Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest Macimba
Skrevet
52 minutter siden, Kleenex skrev:

Hva er egentlig greia med å farge håret så mørkt som Lassebasse har....for så mørkt hår er ikke naturlig? 

Jeg farger ikke håret, og jeg er mørkere enn han. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Kleenex skrev:

Hva er egentlig greia med å farge håret så mørkt som Lassebasse har....for så mørkt hår er ikke naturlig? 

Hva er dette for noe tull å kommentere? Hva har det med bedriften å gjøre, hvordan en ansatt i firmaet farger eller ikke farger håret? 

• Liker 28
Skrevet (endret)

Har vel ikke noe å si hvis han farger håret? Så lenge han ikke reklamerer for en frisørsalong som en del av bedriften CBE og har fått et elendig resultat så er det vel et fett hvordan han har håret. Hadde fruen selv vært på Gevir og laget et reklameinnlegg, og sett helt horribel ut på håret så hadde det vært noe annet. 

Det er ikke sikkert han farger det heller, mange på morssiden min har like mørk hår, inkludert ene datteren min. 

Edit; sånn i tilfelle noen kommenterer at ingen av de to små er mørkhåret som faren; hårfarge kan hoppe over en generasjon. Vi er 5 blonde søsken, mørkheta kom tilbake til våre barn. 

Endret av skruf
  • Liker 6
Skrevet

Regner med at Kleenex mente at LKE ikke har så mørkt hår fra naturens side. Vi har jo sett utallige bilder av ham med lysere hår, så jeg tenkte også at her har han enten lekt seg med lys og skygge i Photoshop (han liker jo å fremstå mørk og mystisk), eller så har han lekt seg med hårfarge).

• Liker 4
Skrevet

Skal vi tippe det kommer en joggeskoreklame rett rundt hjørnet?

• Liker 5
Skrevet

Hun er ikke blitt mer sikker på seg selv. Ler nervøst etter hver setning. Hun er fryktelig avhengig av LKE. Jeg synes det er skummelt hvor mye fokus denne bloggeren har på seg selv. Veldig narsissistisk. 

• Liker 28
Skrevet
1 time siden, MiniMjau skrev:

Det gjør det sikkert, men først et innlegg inneholdende migrene og bilsjuke som varer i flere dager grunnet hardkjøret de siste dagene/ukene 🙈😂

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, MiniMjau skrev:

Det var det første jeg tenkte da jeg så bildene. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Lopploella skrev:

Regner med at Kleenex mente at LKE ikke har så mørkt hår fra naturens side. Vi har jo sett utallige bilder av ham med lysere hår, så jeg tenkte også at her har han enten lekt seg med lys og skygge i Photoshop (han liker jo å fremstå mørk og mystisk), eller så har han lekt seg med hårfarge).

Og det må da være helt ok. Å farge håret er da ikke det minste kontroversielt?

• Liker 7
Skrevet
12 timer siden, MorUgle skrev:

Video fra hjemmet til frua og lasse og selfølgelig får vi glimt a rommene til barna🤬🤬🤬🤬

Huset til frua og lasse

Hun virker vanvittig usikker på seg selv. Det kan se ut som (fra min side) at det striglede narrativet er er forsøk på å skjule dette. Hun sier hun har en fjasete side, men den kjøper ikke jeg. 

• Liker 15
Skrevet
2 timer siden, Lopploella skrev:

Takk. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg må få skyte inn her

følger noen Yogagirl på insta?

hun eksponerer sin datter noe helt ekstremt! 

Hun virker nesten besatt av å dele videoer av henne. 

Jeg måtte avfølge henne pga jeg var interessert i yoga ikke videoer av barn. Huff.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er veldig spent på om hun svarer på alle spørsmålene om joggeskoene i kommentarfeltet på siste innlegg. OG veldig spent på om det kommer lnnonselenkeinnlegg om dem siden.

Det har jo hendt at de har lagt ut innlegg på bloggen hvor bestemte produkter er i fokus, men ikke reklamemerket - og hvis hun/de konsekvent IKKE svarer på sprøsmål om produktene i kommentarfeltet. Så kommer det et annet reklamemerket innlegg noe senere.

Er det noen som vet/husker hvordan FT stiller seg til slik priming av lesere? 

• Liker 14
Skrevet
3 timer siden, MiniMjau skrev:

hvis ikke dette ER reklamen..

• Liker 5
Gjest SelinaKyle
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker100 skrev:

Jeg må få skyte inn her

følger noen Yogagirl på insta?

hun eksponerer sin datter noe helt ekstremt! 

Hun virker nesten besatt av å dele videoer av henne. 

Jeg måtte avfølge henne pga jeg var interessert i yoga ikke videoer av barn. Huff.

Jeg fulgte henne også, synes hun er skikkelig inspirerende på så mange måter. Men synes det er forferdelig måten hun eksponerer datteren på. Nesten sykelig. Avfulgte henne for lenge siden. Kanskje hun burde fått sin egen tråd?

Skrevet (endret)
46 minutter siden, MissLucy skrev:

hvis ikke dette ER reklamen..

Det er reklamen, CBE mener jo denne merkingen er som den skal. 

424970AD-2E2C-43A6-A706-1B0A6196B886.png

Endret av Nobile
  • Liker 2
Skrevet

Den advert-merkingen i innlegget over, gjelder banner-reklamen over innlegget hennes - ikke innlegget hennes. Hos meg er det en miinto-reklame som ligger over der.

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, Nobile skrev:

Det er reklamen, CBE mener jo denne merkingen er som den skal. 

424970AD-2E2C-43A6-A706-1B0A6196B886.png

Isåfall merker hun ikke riktig på Instagram 

Screenshot_20190303-111022_Instagram.jpg

• Liker 3
Skrevet

+ at merking skal stå på norsk, ikke engelsk. Så nei, hun er ikke innafor 

• Liker 14
Skrevet
11 minutter siden, pøbelsara skrev:

Den advert-merkingen i innlegget over, gjelder banner-reklamen over innlegget hennes - ikke innlegget hennes. Hos meg er det en miinto-reklame som ligger over der.

Det er jo flere eksempeler på helt lik advert- merking over hvertfall 3 innlegg jeg fant på første side i bloggen ? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...