Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Aricia skrev:

For et sammentreff, så beleilig!

Ja, det er bare å bøye seg i støvet for disse trofaste kommentatorene som alltid sklir inn på riktig tidspunkt.  Forresten, jeg så CBE med veldig vått hår på IG-story i går, så at hun ikke svetter når hun trener er også feil. Hvis man fortrenger at hun tidligere har skrevet at hun ofte enten jobber eller går på kafe’ uten å dusje etter trening, er dette også helt troverdig. 

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Kollontaj skrev:

Ja, det er bare å bøye seg i støvet for disse trofaste kommentatorene som alltid sklir inn på riktig tidspunkt.  Forresten, jeg så CBE med veldig vått hår på IG-story i går, så at hun ikke svetter når hun trener er også feil. Hvis man fortrenger at hun tidligere har skrevet at hun ofte enten jobber eller går på kafe’ uten å dusje etter trening, er dette også helt troverdig. 

Hun sier vel tvert imot at hun svetter veldig mye? Til eklere blir det jo at hun går direkte fra trening til kafé. 

• Liker 10
Skrevet
26 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Hun sier vel tvert imot at hun svetter veldig mye? Til eklere blir det jo at hun går direkte fra trening til kafé. 

Jo, men ingen har sett det, bildene av trenende CBE med perfekt sminke har vært omtalt her som lite virkelighetsnært. 

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Jo, men ingen har sett det, bildene av trenende CBE med perfekt sminke har vært omtalt her som lite virkelighetsnært. 

Har aldri sett noen som ser så perfekt ut på og etter en treningsøkt.. Så det må være en stor løgn som hun lever på.

• Liker 8
Gjest tranedatter
Skrevet

Det er vel avslørt at frua bruker thights med padding på rumpa. Noen la ut treningsvideo (noen sider tilbake, fra netfit) der man tydelig kunne se paddingen flytte/løfte på seg. ;) Man mistenkte det jo allerede under sykkelturen i fjor sommer. Men neeeeida, den ene uka i hellas med normal damerumpe, så en uke senere på sykkeltur med ferskenrumpe!  Litt "lys og skygger" bare. 

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
27 minutter siden, Titori skrev:

Det Tyrkia-våset hun lirer av seg er jo bare tull, hun bruker det som en unnskyldning for å legge ut nærbilde av rumpa si. Og nå skriver hun i kommentarfeltet at man kan oppnå dette ved trening. For det første: dette er ikke ekte. Dette er posering, vinkling og strutting (og evt redigering) i stor stil. Vi ser jo på tv at hun har en helt vanlig bak? For det andre: så fryktelig usunt å formidle at det viktigste med trening er å forme kroppen? Ja for det er det hun formidler. Alle har ulike kropper, og fokus burde selvfølgelig være på treningsglede og det å bevege seg for å få bedre psykisk og fysisk helse. Dette er det jeg kaller en elendig treningsinfluencer (haha) og et skadelig forbilde. Håper vi alle bidrar ved å ikke følge, gi færrest mulig klikk, og boikotte samarbeidspartnere. Dette gjelder ikke bare cbe, men hun er jammen en del av en gjeng med influencere som bidrar langt mer negativt enn positivt.

Og at hun takker for den åpenbart ironiske kommentaren viser jo bare at gangsynet ikke strekker seg lenger enn egen nesetipp.

Aha, så det er hele poenget med Netfit. Tren med Netfit så får du samme rumpa som CBE,  som ifølge eieren av denne bakenden er like perfekt/uperfekt  som om en kirurg skulle ha konstruert den? Hva skjedde med treningsglede og en sterk sunn kropp? 

Skrevet
2 timer siden, Titori skrev:

Det Tyrkia-våset hun lirer av seg er jo bare tull, hun bruker det som en unnskyldning for å legge ut nærbilde av rumpa si. Og nå skriver hun i kommentarfeltet at man kan oppnå dette ved trening. For det første: dette er ikke ekte. Dette er posering, vinkling og strutting (og evt redigering) i stor stil. Vi ser jo på tv at hun har en helt vanlig bak? For det andre: så fryktelig usunt å formidle at det viktigste med trening er å forme kroppen? Ja for det er det hun formidler. Alle har ulike kropper, og fokus burde selvfølgelig være på treningsglede og det å bevege seg for å få bedre psykisk og fysisk helse. Dette er det jeg kaller en elendig treningsinfluencer (haha) og et skadelig forbilde. Håper vi alle bidrar ved å ikke følge, gi færrest mulig klikk, og boikotte samarbeidspartnere. Dette gjelder ikke bare cbe, men hun er jammen en del av en gjeng med influencere som bidrar langt mer negativt enn positivt.

Og at hun takker for den åpenbart ironiske kommentaren viser jo bare at gangsynet ikke strekker seg lenger enn egen nesetipp.

Men tidligere har hun skrevet at hun har hatt samme rumpe siden hun var 15 år (!). 

Kan jo bare snakke for meg selv, men rumpa mi har fulgt meg siden den spede begynnelse. Har økt en del i omfang, riktignok, men samme rumpe like fullt. 

Jeg skrev en fin og saklig kommentar på at man ser at rumpa som blir vist på treningsinnleggene ikke er helt den samme som man ser når andre filmer/tar bilder. Ikke godkjent, som ventet. 

• Liker 36
Skrevet
8 timer siden, Halle-Palle skrev:

Men tidligere har hun skrevet at hun har hatt samme rumpe siden hun var 15 år (!). 

Kan jo bare snakke for meg selv, men rumpa mi har fulgt meg siden den spede begynnelse. Har økt en del i omfang, riktignok, men samme rumpe like fullt. 

Jeg skrev en fin og saklig kommentar på at man ser at rumpa som blir vist på treningsinnleggene ikke er helt den samme som man ser når andre filmer/tar bilder. Ikke godkjent, som ventet. 

Om hun har hatt den samme rumpen siden hun var 15 år så vil jo det si at treningen hennes ikke virker.. hun mener jo trossamfunn at treningen skal gi økt muskelmasse. 

• Liker 19
Skrevet
8 timer siden, Halle-Palle skrev:

Om hun har hatt den samme rumpen siden hun var 15 år så vil jo det si at treningen hennes ikke virker.. hun mener jo trossamfunn at treningen skal gi økt muskelmasse. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

CBE er kun tilhenger av skjønnhetsoperasjoner når ønsket (perfekt?) resultat ikke oppnås ved trening. For et forbilde! 😬 

Ref kommentarfelt under Booty-innlegget (pun inteded)

Endret av Sophia_08
  • Liker 34
Skrevet
47 minutter siden, Sophia_08 skrev:

CBE er kun tilhenger av skjønnhetsoperasjoner når ønsket (perfekt?) resultat ikke oppnås ved trening. For et forbilde! 😬 

....det bra vel dråpen av uintelligente kommentarer....??

• Liker 13
Skrevet
49 minutter siden, Sophia_08 skrev:

Dette for å forsvare sin silikonoperasjon (for brystene får en ikke endret særlig etter to ammeperioder kun ved trening). Bra hun nå endelig indirekte innrømte det, da.

• Liker 30
Skrevet (endret)

Kjære bloggeier! Kanskje du tuller...., men du «klager» stadig på «mannfolk assa»..., la nå den kjære gubben din se på litt fotball i ny og ne. Han går oppi langt hår, hudpleierutiner  som tar flere  timer hver dag, rosa tyll, dansetimer og sangkor hvor eneste dag fra morra til kveld! La jentene dine få bli Leeds-supportere som faren, så de også får noe sammen...Det rosa rommet du viste går...Burde ikke det vært merket  det reklame for møblene?

La andre få beholde identiteten og interessene sine, mens du er på tiiiiateret! @Lin10 og @virkelig er du ikke litt enig?

Endret av Undreguri
  • Liker 37
Skrevet

De har ALDRI sluttet å redigere bilder...-

FC01B644-C2B3-4250-AB26-AC2ECF1F931E.png

• Liker 10
Skrevet

Brystene klarte hun ikke å trene større så de måtte opereres. Caroline Berg-Eriksen har er sykt kroppsfokus. 

• Liker 42
Skrevet

Hun gjør meg kvalm! 

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, Surikatt skrev:

Brystene klarte hun ikke å trene større så de måtte opereres. Caroline Berg-Eriksen har er sykt kroppsfokus. 

Nettopp. Hun kan ikke si hun er i mot alle typer kosmetiske inngrep, så hun skiller tydeligvis på hva man kan trene og ikke ;) 

• Liker 12
Skrevet

Make sense.. siden leppene ikke kan trenes større.

#bloggerlogikk

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...