Gjest INGNTNG Skrevet 3. mars 2019 #1161 Skrevet 3. mars 2019 8 minutter siden, Nobile skrev: Det er jo flere eksempeler på helt lik advert- merking over hvertfall 3 innlegg jeg fant på første side i bloggen ? Hvis du bruker adblocker så kommer ikke reklamene opp sikkert, men jeg ser når jeg skroller gjennom nå at det er en reklame under hver "advert", før det kommer et innlegg fra CBE.
AnonymBruker100 Skrevet 3. mars 2019 #1163 Skrevet 3. mars 2019 48 minutter siden, SelinaKyle skrev: Jeg fulgte henne også, synes hun er skikkelig inspirerende på så mange måter. Men synes det er forferdelig måten hun eksponerer datteren på. Nesten sykelig. Avfulgte henne for lenge siden. Kanskje hun burde fått sin egen tråd? Ja helt utrolig SYKELIG? Hun burde hatt egen tråd. Og noen å snakke med ang besettelsen av datteren. Hun må jo miste mange følgerne som var interessert i yoga men som nå kun blir servert siste baby-nytt fra heimen? 3
terteskjell Skrevet 3. mars 2019 #1164 Skrevet 3. mars 2019 2 timer siden, Halle-Palle skrev: Og det må da være helt ok. Å farge håret er da ikke det minste kontroversielt? 80% av damene som er her inne har sikkert farget håret.. Må jo være det samme om mannen gjør det 3
Vipser Skrevet 3. mars 2019 #1165 Skrevet 3. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker100 skrev: Ja helt utrolig SYKELIG? Hun burde hatt egen tråd. Og noen å snakke med ang besettelsen av datteren. Hun må jo miste mange følgerne som var interessert i yoga men som nå kun blir servert siste baby-nytt fra heimen? Hadde samme opplevelsen med en amerikansk sminke-instagrammer. Hyn fikk barn og erklærte at kontoen fremover også ville inneholde bilder av datteren. Publikum jublet. Jeg sluttet å følge. Har null interesse av å se på ukjente personers unger. 12
AnonymBruker100 Skrevet 3. mars 2019 #1166 Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, Vipser skrev: Hadde samme opplevelsen med en amerikansk sminke-instagrammer. Hyn fikk barn og erklærte at kontoen fremover også ville inneholde bilder av datteren. Publikum jublet. Jeg sluttet å følge. Har null interesse av å se på ukjente personers unger. Jeg Har ikke barn men det siste i verden jeg hadde ønsket var at ukjente skulle få følge med på mine barn ?!? Jeg er også takknemlig for å ha sluppet å bli instagrammet gjennom hele min oppvekst. 10
Gjest 2ney Skrevet 3. mars 2019 #1167 Skrevet 3. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker100 skrev: Jeg Har ikke barn men det siste i verden jeg hadde ønsket var at ukjente skulle få følge med på mine barn ?!? Jeg er også takknemlig for å ha sluppet å bli instagrammet gjennom hele min oppvekst. Tenker det samme som deg👍
MissLucy Skrevet 3. mars 2019 Forfatter #1168 Skrevet 3. mars 2019 53 minutter siden, Nobile skrev: Det er reklamen, CBE mener jo denne merkingen er som den skal. det er ikke innlegget som er merket med "advert" - det er bannerannonsen rett over innlegget. Jeg vet ikke hva du ser, men jeg ser en annonse for en nettbutikk jeg nylig har handlet i. 7
Snaskesnusken Skrevet 3. mars 2019 #1169 Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, Nobile skrev: Det er reklamen, CBE mener jo denne merkingen er som den skal. Nei, det er ikke slik merking av reklame skal foregå. Sjekk ut Forbrukertilsynets internettside om korrekt merking av reklame. Denne bloggeren har bla fått refs for manglende eller feilaktig merking av reklame. 4
Nobile Skrevet 3. mars 2019 #1170 Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, MissLucy skrev: det er ikke innlegget som er merket med "advert" - det er bannerannonsen rett over innlegget. Jeg vet ikke hva du ser, men jeg ser en annonse for en nettbutikk jeg nylig har handlet i. Jeg ser det sånn jeg la ut bilde av, men mulig jeg ikke får opp reklamen som skal være der. 1
Emilie112 Skrevet 3. mars 2019 #1172 Skrevet 3. mars 2019 1 time siden, MissLucy skrev: det er ikke innlegget som er merket med "advert" - det er bannerannonsen rett over innlegget. Jeg vet ikke hva du ser, men jeg ser en annonse for en nettbutikk jeg nylig har handlet i. Det er ikke noe annonser over på dette innlegget så jeg vil tro at det er innlegget som er annonse. Uansett er det feil merket, tror jeg. Man skal vel få vite ha det annonseres for? 3
Snaskesnusken Skrevet 3. mars 2019 #1173 Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, Emilie112 skrev: Det er ikke noe annonser over på dette innlegget så jeg vil tro at det er innlegget som er annonse. Uansett er det feil merket, tror jeg. Man skal vel få vite ha det annonseres for? Ja, leseren skal ikke sitte å leke gjetteleken om hva det blir reklamert for. Reglementet på dette er meget tydelig og kan leses på Forbrukertilsynets nettside. 7
pøbelsara Skrevet 3. mars 2019 #1174 Skrevet 3. mars 2019 (endret) Hos meg er det bannerannonse rett under der det står «advert» når jeg er inne fra mac, men ikke fra telefon. Endret 3. mars 2019 av pøbelsara 5
Aquarius04 Skrevet 3. mars 2019 #1175 Skrevet 3. mars 2019 Synes også det er interessant all den tid frua påberoper seg god kvalitet på bloggen, at hun kopierer og limer inn samme kommentar til de som spør om sko i kommentarfeltet. Det synes jeg vitner om lettvinte løsninger. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/03/02/frilordag/#comments 7
Gjest Macimba Skrevet 3. mars 2019 #1177 Skrevet 3. mars 2019 35 minutter siden, Aquarius04 skrev: Synes også det er interessant all den tid frua påberoper seg god kvalitet på bloggen, at hun kopierer og limer inn samme kommentar til de som spør om sko i kommentarfeltet. Det synes jeg vitner om lettvinte løsninger. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/03/02/frilordag/#comments Jeg hadde selvsagt også kopiert og limt inn isteden for å skrive det samme mange ganger.
Viking-girl Skrevet 3. mars 2019 #1178 Skrevet 3. mars 2019 2 minutter siden, Macimba skrev: Jeg hadde selvsagt også kopiert og limt inn isteden for å skrive det samme mange ganger. Inkludert skrivefeil? Da er man passe sløv på jobben. 14
MissLucy Skrevet 3. mars 2019 Forfatter #1179 Skrevet 3. mars 2019 (endret) 3 timer siden, Emilie112 skrev: Det er ikke noe annonser over på dette innlegget så jeg vil tro at det er innlegget som er annonse. Uansett er det feil merket, tror jeg. Man skal vel få vite ha det annonseres for? jo, det er en annonse under ordet "advert" og før innlegget. I mitt tilfellet er det en annonse for zalando, mens andre ser miinto eller ellos. Det er mange som har skrevet innlegg der det fremgår at de ser en bannerannonse UNDER order "advert" og over selve innlegget. Du har kanskje adblocker hvis du ikke ser noen annonse? Det er også noen som sier de ser den på laptop men ikke på mobil. Men uansett, der ER en bannerannonse, og det kan ikke være tvil om at merkingen gjelder bannerannonsen. Endret 3. mars 2019 av MissLucy 3
MoKath Skrevet 3. mars 2019 #1180 Skrevet 3. mars 2019 9 minutter siden, Macimba said: Jeg hadde selvsagt også kopiert og limt inn isteden for å skrive det samme mange ganger. Jeg hadde endret litt på setningen for å ikke skrive det samme igjen og igjen. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå