Kollontaj Skrevet 25. november 2024 #101881 Del Skrevet 25. november 2024 Sunfl0wer skrev (5 minutter siden): Jeg satser på hun gjør det ganske bra,så kanskje noen som bruker all sin tid og energi på å hate henne her inne må svelge noen kameler😛 Skjønte med en gang jeg så at hun skulle være med kom folk til å ta helt av her inne 🙈 Var vel du som tok av, vel? Tviler sterkt på at noen hater CBE, det er businessen hennes og mannens som blir kritisert, inkludert alt shady de har drevet med som også har ført til at inntekt etter 2018 ikke blir nevnt. 35 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 25. november 2024 #101882 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg håper det ikke blir en repise av "Skal vi danse" da hun trakk seg fordi hun ikke fikk det til så bra som hun trodde/håpet hun ville. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 25. november 2024 #101883 Del Skrevet 25. november 2024 Digger at hun er med 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 25. november 2024 #101884 Del Skrevet 25. november 2024 Sunfl0wer skrev (33 minutter siden): Nå får hennes hatere virkeli noe å kose seg med når de skal se henne på tv hver uke, i håp om at hun skal mislykkes 🙈 Jeg gleder meg til ny sesong med mange bra deltakere😁 Jeg hater ingen jeg selv om jeg er spent på om virkeligheten stemmer med narrativet. Så tror flere lurer på hvor mange armhevinger hun klarer, og jeg personlig skal juble om hun klarer flere enn 20 (nå er jeg snill med antallet jfr pt kontoen hennes). Ellers får man virkelig håpe at hun lykkes i å bli den beste utgaven av seg selv. De som trenger det mest får størst vekst. Mangel på ros blir vel hennes største utfordring. Så vinner hun uansett så lenge hun ikke trekker seg. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 25. november 2024 #101885 Del Skrevet 25. november 2024 Stargaze skrev (42 minutter siden): Ja, det var jo en helt annen dame. drar også frem inntekten fra 2018… https://www.tv2.no/underholdning/disse-skal-delta-i-kompani-lauritzen/17197411/ Det er jo seks år siden 😄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 25. november 2024 #101886 Del Skrevet 25. november 2024 Sunfl0wer skrev (26 minutter siden): Jeg satser på hun gjør det ganske bra,så kanskje noen som bruker all sin tid og energi på å hate henne her inne må svelge noen kameler😛 Skjønte med en gang jeg så at hun skulle være med kom folk til å ta helt av her inne 🙈 Vel, nå var det jo aller mest skryt å høste her inne etter at hun gikk til topps i camp kulinaris, så den teorien der stemmer vel ikke helt. Jeg syns det er bra at hun pusher grenser og deltar på ting som er utenfor komfortsonen og "picture perfect bobla"! Håper hun gjør en bra figur, og bygger videre på det som et sunt forbilde. Redigerte bilder, filterbruk, barneeksponering, løgn og halvsannheter, luftslottbedrifter og lovbrudd er jo det som stort sett bedriften kritiseres for her inne... Vi får se! 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 25. november 2024 #101887 Del Skrevet 25. november 2024 Hvem er dama i videoen her?? Ikke hun som vises på CBEs SoMe hvertfall. https://www.vg.no/video/314683?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_medium=dre-67408a63ae80b24db05a370e&utm_campaign=overlay-main-ios (kilde: VG) 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 25. november 2024 Populært innlegg #101888 Del Skrevet 25. november 2024 (endret) Sunfl0wer skrev (53 minutter siden): Nå får hennes hatere virkeli noe å kose seg med når de skal se henne på tv hver uke, i håp om at hun skal mislykkes 🙈 Jeg gleder meg til ny sesong med mange bra deltakere😁 Mener du vi som synes at barns menneskerettigheter skal tas på alvor? Eller vi som liker at markedsføringslovverket følges? (Jeg blir skikkelig forbannet når helt legitim kritikk karakteriseres som "hat". Det er så kunnskapsløst og dumt.) Jeg heier på at hun gjør noe hvor hun faktisk ikke kan eksponere ungene sine. Og så bør hun jo være i skikkelig god form etter all den treningen i årevis, så hun burde naile mange av oppgavene. Endret 25. november 2024 av pøbelsara 40 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 25. november 2024 #101889 Del Skrevet 25. november 2024 pøbelsara skrev (Akkurat nå): Mener du vi som synes at barns menneskerettigheter skal tas på alvor? Eller vi som liker at markedsføringslovverket følges? (Jeg blir skikkelig forbannet når helt legitim kritikk karakteriseres som "hat". Det er så kunnskapsløst og dumt.) Jeg heier på at hun gjør noe hvor hun faktisk ikke kan eksponere ungene sine. Og så bør hun jo være i skikkelig god form etter all den treningen i årevis, så hunburde maile mange av oppgavene. Nei,det å eksponere barna er ikke greit. Men det er ikke bare kun det som folk pirker på og kritiserer. Er mye usaklig også. Og synes det er merkelig at folk vier så mange år på en person de misliker. Men det bidrar jo også til penger i hennes kasse når folk som ikke liker henne bruker tid på det hun gjør og er innom hennes kanaler. Om folk ikke vil at hun skal tjene penger på eks barna,så må man slutte å følge henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. november 2024 #101890 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg tenker at de siste årenes regnskapstall viser med all tydelighet at all oppmerksomhet ikke er god oppmerksomhet. Og jeg følger henne ikke. 34 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 25. november 2024 #101891 Del Skrevet 25. november 2024 NettoppJa skrev (8 minutter siden): Vel, nå var det jo aller mest skryt å høste her inne etter at hun gikk til topps i camp kulinaris, så den teorien der stemmer vel ikke helt. Jeg syns det er bra at hun pusher grenser og deltar på ting som er utenfor komfortsonen og "picture perfect bobla"! Håper hun gjør en bra figur, og bygger videre på det som et sunt forbilde. Redigerte bilder, filterbruk, barneeksponering, løgn og halvsannheter, luftslottbedrifter og lovbrudd er jo det som stort sett bedriften kritiseres for her inne... Vi får se! Tja,ikke alt var skryt. Men sånn er det😉 Ja,de samme tingene har blitt diskutert som hakk i plata i flere år,av mange av de samme brukerne. Hvorfor bidra til penger i hennes kasse ved å bruke tid på henne og det hun gjør? Hun tjener jo på at flere brukere vier år av sine liv på henne. Fatter ikke at folk gidder🙈 Men ja,får håpe hun klarer å gjøre en god figur. Blir spennende å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. november 2024 #101892 Del Skrevet 25. november 2024 Forøvrig tenker jeg å ved å si fra og diskutere den generelle samfunnsutviklingen og influenseres makt og metoder- saklig og tydelig, så får man adskillig med gehør enn ved å bare å "slutte å følge". 18 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 25. november 2024 #101893 Del Skrevet 25. november 2024 Her er det mer enn leppene og brystene som har fått seg en «oppgradering» 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 25. november 2024 #101894 Del Skrevet 25. november 2024 (endret) Sunfl0wer skrev (7 minutter siden): Tja,ikke alt var skryt. Men sånn er det😉 Ja,de samme tingene har blitt diskutert som hakk i plata i flere år,av mange av de samme brukerne. Hvorfor bidra til penger i hennes kasse ved å bruke tid på henne og det hun gjør? Hun tjener jo på at flere brukere vier år av sine liv på henne. Fatter ikke at folk gidder🙈 Men ja,får håpe hun klarer å gjøre en god figur. Blir spennende å se. Selvfølgelig var det ikke bare skryt. Normalen er faktisk ikke 100 % skryt (mm. kritikk sensureres vekk 😉). Men du må gjerne mene at det ikke er bra før cbe utelukkende bejubles. Tatt i betraktning hva slags tråd dette er, så var det faktisk overveldende mye skryt av ho for hennes deltakelse i CK. Det viser at folk flest i tråden evner å skille klinten fra hveten. Endret 25. november 2024 av Stjertmeis 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 25. november 2024 #101895 Del Skrevet 25. november 2024 Hun begynner å kjøre hamsterstilen hun også ja, ser snart ut som Vita og Wanda da💀 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. november 2024 #101896 Del Skrevet 25. november 2024 Sunfl0wer skrev (12 minutter siden): Tja,ikke alt var skryt. Men sånn er det😉 Ja,de samme tingene har blitt diskutert som hakk i plata i flere år,av mange av de samme brukerne. Hvorfor bidra til penger i hennes kasse ved å bruke tid på henne og det hun gjør? Hun tjener jo på at flere brukere vier år av sine liv på henne. Fatter ikke at folk gidder🙈 Men ja,får håpe hun klarer å gjøre en god figur. Blir spennende å se. Den dagen CBE bruker like mye tid som undertegnede på samfunnsnyttig jobbing (jeg betaler langt mer i skatt enn henne) skal jeg slutte å gi henne mine 2 min innimellom alt annet jeg gjør. Har aldri fulgt henne, heller, men jeg håper hun får en «oppvåkning» i programmet og slutter med fusk og barneeksponering. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 25. november 2024 #101897 Del Skrevet 25. november 2024 Skal bli interessant å se hva frua får av tilbakemeldinger under MF. Befalet er jo kjent for å se rett gjennom folk, enten de prøver å glatte over slitet sitt eller overdriver det. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 25. november 2024 #101898 Del Skrevet 25. november 2024 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Den dagen CBE bruker like mye tid som undertegnede på samfunnsnyttig jobbing (jeg betaler langt mer i skatt enn henne) skal jeg slutte å gi henne mine 2 min innimellom alt annet jeg gjør. Har aldri fulgt henne, heller, men jeg håper hun får en «oppvåkning» i programmet og slutter med fusk og barneeksponering. Det begynner jo å bli litt tid siden innspillingene, og ingenting av det som er vist av bedriftseeierne etter dette tilsier at CBE har fått en "oppvåkning". Fusk og barneeksponering har jo bare fortsatt også etter deltakelsen i KL. Ellers er det en trist samfunnsutvikling når flere påstår at legitim og saklig kritikk av det som over år har vært millionbedrifter påstår å være hat mot bedriftseiere. Det er nettopp slike uttalelser - om at kritikere som kommer med legitim kritikk av bedriften og eiernes bedriftsvalg og produkt - som slike som Caroline Berg Eriksen tjener penger på. Hun har i alle år trykket slike kommentarer til sine implantatbryst og brukt nettopp slike argument selv på sine bedriftskanaler, til media, selv i egen podkast, for å skape et narrativ om at hun aldri gjør noe galt (hun har jo tross alt selv innrømmet å alltid gjøre mer av det hun blir kritisert for..), at hun er et uskyldig offer for "hatere". Selv den saklige kritikken hun har fått var jo verre for henne enn drapstrusler hennes intervjuobjekt i hennes podkast hadde opplevd. 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. november 2024 #101899 Del Skrevet 25. november 2024 Vi vet jo allerede at uansett hva slags inntrykk hun gir i programmet eller hvor lenge hun er med der, så har det ikke hatt noen innvirkning på livet hennes eller. Alt er jo ved det samme i villa Kulås. På alle måter. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. november 2024 #101900 Del Skrevet 25. november 2024 Du kom meg rett i forkjøpet der @Frisk Frosk 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå