Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tivi20 skrev (På 9.5.2025 den 5.41):

Har en del overlappende interesser med LKE og vi er derfor i en del felles grupper på Facebook (blant annet om løping og hyrox). Han stikker seg frem i samtlige og kverulerer/krangler. Helt fascinerende å følge.

Mannen min sier det samme 🤣

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

Jeg også. Blant annet i gruppen «Løping-trening og inspirasjon».

Er helt overbevist om at den person som alltid forsvarer lke sine innlegg er ham selv under fake profil.

Helt død profil, ingen info og med et profilbilde av en ung Paul Newman.

Og alltid enig med lke som sagt.

IMG_7025.thumb.jpeg.065cb85433f60b82cde5e45157b433b9.jpegIMG_7024.thumb.jpeg.4d8a7ce687594304e835220e076f91a0.jpeg

IMG_7022.jpeg

Har ingen konstruktiv kommentar til dette, men må bare svare: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

Han har ALTFOR mye fritid.

• Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Den godeste fanboyen Johannes Olsen minner fryktelig mye om Lars Kristian Eriksens måte å snakke med og støtte seg selv på bloggen sin SuntVett.no i hine, hårde dager. Der støttet han også seg selv ved å skrive som en annen at en som motargumenterte lke "fortjente en kule for pannen".

Det var tider, det.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/?do=findComment&comment=20682984

Dette drev han med før kommentarfelt og redigeringsskandalen.

Endret av Rev. Revenge
tilføyelse
  • Liker 26
  • Nyttig 11
Skrevet
Rev. Revenge skrev (14 minutter siden):

Den godeste fanboyen Johannes Olsen minner fryktelig mye om Lars Kristian Eriksens måte å snakke med og støtte seg selv på bloggen sin SuntVett.no i hine, hårde dager. Der støttet han også seg selv ved å skrive som en annen at en som motargumenterte lke "fortjente en kule for pannen".

Det var tider, det.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/?do=findComment&comment=20682984

Aaaaaaah stemmer det :hakeslepp: det tar aldri slutt, for en endeløs rekke med idioti og løgner fra den kanten.

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Stargaze skrev (18 timer siden):

Jeg også. Blant annet i gruppen «Løping-trening og inspirasjon».

Er helt overbevist om at den person som alltid forsvarer lke sine innlegg er ham selv under fake profil.

Helt død profil, ingen info og med et profilbilde av en ung Paul Newman.

Og alltid enig med lke som sagt.

IMG_7025.thumb.jpeg.065cb85433f60b82cde5e45157b433b9.jpegIMG_7024.thumb.jpeg.4d8a7ce687594304e835220e076f91a0.jpeg

IMG_7022.jpeg

Nøyaktig samme måte og skrive på også 😄

• Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet

🤭

• Liker 2
Skrevet
Margit777 skrev (2 timer siden):

Nøyaktig samme måte og skrive på også 😄

Pussig at bildet av dengang digge Paul Newman er i s/h, iført dress, men uten et glass whisky sour.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Står de kommentarene der? 

• Liker 3
Skrevet
Kollontaj skrev (13 minutter siden):

Står de kommentarene der? 

Ja

• Liker 2
Skrevet
Stargaze skrev (43 minutter siden):

Ja

Ok, jeg ser dem ikke. 😅

Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Har hun skrevet dette nå, eller tidligere? Hun hadde jo denne storyen eller posten en tid tilbake også?

Men, hun bekrefter gang på gang at hun har et svært så usunt forhold til kropp og helse og ikke burde kalle seg pt etter bare få ukers minikurs.

• Liker 15
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (På 13.5.2025 den 21.22):

Atte hva? Rumpa hennes er for stor i forhold til midjen? "Ikke at jeg vanligvis måler, men gjorde det nå..." 

Ikke at det er håp for det, men hun burde slutte med det hysteriske kroppsfokuset sitt. Timeglass-figur, trening av rumpe uten at lårene blir "store", fokus på "feminin fysikk", som å trene skuldrene bredere for å få den berømte timeglassfasongen. Brede skuldre er forøvrig ikke feminint. 

Hun påstår fremdeles at hun som influencer ønsker å inspirere. Inspirere andre kvinner til å bli sykt opptatt av riktige vinkler for å se best mulig ut, eller? Til å redigere seg til det ugjenkjennelige? Posere til krampa tar oss? At det er helt greit å utlevere ungene dine for hele Norge? (og verden) Til å drite i å få nok søvn, for å stå opp kl 6 for å trene er mye bedre? Påvirke oss til å kjøpe ting vi virkelig ikke trenger? Inspirere i matveien med pulvervafler, proteinshaker, energibarer og små matporsjoner? Det er sikker mye mer, så fyll inn det som passer. :sminkedokke:

Tenk at for noen, så er utseende ALT. 

Endret av Snødronninga
Skrivefeil
  • Liker 27
  • Nyttig 15
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (8 timer siden):

Atte hva? Rumpa hennes er for stor i forhold til midjen? "Ikke at jeg vanligvis måler, men gjorde det nå..." 

Ikke at det er håp for det, men hun burde slutte med det hysteriske kroppsfokuset sitt. Timeglass-figur, trening av rumpe uten at lårene blir "store", fokus på "feminin fysikk", som å trene skuldrene bredere for å få den berømte timeglassfasongen. Brede skuldre er forøvrig ikke feminint. 

Hun påstår fremdeles at hun som influencer ønsker å inspirere. Inspirere andre kvinner til å bli sykt opptatt av riktige vinkler for å se best mulig ut, eller? Til å redigere opp ugjenkjennelige? Posere til krampa tar oss? At det er helt greit å utlevere ungene dine for hele Norge? (og verden) Til å drite i å få nok søvn, for å stå opp kl 6 for å trene er mye bedre? Påvirke oss til å kjøpe ting vi virkelig ikke trenger? Inspirere i matveien med pulvervafler, proteinshaker, energibarer og små matporsjoner? Det er sikker mye mer, så fyll inn det som passer. :sminkedokke:

Hun beviser gjentatte ganger at hun ikke trener for å holde seg i form eller sunn og frisk. men fordi hun higer etter et sykt kroppsbilde. Jeg forstår ikke at hun tror at hun trekker til seg kunder som treningspt på denne måten (noe hun tydeligvis ikke gjør, men ønsker)

De aller fleste (gudskjelov) som trener gjør det ikke for å få timeglassfigur med proporsjoner nøye tilpasset et slag ideal.

Det er galskap og et tydelig tegn på et sykelig forhold til mat, kropp og trening.

Alle jeg kjenner som trener (og det er mange, på flere nivå) gjør det for bedre helse, bedre tid i en konkurranse, egen fremgang. Ingen gjør det av sånne idiotiske grunner.

Takke meg til Funkygine og andre sunne, sterke treningsforbilder. I tillegg utstråler de glede og ser sunne og friske ut, noe cbe aldri gjør. Der er alt kunstig og tilgjort.

Endret av Stargaze
  • Liker 21
  • Nyttig 7
Annonse
Skrevet

Hei CBE og LKE, jeg skjønner at dere ikke bryr dere om hva vi middelmådige KG-damer mener. Men hva med f.eks. Anne Rimmen og Ailo Gaup; de virker verken å være feite eller sjalu? De har blant annet dette å si om å eksponere barn i sosiale medier:

https://www.klikk.no/foreldre/anne-rimmen-og-ailo-gaup-har-tatt-et-bevisst-grep-rundt-barna-7518045?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR6gzR3_qPLOaeuQJzrMTLEsJGvZxESDAUwi96AXp8q2ahjQ946C3WQdxpYKRQ_aem_HsCW6bAv2o3MAbdr6kkQJQ#Echobox=1747117714

« –  Inntil videre skal de få lov til å være i den «barnebobla» de er i. Jeg ønsker ikke at folk skal kjenne dem igjen fra bilder vi har lagt ut, eller at vi skal få mange likerklikk på bildene våre fordi vi har søte barn». 

Håper dere, CBE og LKE, og flere influensere med dere, kan la seg inspirere, og tenke seg om en runde til. Også håper jeg det kommer et skikkelig lovverk snart ❤️

• Liker 22
  • Nyttig 25
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (10 timer siden):

Hun påstår fremdeles at hun som influencer ønsker å inspirere. Inspirere andre kvinner til å bli sykt opptatt av riktige vinkler for å se best mulig ut, eller? Til å redigere opp ugjenkjennelige? Posere til krampa tar oss? At det er helt greit å utlevere ungene dine for hele Norge? (og verden) Til å drite i å få nok søvn, for å stå opp kl 6 for å trene er mye bedre? Påvirke oss til å kjøpe ting vi virkelig ikke trenger? Inspirere i matveien med pulvervafler, proteinshaker, energibarer og små matporsjoner? Det er sikker mye mer, så fyll inn det som passer. :sminkedokke:

Det litt ironiske her er at et hofte-midje forhold på 0.7 betyr at midjen er større enn hofta. Ingenting galt med det, men mitt poeng er at jeg føler meg ganske sikker på at intensjonen til CBE var å illustrere det motsatte forholdstallet; midje-hofte. 

Hele opphenget i sånne måletall virker for meg veldig avleggs, og jeg tror de skremmer bort potensielle kunder med dette fokuset.

Endret av Laia
  • Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Det jeg synes er interessant her, er at hun tydeligvis tar seg bryet med å lese forskning på hvor stor rumpe som er mest attraktivt. Men store mengder fakta og forskning om menneskerettigheter og privat rett til privatliv og og sånn, det er visst ikke så interessant. Har i hvert fall aldri sett henne linke til forskning om eksponering sosial medier, selv om det etterhvert finnes store mengder forskning om ulike aspekter ved eksponering for, og deling i sosiale medier. 
men det er klart at hva folk tenker om rumpa di, er mye viktigere enn menneskerettigheter og privatliv for ungene dine og sånn. :ironi: 

Endret av pøbelsara
  • Liker 26
  • Nyttig 23
Skrevet
Laia skrev (1 time siden):

Det litt ironiske her er at et hofte-midje forhold på 0.7 betyr at midjen er større enn hofta. Ingenting galt med det, men mitt poeng er at jeg føler meg ganske sikker på at intensjonen til CBE var å illustrere det motsatte forholdstallet; midje-hofte. 

Hele opphenget i sånne måletall virker for meg veldig avleggs, og jeg tror de skremmer bort potensielle kunder med dette fokuset.

Enig, Caroline har snudd om på brøkene. Hun skriver at hun har et hofte-midje forhold på 0,66, altså at midjen hennes er mye større enn hoften. Tror ikke det var intensjonen hennes å snu om på brøkene 😄

Dette var nok et eksempel på hennes elendige hoderegning. Et annet eksempel var da hun snakket om at treningsklokker enten kun overestimerte parametere (for eksempel antall skritt), eller kun underestimate dem. Fasiten er en unøyaktighet på pluss/minus for eksempel 10 %, ikke en unøyaktighet på kun pluss 10 %. 

Det er farlig når hun begynner å uttale seg om forskning og statistikk. Det går jo fullstendig i ball for henne, fordi hun strever med enkel matematikk! 

• Liker 22
  • Nyttig 8
Skrevet

Fikk opp denne helt random på Facebook, og stusser litt. «Få, begrensede plasser»(hvorfor?tviler på folk står i kø for dette..), samt «tilbudet gjelder frem til 10/3» (som er to måneder siden…) og ikke minst «vi gjør dette for din skyld»(nei Caroline,du har aldri gjort noe i treningsøyemed for andres skyld)

https://caroline.canguromedia.com/?fbclid=IwY2xjawKRi9pleHRuA2FlbQIxMQABHhri11kiH7Mlv-A_gPgWqgc9WzDrDVS-4JW59PmmBX1TClehW1F1mDAoXGym_aem_5zE92BrCCeMImsTPI5dFKA&utm_medium=paid&utm_source=fb&utm_id=120211501368540137&utm_content=120212016629110137&utm_term=120211999188700137&utm_campaign=120211501368540137

IMG_6569.jpeg

IMG_6570.jpeg

• Liker 21
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...