Frisk Frosk Skrevet i går, 13:14 #108721 Skrevet i går, 13:14 Nå melder alle de store mediehusene at en mann i 30-årene i Sarpsborg er siktet for å ha begått flere overgrep mot barn. https://www.vg.no/nyheter/i/lnzvX9/mann-i-30-aarene-siktet-for-flere-tilfeller-av-seksuelle-overgrep-av-barn Jeg lurer på hvor nært overgrep mot barn må komme før eierne av Treasures AS innser at den ekstreme barneeksponeringen de har holdt på med i 12+ år også setter barn i fare? Dette skjer overalt. Ekteparet velger likevel å fortsette å eksponere egne barn, inkl. på måter som ikke har noe med så små/unge barn å gjøre. Og vet å gjøre det er innholdet på deres kanaler gavepakker til de som ikke har gode hensikter når det gjelder barn, og som tidligere nevnt, selv bilder av fullt påkledde barn kan med ett tastetrykk nå omgjøres til nakenbilder av barn. Likevel velger altså eierne av Treasures AS å fortsette å eksponere egne barn til hele verden, som de har i over 12 år allerede, med tusenvis på tusenvis av bilder gjennom årene... Jeg holder ikke pusten, men kanskje, bare kanskje kan den saken som nå rulles opp i Sarpsborg få Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen til å innse det totalt vettløse og uforsvarlige de har utsatt sine barn ved i så mange år når de har eksponert barna så mye. Om eierne av Treasures AS har noen som helst samvittighet, så slutter de umiddelbart med ALL barneeksponering, både av egne og andres barn! 13 11
Jojo345 Skrevet i går, 17:56 #108722 Skrevet i går, 17:56 Der spratt antall følgere opp til 294 k. 291 k for et par dager siden. Kjøpt følgere? 8 2
Kollontaj Skrevet i går, 18:16 #108723 Skrevet i går, 18:16 Da har det skjedd etter 15.1 som socialblade har som siste telledag. Det kan ikke lenkes til siden fordi man må ha innlogging for å se dette. 6
Laia Skrevet i går, 19:00 #108724 Skrevet i går, 19:00 Jojo345 skrev (58 minutter siden): Der spratt antall følgere opp til 294 k. 291 k for et par dager siden. Kjøpt følgere? Hvor ser du dette? Kikket inn på hennes instagram, og hos meg vises det 291k. Men ikke noe overraskende om denne økningen «plutselig» skjer. Dette fenomenet har inntruffet flere ganger tidligere, men da mens kontoen har blitt gjort privat. Og da har ofte telleverket på socialblade samtidig også stoppet (har for øvrig ingen anelse om hvordan dette henger sammen). 5
Laia Skrevet i går, 19:01 #108725 Skrevet i går, 19:01 Frisk Frosk skrev (5 timer siden): Nå melder alle de store mediehusene at en mann i 30-årene i Sarpsborg er siktet for å ha begått flere overgrep mot barn. https://www.vg.no/nyheter/i/lnzvX9/mann-i-30-aarene-siktet-for-flere-tilfeller-av-seksuelle-overgrep-av-barn Jeg lurer på hvor nært overgrep mot barn må komme før eierne av Treasures AS innser at den ekstreme barneeksponeringen de har holdt på med i 12+ år også setter barn i fare? Dette skjer overalt. Ekteparet velger likevel å fortsette å eksponere egne barn, inkl. på måter som ikke har noe med så små/unge barn å gjøre. Og vet å gjøre det er innholdet på deres kanaler gavepakker til de som ikke har gode hensikter når det gjelder barn, og som tidligere nevnt, selv bilder av fullt påkledde barn kan med ett tastetrykk nå omgjøres til nakenbilder av barn. Likevel velger altså eierne av Treasures AS å fortsette å eksponere egne barn til hele verden, som de har i over 12 år allerede, med tusenvis på tusenvis av bilder gjennom årene... Jeg holder ikke pusten, men kanskje, bare kanskje kan den saken som nå rulles opp i Sarpsborg få Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen til å innse det totalt vettløse og uforsvarlige de har utsatt sine barn ved i så mange år når de har eksponert barna så mye. Om eierne av Treasures AS har noen som helst samvittighet, så slutter de umiddelbart med ALL barneeksponering, både av egne og andres barn! Ser virkelig ikke sånn ut. Bursdagsfeiring med begge barn i monitor i dag 🥹 2
Durancell Skrevet i går, 19:05 #108726 Skrevet i går, 19:05 Hva er det hun har tatt en fridag fra? 3 2
elisabeth30 Skrevet i går, 19:09 #108727 Skrevet i går, 19:09 Durancell skrev (3 minutter siden): Hva er det hun har tatt en fridag fra? Bollen med isbiter? Styrketrening med dårlig utførelse? 9 3
Kollontaj Skrevet i går, 19:18 #108728 Skrevet i går, 19:18 Durancell skrev (11 minutter siden): Hva er det hun har tatt en fridag fra? Er vel barna som tok en fridag ref innlegget. Gratulerer med dagen til mor som instruerer ungene til å spille syke, for selv om det bare er for content, er det skikkelig harry og dårlig påvirkning. 4 6
Jojo345 Skrevet i går, 19:25 #108729 Skrevet i går, 19:25 Laia skrev (24 minutter siden): Hvor ser du dette? Kikket inn på hennes instagram, og hos meg vises det 291k. Men ikke noe overraskende om denne økningen «plutselig» skjer. Dette fenomenet har inntruffet flere ganger tidligere, men da mens kontoen har blitt gjort privat. Og da har ofte telleverket på socialblade samtidig også stoppet (har for øvrig ingen anelse om hvordan dette henger sammen). Hm, min feil tror jeg, 291 k her. Må ha blingset 3
Kollontaj Skrevet i går, 19:33 #108730 Skrevet i går, 19:33 Laia skrev (32 minutter siden): Hvor ser du dette? Kikket inn på hennes instagram, og hos meg vises det 291k. Men ikke noe overraskende om denne økningen «plutselig» skjer. Dette fenomenet har inntruffet flere ganger tidligere, men da mens kontoen har blitt gjort privat. Og da har ofte telleverket på socialblade samtidig også stoppet (har for øvrig ingen anelse om hvordan dette henger sammen). Pleier iallfall å stoppe opp når kontoen gjøres privat. 3
Frisk Frosk Skrevet i går, 20:11 #108731 Skrevet i går, 20:11 Laia skrev (1 time siden): Ser virkelig ikke sånn ut. Bursdagsfeiring med begge barn i monitor i dag 🥹 Huff, ja, jeg så det. Både CBE selv, og søsteren velger altså å legger ut flere bilder av barn på samme dag som det kommer frem at flere barn i Sarpsborg er blitt utsatt for overgrep. "Ingen hjemme" og "we don't care" er inntrykket de formidler videre... 9 13
Kollontaj Skrevet i går, 20:24 #108732 Skrevet i går, 20:24 Frisk Frosk skrev (10 minutter siden): Huff, ja, jeg så det. Både CBE selv, og søsteren velger altså å legger ut flere bilder av barn på samme dag som det kommer frem at flere barn i Sarpsborg er blitt utsatt for overgrep. "Ingen hjemme" og "we don't care" er inntrykket de formidler videre... Samtidig som det er den internasjonale personverndagen. 😆 14 3
Frisk Frosk Skrevet i går, 20:35 #108733 Skrevet i går, 20:35 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Samtidig som det er den internasjonale personverndagen. 😆 Oh, the irony... Personvern er noe CBE og LKE har vist de gir fullstendig f*** i... i hvert fall barns personvern! Det er jo veldig flott at den internasjonale personverndagen er lagt på nettopp Caroline Berg Eriksens bursdag, for da vil hun hvert eneste år fremstå som en parodi (eller skrekkeksempel...) på hva man ikke skal gjøre. 12 4
Kollontaj Skrevet i går, 20:40 #108734 Skrevet i går, 20:40 Frisk Frosk skrev (4 minutter siden): Oh, the irony... Personvern er noe CBE og LKE har vist de gir fullstendig f*** i... i hvert fall barns personvern! Det er jo veldig flott at den internasjonale personverndagen er lagt på nettopp Caroline Berg Eriksens bursdag, for da vil hun hvert eneste år fremstå som en parodi (eller skrekkeksempel...) på hva man ikke skal gjøre. Nettopp. Den reelen er også helt latterlig mht andre verdier: shopping, sminking og posering er drømmedagen. Fy fela så ugreit. 9 4
Andrea59 Skrevet i går, 21:29 #108735 Skrevet i går, 21:29 Kollontaj skrev (1 time siden): Samtidig som det er den internasjonale personverndagen. 😆 Henrik Troy hadde derimot en god post om det i dag 6 3
loffen Skrevet i går, 21:31 #108736 Skrevet i går, 21:31 Jeg tviler på at hun i det hele tatt leser nyheter, så hun har sikkert ikke fått med seg den overgrepssaken. Hun gir jo beng i alt annet enn seg selv. 12 1
Stargaze Skrevet 15 timer siden #108737 Skrevet 15 timer siden elisabeth30 skrev (13 timer siden): Bollen med isbiter? Styrketrening med dårlig utførelse? Seg selv? 1
Stargaze Skrevet 15 timer siden #108738 Skrevet 15 timer siden Kollontaj skrev (11 timer siden): Nettopp. Den reelen er også helt latterlig mht andre verdier: shopping, sminking og posering er drømmedagen. Fy fela så ugreit. De viktige tingene i livet, igjen…. A woman without substance. Verdiene hun lærer de ungene er bare tragisk. 7 1
Reverend Skrevet 12 timer siden #108739 Skrevet 12 timer siden loffen skrev (14 timer siden): Jeg tviler på at hun i det hele tatt leser nyheter, så hun har sikkert ikke fått med seg den overgrepssaken. Hun gir jo beng i alt annet enn seg selv. Så lenge det ikke kan "leses" på lydbok mot betaling, tror jeg den eneste formen for lesing skjer via scrolling på SoMe for å finne innhold som kan kopieres. Og så skriver hun jo bok, har hun hevdet for en stund siden. Tipper vi vet hva temaet er. 9 1
Hirondelle Skrevet 9 timer siden #108740 Skrevet 9 timer siden Reverend skrev (2 timer siden): Så lenge det ikke kan "leses" på lydbok mot betaling, tror jeg den eneste formen for lesing skjer via scrolling på SoMe for å finne innhold som kan kopieres. Og så skriver hun jo bok, har hun hevdet for en stund siden. Tipper vi vet hva temaet er. Gleder meg til jordskjelvet 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå