Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
K_mb skrev (8 minutter siden):

Ja det frister, hvis man inspireres av do-selfies....

Er nok en fetisj de har. Fremstår iallfall sånn. 

• Liker 9
Skrevet
Melkebart1 skrev (På 30.5.2025 den 6.26):

Det vil jeg tro ja! Dessverre tror jeg mange spiseforstyrra higer etter akkurat det utseendet Caroline promoterer. Ikke sunnhet, men om å gjøre å være tynnest mulig, ha mest mulig utstikkende ribben, innsugde kinn, stort fokus på å være deilig og tynn framfor sunn. 
Hvis ikke hun er et farlig forbilde, så skjønner jeg ikke hvorfor filterbruk, injeksjoner, poseringer, fokuset på å være tynnest mulig blir kritisert? 

Tror jeg og. Jeg ramla innom Luksusfellen her en dag, og da var det en ellers oppegående dame på nærmere 40 som brukte helt avsindige summer på tilskudd og online coach. Hun brukte 1800 i måneden (!) på online coach, som hun knapt brukte.

Det minner meg om da jeg testet ut gratisperioden til Pt_Carolineberg og fikk absolutt null tilbakemelding eller oppmuntring med mindre jeg etterspurte det selv. Jeg så det var flere damer lagt til i forumet, men det var laber aktivitet der. 

Pt_carolineberg skal være ernæringsveilederen din, samtidig som hun skal pushe tullete kosttilskudd og proteinpulver som er fullstendig bortkastet hvis hun hadde gjort jobben sin som ernæringsveileder. 

Hele onlinecoach (med brevkurs) er en bløff, men dessverre er det mange som fortsatt tror de er venninner som bare vil dem godt.

• Liker 25
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

https://results.hyrox.com/season-7/?content=detail&fpid=search&pid=search&idp=LR3MS4JI31E997&lang=EN_CAP&event=HPRO_LR3MS4JIB7D&pidp=ranking_nav&search[name]=Eriksen&search_event=HPRO_LR3MS4JIB7D

Ser ut som han kom på andreplass (av elleve) i sin aldersgruppe. 

Overall rank: 12 (av 94)

Ser førsteplassen er norsk utøver, Erik oscar Bøe. Han er utdannet sivilingeniør og har fulltidsjobb innen IT.

Man kan jo lure litt på hva LKE driver med 😅😅

Endret av Jojo345
  • Liker 33
  • Nyttig 2
Skrevet

Klesstilen🤭 Minner meg om slik 15 åringer går. Bukse med lavt liv og kort topp😬 

• Liker 11
Skrevet
Jojo345 skrev (1 time siden):

https://results.hyrox.com/season-7/?content=detail&fpid=search&pid=search&idp=LR3MS4JI31E997&lang=EN_CAP&event=HPRO_LR3MS4JIB7D&pidp=ranking_nav&search[name]=Eriksen&search_event=HPRO_LR3MS4JIB7D

Ser ut som han kom på andreplass (av elleve) i sin aldersgruppe. 

Overall rank: 12 (av 94)

Ser førsteplassen er norsk utøver, Erik oscar Bøe. Han er utdannet sivilingeniør og har fulltidsjobb innen IT.

Man kan jo lure litt på hva LKE driver med 😅😅

De beste stilte ikke i Riga. 11 i hans klasse var ikke mange heller da.

Han var rask på løpetid da, men er jo liten og tynn i fht til toppen (ikke dem i Riga) så sliter vel litt med en del av øvelsene.

Målet var under 65 min sa han. Det klarte han ikke.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Isola2 skrev (14 minutter siden):

Må huske at Lasse er «world champion qualifier»..hva nå det er..?! (Står i bioen hans på IG) og vant et håndkle i dag. Kudos.

Han fikk tilbud om plass i World Championship på roll-down etter Warszawa. Der ble han nr8. Altså ikke automatisk kvalifisert.

Roll-down betyr at de før på listen enten allerede var kvalifisert eller takket nei.

Takket vel nei selv også 

• Liker 8
Skrevet (endret)

dobbelt postet

Endret av Stargaze
  • Liker 1
Skrevet
Sarakk skrev (18 timer siden):

Klesstilen🤭 Minner meg om slik 15 åringer går. Bukse med lavt liv og kort topp😬 

Henger fortsatt fast i tidlig 2000

• Liker 2
Skrevet

Hmm... hvorfor den fiklinga med håret hele tiden? Nervøs?

• Liker 6
Skrevet
alertmeshe skrev (13 minutter siden):

Hmm... hvorfor den fiklinga med håret hele tiden? Nervøs?

Nervøs og usikker.

Det lyser hun hele tiden. Ser aldri rett i kamera, filter og redigering.

Tipper å hele tiden fikle med håret er nervøsitet ja. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Stargaze skrev (5 timer siden):

Nervøs og usikker.

Det lyser hun hele tiden. Ser aldri rett i kamera, filter og redigering.

Tipper å hele tiden fikle med håret er nervøsitet ja. 

Det er for å fremstå søt og uskyldig. Og så gjør f.eks. C Pihl det hele tiden. 

• Liker 9
Skrevet
cerruti skrev (14 minutter siden):

Det er for å fremstå søt og uskyldig. Og så gjør f.eks. C Pihl det hele tiden. 

Det minner om tics, men tror det er for å få mottakeren til å oppdage håret. Ligger penger i kosmetikk/hårpleie-produkter om man kan få en annonsør på banen. 

• Liker 6
Skrevet

Der var det i gang, ja🤭. Alltid så gøy å se henne gå til kafeen/stranden/markedet i utlandet med sommerkjole, lange lokker og naturlig gange. Og litt fargerikt kakedryss tilfeldig "sølt" utenfor tallerkenen. 

• Liker 22
  • Nyttig 4
Annonse
Skrevet (endret)

Da er årsregnskap til Athlete Excel AS (som er under oppløsning) levert. Årsregnskapet viser en inntekt på beskjedne kr 102 935. Resultat før skatt var på kr 6 515.

Er hvert fall ikke derfra de får til salt i grøten! 

Blir spennende å se Treasures AS sitt regnskap når det er levert.

For 2023 hadde de halvert både omsetning og kundefordringer sammenlignet med 2022, og måtte spise av opptjent egenkapital for å dekke underskuddet. 

Endret av Stjertmeis
  • Liker 12
  • Nyttig 12
Skrevet

Uff, får helt vondt når hun sitter i den silketoppen å sminke seg. Hun er så tynn at man ser blodårene på "mannebrystet". Dette er en skummel trend...

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva skjer med håret hans, egentlig? Har han alltid hatt krøller?

Skrevet
Purple Diamond skrev (26 minutter siden):

Hva skjer med håret hans, egentlig? Har han alltid hatt krøller?

Han har tatt permanent. For real… 🫣

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...