hvalstad45 Skrevet i går, 20:15 #103681 Del Skrevet i går, 20:15 Syns hun er så pen når hun er naturlig, hvorfor kan hun ikke vise seg som hun er? Det hadde hun vunnet så mye på, bare trist den oppstilte og stive utgaven man får i sosiale medier, kommuniserer ingenting, hun virker jo knapt som et menneske. Rimelig vågalt med så gjennomsiktig kjole, men nåer Enger Mehl drar den, kan vel hun! 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet i går, 20:26 #103682 Del Skrevet i går, 20:26 BuffyTheVampire skrev (8 timer siden): LKE har skrevet på athlete _excel: ‘turning ordinary people into athletes’’ 😂😂😂 Og så er det alltid den greia med ‘bare supermotiverte folk kan bli trent av meg’, for da har han jo noe å skylde på dersom det ikke blir noen resultat. Og så er det en ting jeg har lurt på mange ganger. Hvorfor er det ALLTID fokus på prestasjon når det gjelder både å trene seg selv, men også andre? Hva med å bedre søvnkvalitet, bedre psykisk helse, mer energi, bedre humør, føle seg bedre generelt? Hvorfor må det være disse gigantiske prestasjonene som skal oppnås hele tiden? Hva med å forbedre tiden på 5km, løfte noen kilo mer, få litt bedre kondis, eller bare det å komme i gang med aktivitet, altså helt vanlige treningsmål, og ikke disse andre hårreisende målene? Jeg blir matt av hele fyren (egentlig begge to, CBE også). Fordi at de tror de er ekstraordinære verdensmestre i trening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kkkkaru Skrevet i går, 20:36 #103683 Del Skrevet i går, 20:36 hvaduikkeser skrev (56 minutter siden): Grusomt sminka og den kjolen😳 Syntes kjolen var fin og hun kledde den😍 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet i går, 20:42 #103684 Del Skrevet i går, 20:42 Det er februar, og CBE velger å bruke en ermeløs kjole nok en gang. Hadde ikke tenkt over det om det ikke skjedde så og si hele tiden, og like ofte om vinteren som ellers i året. Hvorfor er det så viktig å vise bare armer, er stoltheten over egen kropp så stor at det er en skam å dekke den til? Krysser fingrene for at det ikke ble altfor kaldt for en selverklært frossenpinn. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet i går, 20:49 #103685 Del Skrevet i går, 20:49 elisabeth30 skrev (2 timer siden): Fra tv2 sin Facebook-side om kveldens fest for KL. Det ligner ikke mye på damen på Instagramprofilen hennes 😳 Hun er jo mye flottere her enn den hun fremstiller seg som på IG. Så utrolig trist at hun ikke ser det selv. 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet i går, 21:08 #103686 Del Skrevet i går, 21:08 Kkkkaru skrev (30 minutter siden): Syntes kjolen var fin og hun kledde den😍 Kjolen var fin den, men man ser at hun står å suger inn magen for harde livet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet i går, 21:11 #103687 Del Skrevet i går, 21:11 Syns hun var fin i kjolen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet i går, 21:23 #103688 Del Skrevet i går, 21:23 elisabeth30 skrev (2 timer siden): Fra tv2 sin Facebook-side om kveldens fest for KL. Det ligner ikke mye på damen på Instagramprofilen hennes 😳 Superflott synes jeg da 😍 MYE finere i virkeligheten! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet i går, 21:28 #103689 Del Skrevet i går, 21:28 (endret) Isola2 skrev (21 minutter siden): Kjolen var fin den, men man ser at hun står å suger inn magen for harde livet. Det suges visst inn både her og der. For hennes del skulle jeg ønske hun kunne slappe mer av. https://www.vg.no/ Endret i går, 21:30 av CityCityBangBang la til kildehenvisning.... som jeg som vanlig glemte.