pøbelsara Skrevet 15. november 2019 #11141 Del Skrevet 15. november 2019 De siste dagene, med både ganske detaljerte fortellinger om barn i bloggen og filming på IG, gjør meg bare trist. Hva er det som gjør at de ønsker å holde på sånn? Hvis det bare er inntektene, så burde de VIRKELIG tenke seg om. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. november 2019 #11142 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) 8 timer siden, pøbelsara skrev: De siste dagene, med både ganske detaljerte fortellinger om barn i bloggen og filming på IG, gjør meg bare trist. Hva er det som gjør at de ønsker å holde på sånn? Hvis det bare er inntektene, så burde de VIRKELIG tenke seg om. Så Norges mest betalte blogger bruker barna sine for å tjene enda mer penger? Sier som ektemannen LKE :»psykobitch much». Endret 15. november 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 15. november 2019 #11143 Del Skrevet 15. november 2019 3 timer siden, Hilde444 skrev: Hard dag på frua i går. Oslotur med frisør og kaffebesøk. Hun er da en travel kvinne som sliter med tidsklemma, må vite...! 3 timer siden, Monimoni skrev: Og hvis noen våger å antyde at leppene på frua har vokst i løpet av Oslotur, så iler Lill til og forsvarer frua med en nebbete kommentar. Jepp, Carolinepolitiet, her representert ved Lill lever i beste velgående. Jeg mener faktisk at det er ganske patetisk å la leserne ile til på denne måten istedenfor å adressere det selv. Lite voksent av CBE. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 15. november 2019 #11144 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) 26 minutter siden, Aquarius04 skrev: Hun er da en travel kvinne som sliter med tidsklemma, må vite...! Jepp, Carolinepolitiet, her representert ved Lill lever i beste velgående. Jeg mener faktisk at det er ganske patetisk å la leserne ile til på denne måten istedenfor å adressere det selv. Lite voksent av CBE. CBE har aldri stått opp for meningene sine hvis ikke det har vært på en arena som er sterk regissert og kontrollert av henne selv. Eller hun overlater diskusjonen til andre enten mannen eller folk i kommentarfeltet. Av en sterk selvstendig kvinne å være oppfører hun seg mest som en pysete struts. Hvis meningene hennes er så gjennomtenkte, gode og riktige kan det da ikke være noe problem å argumentere for dem på arenaer uten for hennes kontroll? For eksempel svare Sarah Sørheim på hvorfor hun mener barneeksponering og barn brukt i reklame er fint og delikat og helt ok. https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/kommentar-caroline-berg-eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-det-er-kanskje-lov-men-ikke-greit-sarah-soerheim Artikkelen er fortsatt like relevant ettersom vi fortsatt ser at CBE.no bruker barna sine i reklame. Endret 15. november 2019 av Inocybe 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 15. november 2019 #11145 Del Skrevet 15. november 2019 Lite engasjement i kommentarfeltet for tiden. Er det så lite "vakre du, søte deg" kommentarer at hun må publisere kritiske kommentarer for i det hele tatt ha et noenlunde aktivt kommentarfelt? Virker som det er meget dalende interesse for frua og fruemannen, noe jeg ikke finner det minste merkelig. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 15. november 2019 #11146 Del Skrevet 15. november 2019 Må le av cbe når hun på Insta ler en latter av seg selv, siden det tross alt er 3-4 måneder siden hun sist klipte håret. « så når var det på tide» Det er tragikomisk. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. november 2019 #11147 Del Skrevet 15. november 2019 I kommentarfeltet til innlegget om tørrshampo er det en leser som tar opp det at hun filmet barnekoret. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 15. november 2019 #11148 Del Skrevet 15. november 2019 24 minutter siden, 123Frustrert skrev: Må le av cbe når hun på Insta ler en latter av seg selv, siden det tross alt er 3-4 måneder siden hun sist klipte håret. « så når var det på tide» Det er tragikomisk. Hun sa ikke klipt seg siden Juni, eller noe sånt, så dvs rundt 5 mnd siden, Skal man lage et poeng ut av noe, bør man gjengi riktig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. november 2019 #11149 Del Skrevet 15. november 2019 Så frua er så lite relevant at hun ikke får sponset klipp mer enn hver 5 måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 15. november 2019 #11150 Del Skrevet 15. november 2019 Hva har hun gjort med seg selv på det bildet hos frisøren? Hun ser ut som en and. Møter i Oslo gjør at hun har helt nye andsiktstrekk. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piemonte Skrevet 15. november 2019 #11151 Del Skrevet 15. november 2019 1 time siden, Minnie Mus skrev: Lite engasjement i kommentarfeltet for tiden. Er det så lite "vakre du, søte deg" kommentarer at hun må publisere kritiske kommentarer for i det hele tatt ha et noenlunde aktivt kommentarfelt? Virker som det er meget dalende interesse for frua og fruemannen, noe jeg ikke finner det minste merkelig. Ingen her vet hvor mange som kommenterer. Å tolke det som er å lese til at det er "meget dalende interesse" er spekulativt. Ønsketenkning. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. november 2019 #11152 Del Skrevet 15. november 2019 16 minutter siden, Surikatt skrev: Hva har hun gjort med seg selv på det bildet hos frisøren? Hun ser ut som en and. Møter i Oslo gjør at hun har helt nye andsiktstrekk. Skal mye til før hun ser ut som en and? Isåfall er det dårlig reklame for de som har gjort jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 15. november 2019 #11153 Del Skrevet 15. november 2019 Nå er ikke jeg noen moteløve.. men er det bare jeg som reagerer på den skinnbuksa og det skinnskjørtet? For ikke å nevne hårbøylene..🤢 Er dette mote? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 15. november 2019 #11154 Del Skrevet 15. november 2019 På 2.11.2019 den 23.11, Glemtbrukernavnet skrev: ? Du reagerte på - sitat fra https://masterbloggen.no/blog/2013/06/24/barn-personvern-og-sosiale-medier/ "..... Det er problematisk at barn er avhengig av at foreldrene krever påtale for privatlivskrenkelser etter straffeloven....". https://snl.no/privat_straffesak viser til at et eksempel på privat straffesak er saker om krenkelse av privatlivets fred (se personvern). Om du mener det er feil, kan du eventuelt ta det opp med jurist Grønvold (som har skrevet det du er uenig i). 😊 Ja, jeg reagerer på påstanden om at barn er avhengig av foreldrene for å straffeforfølge dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piemonte Skrevet 15. november 2019 #11155 Del Skrevet 15. november 2019 5 minutter siden, Amber skrev: Nå er ikke jeg noen moteløve.. men er det bare jeg som reagerer på den skinnbuksa og det skinnskjørtet? For ikke å nevne hårbøylene..🤢 Er dette mote? https://www.elle.no/skinnbukse-2019/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 15. november 2019 #11156 Del Skrevet 15. november 2019 28 minutter siden, Piemonte skrev: Minst like patetisk å være sarkastisk og kritisere alt mulig i bøtter og spann. Nei, kritikk av kyniske bedrifter som hele tiden bryter lover, regler og oppfører seg elendig er på sin plass. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piemonte Skrevet 15. november 2019 #11157 Del Skrevet 15. november 2019 Akkurat nå, jabx skrev: Nei, kritikk av kyniske bedrifter som hele tiden bryter lover, regler og oppfører seg elendig er på sin plass. Det er jeg helt enig i. Men det avhenger av at kritikken er nyansert og saklig. Ellers forsvinner hensikten. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 15. november 2019 #11158 Del Skrevet 15. november 2019 Hva vil skje når frua mister alle "likes" på ig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 15. november 2019 #11159 Del Skrevet 15. november 2019 13 minutter siden, Kleenex skrev: Hva vil skje når frua mister alle "likes" på ig? Kanskje det er en fordel for henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. november 2019 #11160 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) 1 time siden, Kleenex skrev: Hva vil skje når frua mister alle "likes" på ig? Det er en gavepakke til shady influencere som har ghost følgere, og har kjøpt seg følgere. Hvis annonsørene bare ser på antall følgere selvfølgelig. Mtp det lave engasjementet hun har. Det er ille for de som har typ 400.000 følgere og som har godt med engasjement typ 40-80.000 likes. Endret 15. november 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå