Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Ellie77 skrev (40 minutter siden):

Reklamerer for Quality hotel i Ålesund og omtaler det konsekvent som Clarion 🤦‍♀️ At noen kaster reklamekroner etter den slappfisken der er ikke til å tro - spesielt ikke når man ser henne dumme seg loddrett ut på egen konto. Det pulsklokkeinnlegget bidro til alt annet enn å øke tilliten, for å si det forsiktig 😵‍💫

 

Screenshot_20240811_105314_Chrome.jpg

  • Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk helt latterlig da. Skrive FEIL navn i reklamen. De gidder ikke å prøve en gang lenger virker det som. 

  • Liker 39
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (25 minutter siden):

Herregud så pinlig og uproft🙈
Og det ville kanskje vært lurt å lese godt igjennom i dag i alle fall, og få med en R i waterfont… 

Ha, ha det så jeg ikke før nå, enda jeg var på samme hotellkjede i sommer.

Så utrolig pinlig!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avsporing: Ang smartklokker/treningsklokker - det med at de kan være gode på forskjellige ting har jeg erfart - Fitbit, en gammel, rimelig klokke var supergod til å merke søvn, om man var våken, men ikke sto opp (lå våken på natten i timesvis) - det merket den på magisk vis. Ny, dyr Garminklokke ser ut til å regne med at man sover fra man legger seg til man står opp (sånn grovt regnet, da - den skiller på god/dårlig/dyp/remsøvn, men merker ikke særlig godt våkne perioder.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det Quality Hotel Waterfront mener de får igjen av å sponse CBE? Tror de at de får nye gjester som har sett CBE på Camp Kulinaris og vil overnatte der?

  • Liker 35
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De treningsklokkene og resultatene fra dem må vel snakkes ned for å selge inn tjenestene til Lars Kristian?

Jeg undres jo på hvem som er i målgruppen for slike avanserte målinger? Det er ihvertfall ikke folk som ville booket hos en sylfersk pt med helgekurs.😅

Endret av Kanutrine
  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanutrine skrev (16 minutter siden):

De treningsklokkene og resultatene fra dem må vel snakkes ned for å selve inn tjenestene til Lats Kristian?

Jeg undres jo på hvem som er i målgruppen for slike avanserte målinger? Det er ihvertfall ikke folk som ville booket hos en sylfersk pt med helgekurs.😅

Ja, det er akkurat det. Dårlig forretningsmodel når du ikke klarer å selge/snakke opp ditt eget produkt, men må disse andre for å selge selv.

Men ganske typisk for lkes væremåte. Og svært lite tiltalende for nye kunder. Men det skjønner han ikke selv.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

Hva er det Quality Hotel Waterfront mener de får igjen av å sponse CBE? Tror de at de får nye gjester som har sett CBE på Camp Kulinaris og vil overnatte der?

Sånn egentlig kan det jo hende de har sendt potiensielle kunder til Clarion😳

  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da. Har de begått enda en "det er fritt frem for hvem som helst å tolke forskningsresultater som de vil"?

Helt uforståelig at de går inn for å fremstå så dumme at at de igjen viser at de ikke kan lese og forstå forskningsmateriale.

Og den der påståtte reklamen for hotellet...tja.

  • Liker 23
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (7 minutter siden):

Helt uforståelig at de går inn for å fremstå så dumme at at de igjen viser at de ikke kan lese og forstå forskningsmateriale.

Går inn for å fremstå så dumme? Tja, kan jo hende at realiteten er at de faktisk er så dumme, noe de har blitt etter å ha levd i sin egen boble aaaaalt for lenge og med bare ja-mennesker rundt seg som ikke sier de imot 😛

 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (6 minutter siden):

Går inn for å fremstå så dumme? Tja, kan jo hende at realiteten er at de faktisk er så dumme, noe de har blitt etter å ha levd i sin egen boble aaaaalt for lenge og med bare ja-mennesker rundt seg som ikke sier de imot 😛

 

Har blitt?:sjenert:

Du vet at vi ikke får lov til å si hva vi egentlig mener om disse folka her på forumet uten represalier fra metakritikere eller modder selv om mønsteret over så mange år er rimelig utvetydig.

Så jeg sier det høyt og uanfektet inni meg:nigo:

  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet at det er dette de lever av, men jeg hadde faktisk dødd av flauhet over å kontakte hotellet for å spør om spons. De kan ikke betale for sine egne hotellrom. 

  • Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd noen dager på ulike hotell i det siste og jeg sjekker hvem som er influencersponsorer når vi bestiller. Nei til disse. 

  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså - når den eneste jobben er å legge ut et innlegg merket med reklame og navnet på hotellet, hvorfor kvalitetssjekket de ikke? det er ikke språkvask av en lang artikkel, liksom - det er noen få bokstaver. Jeg er faktisk sjokkert over at det går an å slurve så mye og bruke så lite tid på å gjøre jobben.

  • Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er disse eliteutøvere han coacher?? Greit nok at han «kjenner til» slike..men at han faktisk coacher dem tviler jeg på. Blir bare helt matt av fyren. At han gidder. 
(kommentarene er fra klokkeinnlegget til pt_carolineberg på Instagram). 
 

De få gangene disse to faktisk får noe engasjement på det de poster er når de kommer med ting litt på kanten de ikke har snøring på, og undrer om de gjør det med vilje i tråd med «all oppmerksomhet er god oppmerksomhet..?»

IMG_4493.jpeg

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...