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet i går, 21:34 #103690 Del Skrevet i går, 21:34 CityCityBangBang skrev (1 minutt siden): Det suges visst inn både her og der. For hennes del skulle jeg ønske hun kunne slappe mer av. På dette bildet er hun helt ugjenkjennelig. På egne bilder har hun stort floppy hår, store lepper og porselenshud. Er visst ikke sånn i virkeligheten og det er helt greit. Må være ubehagelig å bli tatt bilder av uten å kunne filtrere seg til det ugjenkjennelige. Filteravhengighet kalles det. 23 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet i går, 22:01 #103691 Del Skrevet i går, 22:01 CityCityBangBang skrev (28 minutter siden): Det suges visst inn både her og der. For hennes del skulle jeg ønske hun kunne slappe mer av. https://www.vg.no/ Det er jeg enig i. Hun poserer alltid på samme måte, det er jo en regi på alt. Nå kan det hende at dette var et litt uheldig bilde, og at hun var mer avslappet ellers men her er hun veldig stiv og ser ut som hun holder pusten. Kanskje roe litt ned på mengde make-up også, man ser faktisk ofte eldre ut med masse sminke enn ved en naturlig look. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 23 timer siden #103692 Del Skrevet 23 timer siden Kjente henne ikke igjen som seg selv. På tide å roe ned filterbruken? Er sykt slik hun holder på. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23 timer siden #103693 Del Skrevet 23 timer siden Spanky skrev (4 timer siden): Og hvor ble det av de utstikkende ribbeina hennes på tv2 sine bilder? https://www.tv2.no/spesialer/underholdning/se-hvem-som-dukket-opp/ Hvor ble det av overleppa og PT-Åge? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23 timer siden #103694 Del Skrevet 23 timer siden Morsomt at hun fortsatt omtales som «blogger». Sluttet ikke hun med bloggen for flere år siden? Er fordi ingen egentlig vet hva denne avdanka d-kjendisen egentlig driver med om dagen? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 22 timer siden #103695 Del Skrevet 22 timer siden Jeg synes hun ser litt ut som en mann…. Nå blir jeg sikkert halshugget, men noen måtte si det 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22 timer siden #103696 Del Skrevet 22 timer siden Influencere omtales vel som influencere i slike programmer. Hun er altså blogger. 🧐 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22 timer siden #103697 Del Skrevet 22 timer siden Xmasclovn skrev (1 time siden): Morsomt at hun fortsatt omtales som «blogger». Sluttet ikke hun med bloggen for flere år siden? Er fordi ingen egentlig vet hva denne avdanka d-kjendisen egentlig driver med om dagen? Hun har endret ansiktet kraftig siste årene… nesten som et nytt menneske og det er ikke bare fordi hun har blitt eldre. Mye som har «skjedd». 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 21 timer siden #103698 Del Skrevet 21 timer siden solsolsol skrev (4 timer siden): Hun er riktignok et par år yngre enn meg, men altså, er det ikke utrolig flaut å vise seg offentlig i en sånn kjole? Føler det er sånn som tjueåringer som er "kule" og "drøye" kan slippe unna med, men en halvgammel tobarnsmor? 😶 Også, forsåvidt greit nok om man er et vanlig menneske, men nå, ikke bare må ungene være flaue for at naboen eller hvem det er kan se, men det er i avisa og fremmede diskuterer det. Uff. Hun har barn i en alder hvor de garantert følger morens deltagelse i Kompani. Pinlig for dem å se bilder av moren halvnaken i gjennomsiktig kjole. Ingen av de andre deltagerne hadde liknende på seg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 17 timer siden #103699 Del Skrevet 17 timer siden Kle seg passende etter anledning er ikke cbe sin sterkeste side. Det er alltid too much. Hyacinth bucket manér. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 16 timer siden #103700 Del Skrevet 16 timer siden BlendaSensitive skrev (53 minutter siden): Kle seg passende etter anledning er ikke cbe sin sterkeste side. Det er alltid too much. Hyacinth bucket manér. Ser på bilder av de andre deltagerne, f.eks Trettebergstuen og Skolmen som ser mye mer avslappet,påkledd og naturlige ut. CBE ser jo helt forstoppa ut i sammenligning. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå