MiniMjau Skrevet 8. desember #102301 Del Skrevet 8. desember Hva slags øvelser er det ? Finnes det en oversikt over hva de skal gjennom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet 8. desember #102302 Del Skrevet 8. desember Fint at han har såpass selvtillitt at han meldte seg i pro-klassen og da. Venter fortsatt i spenning på hva unnskyldningen blir. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 8. desember #102303 Del Skrevet 8. desember (endret) Stargaze skrev (16 timer siden): Lurer på om han har brutt. Ble brått stopp. Og dårligere km løpetid for hver runde.. Brøt prinsippet mitt om ikke å gi CBE ett eneste klikk på snap,,, for så nysgjerrig ble jeg nå. ( man trenger ikke følge henne, bare søke henne opp). Men -altså, det var da hyppige oppdateringer fra gårsdagen. De ankom Hyrox, Caroline hadde glemt mat fra hotellet, men yey- de hadde pizza på stedet. Rett før start satt LKE på huk ( så ut som han satt litt krokbøyd og gjemt ) og jafset i seg en måleskje med pulver (!) som han deretter svelget ned med vann. Det var da citrulline, som vel er kreatin og kan tas 30-40 min før en økt tror jeg. Men å svelge pulver???? Neste klipp viste ham i gang i den Skiergen som vel var første øvelse ( etter første løping). CBE heiet ivrig på ham. Etter det tyst som i graven. Liten ettersjekk: Det er visst ikke så uvanlig å svelge pulver likevel- har blitt en liten trend visse steder, blir kalt for «dry scooping». Kan gi litt rask effekt, ulempen er…. tadaaaa: magetrøbbel, kvalme og diare. LKE skriver at Caroline brygger på litt av det samme, men han håper hun fullfører idag. 💅🏼💅🏼 Endret 8. desember av Zenhouse Rettet et ord 26 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 8. desember #102304 Del Skrevet 8. desember Han har nettopp postet om det. Magetrøbbel, var det visst. Og et tau som var tykkere enn forventet + han brukte for lite kalk... 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 8. desember #102305 Del Skrevet 8. desember Jeg kan også lite om trening, men det jeg har sett av LKE og CBE er ikke trening for å «hevde seg» i konkurranser, men heller trening med fokus på kropp, kropp, kropp. Jeg har fire halvmaraton bak meg og siste uken før start går med til hvile og «oppkarbing». Ikke salatblader, proteinvafler og manisk trening. Det må være deres valg, men da blir det for dumt å selge sine tjenester. Useriøse aktører uten kompetanse, det er nå helt sikkert 25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 8. desember #102306 Del Skrevet 8. desember MiniMjau skrev (48 minutter siden): Hva slags øvelser er det ? Finnes det en oversikt over hva de skal gjennom? Se i utklippet lenger oppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 8. desember #102307 Del Skrevet 8. desember Jojo345 skrev (51 minutter siden): Fint at han har såpass selvtillitt at han meldte seg i pro-klassen og da. Venter fortsatt i spenning på hva unnskyldningen blir. Utifra resultatene burde han deltatt i den vanlige klassen. Samme som Helene Hammeren deltog i. Og hun har trent hyrox lenge, har flere konkurranser bak seg. men nei, for lke og cbe er ikke det bra nok. Og skylder på tjukt tau og lite kalk. Tauet er da likt for alle…. Lke oppfører seg som han er rutinert og profesjonell men fremstår som en besserwissere dott med dårlig selvfølelse. 40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 8. desember #102308 Del Skrevet 8. desember Å bli svimmel og kvalm underveis er også symptomer på at en tar seg helt ut. Når en ikke er forberedt på tau, staking, at sleden skal trekkes 1,5 m lenger enn han har øvd på osv, er det ikke rart at en blir tatt litt på senga. Jeg hadde håpet at han endelig skulle overbevise alle om at han faktisk visste hva han gjorde på (med hyrox altså), men ikke uventet. 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 8. desember #102309 Del Skrevet 8. desember Zenhouse skrev (47 minutter siden): Brøt prinsippet mitt om ikke å gi CBE ett eneste klikk på snap,,, for så nysgjerrig ble jeg nå. ( man trenger ikke følge henne, bare søke henne opp). Men -altså, det var da hyppige oppdateringer fra gårsdagen. De ankom Hyrox, Caroline hadde glemt mat fra hotellet, men yey- de hadde pizza på stedet. Rett før start satt LKE på huk ( så ut som han satt litt krokbøyd og gjemt ) og jafset i seg en måleskje med pulver (!) som han deretter svelget ned med vann. Det var da citrulline, som vel er kreatin og kan tas 30-40 min før en økt tror jeg. Men å svelge pulver???? Neste klipp viste ham i gang i den Skiergen som vel var første øvelse ( etter første løping). CBE heiet ivrig på ham. Etter det tyst som i graven. Liten ettersjekk: Det er visst ikke så uvanlig å svelge pulver likevel- har blitt en liten trend visse steder, blir kalt for «dry scooping». Kan gi litt rask effekt, ulempen er…. tadaaaa: magetrøbbel, kvalme og diare. LKE skriver at Caroline brygger på litt av det samme, men han håper hun fullfører idag. 💅🏼💅🏼 Så han fikk renneræv av å svelge pulver…? Gud bedre for en fjott🤣 39 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. desember #102310 Del Skrevet 8. desember Svartfugl skrev (52 minutter siden): Han har nettopp postet om det. Magetrøbbel, var det visst. Og et tau som var tykkere enn forventet + han brukte for lite kalk... Så bra at han har noe å skylde på (denne gangen også). 40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg vinterskog Skrevet 8. desember Populært innlegg #102311 Del Skrevet 8. desember Alle hans unnskyldninger ville en helt vanlig rutinert person, og ikke minst en som kaller seg coach, visst om. Trene rett øvelser. Rett mengde kalk. Spis ikke proteinpulver rett før trening/konkurranse. Og ikke minst nok hvilke og ikke ta seg helt ut i starten. Basic. Som til og med en latsabbb som meg vet. 47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet 8. desember #102312 Del Skrevet 8. desember Han har jo også hatt 8 måneder å forberede seg på. Han har jo ikke hatt en jobb de fleste av disse månedene, er vel kun en kort periode nå han har hatt en "jobb" hos pt sarpsborg. Til å ha alle muligheter til å trene og være arbeidsledig så er dette ganske godt gjort 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 8. desember #102313 Del Skrevet 8. desember (endret) Noe så pinlig som alle disse «sykdommene» i forbindelse med konkurranser. Man kan også bli kvalm og uggen av nerver og prestasjonsangst, til orientering. Dessuten er det jo beyond uproft å holde på som de gjør; null restitusjon og - ut fra det de legger ut på SoMe - et kosthold som ikke er forenlig med toppidrett heller. Er ikke alt som kan fikses med proteinpulver 🙈 Kjenner minst to toppidrettsutøvere som spiser helt normalt, bare mye, og ikke rører proteinpulver. De hevder seg likevel på nasjonalt nivå, til tross for utstrakt bruk av hvile som prestasjonsfremmer. Så hva i alle dager er det de to tullingene her holder på med? 🤦♀️ Endret 8. desember av Ellie77 38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 8. desember #102314 Del Skrevet 8. desember Smart av han å si at hun brygger på det samme da. Så har de unnskyldningen klar hvis ikke hun klarer å hevde seg heller. 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 8. desember #102315 Del Skrevet 8. desember Lunabelle skrev (5 minutter siden): Smart av han å si at hun brygger på det samme da. Så har de unnskyldningen klar hvis ikke hun klarer å hevde seg heller. Det er lagt opp til at hun også må bryte nå.. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisa10 Skrevet 8. desember #102316 Del Skrevet 8. desember Jeg mistenker at de forveksler mage problemer med nervøsitet. Det er tydelig at dette betyr mye for dem. Kanskje ikke sånn helt personlig, men i fhht trenings konseptet de prøver på. Magesjau og urolig søvn er heeelt normalt før man skal prestere i konkurranse som «amatør». Det eneste de brygger på er prestasjonsangst. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 8. desember #102317 Del Skrevet 8. desember og hvorfor deltar de om de «har dratt på seg noe»? Kjekt for de andre å være rundt smittebærere av magevirus👀 21 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 8. desember #102318 Del Skrevet 8. desember Da får nok Caroline mer av favoritt temaet sitt å snakke om i podcasten sin hvertfall 🤢💩 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet 8. desember #102319 Del Skrevet 8. desember Ikke noe poster underveis fra LKE med videoer av cbe. Lurer på hvorfor 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 8. desember #102320 Del Skrevet 8. desember De var jo ikke spesielt opptatt av smittevern under pandemien, så å forvente at de tar hensyn med påstått magetrøbbel nå er vel for mye å be om. Ja ja - kjekt å ha noe å skylde på. Det slår liksom ALDRI feil, de er så forutsigbare. 33 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå