Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Dette står i straffeloven 

§ 266 a.Alvorlig personforfølgelse

Den som gjentatte ganger truer, følger etter, iakttar, kontakter eller gjennom andre sammenlignbare handlinger forfølger en annen på en måte som er egnet til å fremkalle frykt eller engstelse, straffes med fengsel inntil 4 år.

Vi vet fra tidligerer hvor ubehagelig CBE syntes det var da folk kom opp på eiendommen hennes får å se på eldste datteren, da hun var nyførdt.

Dette kan helt klar skape frykt og ubehag , og det har hun rett i . 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper at Mrs Bella ikke har til hensikt å verken skape frykt eller ripe opp Volvoen i gården slik den som deler postkasse med cbe trolig har gjort og blitt tatt for.

Hvem som helst kan finne adressen og tilegne seg kunnskap om omgivelsene, så kanskje de som er ansvarlige for eksponering av mindreårige selv burde sørget for å ikke dele rubbel og bit av #sharenting som kan gjøre det enkelt for noen med onde hensikter å gjøre noe mot disse. Hittil har de vært heldige.

Forøvrig stemmer ikke kart og terreng bokstavelig talt med gærne fæns som oppsøker en enebolig i huttiheita i Siljan for å banke på døren og titte på en baby.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 24
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (21 minutter siden):

Tipper at Mrs Bella ikke har til hensikt å verken skape frykt eller ripe opp Volvoen i gården slik den som deler postkasse med cbe har gjort og blitt tatt for.

Hvem som helst kan finne adressen og tilegne seg kunnskap om omgivelsene, så kanskje de som er ansvarlige for eksponering av mindreårige selv burde sørget for å ikke dele rubbel og bit av #sharenting som kan gjøre det enkelt for noen med onde hensikter å gjøre noe mot disse. Hittil har de vært heldige.

Forøvrig stemmer ikke kart og terreng bokstavelig talt med gærne fæns som oppsøker en enebolig i huttiheita i Siljan for å banke på døren og titte på en baby.

Det er heller ingen som har hørt eller sett noe til en oppskrapet bil, med påfølgende dom, bot og erstatning, med unntak av et par reels på Instagram fra en tidligere blogger som, for å si det mildt, er svært opptatt av CBE. På den aktuelle Instagram-profilen er det flere manipulerte bilder av CBE, samt av barna hennes. Jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg stolte blindt på hva en person som manipulerer bilder av andres barn for å fremme sitt poeng, sier om vedkommende.

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruJohansen skrev (Akkurat nå):

Jeg må nesten be deg vise til de manipulerte bildene av barn på den kontoen, altså. 

Har dere hatt møte i Metakritikerklubben, eller? Siden flere av dere befant seg i tråden omtrent samtidig for å hugge ned i et innlegg som ble postet for flere dager siden? 😄

 

Nå må du gi deg. Så tilfeldigvis posten til @Shopgirl2014. Er innom her en sjelden gang i blant, da jeg synes tråden er forkastelig. Så jeg har ikke sett stalking før nå. . Er det rart flere brukeren reagerer på oppførselen? 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (9 minutter siden):

Jeg må nesten be deg vise til de manipulerte bildene av barn på den kontoen, altså. 

Har dere hatt møte i Metakritikerklubben, eller? Siden flere av dere befant seg i tråden omtrent samtidig for å hugge ned i et innlegg som ble postet for flere dager siden? 😄

 

Her er et manipulert bilde av LKEs barn: https://www.instagram.com/p/CSMr_aWIlBq/

Og her er et manipulert bilde av LKEs barn: https://www.instagram.com/p/CResH3AJ77b/

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Dagens😆

Latterliggjøringen starter som regel når man går tom for argumenter. Det får være din sak.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopgirl2014 skrev (4 minutter siden):

Her er et manipulert bilde av LKEs barn: https://www.instagram.com/p/CSMr_aWIlBq/

Og her er et manipulert bilde av LKEs barn: https://www.instagram.com/p/CResH3AJ77b/

Manipulert?

Jeg tror ordet du leter etter er "anonymisert". Eller "godt kamuflert". Eller "ugjenkjennelig".

Jeg leste innlegget ditt om stalking tidligere idag, og tenkte at denne gangen hadde du et poeng som jeg forsåvidt kunne forstå og respektere, selv om jeg ikke nødvendigvis var enig. 

Men dette her er jo med respekt å melde bare tull 🤷‍♀️

  • Liker 22
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (1 minutt siden):

Tror du må lese deg opp på hva manipulering av bilder er. Disse bildene har jeg tegnet i ProCreate. Dessuten utleverer du feil familie i halvparten av kildene dine, så så utleverende var de "manipulerte bildene" du viser til. 

Bruker du bilder av andres barn på Instagram-kontoen din for å fremme poengene dine? Ja eller nei?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shopgirl2014 skrev (6 minutter siden):

Bruker du bilder av andres barn på Instagram-kontoen din for å fremme poengene dine? Ja eller nei?

Nei. 

  • Liker 23
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (4 minutter siden):

Nei. 

Da er det sikkert greit for deg at jeg tegner noen bilder av dine barn i ProCreate, og bruker disse bildene på min Instagram-konto, for å fremme mine poenger. 

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/0R52J/hun-spaar-braak-naar-bloggerbarna-blir-voksne.

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Shopgirl2014 skrev (54 minutter siden):

Latterliggjøringen starter som regel når man går tom for argumenter. Det får være din sak.

Hva er det å argumentere mot. Det er jo en ikke-sak når de er så anonymiserte at ikke engang du selv gjenkjenner dem. Og som @Feliser inne på, så blir det jo enda merkeligere når du legger det der til grunn i ditt forsøk på karakterdrap. 

  • Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...