Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutter siden, loveli skrev:

Jeg hadde vært skikkelig flau over meg selv hadde jeg tjent 500.000,- i måneden og spurt om kvittering for en is for å slå av 5,- på skatten... 🤣

Får assosiasjoner til onkel skrue..

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Emmy_H skrev:

Får de ikke betalt for å være med å bloggerne? Isåfall er vel alt som er vist frem jobb og skattepliktig? Er det ikke en P for produktplasseringen før programmet også?

Tja, noen får i alle fall til salt på grøten for å la flere få bli kjent med...osv.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/nzXdJ/skuffet-isabel-raad-langer-ut-mot-tv-2-serien-bloggerne

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Inocybe skrev:

Kan ikke bli annet enn fascinert over at det går an å både fronte ekstremforbruk og ekstremmaterialisme og samtidig virke ekstremt gjerrige. Imponerende velutført  dobbeltkommunikasjon. :nigo:

Ja, de vil ikke betale noe men alle andre skal betale. De er grådige. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Hun skriver at folketrygden gir en pensjon på kanskje 250 000 og at det selvfølgelig er nok til å leve et godt liv som gammel. 

At den summen gir et godt liv er vel å ta litt hardt i, selv om mange lever for en sånn sum i dag. Tror ikke de nødvendigvis er enige med henne. Og jeg skulle likt å se at hun klarte seg med det. 

Endret av *Ariel*
  • Liker 18
Skrevet

Noen som fikk sett "Behind the scenes" videoen fra teateret, og vet hvorfor dette innlegget nå er slettet? Klikket inn tidligere i dag, men orket ikke se filmen med det samme. Lot innlegget ligge i en åpen fane, og når jeg skulle snurre nå nettopp var plutselig innlegget og videoen slettet 🤔 Kan det hende den inneholdt heftig eksponering av de andre på teateret - uten at CBE hadde fått tillatelse til å dele film av dem på det store internettet? 

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, kjarlos skrev:

Noen som fikk sett "Behind the scenes" videoen fra teateret, og vet hvorfor dette innlegget nå er slettet? Klikket inn tidligere i dag, men orket ikke se filmen med det samme. Lot innlegget ligge i en åpen fane, og når jeg skulle snurre nå nettopp var plutselig innlegget og videoen slettet 🤔 Kan det hende den inneholdt heftig eksponering av de andre på teateret - uten at CBE hadde fått tillatelse til å dele film av dem på det store internettet? 

Tror kanskje det var noe feil, fikk ikke åpnet videoen når jeg var inne litt tidligere , så mulig derfor det er fjernet 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, kjarlos skrev:

Den ligger ute på youtube.  

Skrevet
1 time siden, kjarlos skrev:

Den ligger der nå

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/03/01/bli-med-behind-scenes/

Jeg har ikke sett videoen da, det orker jeg ikke. 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, loveli skrev:

Jeg hadde vært skikkelig flau over meg selv hadde jeg tjent 500.000,- i måneden og spurt om kvittering for en is for å slå av 5,- på skatten... 🤣

Du vet, en femmer her og en femmer der, det blir fort mange femmere 🤣

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Macimba skrev:

Du orker å delta i tråden, da?

Tydligvis? 

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, *Ariel* skrev:

Hun skriver at folketrygden gir en pensjon på kanskje 250 000 og at det selvfølgelig er nok til å leve et godt liv som gammel. 

At den summen gir et godt liv er vel å ta litt hardt i, selv om mange lever for en sånn sum i dag. Tror ikke de nødvendigvis er enige med henne. Og jeg skulle likt å se at hun klarte seg med det. 

Pinlig uttalese.. De bør virkelig ikke uttale seg om ting som de ikke har kunnskap om.

• Liker 16
Skrevet
1 hour ago, Snaskesnusken said:

Pinlig uttalese.. De bør virkelig ikke uttale seg om ting som de ikke har kunnskap om.

Det er jo for å vise respekt for de som lever av den summen. Man sier bare ikke «jeg kunne aaldri hatt det i pensjon, for et kjipt liv!» samme som at man ikke slenger rundt seg med at de som tjener under ditt og datt umulig kan ha et godt liv. 

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, Cezanne skrev:

Det er jo for å vise respekt for de som lever av den summen. Man sier bare ikke «jeg kunne aaldri hatt det i pensjon, for et kjipt liv!» samme som at man ikke slenger rundt seg med at de som tjener under ditt og datt umulig kan ha et godt liv. 

Kunnskapsløse uttaleser er ikke å vise respekt. 

• Liker 10
Skrevet
På 1.3.2019 den 6.39, CecilieX skrev:

Dere skal ha for gode ideer @Tørst og @gladidag men jeg håper dere ikke faktisk tror på narrativet om at CBE ønsker å inspirere til noe som helst, at dere faktisk kjøper tanken om at CBE er superopptatt av å tipse for å hjelpe blogglesere. Bloggen er jobben hennes, og det skal vanskelig la seg gjøre å tjene penger på å handle brukt. Hun er avhengig av å knytte til seg annonsører som har noe å selge = forbruk av nye produkter. Muligheten er tilstede for å kjøre betalt kampanje for Fretex, mende ville jo ikke vært særlig troverdig når dama i 10 år har levd av å storforbruke nye klær og duppedingser. Det er jo heller ikke så innbringende å knytte annonselenker til brukte produkter som det bare finnes en av😜

Jeg tror da ikke et sekund på nevnte blogger...    klarte du å lese det ut av innlegget mitt har jeg formulert meg feil...eller du misforsto 😊 Har ikke noe sansen for overforbruket som presenteres på bloggen..

• Liker 6
Skrevet
På 1.3.2019 den 7.35, MissLucy skrev:

jeg er opptatt av miljøvern, men jeg er ikke overbevist om at økologiske grønnsaker nødvendigvis er det beste for miljøet. Men jeg er enig med deg i at enkelte ting smaker utrolig mye bedre når de er økologiske. Derimot er jeg opptatt av at jeg aldri kjøper klær med bomull som ikke er økologisk.

Når det gjelder tomater, trodde jeg det var slik at kortreiste, norske drivhustomater var mye verre enn langreiste, spanske tomater:

https://www.nrk.no/viten/norske-tomater-er-klimaverstinger-1.12808260

Shit...takk...der lærte eg noe nytt....

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hva er egentlig greia med å farge håret så mørkt som Lassebasse har....for så mørkt hår er ikke naturlig for han! 

Endret av Kleenex
  • Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, Kleenex skrev:

Hva er egentlig greia med å farge håret så mørkt som Lassebasse har....for så mørkt hår er ikke naturlig? 

Hvorfor er ikke det naturlig..  Har en bror som har så mørkt hår, inkludert meg selv.  Og vi har aldri farget håret

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...