Rev. Revenge Skrevet 15 timer siden #101841 Del Skrevet 15 timer siden Kollontaj skrev (2 timer siden): Har ikke sett det, men unnskyld meg; er hun helt korka? 😆 Ja⬇️ Spanky skrev (2 timer siden): Nei nei nei, det var SLØYFENE hun skulle bruke om igjen, for å være miljøvennlig - for så så si at om hun måtte lage nye, så kom hun ikke til å være ferdig før i midten av desember. 🤪Poser har hun kjøpt nye av. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 14 timer siden #101842 Del Skrevet 14 timer siden Rev. Revenge skrev (24 minutter siden): Ja⬇️ Ja, hun virker ekstremt enkel. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 14 timer siden #101843 Del Skrevet 14 timer siden Lat, ikke enkel. Enkel er forbeholdt de med intellektuelle utfordringer. Lat og liten arbeidsevne, når man bruker 3 uker på å pakke inn noe. Og det er noen som ikke arbeider. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 13 timer siden #101844 Del Skrevet 13 timer siden Snødronninga skrev (2 timer siden): Vixen Awards ja, har Caroline noen sinne vært nominert i en kategori? Husker hun pris for å ha vært i gamet lenge. Jeg har stemt på Henrik Troy som «Folkets favoritt» og «Underholdning». Heia heia! Fikk hun ikke en hederspris et år? Eller var det på noe annet influenser-opplegg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 13 timer siden #101845 Del Skrevet 13 timer siden Isola2 skrev (3 minutter siden): Fikk hun ikke en hederspris et år? Eller var det på noe annet influenser-opplegg? Ja, jeg sa hun fikk en pris for å ha vært i gamet lenge. Sikkert en hederspris. Veldig rart å aldri bli nominert i en eneste kategori, når hun var en av de første og fremdeles holder på. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 13 timer siden #101846 Del Skrevet 13 timer siden Snødronninga skrev (3 timer siden): Vixen Awards ja, har Caroline noen sinne vært nominert i en kategori? Husker hun pris for å ha vært i gamet lenge. Jeg har stemt på Henrik Troy som «Folkets favoritt» og «Underholdning». Heia heia! Hvor kan man stemme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 13 timer siden #101847 Del Skrevet 13 timer siden Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Hvor kan man stemme? https://www.vixen.no/semifinalister 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 13 timer siden #101848 Del Skrevet 13 timer siden Snødronninga skrev (1 minutt siden): https://www.vixen.no/semifinalister Takk😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12 timer siden #101849 Del Skrevet 12 timer siden Frk.Fjas skrev (6 timer siden): CBE skal være miljøvennlig. Derfor har hun tenkt å bruke gjenbrukbar kalenderinnpakning fra i fjor til å pakke inn årets unødvendige ræl. Men hun kan ikke finne innpakningen og tar oss med ned kjelleren for å lete. Der viser hun frem utallige stativ med yttertøy og turtøy. Det bugner over, og er trolig totalt sett høyere enn hele vår husstands samlede yttertøy gjennom hele livet. #miljøvennlig Det ser ut som en sport outlet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 12 timer siden #101850 Del Skrevet 12 timer siden Isola2 skrev (1 time siden): Fikk hun ikke en hederspris et år? Eller var det på noe annet influenser-opplegg? Hun fikk en trøstepr...ærespris for å være alles "guilty pleasure". Den prisen har ikke blitt utdelt verken før eller siden. https://www.nrk.no/kultur/caroline-berg-eriksen-vant-vixen-juryens-aerespris-1.14387351 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 12 timer siden #101851 Del Skrevet 12 timer siden Rev. Revenge skrev (3 minutter siden): Hun fikk en trøstepr...ærespris for å være alles "guilty pleasure". Den prisen har ikke blitt utdelt verken før eller siden. https://www.nrk.no/kultur/caroline-berg-eriksen-vant-vixen-juryens-aerespris-1.14387351 Jeg antar at de da faktisk trodde hun var i ferd med å slutte som influenser. Og når hun bare fortsetter og fortsetter uten innhold, så vil det være veldig pinlig å utnevne nye til samme pris. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10 timer siden #101852 Del Skrevet 10 timer siden Kollontaj skrev (8 timer siden): Har ikke sett det, men unnskyld meg; er hun helt korka? 😆 Ja - akkurat det er hun. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10 timer siden #101853 Del Skrevet 10 timer siden Snødronninga skrev (6 timer siden): Vixen Awards ja, har Caroline noen sinne vært nominert i en kategori? Husker hun vant pris for å ha vært i gamet lenge. Jeg har stemt på Henrik Troy som «Folkets favoritt» og «Underholdning». Heia heia! Me too 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 3 timer siden #101854 Del Skrevet 3 timer siden Meet and greet? Disse to avdanka damene? Hahaha. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 2 timer siden #101855 Del Skrevet 2 timer siden hippyskippy skrev (56 minutter siden): Meet and greet? Disse to avdanka damene? Hahaha. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være en elendig deal for Schanke. Hun har et stort navn innen teater og har fremstått både talentfull og klok, mens hun nå reduseres til en bablende og fnisende wannabe… ja, hva, egentlig? Influenser? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå