Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh herregud, «kanten» på rævpaddinga vises jo kjempegodt i videoene på instastory!

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Rubella skrev:

Åh herregud, «kanten» på rævpaddinga vises jo kjempegodt i videoene på instastory!

Jeg har samme tights. Det er ikke pad i den..... Kanten du snakker om er tightsen som legger seg ned i «folden» mellom lår og rumpe når hun strammer rumpa....

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Påstår han at han ikke trenger å merke dette?

Han representerer og lønnes av firmaet Treasures AS. Han er gift med daglig leder og ansattansvarlig, samt er styremedlem i Treasures AS.. Han hever lønn og styrehonorar som dette? Dersom han ikke gjør det har han sannsynligvis avtale som freelance fotograf, fakturerer Treasures AS for jobben med å ta bilder av sin kone, og selger disse bildene til Treasures, og samarbeidspartnere som blant andre Hotel Continental, Daniel Wellington og Steinriket.Norge

Jeg bare spør. Han merker ikke 🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, Bypass skrev:

Jeg har samme tights. Det er ikke pad i den..... Kanten du snakker om er tightsen som legger seg ned i «folden» mellom lår og rumpe når hun strammer rumpa....

Vi vet ikke hva hun har under tightsen...

• Liker 18
Skrevet (endret)
49 minutter siden, Bypass skrev:

Men kanten er på oversiden av rumpeballen 😐

Mulig hun bare har usedvanlig kantete rumpe.

https://m.imgur.com/a/1R2LSf2

edit: søkte opp «fire hydrant excersise» på Google nå og ser at et par av treffene får tilsvarende kantete rumpe ved den øvelsen. Så kan for all del være at hun er slik.

Endret av Rubella
  • Liker 14
Skrevet (endret)
1 time siden, Vipser skrev:

Jeg vil tro at han må merke siden både han og annonsører samt bedriften han jobber for tjener på dette, men Lars Kristian Eriksen er også kjent for å mene at alkohol- og markedsføringslovene er unødvendig dumme eller noe sånt.

Tåpelig, var ordet han brukte. https://www.vg.no/rampelys/i/WVkB2/lars-kristian-eriksen-tar-kona-i-forsvar

Endret av Revenge o'Cavatina
lenke
  • Liker 19
Skrevet
1 time siden, Vipser skrev:

Lurer også på dette. Ser på Insta profilen til LKE at han har bilder (umerket) fra både Sarpsborg festivalen og fra hotell i Geneva og om jeg ikke husker helt feil så var begge disse sponset. Siden han er en del av bedriften, skal det ikke da merkes?

• Liker 18
Skrevet
20 timer siden, LilleSnupp skrev:

Så det du sier er at små barn ikke vil ta seg nære av å bli utlevert på SoMe, mens litt eldre barn slik som ABD sine barn ikke setter pris på det.

Jaha.. ja.. hva når CBE sine barn blir litt eldre barn, vil de fortsatt synes det er like gøy å bli utlevert på bloggen, eller at de har blitt utlevert i årevis?

da må de jo ta stilling til det etter hvert som de vokser.. tenker at de som foreldre tenker over sånt..

Skrevet
42 minutter siden, galmamma skrev:

da må de jo ta stilling til det etter hvert som de vokser.. tenker at de som foreldre tenker over sånt..

Da er det jo for sent. Valget er tatt for dem av andre, og kan ikke gjøres om på.

• Liker 44
Skrevet
25 minutter siden, Aricia skrev:

Da er det jo for sent. Valget er tatt for dem av andre, og kan ikke gjøres om på.

Uff, slapp av litt. Len deg tilbake å ikke overtenk, så tenker jeg at det går bra med oss alle :) 

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Medici skrev:

Vi vet ikke hva hun har under tightsen...

Dåsespray? :plystre:

• Liker 9
Skrevet

Jeg har voksne barn nå, men er ikke noe mindre stolt av dem nå enn da de var yngre! Ofte spør jeg om jeg kan legge ut bilder av dem i mine some-kanaler, enten FB eller Instagram, som regel er svaret nei, og det respekterer jeg! Nå skal jeg snart bli mormor, og jeg trenger ikke tenke tanken en gang om jeg får lov å publisere bilder av den nyfødte! 🤣 CBE sin 6-åring derimot, hun har sagt at hun synes det er gøy at mamma legger ut bilder av henne...

Vi er mange som venter på at Lin10 skal svare snart: HVORFOR er det til barnas beste at her og fru publiserer bilder av barna sine? Jeg vil ikke ha svaret "det kan sikkert ikke skade", jeg vil vite hvordan det er til barnets beste!

• Liker 44
Skrevet
9 timer siden, Rubella skrev:

Det kan være padding og det kan være het uten. Jeg har trent rumpe i over 20 år og til tider, i enkelte stillinger ser det ut som at muskelen ER et ekstra lag oppå rumpa liksom.

Men, vi vet jo aldri med CBE siden det er fillers og silikon, negler, extensions, lys og skygge osv osv osv. Det er det som gjør dette som frustrerende. At vi ikke vet om hun faktisk har hatt noe i tightsen for at rumpa skal fremstå større enn den er, eller om som jeg nevnte i forrige innlegg, synet bedrar. når man kler seg riktig etter sin egen kropp.

• Liker 13
Skrevet

Jeg også ser på Bloggerne og titter innom insta innimellom (dog med annen bruker siden jeg er blokkert med to andre kontoer), og lurer egentlig på hvorfor jeg gidder. For jeg blir egentlig bare oppgitt og trist. Oppgitt fordi hun viser en verden som ikke eksisterer, fordi det er rett og slett pinlig hvordan de drasser med fotoutstyr til enhver tid for photoshoots (altså, dama er faktisk ikke modell så syns det er patetisk å kalle det shoot), barna deres er eksponert til de grader for hele verden, det skinner gjennom hvor mye hun planlegger at klærne skal matche, hun må dokumentere absolutt alt (er det relevant for andre å se at de sitter i bilen?) og hele henne er jo så redigert at det er rart hun ikke ser det selv. Det er ufattelig trist for de som er unge å se slikt narrativ, og ikke minst vi som har barn som snart er store nok til å få det med seg hva hun driver med. Oppfordrer til forbruk, setter på falske ditten og datten på kroppen sin for å være finere enn hun er. Hun er jo så langt fra naturlig som det går an.

Hva vil dette budskapet være godt for?

Jeg har fulgt CBE i 10 år, og fulgte med i starten fordi det var mer naturlig og man kunne forholde seg til hverdagen hennes. Nå er det bare blitt flaut og trist. 

Hvorfor titter jeg innom? Nå er det mest for å lære litt mer om denne baksiden så jeg kan advare barna mine. Jeg har lært enormt mye her inne om eksponering og skjult reklame. Det er jeg veldig glad for.

• Liker 41
Skrevet

Tror vi kan avslutte rompediskusjon, siden hun skriver på IG «my heart is pure and my booty is real».

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Tror vi kan avslutte rompediskusjon, siden hun skriver på IG «my heart is pure and my booty is real».

Ja, for alt CBE sier kan vi stole 100% på?

• Liker 21
Skrevet
28 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Hun har glemt at hun har silikon🤭 Ergo, da er ikke alt på kroppen ekte. Om hun har det så er det bare å se på Bloggerne, så ser man om stussen er ekte eller ei. For slik hun holde på så er rompa like ekte som hudpleie rutinene hennes.

• Liker 16
Skrevet
36 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Skulle vel i utgangspunktet bare mangle, at rompa er ekte. Så mange timer som tilbringes i treningsrommet, hver dag og opptil 3 ganger om dagen. Eneste fokuset er at rompa skal vokse. At hun ikke klarer å ta en pushups en gang etter flere år med trening, er ikke så nøye. 

• Liker 21
Skrevet
1 time siden, LilleSnupp skrev:

Man må jo bare gi seg ende over 😂Dette er samme dama som har Nice Butt på inspirasjonstavla si. 

Skremmende hvor selvopptatt et voksent menneske kan bli. 

• Liker 42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...