Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Spade skrev (1 time siden):

Selvsagt har hun det, hun har jo spist HELE livet sitt

...gått gjennom hele tarmsystemet, og nå driter hun det ut.:fise:

Sorry, klarte ikke å dy meg siden Berg Eriksen visstnok er glad i å allmenkringkaste dovanene sine og stadig poserer som om hun er tissetrengt.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cerruti skrev (1 minutt siden):

Manageren hennes eller hva hun er, Walin, skriver om misunnelse. Hvis hun mener noe som skrives her, kan jeg forsikre at det overhode ikke dreier seg om misunnelse, men om samfunnengasjement!! Jeg ønsker ikke et samfunn hvor barn eksponeres, det bedrives thinspo, pushing av produkter og lyving om produkter - f.eks. billig hudpleie, men så er det dyr hudpleie/injeksjoner som står bak. 

Det er SÅ oppbrukt det der, å skylde på misunnelse. HVA er det å misunne her? 🤦🏻‍♀️

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (5 minutter siden):

Jeg hørte alle 51 minuttene og kan spole at man aldri får vite hva "det" er. Man får heller aldri en skikkelig forklaring på hvorfor hun begynte med "det", eller hva som egentlig feilet henne. Caroline skal ha for at hun forsøker å få Guri til å konkretisere, men hun klarer ikke å nå frem. Jeg kan bare forestille meg hvordan fastlegen til Guri har det...

🤣

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (1 time siden):

Manageren hennes eller hva hun er, Walin, skriver om misunnelse. Hvis hun mener noe som skrives her, kan jeg forsikre at det overhode ikke dreier seg om misunnelse, men om samfunnengasjement!! Jeg ønsker ikke et samfunn hvor barn eksponeres, det bedrives thinspo, pushing av produkter og lyving om produkter - f.eks. billig hudpleie, men så er det dyr hudpleie/injeksjoner som står bak. 

Det sier veldig mye om hvor lite CBE har å fare med, når det eneste en manager greier å komme opp med er "misunnelse" når influenseren får legitim kritikk.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Det sier veldig mye om hvor lite CBE har å fare med, når det eneste en manager greier å komme opp med er "misunnelse" når influenseren får legitim kritikk.

Nå vet jeg ikke hva hun har sagt, men klart, hvis hun går god for bløff, thinspo og barne-eksponering (for å nevne noe) må hun naturligvis få lov til støtte hvem hun vil. Det er jo et etisk spørsmål. Andre igjen må jo også få lov å mene at bløff, thinspo og barne-eksponering er noe voksne folk ikke bør verken spre eller leve av. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (2 timer siden):

Hvorfor skulle noen være misunnelige på det livet? Lite utdannelse, dårlig økonomi, utlevere hvert øyeblikk av livet sitt for å få endene til å møtes, hus med stort oppussingsbehov, giddalaus ektefelle, dårlig smak (aka. fotografier av seg selv i hele huset, plasttrær, bling, billige ting og klær), gammel bil som sluker bensin, kun en bil i hustanden, ikke råd til EU-kontroll, mislykkes med alle målsetninger og prosjekter, det være seg yoga, maraton, treningsapp osv., traust og vanlig sydenferie uten særlige opplevelser utover det helt alminnelige.

• Liker 41
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er BAAM-100-kalorier-i-banken-innlegget slettet? Ser den ikke mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (3 minutter siden):

Det ligger ute, på pt_carolineberg kontoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (3 timer siden):

Hvor?

Jeg er så lei det tullballet om "misunnelse" som grunnlag for kritikk. Det er ingenting å misunne.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (44 minutter siden):

Jeg tror det har blitt flagget som 18+ innhold, jeg fikk ikke sett det på pc der jeg ikke var logget på Instagrambrukeren min (advarselen hvis du prøver å åpne det via direkte link sier "Begrenset video: Du må være 18 år eller mer for å se denne videoen". Regner med det er fordi videoen har blitt rapportert mange ganger. Som er kjempebra, barn under 18 trenger ikke se den videoen.).

Ellers blir innlegget også skjult hvis du har rapportert det, jeg rapporterte det for spiseforstyrret innhold og får det ikke opp på min personlige konto lengre.

Endret av lenebu
La til tilleggsinfo om hva Instagram sier hvis du prøver å nå siden uten å være innlogget
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rev. Revenge skrev (1 time siden):

Hvor?

Jeg er så lei det tullballet om "misunnelse" som grunnlag for kritikk. Det er ingenting å misunne.

cerruti skrev (4 timer siden):

Lurer jeg også på? Hvis det er hun jeg tror, så fant jeg ingenting på instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (3 timer siden):

Hvor og hva har manager sagt?

Om så er tilfelle: Å dra misunnelsekortet som forsvar mot kritikk er vel svært oppbrukt. Men når man velger å være manager til en influencer som er utgått på dato, men som febrilsk higer etter oppmerksomhet gjennom thinspo, utseendemanipulering, utlevering av ikke-samtykkekompetente barn osv..så tenker jeg at manageren ikke har moralske skrupler over hva hun velger å representere. Så kan man legge til hjernedød podcast med en avdanket artist som ønsker å bli aktuell på ny, innhold på klientens SoMe som potensielt kan være farlig for sårbare mennesker da fokuset handler om kropp, utseende og kalorier uten at hun innehar kunnskap eller utdannelse om kost og ernæring hvor dette da blir lagt ut i offentlighet hvor hvem som helst kan plukke det opp som inspirasjon og det er neppe de med 20 kg ekstra som bruker CBE som inspirasjon. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spade skrev (7 timer siden):

Selvsagt har hun det, hun har jo spist HELE livet sitt

Neinei, hun har spist for lite HELE livet og kan dermed sette opp kostplan som gir kalori underskudd  

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rev. Revenge skrev (2 timer siden):

Hvor?

Repostet av TM-venninna. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Fjas skrev (43 minutter siden):

Neinei, hun har spist for lite HELE livet og kan dermed sette opp kostplan som gir kalori underskudd  

Tross alt, hun er jo nesten lege også

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spade skrev (2 minutter siden):

Tross alt, hun er jo nesten lege også

Og mannen er i alle fall det nesten, for han har hatt en kropp hele livet

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er merkelig hvordan mannfolk tror at alle kvinner vil se ut/virke som innholdsløse blåse opp dukker.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...