Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm.....jaja, nå kommer sikkert sponsorer og annonsører til å tenke at det er en god idè å sponse CBE med varer og kroner uten å vite hva de egentlig vet hva de bruker kronene sine på, for det de vet er at CBE vant CK og ikke hva hun har av etiske verdier og hvordan hun fremstiller seg selv på SoMe 😛

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Skrottefar skrev (5 minutter siden):

Hmmmm.....jaja, nå kommer sikkert sponsorer og annonsører til å tenke at det er en god idè å sponse CBE med varer og kroner uten å vite hva de egentlig vet hva de bruker kronene sine på, for det de vet er at CBE vant CK og ikke hva hun har av etiske verdier og hvordan hun fremstiller seg selv på SoMe 😛

Ja, da må man nesten ha tillit til at både CBE og forbrukerne for én gangs skyld er såpass intelligente at de styrer unna ultraprossesert og proteinpulver ol.l.?

Kapitalismen vil være der uansett. På tide at mennesker tar ansvar for seg selv og opplyser barna sine når det kommer til kostholdsvalg, og ikke skylder på at "men den influenceren ville tjene penger, så da kjøpte jeg". Sorry, men det blir ren ansvarforskrivelse.

Endret av iliah
  • Liker 2
Skrevet

Seier i CK er vel og bra! 

Men så lenge Caroline Berg Eriksen og mannen velger å fortsette helsefarlig innhold på sine bedriftskanaler, og blandet dette sammen med barneeksponering og lovbrudd, så er egentlig ingenting endret - annet enn at hun/de blir farligere enn noen gang hvis de får mer oppmerksomhet og flere annonsører.

Og dette illustrerer bare viktigheten av at vi MÅ få på plass et lovverk som regulerer influenserbransjen spesifikt mtp. uansvarlighet, helsefarlig innhold, beskytte uskyldige barn som i dag utnyttes, og de årelange rekkene med lovbrudd influensere som Caroline Berg Eriksen står for.

I denne tiden opp mot finalen har CBE lagt ut langt mer innhold som har et bevisst proana-innhold, og det er svært bekymringsfullt sammen med mye trening og feiltrening. At hun nå kaller seg personlig trener gjør denne sammenblandingen virkelig farlig for andre.

• Liker 16
  • Nyttig 14
Skrevet

Gratulerer til Caroline❤️ hun var best i dag. Og vist at hun kan lage mat

• Liker 4
Skrevet

Jeg skulle ønske CBE kunne gå litt egne veier - uten mannen på slep. Hva med prøve noe nytt og annerledes? Gå nye veier? 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Klink skrev (1 time siden):

Hun har ganske avlangt ansikt i ck! 

Vel, jeg skal dele min oppfatning om CBE sin ansiktsform av en grunn! Og det er redigeringen av utseende hun bedriver på bedriftskanal. Hun har et rundt ansikt på CK, men på sine SoMe - kanaler er det avlangt. 

Og gratulerer til CBE i CK, her viser hun at hun har talent i andre ting enn (do)selfies, posering og thinspo. Kokke eller konditorutdanning hadde ikke vært så dumt.

Endret av K_mb
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
39 minutter siden, CityCityBangBang said:

Kan det være fordi hun opererer alene for en gangs skyld kanskje? ☺️ Det må jo vare deilig for henne.

Som jeg skrev over, free Caroline! Tror hun hadde hatt enormt godt av å fri seg mer fra mannen sin, han har virkelig ikke bidratt positivt på noen måte i karrieren hennes.

• Liker 27
  • Nyttig 5
Skrevet

Heia på Guri (selvsagt), men det var godt gjort å vinne CK. 👏

Jeg tenker også følgende. Dette er det første realityprogrammet der Caroline gir et godt inntrykk, (det kom etterhvert) og gjør det bra. Den vi ser der, hvorfor ser vi ikke mer av henne i egne kanaler. Siden CK ble innspilt, har det ikke vært noen endringer. Tenker at nå som hun har vunnet, og takler matlaging på et høyt nivå, er det stusselig å se hva slags "mat" hun deler på sosiale medier. Spesielt når hun er matinteressert. 

• Liker 30
  • Nyttig 7
Skrevet

Hvis dere er så negativt innstillt til CBE, hvorfor følger dere henne på some? Det er jo dette som holder «hypen» gående.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Snødronninga skrev (25 minutter siden):

Heia på Guri (selvsagt), men det var godt gjort å vinne CK. 👏

Jeg tenker også følgende. Dette er det første realityprogrammet der Caroline gir et godt inntrykk, (det kom etterhvert) og gjør det bra. Den vi ser der, hvorfor ser vi ikke mer av henne i egne kanaler. Siden CK ble innspilt, har det ikke vært noen endringer. Tenker at nå som hun har vunnet, og takler matlaging på et høyt nivå, er det stusselig å se hva slags "mat" hun deler på sosiale medier. Spesielt når hun er matinteressert. 

Hvorfor er det selvsagt å heie på Guri? 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Klink skrev (22 minutter siden):

Hvorfor er det selvsagt å heie på Guri? 

Det er vel ganske åpenbart at jeg ikke er stor fan av CBE? Hadde vært veldig rart å heie på noen som jeg mener er en utrolig dårlig påvirker? (Dessuten har Guri vært dyktig hele veien, og har fin utstråling og personlighet!) Men all ære til CBE for at hun klarte å stå igjen som vinneren. 

Endret av Snødronninga
Mer tekst
  • Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet

Gratulerer med seier til Caroline! Og så herlig å se et menneske av kjøtt og blod i stedet for den plastikk-avataren som har vært i front for bedriften cbe.no så lenge nå.

Den faktiske Caroline Berg Eriksen ser ut til å være en kul dame. Håper de fremover fronter henne i stedet for alt det kunstige og rare  de har kjørt fram de siste årene, og som ingen klarer å relatere seg til.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Lafamiglia skrev (6 minutter siden):

Gratulerer med seier til Caroline! Og så herlig å se et menneske av kjøtt og blod i stedet for den plastikk-avataren som har vært i front for bedriften cbe.no så lenge nå.

Den faktiske Caroline Berg Eriksen ser ut til å være en kul dame. Håper de fremover fronter henne i stedet for alt det kunstige og rare  de har kjørt fram de siste årene, og som ingen klarer å relatere seg til.

Skulle tro hun hadde alt å vinne på å fremstå mer menneskelig, naturlig og ekte. Alt!

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Snødronninga skrev (34 minutter siden):

Det er vel ganske åpenbart at jeg ikke er stor fan av CBE? Hadde vært veldig rart å heie på noen som jeg mener er en utrolig dårlig påvirker? (Dessuten har Guri vært dyktig hele veien, og har fin utstråling og personlighet!) Men all ære til CBE for at hun klarte å stå igjen som vinneren. 

Hun slapp jo de første ukene så litt enklere vei for Karoline 

• Liker 9
Skrevet

Gratulerer til Caroline.
Men burde vel egentlig vært en forventet seier. Så mye tid som hun tilbringer ved kjøkkenbenken….😉

• Liker 3
Skrevet

Jeg er veldig imponert over Caroline i finalen👏. Det var godt å se et talent, at hun kan levere fra seg et produkt utenfor seg selv. Hun har dessverre ikke endret praksis i SoMe kanalene etter hun var med, men jeg krysser fingrene for at hun etter sendingene nå får innspill og impulser fra omgivelsene som kan inspirere til å dra i nye retninger. Realisten i meg sier at sjansene for det er utopiske, men ingenting hadde vært mer gledelig enn om undrenes tid ikke er forbi. Miraklene må nok i så fall treffe dem begge, og der tror jeg høyere makter har en litt kinkig kneik foran seg når det gjelder makkeren .. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Bing1 skrev (1 time siden):

Hvis dere er så negativt innstillt til CBE, hvorfor følger dere henne på some? Det er jo dette som holder «hypen» gående.

Enig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Hutredje
Skrevet

Gratulere til Caroline👏👏👏 Hvis dere som er så negative til Caroline ikke ser det vi andre ser så ta dere en bolle!  Caroline har virkelig gjort det stort!

Skrevet
Pusern3 skrev (7 timer siden):

Hvis det er det beste du får deg til å si etter at hun vant CK så sier det sitt. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest Hutredje
Skrevet
Pusern3 skrev (7 timer siden):

En sånn kommentar sier sitt etter at hun har vunnet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...