Maneo Skrevet 23. desember 2019 #13901 Del Skrevet 23. desember 2019 Verden skal bedras 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 23. desember 2019 #13902 Del Skrevet 23. desember 2019 6 minutter siden, Maneo skrev: Verden skal bedras At dette ekteparet som ekstremforbruker ellers i året ikke gir julegaver til hverandre er virkelig ikke verdt et klikk til TV2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 23. desember 2019 #13903 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Jeg har et spørsmål angående at barna blir brukt i bloggen som bloggfyll. I 2003 ble barnekonvensjonen en del av norsk lov, når barna sin rett til privatliv ikke blir ivaretatt så er det vel en brudd på Norsk lov ergo straffbart? Eventuelt kan det være en sak for EMK? https://www.aftenposten.no/norge/i/orlEm/foreldre-bryter-daglig-barnekonvensjonen-om-barns-rett-til-privatliv Endret 23. desember 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 23. desember 2019 #13904 Del Skrevet 23. desember 2019 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: At dette ekteparet som ekstremforbruker ellers i året ikke gir julegaver til hverandre er virkelig ikke verdt et klikk til TV2. Jeg forstår ikke hvordan de tør å stille opp i en slik artikkel som om de er gode samaritanere når de har det ekstreme forbruket de har. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 23. desember 2019 #13905 Del Skrevet 23. desember 2019 2 minutter siden, Maneo skrev: Verden skal bedras Artikkelen er innafor så lenge de snakker om omvendt Julenisse, men så kløner de det til når de nevner de ikke gir hverandre julegaver. 364 dager i året er det forbruks-bonanza med ting de absolutt ikke kan leve uten helt essensielt i alle farger og elsk på gange 1000. Men på juleaften ja der er de så reflekterte og trenger ingenting 🤮. Det paret er så utroverdig og så utrolig klønete av dem å grise til det fine tiltaket med Omvendt Julenisse med slikt vas. Dobbeltmoralen deres er så ukledelig. Sitat fra https://www.tv2.no/underholdning/11078580/ – Vi er veldig heldige. Vi har alt vi trenger og jeg ønsker meg ingenting. Når folk spør meg hva jeg ønsker meg til jul, tar jeg meg selv i å måtte tenke over det, og det er jo helt feil. Det blir veldig overflafisk og litt meningsløst å gi hverandre gaver, når vi ønsker å bruke jula på å være sammen med familien. Yeah right 🙄. På tide å jobbe med troverdigheten CBE og LKE. TV2: På tide å slutte å sluke alt mulig vrøvl en eller annen dobbelmoralsk influencer lirer av seg. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 23. desember 2019 #13906 Del Skrevet 23. desember 2019 Akkurat nå, Maneo skrev: Jeg forstår ikke hvordan de tør å stille opp i en slik artikkel som om de er gode samaritanere når de har det ekstreme forbruket de har. De har ikke kontakt med den virkeligheten vi andre lever i, de lever i bloggbobla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 23. desember 2019 #13907 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Hva med denne overskriften "Derfor sitter Caroline Berg Eriksens barn med ryggen til på bloggbildene" - https://www.tv2.no/underholdning/10364582/ ? De viser jo bilder av barnas ansikt stadig vekk. Eksempelvis her https://www.carolinebergeriksen.no/2019/12/09/arets-juletre-er-snart-ferdig/ . Hvem prøver de å lure? Endret 23. desember 2019 av LeiaO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. desember 2019 #13908 Del Skrevet 23. desember 2019 11 minutter siden, Inocybe skrev: Artikkelen er innafor så lenge de snakker om omvendt Julenisse, men så kløner de det til når de nevner de ikke gir hverandre julegaver. 364 dager i året er det forbruks-bonanza med ting de absolutt ikke kan leve uten helt essensielt i alle farger og elsk på gange 1000. Men på juleaften ja der er de så reflekterte og trenger ingenting 🤮. Det paret er så utroverdig og så utrolig klønete av dem å grise til det fine tiltaket med Omvendt Julenisse med slikt vas. Dobbeltmoralen deres er så ukledelig. Sitat fra https://www.tv2.no/underholdning/11078580/ – Vi er veldig heldige. Vi har alt vi trenger og jeg ønsker meg ingenting. Når folk spør meg hva jeg ønsker meg til jul, tar jeg meg selv i å måtte tenke over det, og det er jo helt feil. Det blir veldig overfladisk og litt meningsløst å gi hverandre gaver, når vi ønsker å bruke jula på å være sammen med familien. Yeah right 🙄. På tide å jobbe med troverdigheten CBE og LKE. TV2: På tide å slutte å sluke alt mulig vrøvl en eller annen dobbelmoralsk influencer lirer av seg. Veldig overfladisk ja......som om ikke resten av året er overfladisk liksom, med kjøpe-bonanza og en kunstig fremstilling av en hverdag med utlevering av barn og alt som må til for å generere inntekter 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 23. desember 2019 Populært innlegg #13909 Del Skrevet 23. desember 2019 Det blir jo helt surrealistisk å lese overskriftene på TV2 hvis man av og til leser bloggen hennes/ser hva hun legger på IG. "Derfor sitter barna med ryggen til" - eh, nei - det gjør de jo ikke - sjekk IG - sjekk stories - bare SJEKK. Samme med fru ønskersegingentingbareåværesammenijulen med alle julegenserne, bymelina-kjoler i alle farger, fem eller seks i Ganni-gensere - fire? fem? Twentyfour-anorakker - to par Valentino Rock studs - til kr. 7-8.000,- paret. Gucci-belte. The list goes on and on. Hva skjer med dagens journalister, egentlig? 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 23. desember 2019 #13910 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: God Jul til deg også🎄 Og din argumentasjon basert på personlig synsing og ingen dokumentasjon er i værste fall middelmådig hvis man ser det i sammenheng med andre innlegg. Mitt første innlegg i denne tråden var dokumentasjon og fakta. Etterfulgt av nyansering av bildet basert på denne faktaen. Det er alt jeg har skrevet - og blir hoppet på med sitat-bonanaza og til og med personangrep (som har fått masse likes). Og hva i alle dager er poenget med å kalle mine innlegg for middelmådige? Virkelig ikke et godt inntrykk av denne tråden. Det gir en følelse av en klikk som ikke tåler andre meninger enn dems egne, ikke noe som støtter opp om at tråden består av den såkalte "saklige kritikken av en bedrift". Endret 23. desember 2019 av Nudeldama 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 23. desember 2019 #13911 Del Skrevet 23. desember 2019 Så trist å ikke kunne ønske seg noe til jul fordi man har alt. 1 minutt siden, Nudeldama skrev: Mitt første innlegg i denne tråden var dokumentasjon og fakta. Etterfulgt av nyansering av bildet basert på denne faktaen. Det er alt jeg har skrevet - og blir hoppet på med sitat-bonanaza og til og med personangrep (som har fått masse likes). Virkelig ikke et godt inntrykk av denne tråden. Det gir en følelse av en klikk som ikke tåler andre meninger enn dems egne enn den såkalte "saklige kritikken av en bedrift". Jeg tenker at her kommer en annen side av saken frem og ikke bare den som fremstilles i medier hvor paret har full kontroll. Derfor er denne tråden faktisk viktig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 23. desember 2019 #13912 Del Skrevet 23. desember 2019 Akkurat nå, Surikatt skrev: Jeg tenker at her kommer en annen side av saken frem og ikke bare den som fremstilles i medier hvor paret har full kontroll. Derfor er denne tråden faktisk viktig. Det betyr ikke at de som skriver fast i denne tråden sitter på fasiten og ikke bør tåle å høre andres meninger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 23. desember 2019 #13913 Del Skrevet 23. desember 2019 17 minutter siden, Nudeldama skrev: Det betyr ikke at de som skriver fast i denne tråden sitter på fasiten og ikke bør tåle å høre andres meninger. Man kan tolke opplysninger forskjellig, men å synse, basert på sitt eget skjønn blir spekulasjon. Det er ikke gangbart på Kvinneguiden. Kommer man med utsagn om bloggen skal det dokumenteres. Det er mange her flinke til å gjøre. Enkelte ganger kan noen hver tråkke i salaten. Det gjør oss til mennesker.😇 Jeg er blitt klokere av og til ved å stille spørsmål om jeg har oppfattet noe riktig. Å få en god diskusjon rundt enkelte spørsmål, bilder og utsagn er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 23. desember 2019 #13914 Del Skrevet 23. desember 2019 Akkurat nå, spaniasol skrev: Man kan tolke opplysninger forskjellig, men å synse, basert på sitt eget skjønn blir spekulasjon. Det er ikke gangbart på Kvinneguiden. Kommer man med utsagn om bloggen skal det dokumenteres. Det er mange her flinke til å gjøre. Enkelte ganger kan noen hver tråkke i salaten. Det gjør oss til mennesker.😇 Jeg er blitt klokere av og til ved å stille spørsmål om jeg har oppfattet noe riktig. Å få en god diskusjon rundt enkelte spørsmål, bilder og utsagn er bra. Det var som sagt det første jeg gjorde. Jeg presenterte tall jeg selv hadde funnet ut og kom med en nyansert mening basert på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. desember 2019 #13915 Del Skrevet 23. desember 2019 De sluttet med gaver til hverandre for fem år siden? Ok... Det vil si i 2014 2016:skriver ikke noe om gavefri jul. 2015: https://www.carolinebergeriksen.no/2015/12/28/noen-av-mine-julegaver/ 2014: https://www.carolinebergeriksen.no/2014/12/27/tre-gaver/ 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 23. desember 2019 Forfatter #13916 Del Skrevet 23. desember 2019 41 minutter siden, Nudeldama skrev: Mitt første innlegg i denne tråden var dokumentasjon og fakta. Etterfulgt av nyansering av bildet basert på denne faktaen. Det er alt jeg har skrevet - og blir hoppet på med sitat-bonanaza og til og med personangrep (som har fått masse likes). Og hva i alle dager er poenget med å kalle mine innlegg for middelmådige? Virkelig ikke et godt inntrykk av denne tråden. Det gir en følelse av en klikk som ikke tåler andre meninger enn dems egne, ikke noe som støtter opp om at tråden består av den såkalte "saklige kritikken av en bedrift". det er ikke så veldig interessant å lese om hva du mener om tråden. Diskuter sak heller. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 23. desember 2019 #13917 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Og nå har hun igjen hatt vondt i hodet fordi hun har hatt det travelt. Med det treningsregimet og sunne kosthold er det merkelig at hun ikke tåler det som kun kan anses som en helt normal førjulstid med jobb, aktiviteter og juleforberedelser? Tenk om de butikkansatte holder seg unna jobb i 2-3 dager fordi de er slitne? Endret 23. desember 2019 av Halle-Palle 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 23. desember 2019 #13918 Del Skrevet 23. desember 2019 3 minutter siden, MissLucy skrev: det er ikke så veldig interessant å lese om hva du mener om tråden. Diskuter sak heller. Hva er dette for en tone? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. desember 2019 #13919 Del Skrevet 23. desember 2019 Dropp brukerdebatt og tråd-debatt, så går det nok bedre. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 23. desember 2019 #13920 Del Skrevet 23. desember 2019 Meenhe.. skal ikke dagens innlegg merkes som reklame? Er ikke lenge siden hun reklamerte for klærne. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå