Zenhouse Skrevet 23. mars #104461 Del Skrevet 23. mars LilleSnupp skrev (2 timer siden): Men har ikke hun sagt at hun kun hadde med seg en krem som hun smuglet i uniformen? Eller har jeg drømt? Noe har hun hvertfall hatt med seg. Den kremen må ha blitt brukt både som mascara og leppestift underveis da 🤭Er vel ingen tvil om at leppene glinser under oppholdet. Men ifølge henne var det null sminke. Vel….. https://www.kk.no/underholdning/det-var-noe-av-det-verste-vi-gjorde/82716317 «Caroline følte litt på at hun ble plassert i en rolle som var bestemt på forhånd. - Jeg fikk en del spørsmål og beskyldninger om sminke, for eksempel. Jeg sminket meg ikke i det hele tatt der inne – det var det ikke tid til. Jeg rakk bare å ta på linser og kanskje gre brynene mine. Jeg glemte hårbørsten min også, så jeg måtte bare få håret vekk og opp i hatten.» 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. mars #104462 Del Skrevet 23. mars Regner med att de fleste her vil fryde seg om hun ryker i neste episode 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. mars #104463 Del Skrevet 23. mars elskersommer skrev (3 minutter siden): Regner med att de fleste her vil fryde seg om hun ryker i neste episode Nei jeg ønsker ikke at hun ryker. Jeg vil derimot fryde meg om hun blir ordentlig utfordret av befalet og trør ut av comfortsonen sin. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. mars #104464 Del Skrevet 23. mars Zenhouse skrev (13 minutter siden): Nei jeg ønsker ikke at hun ryker. Jeg vil derimot fryde meg om hun blir ordentlig utfordret av befalet og trør ut av comfortsonen sin. Det kan jo hende hun blir.. å har null tro på att hun er "fredet" Noen blir filmet mer enn andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. mars #104465 Del Skrevet 23. mars elskersommer skrev (18 minutter siden): Regner med att de fleste her vil fryde seg om hun ryker i neste episode Absolutt ikke. Håper hun kommer så langt at hun blir vist mer i programmet enn i går og får vist sider av seg selv som ikke har kommet frem gjennom 15 år som influencer, det er vel målet hennes. Har du forresten noe mer konstruktivt å komme med enn å gå på de som skriver her? 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. mars #104466 Del Skrevet 23. mars Kollontaj skrev (3 minutter siden): Absolutt ikke. Håper hun kommer så langt at hun blir vist mer i programmet enn i går og får vist sider av seg selv som ikke har kommet frem gjennom 15 år som influencer, det er vel målet hennes. Har du forresten noe mer konstruktivt å komme med enn å gå på de som skriver her? Jeg håper hun får vist mye mer av seg selv. Men føler mange her fryder seg av att hun ikke er mer på. Noen mener det er avtalt filming på forhånd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 23. mars #104467 Del Skrevet 23. mars elskersommer skrev (5 minutter siden): Jeg håper hun får vist mye mer av seg selv. Men føler mange her fryder seg av att hun ikke er mer på. Noen mener det er avtalt filming på forhånd Er i såfall ikke førstemann som får «spesialavtale» https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-var-tv-profilens-spesialavtale/78783983 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. mars #104468 Del Skrevet 23. mars enkefru skrev (4 minutter siden): Er i såfall ikke førstemann som får «spesialavtale» https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-var-tv-profilens-spesialavtale/78783983 Ok.. men ingen vet om dette gjelder CBE. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 23. mars #104469 Del Skrevet 23. mars elskersommer skrev (3 minutter siden): Ok.. men ingen vet om dette gjelder CBE. Nemlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. mars #104470 Del Skrevet 23. mars CBE farget vel bryn og vipper før hun dro. Ser ikke helt problemet med det, i tilfelle. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 23. mars #104471 Del Skrevet 23. mars elskersommer skrev (38 minutter siden): Ok.. men ingen vet om dette gjelder CBE. Absolutt ikke, men det var veldig rart at de sa det var fire som kunne havne i dimmekamp og de snakket bare om de tre andre. Det var veldig merkelig og ga tanker om at det er ting de ikke viser rundt henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 23. mars #104472 Del Skrevet 23. mars elskersommer skrev (1 time siden): Regner med att de fleste her vil fryde seg om hun ryker i neste episode Nå bidrar jeg selv til avsporing og brukerdebatt, og det beklager jeg på forhånd. Jeg syns du har mange fine innlegg i andre tråder, du forsøker å være saklig og etterrettelig i spesielt en tråd som ikke er kjent for å være noen av delene. Derfor håper jeg du klarer å ta denne tilbakemeldingen slik den er ment, som et bidrag til denne trådens debatthelse. Slike innlegg som du skrev her, kryr det av i en annen tråd der du er veldig aktiv. De går rett på dem som er kritiske til influenseren som diskuteres, og antyder at kritikken kommer fordi deltagerne er overdrevet negative til influenseren, og bare derfor. "Alle" er enige om at det ødelegger tråden, noen har sågar hevdet at brukerne som kommer med dem har som agenda å få tråden stengt, og det er et stort irritasjonsmoment i en tråd som har grunnlag for å være langt mer konstruktiv enn den er. Så deltar du i denne tråden, med innlegg som dette, som bidrar absolutt null til å drive en fruktbar meningsutveksling videre. Det er utelukkende brukerdebatt og å tillegge andre brukere meninger du ikke vet om de har. Jeg er helt enig i at de ikke er enkelt å være uenig med flertallet her inne, slik det er svært vanskelig å være uenig med flertallet i den andre tråden. Men vær så snill, hold på sakligheten din - si hva du mener, uten å angripe andre brukere. Du vet jo nøyaktig hvordan det er å være mottager av slike påstander ❤️ All respekt, det mener jeg. Denne tråden trenger også motstemmer, men på sak, ikke på andre brukere og deres antatte utgangspunkt og motivasjon for å delta I tråden. 20 5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 23. mars #104473 Del Skrevet 23. mars elskersommer skrev (1 time siden): Det kan jo hende hun blir.. å har null tro på att hun er "fredet" Noen blir filmet mer enn andre Hun vises nok lite fordi hun byr lite på seg selv og ikke er spennende nok. Gir fort opp og glir igjennom de fysiske oppgavene uten større vansker. Mer spennende å følge de som utfordrer og byr mer på seg selv,som omtrent samtlige andre deltakere gjør. Tviler på hun har noen form for spesialavtale da hun nok er nederst på ringelista over kjendiser som kontaktes i et allerede ganske oppbrukt marked. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 23. mars #104474 Del Skrevet 23. mars FruJohansen skrev (18 minutter siden): Nå bidrar jeg selv til avsporing og brukerdebatt, og det beklager jeg på forhånd. Jeg syns du har mange fine innlegg i andre tråder, du forsøker å være saklig og etterrettelig i spesielt en tråd som ikke er kjent for å være noen av delene. Derfor håper jeg du klarer å ta denne tilbakemeldingen slik den er ment, som et bidrag til denne trådens debatthelse. Slike innlegg som du skrev her, kryr det av i en annen tråd der du er veldig aktiv. De går rett på dem som er kritiske til influenseren som diskuteres, og antyder at kritikken kommer fordi deltagerne er overdrevet negative til influenseren, og bare derfor. "Alle" er enige om at det ødelegger tråden, noen har sågar hevdet at brukerne som kommer med dem har som agenda å få tråden stengt, og det er et stort irritasjonsmoment i en tråd som har grunnlag for å være langt mer konstruktiv enn den er. Så deltar du i denne tråden, med innlegg som dette, som bidrar absolutt null til å drive en fruktbar meningsutveksling videre. Det er utelukkende brukerdebatt og å tillegge andre brukere meninger du ikke vet om de har. Jeg er helt enig i at de ikke er enkelt å være uenig med flertallet her inne, slik det er svært vanskelig å være uenig med flertallet i den andre tråden. Men vær så snill, hold på sakligheten din - si hva du mener, uten å angripe andre brukere. Du vet jo nøyaktig hvordan det er å være mottager av slike påstander ❤️ All respekt, det mener jeg. Denne tråden trenger også motstemmer, men på sak, ikke på andre brukere og deres antatte utgangspunkt og motivasjon for å delta I tråden. ok 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 23. mars #104475 Del Skrevet 23. mars Zenhouse skrev (2 timer siden): Noe har hun hvertfall hatt med seg. Den kremen må ha blitt brukt både som mascara og leppestift underveis da 🤭Er vel ingen tvil om at leppene glinser under oppholdet. Men ifølge henne var det null sminke. Vel….. https://www.kk.no/underholdning/det-var-noe-av-det-verste-vi-gjorde/82716317 «Caroline følte litt på at hun ble plassert i en rolle som var bestemt på forhånd. - Jeg fikk en del spørsmål og beskyldninger om sminke, for eksempel. Jeg sminket meg ikke i det hele tatt der inne – det var det ikke tid til. Jeg rakk bare å ta på linser og kanskje gre brynene mine. Jeg glemte hårbørsten min også, så jeg måtte bare få håret vekk og opp i hatten.» Hun lyver jo. Bildet hun viser på sin ig er et bilde med sminke på. Foundation, vipper, bryn og lebestift. Vi er ikke blinde og ikke dumme. Hun har håret i både flette og hale. Hvorfor må hun lyve??? 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 23. mars #104476 Del Skrevet 23. mars Xstrella skrev (7 minutter siden): Hun lyver jo. Bildet hun viser på sin ig er et bilde med sminke på. Foundation, vipper, bryn og lebestift. Vi er ikke blinde og ikke dumme. Hun har håret i både flette og hale. Hvorfor må hun lyve??? Vi ser jo at de sminker seg innimellom, så det hun sier er bare tøys. De har sminke. Kan se det på de intervjuene på brakka noen ganger, når de har personlige intervju. Men mesteparten av tiden er jo de fleste ikke sminket. Ihvertfall ikke når de er på oppdrag. Og det ser jo ikke helt ut som lagånd når alle står usminket så nær som en, særlig når den ene får kommentarer på å roe ned på ansiktskremen og heller vaske gangen istedet. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 23. mars #104477 Del Skrevet 23. mars Xstrella skrev (14 minutter siden): Hun lyver jo. Bildet hun viser på sin ig er et bilde med sminke på. Foundation, vipper, bryn og lebestift. Vi er ikke blinde og ikke dumme. Hun har håret i både flette og hale. Hvorfor må hun lyve??? Narrativer, alltid falske narrativer fra CBE og co. Litt som da hun gikk ut i avisen og laget et offernarrativ etter at hun selv og mannen nok en gang hadde valgt å eksponere barna, i en reklame for skolesekker, og hennes mann hadde stalket og begått hærverk mot en kvinnes bil etter at kvinnen la igjen en helt enkel og saklig kommentar på skolesekkannonsørens hjemmeside. Hun har løyet offentlig i så mange år at det nok kommer naturlig, det lyves alt etter hvillket narrativ hun/de selv tror vil dra inn mest penger til ethvert tidspunkt. Som f.eks. da hun og mannen var avslørt for massivt bildejuks over år, hvor hun så i januar 2016 gikk ut og sa at hun aldri skulle gjøre noe slikt, at hun var en person som var ærlig og holdt ord, og at hun ikke ville at hennes barn skulle vokse opp med en mor som hadde behov for å endre på eget utseende. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 23. mars #104478 Del Skrevet 23. mars Jeg ser KL fordi jeg liker det, og har sett de fleste sesongene tror jeg. Og det er virkelig sånn at hun vises virkelig mye mindre enn andre. Har ikke sett lignende. Noe av det kan være fordi de har gjort om opplegget og har flere lagøvelser i starten av oppholdet. Tidligere var det mer fokus på enkeltdeltakerne og hvordan de taklet de personlige utfordringene som ble kastet på dem. Nå har det vært litt mer røyk og smell. Men likevel er det påtakelig mindre av CBE på skjermen enn de andre. Vi har kommet inn på alle de andre deltakerne, selv om ikke alle har hatt like mye skjermtid, men vi har ikke kommet en millimeter inn på CBE. Vi får ikke intervju eller kommentarer etter en øvelse er ferdig, og det ble særlig synlig da de var fire som sto i faresonen for dimmekamp og CBE ikke ble diskutert. Hun ga imidlertid en kommentar til kamerafolkene, hvor hun sa at hun ikke fulgte med på hvor hun lå på lista og ikke var så opptatt av om hun kom i dimmekamp (fritt etter hukommelsen). Jeg ble overrasket over hvor lite engasjert hun var, hun ga jo inntrykk av å ikke bry seg. Så det kan virke som hun ikke har meldt seg på. Men da pleier jo befalet ta tak i det, som hos Stavang eller Bajwa, men ikke et knyst om CBE. Skjønner det spekuleres i om hun har en avtale når det virker som det er andre spilleregler for CBE. Det kunne vært en mulighet at noen har trukket seg fra KL rett før og så har CBE hatt litt forhandlingskraft for å si ja til å steppe inn på kort varsel. Det er det eneste jeg kan se for meg, fordi hvilken TV-produksjon vil betale dyre dommer for en deltaker som ikke bidrar til å lage TV i det hele tatt? For ikke å si, gi en deltaker klausuler om å slippe å være på skjermen? Mitt inntrykk er at hun gjør akkurat nok til å slippe unna befalets oppmerksomhet, men bidrar ikke med noe som TV-teamet kan bruke i episodene. Men det er virkelig merkelig at befalet ikke plukker opp denne mangelen på deltakelse og lagånd som vi ser på skjermen da. 23 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 23. mars #104479 Del Skrevet 23. mars Minthia skrev (31 minutter siden): Jeg ser KL fordi jeg liker det, og har sett de fleste sesongene tror jeg. Og det er virkelig sånn at hun vises virkelig mye mindre enn andre. Har ikke sett lignende. Noe av det kan være fordi de har gjort om opplegget og har flere lagøvelser i starten av oppholdet. Tidligere var det mer fokus på enkeltdeltakerne og hvordan de taklet de personlige utfordringene som ble kastet på dem. Nå har det vært litt mer røyk og smell. Men likevel er det påtakelig mindre av CBE på skjermen enn de andre. Vi har kommet inn på alle de andre deltakerne, selv om ikke alle har hatt like mye skjermtid, men vi har ikke kommet en millimeter inn på CBE. Vi får ikke intervju eller kommentarer etter en øvelse er ferdig, og det ble særlig synlig da de var fire som sto i faresonen for dimmekamp og CBE ikke ble diskutert. Hun ga imidlertid en kommentar til kamerafolkene, hvor hun sa at hun ikke fulgte med på hvor hun lå på lista og ikke var så opptatt av om hun kom i dimmekamp (fritt etter hukommelsen). Jeg ble overrasket over hvor lite engasjert hun var, hun ga jo inntrykk av å ikke bry seg. Så det kan virke som hun ikke har meldt seg på. Men da pleier jo befalet ta tak i det, som hos Stavang eller Bajwa, men ikke et knyst om CBE. Skjønner det spekuleres i om hun har en avtale når det virker som det er andre spilleregler for CBE. Det kunne vært en mulighet at noen har trukket seg fra KL rett før og så har CBE hatt litt forhandlingskraft for å si ja til å steppe inn på kort varsel. Det er det eneste jeg kan se for meg, fordi hvilken TV-produksjon vil betale dyre dommer for en deltaker som ikke bidrar til å lage TV i det hele tatt? For ikke å si, gi en deltaker klausuler om å slippe å være på skjermen? Mitt inntrykk er at hun gjør akkurat nok til å slippe unna befalets oppmerksomhet, men bidrar ikke med noe som TV-teamet kan bruke i episodene. Men det er virkelig merkelig at befalet ikke plukker opp denne mangelen på deltakelse og lagånd som vi ser på skjermen da. Helt enig og observerer akkurat det sammen. Jeg tenker at alt er skuespill for å lage tv. Tror ikke noe er ekte. Til det er befalet for tafatt når det kommer til cbe. Ble veldig overasket over henne i vannet. Hun gav opp på første forsøk og fenriken sa ok svøm inn.... Mens med andre så snakket han de opp til å våge og prøve. Ergo ble det feil at Alsos røk ut. Hun prøvde og fikk det til, hun vokste i rollen som aspirant. Skuffende deltagelse av Norges sprekeste pt, yogalærer og fotballfrue kvinnen cbe. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 23. mars #104480 Del Skrevet 23. mars Ut fra hva jeg leser her om cbenos ubemerkede deltakelse i KL, kan det for meg virke som at figuren rett og slett vernes. Samme inntrykk som tidligere gjennom årene, spesielt med tanke på gjentatt oppheng i ungdom- og russetid, stadig taushet om cbe i bransjen, og hvordan det velges å fremstille henne som juvenil med hekt på tenåringsserier, truting og V-tegn, opptreden i podcasts, og det totale fraværet av å vise seg samfunnsengasjert i nåtid med mindre det er betalt. Og det med snart to tenåringer i hus. Det er nå mitt inntrykk, da. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå