Torden Skrevet 15. september #99501 Del Skrevet 15. september CityCityBangBang skrev (11 minutter siden): https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/spesiell-treningstrend-tar-av-vil-vaere-anonyme/16994372/ Altså.... Verden vil bedras.... 🙈 Tips til inntekt for noen kanskje? 😏 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Dauer. Folk altså 🤦♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 16. september #99502 Del Skrevet 16. september Torden skrev (4 timer siden): 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Dauer. Folk altså 🤦♀️ Av alle dumme ting jeg har lest så tar dette kaka! Tror psykolog hadde vært smartere… 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 16. september #99503 Del Skrevet 16. september Mrs Bella skrev (12 timer siden): Den dagen hun var på Aker Brygge og tok bilder til podcasten med manageren sin, så gikk jeg med vilje forbi hun på veldig nært hold. Hun hadde masse sminke, men den urene huden så jeg likevel. Ansiktet var dessuten rundt, absolutt ikke sånn som på bildene hennes. På bildene som ble presentert av fotoshooten som jeg så deler av, så liknet hun ikke på live-versjonen jeg så. Iom vi var på en liten Oslo-ferie da, så hadde jeg god tid og satt på benkene i passe avstand og så på dem, så gikk jeg ganske tett forbi hun, manageren og LKE (som hadde med ett stort sånt hvitt fotolysrefleksjonsdings og forøvrig satt konstant med mobilen i hånden når han ikke ‘jobbet’), så gikk jeg en runde i noen butikker før jeg gikk tilbake igjen for å se mer. De holdt nå på å ta bilder i julebutikken som holdt vanlig åpent, så jeg var i butikken og så de i kjolene sine og at LKE fotograferte. Ansiktet til CBE var kraftig redigert, mens hun andre var mer som hun er. Jeg følte meg faktisk litt lurt da jeg så at ansiktet til CBE var såpass endret på det billedlige presenterte resultatet vs virkelighetens ansikt som jeg selv hadde sett på nært hold. Slik var det også med huset/hagen deres som jeg tilfeldigvis så, da vi en sommer var på sommerfest i nabolaget. Hun presenterer alt så mye bedre enn det er. Ekstra lattermild blir jeg når hun viser at hun har vært på eller skal på joggetur, og så er videosnutt kun rett utenfor porten eller i skogen bak huset deres. Nei, jeg har sluttet å tro på det hun presenterer. Det er slik de fleste influensere opererer desverre og CBE er best i klassen på å sminke grisen. Hagen deres ligger vel klin oppi en parkeringsplass? 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 16. september #99504 Del Skrevet 16. september Jeg tror ikke det er et argument at Caroline ikke deltar på KL pga hun må vise seg usminket. Hun må jo ikke det. Vippe-extention/vippeløft, tatovert farge på leppene, fargede øyenbryn.. alt dette er en mulighet. Sier ikke at hun har alt dette altså, sier bare at det er en mulighet. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 16. september #99505 Del Skrevet 16. september Var innom coach_eriksen nå. Det er ganske forstyrrende inntrykk han der gir. Det er mørkt, veldig mørkt, det er dårlig språk, han viser frem masse mørke bilder av seg selv som trener kun i shorts hvor lyssettingen tydelig skal få frem muskulatur. Så hopper han rett videre til trening av et lite barn, og så mørke dystre bilder fra egentrening ute. Inntrykket er så forstyrrende at jeg ikke kan forstå at noen av fri vilje skulle ønske å benytte seg av hans "tjenester". 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 16. september #99506 Del Skrevet 16. september Frisk Frosk skrev (1 time siden): Var innom coach_eriksen nå. Det er ganske forstyrrende inntrykk han der gir. Det er mørkt, veldig mørkt, det er dårlig språk, han viser frem masse mørke bilder av seg selv som trener kun i shorts hvor lyssettingen tydelig skal få frem muskulatur. Så hopper han rett videre til trening av et lite barn, og så mørke dystre bilder fra egentrening ute. Inntrykket er så forstyrrende at jeg ikke kan forstå at noen av fri vilje skulle ønske å benytte seg av hans "tjenester". Jeg har ikke vært innom kontoene deres på en stund. Men av det jeg har sett LKE legge ut tidligere, så er det "skummel mann i mørten" han klarer å formidle egentlig. Og det står jo i stil til stalkingen og hærverket han gjorde - og ikke minst trollingen han bedriver på nettet. Nei, tror ikke han noengang vil slå an som coach eller noe annet innen trening. Med mindre han tenker å trene Addams family, Marilyn Manson og Freddie Krüeger da - de liker jo å ha det litt skummelt. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 16. september #99507 Del Skrevet 16. september Frisk Frosk skrev (3 timer siden): Så hopper han rett videre til trening av et lite barn, Det er fortsatt trening av barn det går i ja, for hadde han hatt voksne å trene så hadde det garantert blitt dokumentert 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 16. september #99508 Del Skrevet 16. september Skrottefar skrev (1 time siden): Det er fortsatt trening av barn det går i ja, for hadde han hatt voksne å trene så hadde det garantert blitt dokumentert Kanskje ikke hvis det hadde vært Olga-Bertha på 68 med 20 kilo for mye, kanskje…. (Nei, jeg tror ikke han har voksne kunder, altså) 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 16. september #99509 Del Skrevet 16. september Andrea59 skrev (2 minutter siden): Olga-Bertha på 68 med 20 kilo for mye Hun hadde nok sagt nei takk etter èn time og heller valgt en mer jovial PT 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 16. september #99510 Del Skrevet 16. september Sugar&Spice skrev (På 14.9.2024 den 6.47): Da CBE ble stor på bloggen følte jeg at dette var noe Caroline drev, og hun drev det GODT. Det var en kjempesuksess! Men så begynte det å dale når ektemannen kom på banen. Og nå er det skipet altså på bunnen av Atlanteren… jeg håper Caroline er på KL, og at hun kommer langt. Jeg tror at jo mer tid hun tilbringer mange mil unna LKE, jo bedre er det for det profesjonelle og for selskapet. Etter noen uker på CK blomstret hun jo, ble tryggere for kamera og stødigere på kjøkkenet. Bare tenk hva KL kan gjøre for henne, om hun bruker det godt. Nei, dette har nok både Treasures AS og Caroline godt av. Jeg krysser fingrene og håper på det beste for henne, at dette KAN være snuoperasjonen vekk fra løgner, overfladiskhet og det andre vi har sett de siste 5-10 årene… En ting er sikkert og det er at KL klarer på en mesterlig måte å plukke opp deltagernes problemer og utfordre dem på disse. CityCityBangBang skrev (18 timer siden): https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/spesiell-treningstrend-tar-av-vil-vaere-anonyme/16994372/ Altså.... Verden vil bedras.... 🙈 Tips til inntekt for noen kanskje? 😏 «Friends» analogier til stadighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 16. september #99511 Del Skrevet 16. september (endret) Isild skrev (3 timer siden): Jeg har ikke vært innom kontoene deres på en stund. Men av det jeg har sett LKE legge ut tidligere, så er det "skummel mann i mørten" han klarer å formidle egentlig. Og det står jo i stil til stalkingen og hærverket han gjorde - og ikke minst trollingen han bedriver på nettet. Nei, tror ikke han noengang vil slå an som coach eller noe annet innen trening. Med mindre han tenker å trene Addams family, Marilyn Manson og Freddie Krüeger da - de liker jo å ha det litt skummelt. For en skrekkfilm det hadde blitt 😆🤣 "Photoshoper inn Jason og Freddy" Endret 16. september av Margit777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol1234 Skrevet 16. september #99512 Del Skrevet 16. september 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 16. september #99513 Del Skrevet 16. september Andrea59 skrev (4 timer siden): Kanskje ikke hvis det hadde vært Olga-Bertha på 68 med 20 kilo for mye, kanskje…. (Nei, jeg tror ikke han har voksne kunder, altså) 😅 Han skrev i en kommentar at han hadde en på 70+, men nå husker jeg ikke hvor det var. Muligens Instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 16. september #99514 Del Skrevet 16. september Kleenex skrev (19 minutter siden): Han skrev i en kommentar at han hadde en på 70+, men nå husker jeg ikke hvor det var. Muligens Instagram? Så det samme, men finner det ikke igjen. Var det ikke flere eldre? Og en dame som takket for god trening? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. september #99515 Del Skrevet 17. september (endret) Isola2 skrev (23 timer siden): Det er slik de fleste influensere opererer desverre og CBE er best i klassen på å sminke grisen. Hagen deres ligger vel klin oppi en parkeringsplass? Det stemmer. Dukkehuset ligger i skyggen nesten på parkeringsplassen, og huset ligger like bak sammen med den lille garasjen de ville rive og gikk til lokalavisen med. Eiendommen er fremstilt mye større og luftigere på bilder cbe har delt i sine kanaler, så dengang cbe annonserte for lekestativ, skjønner jeg ikke helt at de fikk plass til den. Vinkler, vinkler og bildebeskjæring. Likevel er det uforståelig at hun som daglig leder velger å ta samtlige bilder som deles med prikklik kulisse innendørs. Jeg tenker det vitner om latskap/hastverk for å få dagens dont, eller "jobben" unna raskest mulig og heller bruke tid på andre ting, uten å egentlig vite. Alle Borregaard-boligene ligger fredelig og skyggefullt til mellom gang og sykkelstier, som i en offentlig park. Hvilket det nettopp er. Jeg kan ikke dokumentere dette da knipsing av andres boliger ville blitt ansett som særs mistenkelig adferd, så den eneste grunnen til å bekrefte noe her er fordi det er stor diskrepans mellom virkelighet og det inntrykket vi som publikum manipuleres til å få gjennom deling av redigerte bilder. Endret 17. september av Revenge o'Cavatina nøytralisering 22 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 17. september #99516 Del Skrevet 17. september (endret) Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden): Det stemmer. Dukkehuset ligger i skyggen nesten på parkeringsplassen, og huset ligger like bak sammen med den lille garasjen de ville rive og gikk til lokalavisen med. Eiendommen er fremstilt mye større og luftigere på bilder cbe har delt i sine kanaler, så dengang cbe annonserte for lekestativ, skjønner jeg ikke helt at de fikk plass til den. Vinkler, vinkler og bildebeskjæring. Likevel er det uforståelig at hun som daglig leder velger å ta samtlige bilder som deles med prikklik kulisse innendørs. Jeg tenker det vitner om latskap/hastverk for å få dagens dont, eller "jobben" unna raskest mulig og heller bruke tid på andre ting, uten å egentlig vite. Alle Borregaard-boligene ligger fredelig og skyggefullt til mellom gang og sykkelstier, som i en offentlig park. Hvilket det nettopp er. Jeg kan ikke dokumentere dette da knipsing av andres boliger ville blitt ansett som særs mistenkelig adferd, så den eneste grunnen til å bekrefte noe her er fordi det er stor diskrepans mellom virkelighet og det inntrykket vi som publikum manipuleres til å få gjennom deling av redigerte bilder. Jeg har vært på møte på Borregård og parkerte i den forbindelse på den omtalte parkeringsplassen. Og jeg må si at det er et nydelig gammelt hus, i en nydelig gammel park. Huset ligger litt høyere enn parkeringsplassen og er omkranset av en hekk, så sånn sett får de litt skjerming, i hvert fall på sommeren. Det er faktisk ikke sånn at en haug med fremmede parkerer klin inntil vinduene deres. Jeg vil i hvert fall tro at det føles litt privat fra innsiden. Men det som slo meg var hvor slitent alt var. Hvitt hus krever mye, men her er både vask og et malingsstrøk på overtid. Hagen ser helt forlatt ut, med unntak av en gressklipper som slet seg rundt på egenhand, over en plen som så ut til å være hardt angrepet av jordrotter. Hekken er glissen og ustelt og det finnes ikke blomster, pynt eller andre tegn på at huset er bebodd. Jeg synes huset har masse potensiale, men det er tydelig at dagens eiere ikke har råd, eller lyst, til å holde det ved like. Jeg var mest forundret over lukten. Hva i all verden er det som lukter sånn i det området? Det forklarer kanskje hvorfor eierne ikke orker å oppholde seg utendørs... Endret 17. september av Felis 24 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galdame Skrevet 17. september #99517 Del Skrevet 17. september Felis skrev (25 minutter siden): Jeg har vært på møte på Borregård og parkerte i den forbindelse på den omtalte parkeringsplassen. Og jeg må si at det er et nydelig gammelt hus, i en nydelig gammel park. Huset ligger litt høyere enn parkeringsplassen og er omkranset av en hekk, så sånn sett får de litt skjerming, i hvert fall på sommeren. Det er faktisk ikke sånn at en haug med fremmede parkerer klin inntil vinduene deres. Jeg vil i hvert fall tro at det føles litt privat fra innsiden. Men det som slo meg var hvor slitent alt var. Hvitt hus krever mye, men her er både vask og et malingsstrøk på overtid. Hagen ser helt forlatt ut, med unntak av en gressklipper som slet seg rundt på egenhand, over en plen som så ut til å være hardt angrepet av jordrotter. Hekken er glissen og ustelt og det finnes ikke blomster, pynt eller andre tegn på at huset er bebodd. Jeg synes huset har masse potensiale, men det er tydelig at dagens eiere ikke har råd, eller lyst, til å holde det ved like. Jeg var mest forundret over lukten. Hva i all verden er det som lukter sånn i det området? Det forklarer kanskje hvorfor eierne ikke orker å oppholde seg utendørs... Lukta kommer fra fabrikken rett over veien, Borregård! 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 17. september #99518 Del Skrevet 17. september Felis skrev (31 minutter siden): Jeg har vært på møte på Borregård og parkerte i den forbindelse på den omtalte parkeringsplassen. Og jeg må si at det er et nydelig gammelt hus, i en nydelig gammel park. Huset ligger litt høyere enn parkeringsplassen og er omkranset av en hekk, så sånn sett får de litt skjerming, i hvert fall på sommeren. Det er faktisk ikke sånn at en haug med fremmede parkerer klin inntil vinduene deres. Jeg vil i hvert fall tro at det føles litt privat fra innsiden. Men det som slo meg var hvor slitent alt var. Hvitt hus krever mye, men her er både vask og et malingsstrøk på overtid. Hagen ser helt forlatt ut, med unntak av en gressklipper som slet seg rundt på egenhand, over en plen som så ut til å være hardt angrepet av jordrotter. Hekken er glissen og ustelt og det finnes ikke blomster, pynt eller andre tegn på at huset er bebodd. Jeg synes huset har masse potensiale, men det er tydelig at dagens eiere ikke har råd, eller lyst, til å holde det ved like. Jeg var mest forundret over lukten. Hva i all verden er det som lukter sånn i det området? Det forklarer kanskje hvorfor eierne ikke orker å oppholde seg utendørs... Da jeg var forbi der, så så jeg ingen blomster eller tegn til at de hadde en koselig gårdsplass eller hage. På høyre side av oppkjørselen går det en lang mindre pen mur som er høyest inni hagen deres. Muren unngår de å få med på bilder, men andre besøkende har publisert den. Den robotklipperen gikk også da jeg var forbi. Det slo meg hvor dårlig og lite vedlikeholdt gjerdet og hekken + huset og hagen var. Det så ut som at de som bor der ikke brydde seg. Jeg gikk også stien som går bak huset deres og der ser man inn til lekeplassen og andre steder på eiendommen. Lekeplassen fikk de sponsede leker/stativer til. Lekeplassen var forfallen, og det så ut som at det var lenge siden barna hadde brukt den. Gresset var veldig høyt og området så forfallent ut. Tidligere bilder av lekeplassen var innbydende, men nå så det ut som et glemt område. Gresset på andre siden av huset var kort og der gikk roboten… Dukkehuset eller lekehuset var slitent og ikke pyntet, slik det ble fremstilt på bilder. Verandadøren deres i 2. etasje stod åpen da jeg var forbi der, så de var tydeligvis folk hjemme. Men det var liksom helt tomt og ikke noe liv. Ikke lys inne heller. Til sammenlikning hadde de andre boligene med tilnærmet lik innkjørsel plantet sesongens blomster ved porten og det så innbydende ut. Hagene var dessuten friskere og mer velholdt. Huset til fruen og familien hadde ingen wow-faktor. 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 17. september #99519 Del Skrevet 17. september Ikke lys inne? De hadde sikkert photoshoot akkurat da. 28 5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 17. september #99520 Del Skrevet 17. september Mrs Bella skrev (1 time siden): Da jeg var forbi der, så så jeg ingen blomster eller tegn til at de hadde en koselig gårdsplass eller hage. På høyre side av oppkjørselen går det en lang mindre pen mur som er høyest inni hagen deres. Muren unngår de å få med på bilder, men andre besøkende har publisert den. Den robotklipperen gikk også da jeg var forbi. Det slo meg hvor dårlig og lite vedlikeholdt gjerdet og hekken + huset og hagen var. Det så ut som at de som bor der ikke brydde seg. Jeg gikk også stien som går bak huset deres og der ser man inn til lekeplassen og andre steder på eiendommen. Lekeplassen fikk de sponsede leker/stativer til. Lekeplassen var forfallen, og det så ut som at det var lenge siden barna hadde brukt den. Gresset var veldig høyt og området så forfallent ut. Tidligere bilder av lekeplassen var innbydende, men nå så det ut som et glemt område. Gresset på andre siden av huset var kort og der gikk roboten… Dukkehuset eller lekehuset var slitent og ikke pyntet, slik det ble fremstilt på bilder. Verandadøren deres i 2. etasje stod åpen da jeg var forbi der, så de var tydeligvis folk hjemme. Men det var liksom helt tomt og ikke noe liv. Ikke lys inne heller. Til sammenlikning hadde de andre boligene med tilnærmet lik innkjørsel plantet sesongens blomster ved porten og det så innbydende ut. Hagene var dessuten friskere og mer velholdt. Huset til fruen og familien hadde ingen wow-faktor. Det må være mange år siden hun postet eller skrev noe som helst om hage og uterom. Trist at en så fin eiendom vanskjøttes. Med fri nesten hele dagen må det vel gå an å sette av noen ettermiddager til litt stell i hagen. Blir også content av sånn. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå