Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (15 timer siden):

Iallfall bra CBE fortsetter å vise hvem hun ikke er på IG.(PT-kontoen 29.1)

🤪

IMG_8312.jpeg

Det står ikke helt bra til, skjønner jeg. Det er bare å håpe at dette er en døende rase og at dagbok med hengelås får et snarlig comeback. 

• Liker 21
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

~ Ada ~ skrev (3 timer siden):

Det står ikke helt bra til, skjønner jeg. Det er bare å håpe at dette er en døende rase og at dagbok med hengelås får et snarlig comeback. 

Ved å slenge på ordet «forskning» i de fleste sammenhenger tror PT Caroline og mannen at de skal bli tatt seriøst ? 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at pt-cbe fremhevet egen rumpe via "forskning på attraktivitet" fremfor midje-hofteratio som grad av sunn helse.

Eller nei, ikke rart i det hele tatt.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE er altså helt nydelig uten all denne redigeringen og filtrene. 
Lars synes jeg har forandret seg noe voldsomt, men nå er han jo også oftest å «se» i mørket og med voldsom redigering. 🤔 (jeg vet det ikke er lege, mener Lars) 

4EE85D0B-CCB5-47C3-9D2D-018D988DE7BE.jpeg

Endret av cactus_
Skrivefeil
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (23 minutter siden):

Så rart at pt-cbe fremhevet egen rumpe via "forskning på attraktivitet" fremfor midje-hofteratio som grad av sunn helse.

Eller nei, ikke rart i det hele tatt.

Forskning viser at menn med noen kilo ekstra har mer sex, så jeg vet ikke helt. 😬

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men så er det nå én gang slått fast at det er fritt frem for hvem som helst å tolke forskningsresultater som de vil.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cactus_ skrev (3 timer siden):

CBE er altså helt nydelig uten all denne redigeringen og filtrene. 
Lars synes jeg har forandret seg noe voldsomt, men nå er han jo også oftest å «se» i mørket og med voldsom redigering. 🤔 (jeg vet det ikke er lege, mener Lars) 

4EE85D0B-CCB5-47C3-9D2D-018D988DE7BE.jpeg

😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (På 22.3.2025 den 18.48):

Så hvis man ikke er like negativ til CBE som de fleste er i denne tråden, så har man kjøpt narrativet med søkk og snøre og gir blankt f i barneeksponering?

Og denne stråmannen får masse likes og greier. 

elskersommer skrev (12 timer siden):

Regner med att de fleste her vil fryde seg om hun ryker i neste episode

Det er sånn tråden er. Dessverre. Det er skadefryd og pirking på alt. Ingen mellomting. Noe som ødelegger troverdigheten til de som påstår at de er opptatt av eksponering av barn. Det emnet er viktig, men denne tråden bidrar heller negativt. Barn og unge kan lese denne tråden. 

At hun har sminke på i KL, hvem faen bryr seg??

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 23.3.2025 den 0.26):

🤪

IMG_8312.jpeg

Dette er jo helt hinsides i seg selv, som svar fra en profesjonell PT.

Men i tillegget tror jeg muligens det har gått litt i surr med hvilken ratio som visstnok skulle være så attraktiv, og der hun kan legge frem den eminente verdi av 0.66…. Var det hofte-midje eller midje-hofte? (🤔)

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pt-cbe selv oppgir som egne mål tror jeg hva jeg vil om. Det nevnes gjerne "timeglass-figur" også. Trenger ikke å gå lengre enn til partnerens egen konto for å se at kroppen fremstår ulik vs. samme kropp på cbe sine kontoer. Regner med å måtte kalibrere skjermen for å se både midje-hofte-midje ratio og timeglass. Spesielle verdier hos en selvutnevnt PT/vanecoach/livsstilscoach.

• Liker 13
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conradi skrev (15 timer siden):

Det er sånn tråden er. Dessverre. Det er skadefryd og pirking på alt. Ingen mellomting. Noe som ødelegger troverdigheten til de som påstår at de er opptatt av eksponering av barn. Det emnet er viktig, men denne tråden bidrar heller negativt. Barn og unge kan lese denne tråden. 

At hun har sminke på i KL, hvem faen bryr seg??

Du må nesten henvende deg til brukere som hevder det du kritiserer. 

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 23.3.2025 den 0.26):

🤪

IMG_8312.jpeg

«Ikke at jeg vanligvis måler, men gjorde det nå siden du kommenterte som du gjorde.» 

Hun skulle ha seg frabedt at rumpa ikke var stor, og måtte derfor lete frem info for å fortelle vedkommende at rumpa faktisk ER stor i forhold til midjen. Javel. 

Denne målingen viser at Caroline har en midje/rumpe som anses som «mest attraktivt». Hun skriver det i anførselstegn, men det er tydelig hva CBE ønsker å få frem. Hvem kommenterer på denne måten? Det er selvgodhet på en usmakelig måte. 

Endret av Snødronninga
Fant en skrivefeil
  • Liker 31
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være forsiktig med å kommentere kropp og utseende, men det er et tema Caroline er veldig opptatt av. Etter å ha sett den rumpe/midje-kommentaren, har jeg noe på hjertet. 

Så et klipp fra KL på nett, der CBE går rundt i trenings-bh. Hva som anses som en fin kropp er subjektivt. Jeg og Caroline har helt ulike meninger der. Man ser at det trenes for å få brede skuldre (og dermed timeglassfigur), og midjen er så smal at ingen bukser sitter skikkelig godt på. 

Jeg håper CBE er fornøyd med egen kropp. Det er greit at hun ønsker en smal og atletisk kropp, det er hennes preferanse. Ofte er fokuset helt feil, som når hun snakker om riktige proporsjoner og reklamerer med treningsprogram for å få timeglassfigur. En feminin fysikk, som hun også kalte det. Det provoserer. 

Men Caroline har ikke en feminin kropp. Ingenting galt med det, så det er sagt. Hun og mannen kan gjerne mene det, men det stemmer ikke. 

stillbilde fra video

https://www.tv2.no/video/underholdning/kommer-med-pikant-avsloring/20284922

IMG_8490.jpeg

Endret av Snødronninga
linjeskift og link
  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig går hun rundt i bare bh. Noe annet hadde vært rart. Bra hun er fornøyd med seg selv, men så synlige muskler er dritstygt. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Den tyske studien antyder at det er kvinnekroppens generelle kurver som får den til å virke attraktiv snarere enn en slank midje. Disse funnene er motstridende med tidligere forskning som har antatt at midje-hofte-forholdet på 0,7 – der midjen er omtrent 30 prosent mindre enn hoftene – er den ideelle kroppsformen for kvinner.»

Så både «gammel» forskning hun henviser til, men det hun hevder er faktisk motstridende det ny forskning viser, så ingen ideell kroppsform hun har eller hva som «anses som mest attraktivt», som hun selv hevder.

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2024/11/19/196044509/forskere-dette-er-den-perfekte-kvinnekroppen

Endret av LilleSnupp
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hallepalle2 skrev (3 minutter siden):

Hvor ligger midje/rumpe kommentaren?

29.1 PT-kontoen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt på podcast episoden og hva de sier om «Selina» serien? Guri og Caroline altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (1 time siden):

«Den tyske studien antyder at det er kvinnekroppens generelle kurver som får den til å virke attraktiv snarere enn en slank midje. Disse funnene er motstridende med tidligere forskning som har antatt at midje-hofte-forholdet på 0,7 – der midjen er omtrent 30 prosent mindre enn hoftene – er den ideelle kroppsformen for kvinner.»

Så både «gammel» forskning hun henviser til, men det hun hevder er faktisk motstridende det ny forskning viser, så ingen ideell kroppsform hun har eller hva som «anses som mest attraktivt», som hun selv hevder.

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2024/11/19/196044509/forskere-dette-er-den-perfekte-kvinnekroppen

Det ironiske er at hun henviser til motsatte ratio; hofte-midje på 0.66. Ergo mer omfangsrik midje enn rumpe (og regner med det ikke var det hun ville understreke).

Endret av Laia
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (1 time siden):

Selvfølgelig går hun rundt i bare bh. Noe annet hadde vært rart. Bra hun er fornøyd med seg selv, men så synlige muskler er dritstygt. 

Dritstygt? 

Jeg synes damer med muskler er dritsexy! En veltrent kropp er jo bare flott! 

Det er ikke dermed sagt at jeg synes CBE er dritsexy, men hun har en flott kropp i mine øyne. Spesielt når hun ikke vet hun blir fotografert, synd hun ødelegger mye for seg selv. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...