemøbler enn et virkelig barnerom. Det så til de grader perfekt fargekooridnert og ikke minst superryddig at jeg på sett og vis glemmer at det faktisk er et barns rom.

Endret av Christiane_W
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg burde være målgruppa for barnerommet som har jente på samme alder, men syns møblene ikke er noe fine i det hele tatt. Kunne aldri tenkt meg den senga, den ser ut som en dukkeseng. Og den gyngehesten er bare creepy og hadde gitt meg mareritt som barn.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke noen moteguru, men den stilen hun har ser jeg ingen annen plass? 

Det rutete antrekket fra Zara og leopardpumps til bukse er ikke helt....hva skal man si...in i tiden? 

Helt fint å ha sin egen stil, men noen moteinfluenser kan hun vel neppe sies å være? Hun er heller aldri der mote skjer, aldri på noen moteuke e.l? 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg er absolutt ikke noen moteguru, men den stilen hun har ser jeg ingen annen plass? 

Det rutete antrekket fra Zara og leopardpumps til bukse er ikke helt....hva skal man si...in i tiden? 

Helt fint å ha sin egen stil, men noen moteinfluenser kan hun vel neppe sies å være? Hun er heller aldri der mote skjer, aldri på noen moteuke e.l? 

La ikke merke til antrekket, ble mer fascinert over  her real booty fremfor den my booty is real.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, loffen skrev:

Nå deler hun i dag gamle filmer og bilder av barna på instastory, for å bl.a. høre dialekten til den ene (!?)  og sier at hun får opp så mange søte minner av barna at hun bare MÅ dele de! 

NEEEIIIII!! 😢 

Hun får søte minner, men det holder ikke for henne. Alle må se det, slik at hun kan kose seg med at vilt fremmede mennesker skryter av barna hennes. Har hun dårlig selvtillit? Må hun ha skryt for alt? Miljøskader? Det virker som et dop på henne. Hun burde komme seg på avvenning før hun ødelegger livet til disse jentene. Og se til å bli voksen og ansvarlig forelder. Hun er som en unge. Må ha skryt. Må være trassig. Kan ikke familien i det minste si i fra??

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Helt grusomt. 

Ellers er jeg fascinert over at de kjører full photoshoot i blomsterbutikken, for ikke å snakke om fottøyet til hovedpersonen, årstiden tatt i betraktning. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
33 minutter siden, LilleSnupp skrev:

La ikke merke til antrekket, ble mer fascinert over  her real booty fremfor den my booty is real.

Den bedriften burde selge kurs i redigering, lys og skygge. Ganske sikker på at mange hadde hivd seg på. Classy av fruen å legge ut bilde av mindreårige også bilde av sin egen kropp. Totalt mismatch og blodharry. Ser ut til at gangen i det er : skryt av barn, og skryt av kropp. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun får søte minner, men det holder ikke for henne. Alle må se det, slik at hun kan kose seg med at vilt fremmede mennesker skryter av barna hennes. Har hun dårlig selvtillit? Må hun ha skryt for alt? Miljøskader? Det virker som et dop på henne. Hun burde komme seg på avvenning før hun ødelegger livet til disse jentene. Og se til å bli voksen og ansvarlig forelder. Hun er som en unge. Må ha skryt. Må være trassig. Kan ikke familien i det minste si i fra??

Selvtilliten på endel områder er det nok ingenting i veien med, selvbildet  derimot... 

Å ha slike store behov for ytre tilbakemelding, vitner om utrygghet og usikkerhet. Barn lærer av det foreldrene gjør, ikke det de sier...så når en forelder er manisk opptatt av trening, et plettfritt ytre, perfeksjon og matregime, lærer barn dette uansett om foreldre sier «du er bra nok som du er». Det som vises er nemlig noe annet enten det kommer til filleri,tannbleking eller silikon i brystene. Mødre til døtre  har en stor jobb å gjøre når det gjelder å gi barna godt selvbilde, så de kan stå stødig i det samfunnet de møtes med kroppspress osv. Dette skal bli vanskelig når en vokser opp og jobber (!)i denne bedriften. 

Og la nå den fyren slippe å være timesvis i en blomsterbutikk siden han uttrykker at han misliker det...

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleSnupp skrev:

Det ser ut som om bedriften ønsket å fokusere på smal midje på disse bildene. Da glemte de visst helt bort den supertrente sprettrumpa, som er oppsiktsvekkende gjennomsnittlig og noe flat der CBE står og fokuserer på å suge inn magen mens hun ser på blomster. Men men, bedriftseierens rumpe dukker garantert opp igjen i åletrang tights med overdreven ryggsvai og ivrig utstikking mot kamera i neste photo shoot 🍑🍑💦💦

Endret av Ultiva
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
1 time siden, LilleSnupp skrev:

Samme her. Til forveksling lik min egen booty. Helt alminnelig og litt flat😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Ultiva skrev:

Det ser ut som om bedriften ønsket å fokusere på smal midje på disse bildene. Da glemte de visst helt bort den supertrente sprettrumpa, som er oppsiktsvekkende gjennomsnittlig og noe flat der CBE står og fokuserer på å suge inn magen mens hun ser på blomster. Men men, bedriftseierens rumpe dukker garantert opp igjen i åletrang tights med overdreven ryggsvai og ivrig utstikking mot kamera i neste photo shoot 🍑🍑💦💦

Nesten.. vi ble invitert til sengs (jf. IG). 

Veldig malplasert etter tre bilder med mindreårige, men bedriftseieren hadde vel behov for litt likes og skryt for utseende, tenker jeg.. 

Alternativ to og tre er up-yours eller fokus flytting.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Ultiva skrev:

De har nok allerede oppdaget tabben, for den er tilbake på bilde fra senga i dag. 

https://www.instagram.com/p/B9bh6pEAFfC/?igshid=18oao8ibqw5d4

Endret av FruRosa
Lagt til link
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Ultiva said:

58 minutter siden, Finlay said:

Samme her. Til forveksling lik min egen booty. Helt alminnelig og litt flat😂

14 minutter siden, LilleSnupp said:

Nesten.. vi ble invitert til sengs (jf. IG). 

Veldig malplasert etter tre bilder med mindreårige, men bedriftseieren hadde vel behov for litt likes og skryt for utseende, tenker jeg.. 

Alternativ to og tre er up-yours eller fokus flytting.

14 minutter siden, FruRosa said:

De har nok allerede oppdaget tabben, for den er tilbake på bilde fra senga i dag. 

https://www.instagram.com/p/B9bh6pEAFfC/?igshid=18oao8ibqw5d4

Hvorfor dette enorme behovet for å være så bitchy og nedlatende? Er det fordi hun er stolt av kroppen sin og tør å si det? At hun er slank og derfor seksualiserer bildene mer enn f.eks Helene Drage som bare er tøff og modig når hun viser seg frem i truse og bh fra sin beste side? Tror dere at det å kommentere rumpa og bare må påpeke at en trent rumpe er flat bidrar til mindre kroppspress? 

Om noen vil kle seg i åletrange tights, trekke inn magen og posere slik at man ser best ut så er det vel deres sak. Hvorfor er det så provoserende for enkelte at man må body-shame når slanke kvinner gjør det? Joda, hun har bilder av barna i samme kanalen, men det er ikke akkurat slik at hun er naken og blotter seg heller. Skulle tro man hadde kommet litt lenger i 2020.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Luvinesta skrev:

Hvorfor dette enorme behovet for å være så bitchy og nedlatende? Er det fordi hun er stolt av kroppen sin og tør å si det? At hun er slank og derfor seksualiserer bildene mer enn f.eks Helene Drage som bare er tøff og modig når hun viser seg frem i truse og bh fra sin beste side? Tror dere at det å kommentere rumpa og bare må påpeke at en trent rumpe er flat bidrar til mindre kroppspress? 

Om noen vil kle seg i åletrange tights, trekke inn magen og posere slik at man ser best ut så er det vel deres sak. Hvorfor er det så provoserende for enkelte at man må body-shame når slanke kvinner gjør det? Joda, hun har bilder av barna i samme kanalen, men det er ikke akkurat slik at hun er naken og blotter seg heller. Skulle tro man hadde kommet litt lenger i 2020.

Du har overhodet ikke skjønt poenget!
Poenget med disse kommentarene er en sprettrumpe som kommer og går.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, FruRosa said:

Du har overhodet ikke skjønt poenget!
Poenget med disse kommentarene er en sprettrumpe som kommer og går.

Men hva så? Hva så om hun har en sprettrumpe som "kommer og går"? Hva slags forskjell gjør det for deg om hun hun poserer slik at rumpa ser best ut på enkelte bilder?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Luvinesta skrev:

Men hva så? Hva så om hun har en sprettrumpe som "kommer og går"? Hva slags forskjell gjør det for deg om hun hun poserer slik at rumpa ser best ut på enkelte bilder?

Problemet er at unge jenter (og sikkert mange voksne kvinner også) forledes til å tro at man får slik rumpe med "riktig" trening. Den treninga frua selv viser...

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...