Sugar&Spice Skrevet 12. september #99461 Del Skrevet 12. september Carmen67 skrev (1 minutt siden): Nå har hun allerede torpedert pt-grunnlaget sitt overfor en snever gruppe som er følgerne, seere av CC og her inne på kg. Tviler på at så mange andre kjenner til henne. Men om hun deltar i KL og blir eksponert for hele Norge og helt andre type seere får hun all den oppmerksomheten hun håper på. Selvinnsikten tror jeg blir fraværende. Enten har de ikke snøring på denne start testen for å kartlegge nivå fordi det går i kverulering på X og runding av Netflix og de har aldri sett KL, eller 50 armhevinger er null stress (det er det minste hun bør klare jfr narrativet). Om det er kjendis utgaven er det vel frivillig når man forlater KL? Ingen under nederste rød strek og utslagskonkurranse som ordinære deltagere må gjennom? Da har hun i så fall ikke vært frivillig der lenge (om det er KL da….). Det er faktisk omvendt. I kjendisversjonen ryker de ut, i ordinær (altså "ukjente") er det ingen som må forlate ufrivillig. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 12. september #99462 Del Skrevet 12. september Carmen67 skrev (1 time siden): Nå har hun allerede torpedert pt-grunnlaget sitt overfor en snever gruppe som er følgerne, seere av CC og her inne på kg. Tviler på at så mange andre kjenner til henne. Men om hun deltar i KL og blir eksponert for hele Norge og helt andre type seere får hun all den oppmerksomheten hun håper på. Selvinnsikten tror jeg blir fraværende. Enten har de ikke snøring på denne start testen for å kartlegge nivå fordi det går i kverulering på X og runding av Netflix og de har aldri sett KL, eller 50 armhevinger er null stress (det er det minste hun bør klare jfr narrativet). Om det er kjendis utgaven er det vel frivillig når man forlater KL? Ingen under nederste rød strek og utslagskonkurranse som ordinære deltagere må gjennom? Da har hun i så fall ikke vært frivillig der lenge (om det er KL da….). Hun er der nok enda, for det har ikke vært noe mer livstegn enda. Dvs, ikke på snap iallfall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 12. september #99463 Del Skrevet 12. september Skal hun der virkelig stå og motta tilbakemeldinger på at hun kanskje er under norm uten at ridder Eriksen står ved hennes side, klar til å fyre tilbake? Da må man jo kanskje se KL likevel denne sesongen da🍿 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. september #99464 Del Skrevet 12. september yesmam skrev (5 timer siden): De reiser nok hjem. Mulig de må holde seg unna SM så lenge innspilling varer? på mesternes mester blir de flyttet til et nytt hus så lenge det pågår innspilling. muligens det samme her da (får google 😅) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 12. september #99465 Del Skrevet 12. september Carmen67 skrev (2 timer siden): Nå har hun allerede torpedert pt-grunnlaget sitt overfor en snever gruppe som er følgerne, seere av CC og her inne på kg. Tviler på at så mange andre kjenner til henne. Men om hun deltar i KL og blir eksponert for hele Norge og helt andre type seere får hun all den oppmerksomheten hun håper på. Selvinnsikten tror jeg blir fraværende. Enten har de ikke snøring på denne start testen for å kartlegge nivå fordi det går i kverulering på X og runding av Netflix og de har aldri sett KL, eller 50 armhevinger er null stress (det er det minste hun bør klare jfr narrativet). Om det er kjendis utgaven er det vel frivillig når man forlater KL? Ingen under nederste rød strek og utslagskonkurranse som ordinære deltagere må gjennom? Da har hun i så fall ikke vært frivillig der lenge (om det er KL da….). "Syk" eller "skadet" er jo en unnskyldning både herr og fru har brukt i veldig mange år... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 12. september #99466 Del Skrevet 12. september hippyskippy skrev (1 time siden): Skal hun der virkelig stå og motta tilbakemeldinger på at hun kanskje er under norm uten at ridder Eriksen står ved hennes side, klar til å fyre tilbake? Da må man jo kanskje se KL likevel denne sesongen da🍿 Spent på hva hun orker av øvelsene der med de små porsjonene mat hun spiser.. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 12. september #99467 Del Skrevet 12. september Spanky skrev (3 timer siden): Hun er der nok enda, for det har ikke vært noe mer livstegn enda. Dvs, ikke på snap iallfall. De må jo få medieforbud i alle fall, så ikke rekkefølgen på hvem som går ut spoiles? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 12. september #99468 Del Skrevet 12. september Frisk Frosk skrev (1 time siden): "Syk" eller "skadet" er jo en unnskyldning både herr og fru har brukt i veldig mange år... Migreneanfall har vel vært brukt før? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. september #99469 Del Skrevet 12. september Er ikke Mesterenes mester. Lista for 2025 ligger ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. september #99470 Del Skrevet 12. september Xstrella skrev (2 minutter siden): Er ikke Mesterenes mester. Lista for 2025 ligger ute. Hun er jo ikke tidligere toppidrettsutøver? 😂 MM er uaktelt 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. september #99471 Del Skrevet 12. september Er ikle MM nei. jeg nevnte det som sammenlignet til KL..om at der ble de bare flyttet til nytt hus når de gikk ut 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. september #99472 Del Skrevet 12. september Sugar&Spice skrev (13 minutter siden): Hun er jo ikke tidligere toppidrettsutøver? 😂 MM er uaktelt Stemmer det. Ja, det er nok utelukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. september #99473 Del Skrevet 12. september Pasha skrev (2 minutter siden): Er ikle MM nei. jeg nevnte det som sammenlignet til KL..om at der ble de bare flyttet til nytt hus når de gikk ut Ok, slik ja. Måtte google deltakerlisten. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 12. september #99474 Del Skrevet 12. september (endret) . Endret 5. oktober av Diosa 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. september #99475 Del Skrevet 12. september Jeg er mest positiv til at CBE kommer seg vekk fra mannen noen uker, det tror jeg er sunt for både kropp og sinn. 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 12. september #99476 Del Skrevet 12. september Hvis hun virkelig er med på Kompani Lauritzen så er hun tøffere enn jeg trodde. 🙂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 12. september #99477 Del Skrevet 12. september CityCityBangBang skrev (1 time siden): Hvis hun virkelig er med på Kompani Lauritzen så er hun tøffere enn jeg trodde. 🙂 Money talks, i nøden spiser fanden fluer 26 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 13. september #99478 Del Skrevet 13. september CityCityBangBang skrev (11 timer siden): Hvis hun virkelig er med på Kompani Lauritzen så er hun tøffere enn jeg trodde. 🙂 Enten torpederer hun egen pt karriere eller så vil hun få masse «gratis» reklame. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 13. september #99479 Del Skrevet 13. september Diosa skrev (15 timer siden): Ingenting å si på interessen her inne iallefall 😀 Nysgjerrigperer 😸 Jeg innrømmer glatt at jeg er ekstremt nysgjerrig på hvor mange armhevinger pt_caroline klarer om det er KL som det spekuleres i. Det blir tidenes høydepunkt og jeg skal juble rett i taklampa om hun bikker 50. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. september #99480 Del Skrevet 13. september Spanky skrev (31 minutter siden): Enten torpederer hun egen pt karriere eller så vil hun få masse «gratis» reklame. KL er jo ganske både anerkjent og populært - så det er jo en supersjanse til å bevege seg fra kroppsfiksert blogger-has-been-rollen. Hun fikk sjansen i Camp Kulinaris, og misbrukte vel den ganske så spektakulært ved å overhodet ikke utnytte det i det hele tatt. 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå