Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (2 minutter siden):

Stsrter i morgen

IMG_5646.jpeg

Ah......trodde det var kvinner på lørdag og menn på søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får se hvordan det går med fruen fra Særp. Mulig hun bare har filtrert vekk noen kilo muskelmasse og stiller godt oppbulket i konkurransen.

Nei, jeg tror ikke det. Men det kan jo bli hyggelig for fruen å forstå at å bli utklasset utenfor kjelleren kan virke motiverende for kunde... Nei, jeg tror ikke det heller.

#migrene

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se forskjellen på cbe sin instagram og treningsfrue. Treningsfrue har inspirerende innhold uten å måtte legge ut halvnakne bilder hele tiden. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om han har brutt. Ble brått stopp. Og dårligere km løpetid for hver runde..

IMG_5652.jpeg

IMG_5656.jpeg

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (16 minutter siden):

Lurer på om han har brutt. Ble brått stopp. Og dårligere km løpetid for hver runde..

IMG_5652.jpeg

IMG_5656.jpeg

Tivi20 skrev (3 minutter siden):

Ser sånn ut. Både siste km med løping og rostasjon har det gått smått.

Lurer på hva unnskyldningen kommer til å bli for at det gikk så dårlig 😛

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Lurer på hva unnskyldningen kommer til å bli for at det gikk så dårlig 😛

133 plass på SkiErg-en. Rart de ikke har en sånn på treningssenteret han jobber på. Kanskje han må skaffe en hjemme, hvis de har råd. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved en nærmere titt så ser det ut som det har skjedd noe på sledpull. Der har han brukt over 7 min, mens han som ble nr. 1 i samme aldersklassen brukte 03:25. 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt kne (som han alltid har etter konkuransen som ikke går som han vil, tross at han inn i mellom sier han aldri er skadet...). Samt "mange folk", etc - dvs arrangørenes feil.

• Liker 22
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (2 minutter siden):

Vondt kne (som han alltid har etter konkuransen som ikke går som han vil, tross at han inn i mellom sier han aldri er skadet...). Samt "mange folk", etc - dvs arrangørenes feil.

Har han oppdatert det noe sted selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCortado skrev (6 timer siden):

Men er det noe å le av? Jeg mener uansett nei, uten at jeg forventer at alle her inne skal være enige i det. Men jeg synes det er viktig å minne på at det er ganske så ugreit at voksne (?) mennesker sitter på nett og ler av slike scenarier samtidig som det ikke er måte på hardt det frontes at man kritiserer foreldrene for barnets beste. 

Sånt kan dessverre skje når man har navlebeskuende foreldre som bygger luftslott. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om de er delt opp i vekt eller aldersklasser under Hyrox- øvelsene? Så på Instagram nettopp at både kvinner og menn har konkurrert i dag. Men siden Caroline skal i morgen?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe, siste var 1 time før start.

Virker som at han droppet ut, for ingen ranking.

Bare 9 som fullførte i hans gruppe, resultat drøyt 1 time på den beste og 1t 45 min for plass 9. Vet ikke hvor mange som starter for så ikke fulføre. 

På 13 plass (totalt) kom han som var nummer 1 i alder 40-44. Med heeelt andre tider enn LKE. De som ligger på plass 90-100 ca har omtrent like tider som lke. Men kommer opp nye folk, så virker som om konkuransen har fortsatt til kvelden, for legges til personer.

Når man ser på tidene til vanlig hyrox, ikke pro, så matcher det tidene til lke helt fint! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Noen som vet om de er delt opp i vekt eller aldersklasser under Hyrox- øvelsene? Så på Instagram nettopp at både kvinner og menn har konkurrert i dag. Men siden Caroline skal i morgen?? 

Tror det er alder og pro/åpen klasse. Mener LKE stilte i pro. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
issoras skrev (På 6.12.2024 den 17.19):

Men hva som står i skattelistene sier jo ikke noe om hva hun tar ut i lønn/faktisk har i inntekt. Hva hun og LKE tar ut i lønn kommer frem av regnskapet til selskapet. Det var vel 700 tusen hver om jeg husker riktig. 

Har hun sagt at det ikke skal mer pynt på før jul? Jeg vet ikke for jeg gidder ikke å se gjennom snappene 🤷‍♀️😂

Jo, når du eier et AS er er det to måter å ta ut penger på, enten via lønn ( ansatt i eget AS) og/eller utbytte. Utbytte havner som finansinntekt i skattemeldingen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (20 minutter siden):

Sånt kan dessverre skje når man har navlebeskuende foreldre som bygger luftslott. 

Åja, så da er det greit å le av at barna kan komme i en kjip situasjon da, siden foreldrene er delulu? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (26 minutter siden):

Tipper de ikke stiller samtidig for at han skal ta bilder/filme henne. Er tross alt hun som er melkekua av de to…

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charminia skrev (13 minutter siden):

Jo, når du eier et AS er er det to måter å ta ut penger på, enten via lønn ( ansatt i eget AS) og/eller utbytte. Utbytte havner som finansinntekt i skattemeldingen. 

De har ikke tatt ut utbytte på mange år. 

IMG_7697.jpeg

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...