Xstrella Skrevet 2. november 2024 #101381 Del Skrevet 2. november 2024 Hallepalle2 skrev (49 minutter siden): Min mote har en lang repotasje fra Joner sitt halloweenparty med bilder av alt som kan krype og gå, men ikke av den sexy (?) engelen med kveldens korteste skjørt. Når man ikke kommer i avisen når man vise rumpa engang, da er man lite aktuell i kjendisbransjen. https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/lwJowM/alexandra-joner-halloween-2024 Den videoen de danser. Legger snart 40 år gamle kvinner ut slike videoer? Ble så flau på deres vegne. Og så barna da. Måtte være med de og. 🙄 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. november 2024 #101382 Del Skrevet 2. november 2024 skjønner egentlig ikke hva CBE og Tm-klinikk venninnen gjorde der jeg men.. på festen altså. særlig kjente er de jo ikke 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. november 2024 #101383 Del Skrevet 2. november 2024 Pasha skrev (8 minutter siden): skjønner egentlig ikke hva CBE og Tm-klinikk venninnen gjorde der jeg men.. på festen altså. særlig kjente er de jo ikke Var det ikke en annen dame? 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. november 2024 #101384 Del Skrevet 2. november 2024 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Var det ikke en annen dame? 🧐 mulig. jeg synes det stod navnet hennes. men helt ærlig tittet jeg ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 2. november 2024 #101385 Del Skrevet 2. november 2024 Kollontaj skrev (33 minutter siden): Var det ikke en annen dame? 🧐 Var vel hun hun hadde den forrige podcasten med 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 2. november 2024 #101386 Del Skrevet 2. november 2024 Det var noe veldig forstyrrende i den nyeste bildeserien hvor vi først ser bildene av en Halloween-utkledd CBE med pupper pusha opp og på utstilling og med et outfit som tydelig spiller på at hun skal se sexy ut, og så plutselig er de neste bildene i samme serie av jentene hennes... 27 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 2. november 2024 #101387 Del Skrevet 2. november 2024 Sugar&Spice skrev (4 timer siden): Hun har selvfølgelig ikke nevnt noe om dette selv, men bilen bedriftsinnehaverne eier kjørte i mange måneder uten godkjent EU-kontroll. En liten stund etter at det kom frem her i tråden (hvem som oppdaget det husker jeg ikke) så ble bilen vips - helt magisk EU-godkjent. Det var fem? Seks? Måneder på overtid. At de ikke har råd til EU-kontroll handler vel om at hvis man legger x antall faktorer til grunn så er vel det en relativt sannsynlig forklaring på manglende EU-godkjenning, og hadde dette vært meg personlig vil jeg heller at folk skal tro jeg ikke har råd, enn at folk skal tro jeg ikke respekterer lover og regler og biltrafikksikkerhet………… Men - ja, folk er jo forskjellige og noen syns jo opplevelsen av at de har dårlig økonomi er mer skamfullt enn trakassering og hærv…. Nei, beklager: trafikksikkerhet! Uansett hvilken vei akkurat denne høna sparker - hele greia lukter det søppel av. Ja, hvem er det som kjører rundt i en ikke-godkjent bil i månedsvis hvis det ikke er av økonomiske årsaker. Det går ikke an å glemme, for man får varsel flere måneder i forkant. 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 2. november 2024 Populært innlegg #101388 Del Skrevet 2. november 2024 (endret) Christiane_W skrev (12 timer siden): Det ligger på storyen til @inemolleranwar på Instagram (skjermdump derfra): @Frisk Frosk @Rev. Revenge @K_mb @Kollontaj @AnnaCotta Takk! Niks, jeg er ikke med på å løfte og heie på kvinner bare for å være solidarisk overfor andre kvinner fordi de er kvinner når det de bedriver er reinspikka tøvete innholdsproduksjon som bidrar til å rive andre kvinner ned. Ei heller finner jeg søsterskap og samhold i å selge barnas privatliv, og dele skadelig innhold, løgn, juks og annet fanteri over år. Som kaster samarbeidspartnere under bussen, og nekter å akseptere eget ansvar. Og jeg føler ikke noe behov for et søsterskap med en annen kvinne som utfører jobben sin under pari, og vrøvler om netthat og hets til landets største aviser for å kamuflere at gubben nettopp har oppsøkt, forfulgt, vandalisert