Nudeldama Skrevet 22. mars #104441 Del Skrevet 22. mars Kollontaj skrev (2 timer siden): Det har du selvsagt rett i. Noen kjøper narrativene til influencere med søkke og snøre. Andre gir vel jevnt f i om barn eksponeres for alle som vil se. Så hvis man ikke er like negativ til CBE som de fleste er i denne tråden, så har man kjøpt narrativet med søkk og snøre og gir blankt f i barneeksponering? Og denne stråmannen får masse likes og greier. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. mars #104442 Del Skrevet 22. mars Nudeldama skrev (51 minutter siden): Så hvis man ikke er like negativ til CBE som de fleste er i denne tråden, så har man kjøpt narrativet med søkk og snøre og gir blankt f i barneeksponering? Og denne stråmannen får masse likes og greier. I følge meg, ja. Og du mener kanskje det er fordi det er supernyttig og supergøy å se andres barn i ulike situasjoner, nå også reels med innhold kopiert rett fra TikTok? Nei? Det er her du må komme med din mening, hvorfor er det interessant å følge med på CBEs kanaler? 18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 22. mars #104443 Del Skrevet 22. mars Xstrella skrev (2 timer siden): Nok en episode med anonym fremtoning. Hva er dette her? Greit hun fikk pes for hudpleierutinen sin, mindre hudpleie og mer vask. Hun stiller opp stivsminket, mens de andre er så laidback. Nå begynner KL å bli skikkelig kjedelig. Viser nok en gang at egenpleie (hun selv altså) er viktigere enn å bidra til fellesskapet. 🤔 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. mars #104444 Del Skrevet 22. mars CityCityBangBang skrev (28 minutter siden): Viser nok en gang at egenpleie (hun selv altså) er viktigere enn å bidra til fellesskapet. 🤔 Det er meg, meg, meg. Rart ikke befalet ser det. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 22. mars #104445 Del Skrevet 22. mars men dere, hva skjedde med podcasten egentlig? jeg har ikke sjekket om det er kommet noen ny, men synes det er en stund siden jeg har hørt noe om podcast her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukka Skrevet 22. mars #104446 Del Skrevet 22. mars Er hun fredet i Kompani Lauritzen? Synes hun blir behandlet som om hun nesten er usynlig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 22. mars #104447 Del Skrevet 22. mars Katten89 skrev (2 timer siden): men dere, hva skjedde med podcasten egentlig? jeg har ikke sjekket om det er kommet noen ny, men synes det er en stund siden jeg har hørt noe om podcast her inne. De fortsetter å lage den uten Batong Media. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mars #104448 Del Skrevet 22. mars Ser henne nesten ikke i det hele tatt? Er litt rart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 22. mars #104449 Del Skrevet 22. mars loffen skrev (27 minutter siden): Ser henne nesten ikke i det hele tatt? Er litt rart. Ja. De sa at fire personer sto i fare for dimmekamp og en beskrivelse av innsatsen til tre av dem men ikke et ord om henne. Hun ryker nok ut snart for hun bidrar med lite, dilter for det meste. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22. mars #104450 Del Skrevet 22. mars Surikatt skrev (20 minutter siden): Ja. De sa at fire personer sto i fare for dimmekamp og en beskrivelse av innsatsen til tre av dem men ikke et ord om henne. Hun ryker nok ut snart for hun bidrar med lite, dilter for det meste. Hun hverken fortjener å bli med videre (dårlig innsats) eller er noe festelig å ha med videre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 22. mars #104451 Del Skrevet 22. mars Pusern3 skrev (10 minutter siden): Hun hverken fortjener å bli med videre (dårlig innsats) eller er noe festelig å ha med videre. Flink til å kaste granater da - og hvem vet når det kan komme godt med i våre tider... 💥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. mars #104452 Del Skrevet 22. mars loffen skrev (1 time siden): Ser henne nesten ikke i det hele tatt? Er litt rart. Da er det ikke jeg som er uoppmerksom, for i kveld stod det på, men CBE var lite vist, bortsett fra i starten med krem-rutinene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. mars #104453 Del Skrevet 22. mars Hun er veldig sminket. Trist hun ikke klarer å vise seg uten der inne. De andre damene er så naturlige. De viser ikke når hun våkner om morgen heller. Slik er det når hun har skapt seg en Barbie tilværelse. Synes ikke de får noe strevsomme oppgaver? Denne sesongen er mye kjedeligere enn de forrige. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. mars #104454 Del Skrevet 22. mars Iallfall bra CBE fortsetter å vise hvem hun ikke er på IG.(PT-kontoen 29.1) 🤪 39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 22. mars #104455 Del Skrevet 22. mars Kollontaj skrev (15 minutter siden): Iallfall bra CBE fortsetter å vise hvem hun ikke er på IG.(PT-kontoen 29.1) 🤪 Altså..... du godeste.... 😲 Er det mulig? 35 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. mars #104456 Del Skrevet 22. mars CityCityBangBang skrev (4 minutter siden): Altså..... du godeste.... 😲 Er det mulig? Ikke egentlig, men hos denne dama, som er så opptatt å av at folk ikke forstår henne eller kjenner henne, er dette et relevant poeng. Det er faktisk sjukt. 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 22. mars #104457 Del Skrevet 22. mars Kollontaj skrev (Akkurat nå): Ikke egentlig, men hos denne dama, som er så opptatt å av at folk ikke forstår henne eller kjenner henne, er dette et relevant poeng. Det er faktisk sjukt. Word! Skremmende. 😱 Og ekstremt trist. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 23. mars #104458 Del Skrevet 23. mars Kollontaj skrev (40 minutter siden): Iallfall bra CBE fortsetter å vise hvem hun ikke er på IG.(PT-kontoen 29.1) 🤪 In her dreams maybe.. Den rompa ser veldig normal ut på normale bilder av henne, og kun overproposjonert på redigerte/tilgjorte bilder. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 23. mars #104459 Del Skrevet 23. mars Kollontaj skrev (7 timer siden): Da er det ikke jeg som er uoppmerksom, for i kveld stod det på, men CBE var lite vist, bortsett fra i starten med krem-rutinene. Jeg lo godt da korporal Elvestad sa hun måtte kutte ned tidsbruken på badet (lag på lag med «kremer») om morgenen for å rekke å vaske gangen skikkelig. Sier egentlig det meste… 36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 23. mars #104460 Del Skrevet 23. mars FruRosa skrev (48 minutter siden): Jeg lo godt da korporal Elvestad sa hun måtte kutte ned tidsbruken på badet (lag på lag med «kremer») om morgenen for å rekke å vaske gangen skikkelig. Sier egentlig det meste… Men har ikke hun sagt at hun kun hadde med seg en krem som hun smuglet i uniformen? Eller har jeg drømt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå