Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

Et hilsen fra Caroline i verdens minste trenings-bh, sånn passe knekk i hofta, volum i hestehalen som hun sikkert har dratt i 14 ganger, ansiktet i profil, og den ledige armen i dukkeaktig posisjon. 

Alltid 10/10 på stiv posering og usunt kroppsfokus. 👏🏻

https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen

IMG_9107.jpeg

Samme bh som hun brukte i treningsvideo sammen med ene barnet i påsken.

Det virker som om det er helt tomt hos bedriftseierne når de mener det er forsvarlig å seksualisere mor i samme kanaler som de driver så massiv barneeksponering.

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Xstrella skrev (5 timer siden):

Der er helt sykt! For er sirkus. Trist hun ikke lærte noe eller ble en bedre versjon av seg selv i KL.

Hadde faktisk vært noe å se henne takle det som kom etter at hun gikk ut, for der tror jeg hun hadde kommet til kort. 

• Liker 13
Skrevet
hvalstad45 skrev (11 timer siden):

Var ikke hun og søsteren så gode venner? Men ser ikke mye til henne lenger, eller? Hun virker jo mye mer naturlig og jordnær og kunne kanskje vært en motvekt mot dette merkelige filterkjøret og innsugde-mageopplegget hun holder på med. Hun ser alltid så anspent og tilgjort ut at jeg får helt spenningshodepine og vondt i nakken bare av å se på henne.

Aner ikke?! Tror aldri jeg har sett noe om søsteren hennes, men har ikke fulgt insta’n hennes så lenge. Hun er ikke den første jeg styrter inn for å se storyen til, foråsiresånn😆 Men det hadde vært fint om søster’n hennes kunne si fra at halloien, nå må du roe filterbruken litt gamlemor! Blir bare så dumt. 

• Liker 11
Skrevet
LilleSnupp skrev (8 timer siden):

Altså.. bein økt i dag, og ifølge story har hun løftet 5524 kg?!?!

Si meg.. hvilke øvelser er det hun har på en slik bein økt? Sterk og atletisk meg der sola aldri skinner!

3 set med 8-12 reps.. det blir ikke mange kiloene, ev mange øvelsene. Sliter helt ærlig med å se hvilke øvelser hun har tatt mtp de hun viser frem (hip thrust, markløft og kickback bl.a).

Ja, det henger overhodet ikke på grep... 

• Liker 5
Skrevet
Snødronninga skrev (11 timer siden):

Et hilsen fra Caroline i verdens minste trenings-bh, sånn passe knekk i hofta, volum i hestehalen som hun sikkert har dratt i 14 ganger, ansiktet i profil, og den ledige armen i dukkeaktig posisjon. 

Alltid 10/10 på stiv posering og usunt kroppsfokus. 👏🏻

https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen

IMG_9107.jpeg

Hvis man hadde fått sett den poseringa der fra siden, hadde man virkelig sett hvor lattelig det er. Vel, ser latterlig ut forfra og, men det der er virkelig enorm vipp i bekkenet for å se tynnest mulig ut, slik ingen står. Sorry, altså,men den kvinnen der har ikke i nærheten av et normalt forhold til egen kropp. Og en sånn ville jeg ALDRI kjøpt treningstjenester av!

• Liker 22
  • Nyttig 12
Skrevet

Så en snutt av KL på finaledagen. Frua er tilbake, sminket og blid. 

• Liker 4
Skrevet
hvalstad45 skrev (5 timer siden):

Hvis man hadde fått sett den poseringa der fra siden, hadde man virkelig sett hvor lattelig det er. Vel, ser latterlig ut forfra og, men det der er virkelig enorm vipp i bekkenet for å se tynnest mulig ut, slik ingen står. Sorry, altså,men den kvinnen der har ikke i nærheten av et normalt forhold til egen kropp. Og en sånn ville jeg ALDRI kjøpt treningstjenester av!

Når man vet at å være tynnest mulig fortsatt er et ideal for unge, er poseringer som denne helt forkastelig, både som influencer og som foreldre. 

https://www.aftenposten.no/kultur/i/4Bg9oR/ny-bekymringsfull-trend-paa-tiktok-slik-snakker-du-med-barna-dine

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet
Frisk Frosk skrev (16 timer siden):

Samme bh som hun brukte i treningsvideo sammen med ene barnet i påsken.

Det virker som om det er helt tomt hos bedriftseierne når de mener det er forsvarlig å seksualisere mor i samme kanaler som de driver så massiv barneeksponering.

Hvis det der er en treningsbh overhodet, så er den ment til å brukes under treningstøy. Den er heller ikke tillatt brukt alene på sentre som Sats, Evo, og lignende som har regler for påkledning både pga. hygiene OG kroppspress.

Selv hadde jeg aldri orket å gni den bare huden min inn i ulike typer treningsmaskiner/-benker, lagt igjen svetten min, eller trent i bh generelt. Det er rett og slett ekkelt.

I tillegg ville jeg nok mistet fokus på selve treningen i kampen med å holde brystene og bh'n på plass. Kjære vene, carrobergeriksen er straks 40 men fremstiller seg som 15.

• Liker 20
  • Nyttig 11
Skrevet

Håpe det en dag kommer en knapp der man rapporterer innhold, også kan krysse av for «barn», istedet for «jeg liker det bare ikke». Og at vi kollektivt kunne sørge for at barn ikke kunne være en kilde til innhold. Synes det er utrolig kvalmt å legge ut egne barn på nett. 

IMG_7217.png

• Liker 13
  • Nyttig 18
Skrevet

Nå har ikke jeg lest gjennom alt her og det har er vel nevnt før; men hallo… hvilken verden lever vi i… Alle ser jo helt koko ut etter alle sprøytene….

IMG_1213.jpeg

• Liker 28
  • Nyttig 9
Skrevet

Det pussige med gemalen er at han påstår han er tatt ut til VM etter forrige Hyrox. Mest sannsynlig etter roll-down da han var nr.7 i sin klasse og det var ikke så mange VM plasser.

Han vil ikke reise til Vm pga tidsforskjell og jetlag…han som har mer enn nok tid til å reise over og tilpasse seg døgnrytmen. Veldig rart å ikke ville være med.

Hva er det egentlig da han trener for? Hadde vært så eitrende forbanna om mannen min prioriterte å bare trene i stedet for å ha en jobb som familieforsørger.
Særlig når treningen ikke gir resultater i form av premiepenger..

• Liker 34
  • Nyttig 4
Skrevet
Roadrunner skrev (28 minutter siden):

Dette er antrekket ETTER nevnte dusj, og dermed antrekket man stiller opp til hudpleie i... Jeg kjenner INGEN som synes bh/liten sportstopp er et innafor antrekk til diverse ærend i samfunnet. 

Screenshot_20250425_152113_Instagram.thumb.jpg.31f1b14c75cfc40f2c80349c53159021.jpg

Men jeg er kanskje bare gammel, prippen og sær? 

Hilsen påkledd 40+ i full jobb :sjenert:

Bilde er tatt fra carolinebergeriksenno på Instagram story

Snart er det bare et par lapper over niplene. Vise frem mest mulig si. 

• Liker 13
Skrevet

Jeg trodde først det var antrekket hun løpte i, men hun løp jo ikke i rød BH. Det er fremdeles april, og selv om det kan være varmt i sola er det ikke så varmt at du trenger å gå i trenings-bh med en jakke over. Spesielt folk som er frosne av seg ville ikke gjort det, så sant ikke målet er å vise bar mage og mest mulig hud. 

Men Caroline går i BH hun, enten det er i butikken, på trening eller til en hudpleietime. I APRIL. Bar mage året rundt, uansett vær og temperatur, da er du rimelig besatt av å vise deg frem. Henrik Troy, har du en parodi på dette? 

• Liker 19
  • Nyttig 16
Skrevet
Roadrunner skrev (2 timer siden):

Dette er antrekket ETTER nevnte dusj, og dermed antrekket man stiller opp til hudpleie i... Jeg kjenner INGEN som synes bh/liten sportstopp er et innafor antrekk til diverse ærend i samfunnet. 

Screenshot_20250425_152113_Instagram.thumb.jpg.31f1b14c75cfc40f2c80349c53159021.jpg

Nope, du er helt normal.

Det er ikke vanlig å kun bruke treningsbh absolutt overalt. Møter vi på jobb i treningsbh og shorts er det rett hjem for klesskift, advarsel og risiko for oppsigelse. Det er også uønsket antrekk på treningssentra, forstyrrende antrekk på cafe, i NAV-kø og legebesøk, samt i kirker og andre steder.

Treasures AS' frontfigur er dessverre ingen rebell, snarere bare full av seg selv nok til å dele bilder av seg selv omtrent i nettoen så ofte som mulig. Om det er en bevisst forretningsstrategi vites ikke da de ikke har delt SoMe-strategien for Q1-Q4.

Om de har en i det hele tatt.

• Liker 17
  • Nyttig 8
Skrevet
Roadrunner skrev (3 timer siden):

Nope, du er ikke prippen. Det er bare kleint og umodent å gå rundt i bh på den måten. Ta på deg en genser Carro!

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun gikk til hudpleie iført BH? 🧐 Man skal se mye før øynene ramler ut. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Er det ikke mage, så er det rumpa som er i fokus. Har du lyst til å bygge drømmerumpa, spør hun, mens hun står og peker på sin egen bakdel. 

Det er noe gammeldags og utdatert med Carolines formidling av trening og kropp. Det handler alltid om utseendet. Timeglassfigur, trening av rumpa men ikke så lårene blir store, sommerkroppen, osv osv. 

Hun kommer aldri til å innrømme det, men CBE er en influencer og pt som IKKE på noen måte formidler helse og sunnhet. Det viktigste er tross alt, hvordan man ser ut. Finnes det ingen treningsprofiler eller influencere etc, som kan sette fokus på hvor ille påvirkere som CBE er? 

https://www.instagram.com/reel/DI4QMWVNQaA/?igsh=MTZnMmJydWMzOGZhYg==

IMG_9332.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 14
  • Nyttig 18
Skrevet
Stargaze skrev (9 timer siden):

Det pussige med gemalen er at han påstår han er tatt ut til VM etter forrige Hyrox. Mest sannsynlig etter roll-down da han var nr.7 i sin klasse og det var ikke så mange VM plasser.

Han vil ikke reise til Vm pga tidsforskjell og jetlag…han som har mer enn nok tid til å reise over og tilpasse seg døgnrytmen. Veldig rart å ikke ville være med.

Hva er det egentlig da han trener for? Hadde vært så eitrende forbanna om mannen min prioriterte å bare trene i stedet for å ha en jobb som familieforsørger.
Særlig når treningen ikke gir resultater i form av premiepenger..

Tør vi tippe at det også kan være et økonomisk spørsmål? Tid bør det jo være flust med, likeså med energi (hvis vi skal tro på det da), men ei litta tur til USA koster jo fort litt. Og kanskje han ikke slipper inn heller, hvem vet? 🤔 

• Liker 21
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...