Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Spanky skrev (11 minutter siden):

Ifølge Carolines snap idag, har hun og Guri vært på intervju idag. La meg gjette tema… Trollene på KG som rater podden deres dårlig?

Det er vel lov å håpe på et visst nivå på journalister? Jeg håper dessuten noen plukker opp tråden rundt uttalelsene om Ozempic/Wegovy

• Liker 14
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk å være så ignorant på alt som foregår utenfor egne vegger, at du bare fortsetter i samme spor og ser så totalt dum ut og gir komplett f i alle tilbakemeldinger og kritikk fordi alle er gærne og hater deg. Helt absurd. Tenk å leve i en så egen boble. Jeg hadde blitt så ydmyk og flau. 

• Liker 20
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenebu skrev (3 timer siden):

Jeg liker typoen med "watching Netfit" (regner med det skulle vært Netflix, men per nå høres det ut som folk blir sofaslitere av å melde seg på treningsoppleggene deres).

Freudiansk glipp :D

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (1 time siden):

Ifølge Carolines snap idag, har hun og Guri vært på intervju idag. La meg gjette tema… Trollene på KG som rater podden deres dårlig?

I så fall dummer de seg loddrett ut!

Jeg hadde tenkt at jeg ikke skulle høre overhodet. Men bare for å ha en viss personlig erfaring selv, så gikk jeg inn i dag og hørte på noe av den første episoden. Jeg ga rett og slett opp etter forholdsvis kort tid. Det var slitsom, intetsigende, overhodet ikke morsomt. Hva som ev. er å "lære" av dem, eller "tenke over" som CBE også sa de ville det skulle være, det greier jeg ikke med min beste vilje å forstå. Noe å le av var det heller ikke.

Så etter en stund avsluttet jeg bare lyttingen, og jeg gadd ikke en gang å gi dem noen stjerner. Av det jeg hørte ville en enkelt stjerne vært for mye å gi...

Jeg tror det kommer en dag hvor Guri Schanke vil innse at hun har gjort en kjempetabbe for eget omdømme med dette profesjonelle samarbeidet med Caroline Berg Eriksen. De kunne vært venninner privat og fornøyd med det. Dette samarbeidet, om det hadde fungert, noe det åpenbart ikke gjør, det er det kun CBE som har noe å vinne på. Guri Schanke har bare veldig mye å tape på dette samarbeidet. Jeg håper hun har gode venner som kan gjøre henne oppmerksom på dette.

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne30 skrev (6 timer siden):

Den fikk jeg med meg også... :D Jeg måtte veies på legekontoret, og vekten skrives inn i skjema som dokumentasjon ( det min lege sa hvert fall, jeg vet jo ikke 100%) slik at man kunne dokumentere at brukeren hadde et reelt behov for det. 

Jeg skjønner ikke hvordan de kan snakke slik om potensielle kunder. Det er som Felis skriver, de som får Wegovy av legen er ikke de som gjerne slenger innpå en sjokolade på en tirsdag, eller på magisk vis har spist 2 never nøtter og ikke bare 1....det er oss som har utfordringer knyttet til mat og følelsene rundt det. Blant annet. HVORDAN kan de ikke forstå det? Tror de ikke på det? At de som er overvektige ikke ønsker å være det og at de bare stapper i seg snop og feit mat? Lurer på om de hadde gitt samme rådene til en alkoholiker...bare drikk litt mindre kjære deg!!! Å ja...

Kollontaj skrev (5 timer siden):

Anekdotisk: Min slektning som er cirka 5 kg for mye, spurte litt på tull sin lege om å få denne medisinen. Hen fikk blant nei. Vedkommende har diabetes. Jeg tviler sterkt på at det utskrives til alle og enhver! 

Mens jeg har intet mindre enn 2 kolleger som ønsket å gå ned 5-6 kg som fikk slankesprøyte. 

Så skal aldri si aldri 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste vellykkede bedrifter blir gode fordi de har et attraktivt produkt og appellerer til kunden, ikke ved å til stadighet slenge dritt om konkurrenten.

En av de sterkeste egenskapene til lke er å slenge drit om andre.

I sin feilfrie verden, - der frua stadig gjør og viser øvelser med skremmende dårlig teknikk.

Morsomt faktisk

IMG_5356.thumb.jpeg.2351dcefd166e6934c410964513bf4c8.jpeg

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (9 minutter siden):

De fleste vellykkede bedrifter blir gode fordi de har et attraktivt produkt og appellerer til kunden, ikke ved å til stadighet slenge dritt om konkurrenten.

I sin feilfrie verden, - der frua stadig gjør og viser øvelser med skremmende dårlig teknikk.

Morsomt faktisk

Wow, selvinnsikt da Lassieboy?!

• Liker 24
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Morsomt faktisk

Rette ræva som feis. En klassiker for de som vet hva en ekte stupid shit på nett er.

Ja, jeg begynner å miste tålmodigheten over at slike tullinger får herje fritt og uhemmet.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 32
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da LKE skrapet opp bilen og forfulgte ei dame gikk frua ut i media med den offerfortellinga..

Nå er det ny offerfortelling på SC.

Nå fremstilles det som en bruker her har lusket i buskene inntil husveggen..

• Liker 40
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (10 minutter siden):

Da LKE skrapet opp bilen og forfulgte ei dame gikk frua ut i media med den offerfortellinga..

Omtaler de saken med forfølgelse og bilskraping på SC?

Kan du legge ut skjermdump?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleSnupp skrev (10 minutter siden):

Hvor ser du dette? 🙈 Så LKE og CBE har fersket en person i buskene, og tvunget vedkommende til å oppgi brukernavn på KG? 🤣 Ja, det henger nok på greip.... er det mulig?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (Akkurat nå):

En KG-bruker?  Hva er beviset? :dåne:

En skjermdump som er skrevet her inne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Omtaler de saken med forfølgelse og bilskraping på SC?

Kan du legge ut skjermdump?

Nei, den forbigåes i stillhet.

Er på story på Snap og tar ikke skjermdump derfra. Dere vet hvilket innlegg det siktes til. Vedkommende var vel på parkeringsplassen nedenfor huset.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Hun snakker om netthets i dag, og la ut denne skjermdumpen på snap. Hun mente noen hadde vært inne på eiendommen hennes  og noe sånt. Gadd ikke høre…

IMG_1545.png

17. september er denne skrevet.. og vil tro skjedd litt før, men CB husker at hunden hadde vært veldig urolig og mistenkte at vedkommende var i buskene utenfor kjøkkeninngangen. 

edit: Dere kan nok snart lese om dette på en eller annen nettavis..

Endret av LilleSnupp
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (Akkurat nå):

17. september er denne skrevet.. og vil tro skjedd litt før, men CB husker at hunden hadde vært veldig urolig og mistenkte at vedkommende var i buskene utenfor kjøkkeninngangen. 

Om faktisk folk går rundt og sniker på eiendommen deres, så er det ikke greit uansett. Privatliv har de krav på, er jo tross alt to barn der også.  

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...