Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (20 minutter siden):

Makan til arroganse! Tror de virkelig at de trekker kunder med denne måten de kommuniserer på, både hun og ham?

De virker desperate.

IMG_5354.jpeg

Watching netfit??? 🫠🤣

• Liker 23
  • Hjerte 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lenebu skrev (13 minutter siden):

Jeg liker typoen med "watching Netfit" (regner med det skulle vært Netflix, men per nå høres det ut som folk blir sofaslitere av å melde seg på treningsoppleggene deres).

Dævver 🤣🤣🤣

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤣 Den var bra.

Hjelpe meg som de dummer seg ut begge to! Pinlig hele opplegget. :flau:

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettoppJa skrev (21 minutter siden):

Watching netfit??? 🫠🤣

Ikke så mye mer å gjøre med Netfit, enn å watche altså😅

• Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte litt på podkasten og tviler på at det kun er kvinneguiden som gir lav score. Dette var usedvanlig kjedelig. Og uendelig mange «liksom»….

• Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minthia skrev (7 timer siden):

Tenkte jeg skulle la den nye provokasjonsposten om slankemedisin forbigå i stillhet, men kan ikke la dette ligge;

De som går på slankemedisin har fedme, og fått det av sin fastlege etter å ha prøvd det meste annet, eller gjennom et behandlingsopplegg i spesialisthelsetjenesten. Betydningen av trening for helsa og for å motvirke tap av muskelmasse ved vektnedgang er selvsagt godt kjent i fagmiljøene. At trening har lite å si for vektnedgang vet de også.

PT-Caroline har tydeligvis et bedre opplegg mot fedme enn spesialisthelsetjenesten, og kan tilby både kostplan eller oppskrifter laget av henne selv som hun selger inn som alternativ til behandling;

image.thumb.png.776be0d75155c0457f6ecf3deeabd7cb.png

CBE hevder videre at for mange holder det med bevisstgjøring og noen få verktøy for å få til varig vektnedgang:

image.thumb.png.e2adc97cc319fa9e3a557fccfc1b0400.png

CBE tror faktisk hun har løst fedmeepidemien, og at hun vet bedre og har et bedre opplegg enn spesialistene. Tror ikke hun helt kan forestille seg den motbøren hun vil møte om hun fortsetter sånn.

Har ikke rukket å lese de to siste sidene av tråden, så vet ikke om noen har kommentert dette...

Men det som skriker mot meg i dette svaret fra pt_carolineberg / Caroline Berg Eriksen, det er at hun fullstendig ignorerer å svarer på spørsmålet "Har du faglig kompetanse til å sørge for at man får i seg det man trenger når man medisin og trening?"!

Svaret på dette spørsmålet er selvfølgelig at NEI, Caroline Berg Eriksen, som også kaller seg for pt_carolineberg, som kun har et to måneders pt-kurs av laveste grad IKKE har noen som helst utdannelse eller faglig kompetanse til å sørge for dette på en forsvarlig måte.

Dette vet Caroline Berg Eriksen, og medeier i Treasures AS, Lars-Kristian Eriksen, utmerket godt!

De vet også at hvis Caroline Berg Eriksen her hadde påstått at hun hadde slik faglig kompetanse, så ville det være alvorlig lovbrudd.

De vet også at hvis Caroline Berg Eriksen som pt_carolineberg for én gangs skyld hadde valgt å være ærlig, profesjonell og forsvarlig, så hadde hun svart som sant er - at NEI, jeg har ikke slik faglig kompetanse. Det ville selvfølgelig ha vært slutten på den pt-karrieren de later som om hun nå skal ha...  Om det ikke var for at hun også skriver at det er hun som setter opp kostholdsplan, så kunne de kanskje, bare kanskje, ha kommet unna med det - HVIS de samtidig hadde presentert en faktisk klinisk ernæringsfysiolog med navn, historikk, en som stod frem som talsperson og forsikret at han/hun tok ALT ansvar for kostholdsplaner som følger CBEs programmer. Men selv da, ville de ikke lenger hatt troverdighet, nettopp fordi CBE selv allerede har gått ut offentlig og skrevet flere ganger at det er hennes program, hun som setter opp trenings og kostholdsplaner.

De er heller ikke troverdige om de skulle få en KEF med på laget, fordi de for halvannet år løy offentlig på sine kanaler om at Netfit.no skulle få en fast klinisk ernæringsfysiolog i september 2023, noe de aldri fikk... noe som førte til at eventuelle kunder av Netfit.no - enten de kjøpte tjenester der gjennom Caroline Berg Eriksen, Lars-Kristian Eriksen, Adrian Paul eller Lisbeth Torheim - før og etter dette faktisk ikke har fått den tjenesten de eventuelt har betalt for (Netfit.no påstod fra begynnelsen at de hadde en klinisk ernæringsfysiolog, men når direkte spørsmål tidlig i 2023 om hvem denne KEF'en var, så var altså svaret at de skulle få en i september 2023.

Hele opplegget med Netfit.no har altså vært bygget på direkte og bevisste løgner fra bedriftseierne til kundene, og ikke minst alvorlig villedende reklame og kommunikasjon med kunder/potensielle kunder, og det samme gjelder også alle de annonsørene som i denne perioden har samarbeidet med Caroline Berg Eriksen, Netfit AS, Treasures AS og disses eiere.

Det å lyve om at man har en fagperson med autorisasjon og en beskyttet tittel, det er alvorlig, det er straffbart! Og enhver annonsør som er delaktig i å bruke disse kanalene, de vil også ha et medansvar i dette, spesielt når CBE, LKE gjennom CBE.no og Netfit.no samtidig også har annonsert for samarbeidspartneres produkter, samtidig med disse falske påstandene er presentert. Fritt etter hukommelsen har CBE, LKE, Treasures AS og direkte/indirekte Netfit.no, coach_eriksen, pt_carolineberg i denne perioden på nesten et par år hatt (i all hovedsak ulovlig og umerket) reklame for bl.a. ICIW, Bodylab, Casall, Salomon, The Shala, AFPT, Ptteamsarpsborg, Athleticexcel, Oxyflow, TM-klinikken, frisør og negledesigner, flere hoteller m.fl.

Alle merkevarer og firmaer som velger å bruke disse bedriftseierne og deres ulike firmaers annonsekanaler vil være medansvarlig for de lovbruddene som CBE og LKE utøver på disse kanalene når også merkevarene er tilstede, enten det er merket reklame eller ikke.

At en bedrift som Unicare Friskvern, Asker, f.eks. velger å gi coach_eriksen og Oxyflow reklame ved å annonsere for slik testing utført av LKE, når man kjenner hans historie med å lyve på seg flere beskyttede helsetitler, det er mildt sagt bevisstløst fra deres side - i tillegg til uforsvarlig, siden de på den måten også er med på å legitimere slike som faktisk ikke har utdanning og kompetanse som han/de påstår at de har. LKE har gjennom coach_eriksen, athleteexcel og Oxyflow hatt massive umerkede reklamer for sine og oxyflows tjenster, altså, tjenestene presenteres til markedet helt bevisst på en ulovlig måte, som umerket reklame faktisk er.

Alle som velger slike influensere - som er det Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen faktisk er - å samarbeide med, de må også ta med i regnskapet at de vil ødelegge eget omdømme og anseelse i markedet når de så bevisst velger slike uforsvarlige og useriøse samarbeidspartnere.

• Liker 18
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Carolines snap idag, har hun og Guri vært på intervju idag. La meg gjette tema… Trollene på KG som rater podden deres dårlig?

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (11 minutter siden):

Ifølge Carolines snap idag, har hun og Guri vært på intervju idag. La meg gjette tema… Trollene på KG som rater podden deres dårlig?

Det er vel lov å håpe på et visst nivå på journalister? Jeg håper dessuten noen plukker opp tråden rundt uttalelsene om Ozempic/Wegovy

• Liker 14
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være så ignorant på alt som foregår utenfor egne vegger, at du bare fortsetter i samme spor og ser så totalt dum ut og gir komplett f i alle tilbakemeldinger og kritikk fordi alle er gærne og hater deg. Helt absurd. Tenk å leve i en så egen boble. Jeg hadde blitt så ydmyk og flau. 

• Liker 21
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenebu skrev (3 timer siden):

Jeg liker typoen med "watching Netfit" (regner med det skulle vært Netflix, men per nå høres det ut som folk blir sofaslitere av å melde seg på treningsoppleggene deres).

Freudiansk glipp :D

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (1 time siden):

I så fall dummer de seg loddrett ut!

Jeg hadde tenkt at jeg ikke skulle høre overhodet. Men bare for å ha en viss personlig erfaring selv, så gikk jeg inn i dag og hørte på noe av den første episoden. Jeg ga rett og slett opp etter forholdsvis kort tid. Det var slitsom, intetsigende, overhodet ikke morsomt. Hva som ev. er å "lære" av dem, eller "tenke over" som CBE også sa de ville det skulle være, det greier jeg ikke med min beste vilje å forstå. Noe å le av var det heller ikke.

Så etter en stund avsluttet jeg bare lyttingen, og jeg gadd ikke en gang å gi dem noen stjerner. Av det jeg hørte ville en enkelt stjerne vært for mye å gi...

Jeg tror det kommer en dag hvor Guri Schanke vil innse at hun har gjort en kjempetabbe for eget omdømme med dette profesjonelle samarbeidet med Caroline Berg Eriksen. De kunne vært venninner privat og fornøyd med det. Dette samarbeidet, om det hadde fungert, noe det åpenbart ikke gjør, det er det kun CBE som har noe å vinne på. Guri Schanke har bare veldig mye å tape på dette samarbeidet. Jeg håper hun har gode venner som kan gjøre henne oppmerksom på dette.

• Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne30 skrev (6 timer siden):

Den fikk jeg med meg også... :D Jeg måtte veies på legekontoret, og vekten skrives inn i skjema som dokumentasjon ( det min lege sa hvert fall, jeg vet jo ikke 100%) slik at man kunne dokumentere at brukeren hadde et reelt behov for det. 

Jeg skjønner ikke hvordan de kan snakke slik om potensielle kunder. Det er som Felis skriver, de som får Wegovy av legen er ikke de som gjerne slenger innpå en sjokolade på en tirsdag, eller på magisk vis har spist 2 never nøtter og ikke bare 1....det er oss som har utfordringer knyttet til mat og følelsene rundt det. Blant annet. HVORDAN kan de ikke forstå det? Tror de ikke på det? At de som er overvektige ikke ønsker å være det og at de bare stapper i seg snop og feit mat? Lurer på om de hadde gitt samme rådene til en alkoholiker...bare drikk litt mindre kjære deg!!! Å ja...

Kollontaj skrev (5 timer siden):

Anekdotisk: Min slektning som er cirka 5 kg for mye, spurte litt på tull sin lege om å få denne medisinen. Hen fikk blant nei. Vedkommende har diabetes. Jeg tviler sterkt på at det utskrives til alle og enhver! 

Mens jeg har intet mindre enn 2 kolleger som ønsket å gå ned 5-6 kg som fikk slankesprøyte. 

Så skal aldri si aldri 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste vellykkede bedrifter blir gode fordi de har et attraktivt produkt og appellerer til kunden, ikke ved å til stadighet slenge dritt om konkurrenten.

En av de sterkeste egenskapene til lke er å slenge drit om andre.

I sin feilfrie verden, - der frua stadig gjør og viser øvelser med skremmende dårlig teknikk.

Morsomt faktisk

IMG_5356.thumb.jpeg.2351dcefd166e6934c410964513bf4c8.jpeg

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (9 minutter siden):

De fleste vellykkede bedrifter blir gode fordi de har et attraktivt produkt og appellerer til kunden, ikke ved å til stadighet slenge dritt om konkurrenten.

I sin feilfrie verden, - der frua stadig gjør og viser øvelser med skremmende dårlig teknikk.

Morsomt faktisk

Wow, selvinnsikt da Lassieboy?!

• Liker 25
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Morsomt faktisk

Rette ræva som feis. En klassiker for de som vet hva en ekte stupid shit på nett er.

Ja, jeg begynner å miste tålmodigheten over at slike tullinger får herje fritt og uhemmet.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da LKE skrapet opp bilen og forfulgte ei dame gikk frua ut i media med den offerfortellinga..

Nå er det ny offerfortelling på SC.

Nå fremstilles det som en bruker her har lusket i buskene inntil husveggen..

• Liker 42
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...