Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Carolinebergeriksenno tåler jaggu ikke mye «kritikk». Og jo; det okkes da stadig over hvor tungt det er å trene. Kommentert både under innlegget og i story. 
 

IMG_6787.jpeg

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Carolinebergeriksenno tåler jaggu ikke mye «kritikk». Og jo; det okkes da stadig over hvor tungt det er å trene. Kommentert både under innlegget og i story. 
 

IMG_6787.jpeg

Ja Gud forby at noen skulle synes det hun publiserer på some ligner et stusselig liv, det skjønner hun ingenting av. Hvem hadde vel ikke elsket et tvangspreget forhold til mat og trening kombinert med å eksponere livet sitt hver dag hele året for å tjene til livets opphold?

  • Liker 34
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

👏👏 Caro, ikke tid for å ligge her å slappe av. Kjør på med de innøvde øvelsene. Husk mage, hals, lår og rumpe. Alt på plass ??

Kjøyr...

Ikke slapp av. Vi må ikke miste fokus.. du må være slankedronningen vet du..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (5 timer siden):

Carolinebergeriksenno tåler jaggu ikke mye «kritikk». Og jo; det okkes da stadig over hvor tungt det er å trene. Kommentert både under innlegget og i story. 
 

IMG_6787.jpeg

Fornøyelig at Berg Eriksen for én gangs skyld legger kommentaren over de nedre kroppsregioner.

Ikke fullt så fornøyelig svar på kommentaren der et scenario kan være at hun later som hun ikke skjønner spørsmålet fra noen som har registrert at Berg Eriksen aldri tar fri for å vedlikeholde den årelange "vektstabiliteten". Selvsagt er det synd på Berg Eriksen som må gjennom dette daglig, som som oftest betegner den tidligere treningsgleden som et ork.

På sin egen kost- og treningskanal der hun via Netfit AS selger sine tjenester som PT og yogainstruktør, samt support 24/7 for de som følger f.eks. app-programmet "Sterk og atletisk". Eventuelt "sterkt avskrevet som tullball"

Adm.dir i Treasures AS skal ha for den innbitte kampen for å holde luftslottet sånn passe skjevt svevende.

 

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (10 timer siden):

Carolinebergeriksenno tåler jaggu ikke mye «kritikk». Og jo; det okkes da stadig over hvor tungt det er å trene. Kommentert både under innlegget og i story. 
 

IMG_6787.jpeg

 Jeg reagerer på at hun umiddelbart tar det som kritikk! For det kan også tolkes som skryt! At det henvises til at hun alltid jobber. Og igjen, hvorfor velge å publisere det?!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

🤣

Artig for han å få litt oppmerksomhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (14 minutter siden):

Artig for han å få litt oppmerksomhet

Joda. 

 

IMG_6791.jpeg

Endret av Kollontaj
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekka LKE sin instagram (ei ukes tid sida mener jeg), så hadde han vel rundt 4 700 følgere eller deromkring.  Han har liggi stabilt på greit under 5 000 en god stund. Nå har han 5015. 

Opplagt at han har laget en skikkelig click bait-reel med en opplagt usann påstand, og pusha den ut og betalt for spredning, slik at folk skal provoseres til å kommentere/engasjere. Funka jo da, siden han har fått et byks i nye følgere. 

Dog fortsatt svært lavt antall følgere til at han liksom skal leve av dette. 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (8 timer siden):

Artig for han å få litt oppmerksomhet

Det er lættis hva de gjør for å få klikk og særlig det han skriver om jevn innsats over år. Er det noen som mangler gjennomføringsevne og som hopper fra prosjekt til prosjekt, så er det disse to bedriftseierne. De skal ha for å ha stayerevne på nettopp det, da, og på repetitive poseringer og uinteressant innhold.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et tvangspreget forhold til klikk, likes og «vakre du» kommentarer og klarer ikke å logge ut i ferien. Hele ferien har handlet om hennes kropp. Og de bruker mye tid på det. Når man er på reise med barn burde fokuset være der og ikke egen kropp, ligge med rumpa i været, spankulere rundt mens man blir filmet og fotografert.. Det ser bare så malplassert ut. Ja, det er liksom jobben hennes men min mening er at det er et dårlig forbilde for de to jentene. Jeg begynner å lure på om det er en parodi, så rart ser det ut. 

  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (39 minutter siden):

Det er lættis hva de gjør for å få klikk og særlig det han skriver om jevn innsats over år. Er det noen som mangler gjennomføringsevne og som hopper fra prosjekt til prosjekt, så er det disse to bedriftseierne. De skal ha for å ha stayerevne på nettopp det, da, og på repetitive poseringer og uinteressant innhold.

Bloggen ble startet i 2009, altså har den vært en inntektskilde i 16 år. Er ikke det gjennomføringsevne? 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Conradi skrev (35 minutter siden):

Bloggen ble startet i 2009, altså har den vært en inntektskilde i 16 år. Er ikke det gjennomføringsevne? 

Nei?  Det er kun et resultat av eksponeringsbehov.  Og bloggen ble lagt ned for flere år siden.  

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honningmor skrev (7 minutter siden):

Nei?  Det er kun et resultat av eksponeringsbehov.  Og bloggen ble lagt ned for flere år siden.  

Hva mener du? Er ikke det å leve av en bedrift i 16 år gjennomføringsevne?

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conradi skrev (1 minutt siden):

Hva mener du? Er ikke det å leve av en bedrift i 16 år gjennomføringsevne?

Nei?  Gjennomføringsevne handler om å ha evne til å gjennomføre prosjekter.  Cbe har levd via selveksponering i 16 år nettopp fordi hun åpenbart ikke evner å gjennomføre noe som helst annet enn å poste bilder av seg selv. En slags digital prostitusjon av familielivet for å holde skuta gående.  Mener du at jeg har gjennomføringevne hvis jeg velger å selge ræva mi på kaia for å unngå en 9-16 jobb?

 

  • Liker 27
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Honningmor skrev (17 minutter siden):

Nei?  Gjennomføringsevne handler om å ha evne til å gjennomføre prosjekter.  Cbe har levd via selveksponering i 16 år nettopp fordi hun åpenbart ikke evner å gjennomføre noe som helst annet enn å poste bilder av seg selv. En slags digital prostitusjon av familielivet for å holde skuta gående.  Mener du at jeg har gjennomføringevne hvis jeg velger å selge ræva mi på kaia for å unngå en 9-16 jobb?

 

Å selge ræva di på kaia ville i det minste ikke ha vært et lovbrudd.

Men mer eller mindre 16 år med lovbrudd som Treasures AS og co har å vise for seg, det kan vel kanskje blant noen kalles gjennomføringsevne.

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honningmor skrev (15 minutter siden):

Nei?  Gjennomføringsevne handler om å ha evne til å gjennomføre prosjekter.  Cbe har levd via selveksponering i 16 år nettopp fordi hun åpenbart ikke evner å gjennomføre noe som helst annet enn å poste bilder av seg selv. En slags digital prostitusjon av familielivet for å holde skuta gående.  Mener du at jeg har gjennomføringevne hvis jeg velger å selge ræva mi på kaia for å unngå en 9-16 jobb?

 

CBEs prosjekt er å selge et narrativ. Det har hun gjennomført og levd av i 16 år. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (25 minutter siden):

Å selge ræva di på kaia ville i det minste ikke ha vært et lovbrudd.

Men mer eller mindre 16 år med lovbrudd som Treasures AS og co har å vise for seg, det kan vel kanskje blant noen kalles gjennomføringsevne.

Mer eller mindre 16 år med lovbrudd? Det er en sterk anklage, hvilke lovbrudd? Går utifra at du ikke mener merking av reklame, som du har et unaturlig oppheng i. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conradi skrev (36 minutter siden):

CBEs prosjekt er å selge et narrativ. Det har hun gjennomført og levd av i 16 år. 

Ja, og det narrativet innebærer en svært usunn og tidvis farlig påvirkning av andre, barneeksponering og hyppige lovbrudd.

Men du har rett, det har CBE og LKE gjennomført og levd av i 16 år. Ikke akkurat mye å skryte av, etter min mening.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...