bilen og telefonterrorisert en annen kvinne over minst en full dag der barnet hennes var i nærheten. Hvor var støtten og solidariteten fra Caroline Berg Eriksen for denne kvinnen som skrev en kort og saklig kritisk kommentar til Treasures as samarbeidspartner som utløste vrede og hat hos styreleder i samme firma? Er dette tegn på respekt og samhold i det samfunnet vi ønsker oss, der kvinner med pittelitt makt støtter et nettroll som trakasserer kvinner spesielt ved enhver anledning? Skal denne adferden fremsnakkes og bejubles i blind søsterskap? Handler det om sjalusi og misunnelse fordi Berg Eriksen driver et firma og sverger til gammeldagse verdier gjennom å objektivisere kvinnekroppen, et perfekt ideal hun selv ikke når uten injeksjoner, filter og posering, og beviselig driver med skremselspropaganda og utdatert informasjon uten faktisk kompetanse? Handler det om misunnelse og sjalusi når hun beviselig utfører treningsøvelser feil som potensielt kan skade andre? Handler det om misunnelse og sjalusi når Caroline Berg Eriksen daglig benytter vidvinkel, filter og posering for å endre eget utseende og lefle med både proana og thinspo? Handler det om misunnelse og sjalusi når hun bevisst gir beng i yrkesstolthet ved å ikke følge markedsføringsloven, alkoholloven, eller FNs barnekonvensjon? Handler det om misunnelse og sjalusi når konstruktiv kritikk fordi dama (og kollegene) faktisk gjentar himmelropende uting over år mottas med offermodus/arroganse/hat og hets som forsvar for hva de selv forårsaker? Niks. Jeg er for gammel for å gå på det tøvete "speilbildet av en kultur som belønner konkurranse fremfor samarbeid" som et "fenomen" pga kvinner som anonymt kritiserer Berg Eriksen og dess like på forum. Dette er et så mikroskopisk verdensbilde at jeg får grøssninger over hva innbyggerne tror om verden fra innsiden av livet i bobla. Jeg fremsnakker heller de som fortjener det: Alle kvinner som gjør en god jobb med oppfostring av kommende generasjoner ved siden av jobb, som gjør sitt beste uten jobb, som skaper sitt eget verdifulle innhold i eget liv, fullfører egne målsettinger, setter på sin egen oksygenmaske først før de kan hjelpe andre, engasjerer seg og sin tid der de kan for å skape det samfunnet de ønsker seg, snubler seg ut av sykdom og psykisk sykdom et skritt om gangen, ildsjeler, likepersoner, foregangskvinner, hverdagskvinner, og offentlige kvinner som blant andre historiske Kim Friele, Mari Boine, og dagens Birgitte Skarstein'er, Desiree Andersen'er Jenny Skavlan'er. Og mamma'n min. Tilføyelse: Selvom jeg vet at opphavspersonen for dette tilsvaret ikke er Berg Eriksens manager, står det likevel godt nok all den tid Berg Eriksen selv stadig spiller på de samme strengene i egne kanaler og i podcasts som denne personen gjør. Endret 2. november 2024 av Rev. Revenge 41 10 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 2. november 2024 #101389 Del Skrevet 2. november 2024 (endret) Christiane_W skrev (12 timer siden): Det ligger på storyen til @inemolleranwar på Instagram (skjermdump derfra): @Frisk Frosk @Rev. Revenge @K_mb @Kollontaj @AnnaCotta Elendig analyse fra en manager. Når en influencer har innhold rettet først og fremst mot kvinner vil eventuell kritikk derfor også komme fra kvinner. CBE skaper først og fremst engasjement rundt provokasjonsinnleggene sine, det viser nok innholdsanalysene deres også. Men så er det hvordan man tolker det da: Ta Boom-rett i banken-innlegget for eksempel. PT-CBEs mest likte innlegg med over 500 likes, og sannsynligvis voldsomt mye mer views enn vanlige innlegg, ettersom det fikk realtivt stor medieoppmerksomhet. CBE kan derfor si at det er dette folk vil ha. Samtidig fikk den kritiske kommentaren fra Senneset over 1500 likes, og medieomtalen var utelukkende kritisk. I kommentarfeltet spekulerte både CBE og noen av hennes venner at kritikken bare kom fordi det er CBE. Vel, det opplysende spisevaneinnlegget rett etterpå og det siste kaloriinnlegget med byttetriks, uten mage og sjokkeffekter får null kritikk, få likes og kommentarer. Hun får ikke kritikk bare fordi det er henne, hun får kritikk på kritikkverdig content. Engasjementet rundt den siste typen innlegg viser det reelle engasjementet til CBE og hennes ordinære kontent uten sjokkinnleggene. Det samme gjelder podcast-ratingen. Over 300 har nå ratet podcasten på hennes oppfordring. Hennes tolkning er at KG vil sabotere for henne. Jeg kan i alle fall ikke huske at det har vært noen oppfordring her inne selv om jeg har sett noen oppgir de har ratet. Selv har jeg ikke. Men 300, hvorav de fleste gir terningkast 1 og alle er et forsøk på å sabotere? Hun får altså respons på oppfordringen sin, og det er ikke i hennes favør. Og managerens respons er at det er misunnelse. Det er svakt. Så hvem er lytter/følgergruppen hennes? Det spørs om det nå har kokt ned til en liten gjeng som beundrer det konstruerte glansbildet i kanalene hennes, og kommenterer med flammemojis og hjerter under innlegg flest. Men mest av alt spørs det om det er folk som venter på flere ragebaits, sjokkeffekter og følger for underholdningens skyld. Og folk som meg, som har fulgt bloggen litt en gang i tiden, men som ble skjelt ut i hennes eget kommentarfelt, frastøtt av forretningsmetoder, juks og lureri og som ble fascinert av hvor langt man er villig til å gå for å skape en falsk virkelighet rundt seg selv og tro på det selv. Jeg synes faktisk CBE skal bytte manager, for hun fortjener en som har en bedre analyse av markedssituasjonen hennes enn dette. KORRIGERING: opphavspersonen til den kommentaren jeg reagerer på er ikke manageren til CBE. Sløvskap fra min side, beklager! Står fortsatt for resten av innholdet da. Endret 2. november 2024 av Minthia 26 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 2. november 2024 #101390 Del Skrevet 2. november 2024 krympeline skrev (3 timer siden): Var vel hun hun hadde den forrige podcasten med Susan Hobberlin som var manageren hennes tidligere og ja, med i den forrige fantastiske podcasten. Hobberlin er influenser manager, så hun har vel fått grafset til seg en invitasjon for å gjøre venninna aktuell igjen. Gikk vel sådär.. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 2. november 2024 #101391 Del Skrevet 2. november 2024 cerruti skrev (20 timer siden): Manageren hennes eller hva hun er, Walin, skriver om misunnelse. Hvis hun mener noe som skrives her, kan jeg forsikre at det overhode ikke dreier seg om misunnelse, men om samfunnengasjement!! Jeg ønsker ikke et samfunn hvor barn eksponeres, det bedrives thinspo, pushing av produkter og lyving om produkter - f.eks. billig hudpleie, men så er det dyr hudpleie/injeksjoner som står bak. Enig med deg. Wallin er nok ikke manageren til cbe, det er fortsatt Kontent. Men hun holder til i Fredrikstad og har hatt en finger med i spillet ved en god del festivaler her og der som blant annet Idyll-festivalen, og er tydeligvis venninne med lma. Ikke godt å si om storyen omhandler cbe, eller bare er en støtteerklæring på vegne av kvinnene i bransjen. Likevel, ut fra kontoen hennes vises det frem et cirka tilsvarende bobleliv som andre influencere, mye vin og posering, ferier og reklame for eget firma, dog uten barn. Sånn sett blir videre omtale av henne en avsporing, ville bare flytte litt på skapet så det står rett. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 2. november 2024 #101392 Del Skrevet 2. november 2024 Rev. Revenge skrev (1 minutt siden): Enig med deg. Wallin er nok ikke manageren til cbe, det er fortsatt Kontent. Men hun holder til i Fredrikstad og har hatt en finger med i spillet ved en god del festivaler her og der som blant annet Idyll-festivalen, og er tydeligvis venninne med lma. Ikke godt å si om storyen omhandler cbe, eller bare er en støtteerklæring på vegne av kvinnene i bransjen. Likevel, ut fra kontoen hennes vises det frem et cirka tilsvarende bobleliv som andre influencere, mye vin og posering, ferier og reklame for eget firma, dog uten barn. Sånn sett blir videre omtale av henne en avsporing, ville bare flytte litt på skapet så det står rett. Det interessante er at Kontent er i samme bobla selv og de har mange større influenser profiler i porteføljen sin. Ikke engang presentasjonen klarer de å treffe blink på. De virker like naive som de firmaene som har våget å bruke et samarbeid med CBE, og der det har gått rett åt skogen i etterkant. Markedsanalyse er tydeligvis ikke noe Kontent lar seg forvirre av. Sitat i Kontents presentasjonen av CBE: …og i dag er en stor av hennes følgere på samme sted i livet som henne selv. Dette er en målgruppe som er spesielt attraktiv for mange annonsører, da de har god økonomi og faste inntekt. Altså, ikke engang rettskriving er viktig for Kontent. Dette burde de fokusere på når de først skal henvende seg til folk med god økonomi og fast inntekt. Dette segmentet pleier nemlig legge merke til slikt slurv og slendrian, samt ekstremt lav allmennkunnskap i podcasten At GS som har eget portrett på Chat Noir menger seg med disse er helt uforståelig. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 2. november 2024 #101393 Del Skrevet 2. november 2024 Rev. Revenge skrev (47 minutter siden): Enig med deg. Wallin er nok ikke manageren til cbe, det er fortsatt Kontent. Men hun holder til i Fredrikstad og har hatt en finger med i spillet ved en god del festivaler her og der som blant annet Idyll-festivalen, og er tydeligvis venninne med lma. Ikke godt å si om storyen omhandler cbe, eller bare er en støtteerklæring på vegne av kvinnene i bransjen. Likevel, ut fra kontoen hennes vises det frem et cirka tilsvarende bobleliv som andre influencere, mye vin og posering, ferier og reklame for eget firma, dog uten barn. Sånn sett blir videre omtale av henne en avsporing, ville bare flytte litt på skapet så det står rett. Takk for korrigeringen. Godt eksempel på at man alltid må sjekke fakta og ikke bare ta alt som skrives for god fisk. Jeg tar selvkritikk og legger til errata på kommentaren min. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 2. november 2024 #101394 Del Skrevet 2. november 2024 Minthia skrev (14 minutter siden): Takk for korrigeringen. Godt eksempel på at man alltid må sjekke fakta og ikke bare ta alt som skrives for god fisk. Jeg tar selvkritikk og legger til errata på kommentaren min. Innlegget ditt står fint uansett, selv om vi begge ikke sjekket/leste godt nok først. Ville bare korrigere generelt, ikke deg spesielt🙂 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. november 2024 #101395 Del Skrevet 2. november 2024 Sorry, jeg følger ikke så veldig godt med, så jeg som trodde hun var manager. Nå skal tydeligvis datteren fram i rampelyset, og det har vi vel sett komme lenge. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 2. november 2024 Populært innlegg #101396 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å dytte datteren sin rett ut i det samme som fratar deg nattesøvn og trygghetsfølelse!!!!!! Du bør BESKYTTE barna dine Caroline! Du har kastet barna dine til ulvene i alle deres leveår allerede, nå er det på tide å STOPPE - ikke ESKALERE!!!! 54 1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. november 2024 #101397 Del Skrevet 2. november 2024 Suksess har hun ikke lenger, men det finnes nok av kvinner med "suksess" innenfor sjangeren. Og hvorfor skulle jeg heie på disse, som formidler at vi ikke er gode nok som vi er men må gjemme oss bak filter og poseringer som skjuler "skavanker" og at kvinner er objektiviserte sexfigurer? Det finnes jo en drøss med interessante kvalitetskvinner å heie på med både hjerne, arbeidsvilje, gode verdier og interessant formidling. 27 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. november 2024 #101398 Del Skrevet 2. november 2024 cerruti skrev (51 minutter siden): Sorry, jeg følger ikke så veldig godt med, så jeg som trodde hun var manager. Nå skal tydeligvis datteren fram i rampelyset, og det har vi vel sett komme lenge. Det er rett og slett ekstremt leit og trist. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 2. november 2024 #101399 Del Skrevet 2. november 2024 Hvorfor poster ikke personlig trener, løpeentusiast og influencer CBE noe som helst om egen deltagelse på RunRudskogen idag? Hun dukker opp på mannen sin story, men skulle tro det var ganske relevant content for hennes del også. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 2. november 2024 #101400 Del Skrevet 2. november 2024 Hun er kraftig forkjøla. Likevel må hun løpe. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå