Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Isola2 skrev (1 time siden):

Fikk hun ikke en hederspris et år? Eller var det på noe annet influenser-opplegg?

Hun fikk en trøstepr...ærespris for å være alles "guilty pleasure". Den prisen har ikke blitt utdelt verken før eller siden.

https://www.nrk.no/kultur/caroline-berg-eriksen-vant-vixen-juryens-aerespris-1.14387351

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rev. Revenge skrev (3 minutter siden):

Hun fikk en trøstepr...ærespris for å være alles "guilty pleasure". Den prisen har ikke blitt utdelt verken før eller siden.

https://www.nrk.no/kultur/caroline-berg-eriksen-vant-vixen-juryens-aerespris-1.14387351

Jeg antar at de da faktisk trodde hun var i ferd med å slutte som influenser. Og når hun bare fortsetter og fortsetter uten innhold, så vil det være veldig pinlig å utnevne nye til samme pris.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (6 timer siden):

Vixen Awards ja, har Caroline noen sinne vært nominert i en kategori? Husker hun vant pris for å ha vært i gamet lenge. 

Jeg har stemt på Henrik Troy som «Folkets favoritt» og «Underholdning». Heia heia! :duskedame:

Me too :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (56 minutter siden):

Meet and greet? Disse to avdanka damene? Hahaha.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være en elendig deal for Schanke. Hun har et stort navn innen teater og har fremstått både talentfull og klok, mens hun nå reduseres til en bablende og fnisende wannabe… ja, hva, egentlig? Influenser? 

• Liker 26
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser i VG helg idag at til og med pilotfrue og piloten uttaler at de nå skjermer barna i sosiale medier med å ikke lengre dele bilder av dem (men likevel tjener 300 000 i mnd). 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elina123 skrev (19 minutter siden):

Ser i VG helg idag at til og med pilotfrue og piloten uttaler at de nå skjermer barna i sosiale medier med å ikke lengre dele bilder av dem (men likevel tjener 300 000 i mnd). 

Ja de har ikke vist barna på SoMe på lenge nå og tjener nok til å bygge hus til 15 mill+++, kjøpe to biler på til sammen 2,5 mill (pluss en til som skal stå i Norge)

Så man kan visst tjene penger uten å vise frem barna sine 🤷‍♀️🤪

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (37 minutter siden):

Ja de har ikke vist barna på SoMe på lenge nå og tjener nok til å bygge hus til 15 mill+++, kjøpe to biler på til sammen 2,5 mill (pluss en til som skal stå i Norge)

Greia er at hun aldri ville tjent dette hvis det ikke var for at hun i årevis først har solgt barna sine.

Så det hun tjener nå er i stor grad likevel barna som har betalt for.

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (På 18.11.2024 den 11.53):

Det ironiske her er teksten: "....Vennene dine knapt vil kjenne deg igjen." Det er denne greia med hvor viktig det er å bli sett på og målt av av andre hele tiden. Her selges det opplegg  ikke for din egen helses skyld, ikke for deg selv, men for hvordan andre ser på deg. For en overfladisk og utdatert holdning.

To ord som beskriver veldig bra hvordan hun oppfattes og er som influencer. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite kan man gjøre for å inspirere. En oppfordring om å komme seg ut i frisk luft, det gjør alltid godt for hode, kropp og sjel. Et enkelt og næringsrikt måltid som ser fristende ut. Se og lær, Caroline. 

Kan ikke huske at Caroline noen sinne har laget en story med oppfordring om å komme oss ut i naturen. Hun viser hva hun holder på med, that’s it. Nå har jeg løpt, nå skal jeg løpe, jeg skal trene styrke i dag. Hvorfor handler det bare om henne og ikke om kundene? 

Heia influencere som fremmer helse, trivsel og velvære fremfor utseendefokus. 

Story hos Desiree https://www.instagram.com/desireeandersen.no?igsh=MXRxdjUyZWN3eDkwbw==

IMG_5601.jpeg

Endret av Snødronninga
link
  • Liker 19
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 time siden):

Men at noen ORKER å følge med på hva de to gørrkjedelige, materialistiske, fasade folkene driver m skjønner eg ikke. 😏Etter at snap ble en pengemaskin har eg kutta alle griske influensere.  Holder å snike innom IG iblant hos noen av de. Men sånne gøye som f.eks. Henrik Troy, Utlending.memes, FruJohansen, Rammnieu er artig 🙃

• Liker 32
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (12 timer siden):

Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være en elendig deal for Schanke. Hun har et stort navn innen teater og har fremstått både talentfull og klok, mens hun nå reduseres til en bablende og fnisende wannabe… ja, hva, egentlig? Influenser? 

Totalt ødeleggende for henne. Blir dratt ned på plan D

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (3 timer siden):

Så lite kan man gjøre for å inspirere. En oppfordring om å komme seg ut i frisk luft, det gjør alltid godt for hode, kropp og sjel. Et enkelt og næringsrikt måltid som ser fristende ut. Se og lær, Caroline. 

Kan ikke huske at Caroline noen sinne har laget en story med oppfordring om å komme oss ut i naturen. Hun viser hva hun holder på med, that’s it. Nå har jeg løpt, nå skal jeg løpe, jeg skal trene styrke i dag. Hvorfor handler det bare om henne og ikke om kundene? 

Heia influencere som fremmer helse, trivsel og velvære fremfor utseendefokus. 

Story hos Desiree https://www.instagram.com/desireeandersen.no?igsh=MXRxdjUyZWN3eDkwbw==

IMG_5601.jpeg

Caroline er kun opptatt av seg og sitt og hva hun kan få puttet inn av egen trening…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Veldig mye hår på alt hun legger ut og hvorfor filmes alt fra venstre side? 

Veldig mye hår i ansiktet hele tiden. Ser mye bedre ut med håret vekk fra ansiktet, men det henger kanskhe sammen med usikkerhet?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Podtsil.com sin liste over de 200 mest hørte podcastene i Norge ligger poden deres på #112. Faktisk foran Med hjerte i hånden med Ida Fladen og Bak fasaden. Jeg er ikke stor fan av noen av de to heller, men man føler i det minste ikke at hjernecellene dør om man hører på dem.

Og som undertittel til Eriksen og Schanke ligger blant annet kunst?  

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Spotify sin toppliste ligger den på 85 plass. Det betyr jo att en del hører på den. Ble overrasket av at de lå over enkelte poder med gode, etablerte navn, men tror kanskje det kan forklares med at det ikke har kommet nye episoder på en stund. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...