Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Bulsara skrev (46 minutter siden):

Det kan jo hende vi får oppleve en «ny» Caroline snart. Leste et intervju med Guri Schanke på seher.no der hun sier at det planlegges en podcast sammen med CBE. Ser også CBE har vært på flere besøk i studioet til deltageren fra CK som har Avhørt podcasten. Spent på hva slags innehold den podcasten vil ha…

skjerdump fra seier.no

 

IMG_8919.thumb.jpeg.afe9df218c58d495d2e52e3200f6c53e.jpeg

Guri og Stein Morten Lier kan umulig ha fått med seg det CBE bedriver på sine SoMe-kanaler og det hun fronter, for hvem vil la seg assosiere seg med det

  • Liker 12
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bulsara skrev (1 time siden):

Det kan jo hende vi får oppleve en «ny» Caroline snart. Leste et intervju med Guri Schanke på seher.no der hun sier at det planlegges en podcast sammen med CBE. Ser også CBE har vært på flere besøk i studioet til deltageren fra CK som har Avhørt podcasten. Spent på hva slags innehold den podcasten vil ha…

skjerdump fra seier.no

 

IMG_8919.thumb.jpeg.afe9df218c58d495d2e52e3200f6c53e.jpeg

Håper for all del den blir noe hakk bedre enn "Life by Caroline", som var en krisedårlig pod. Og at den handler om noe annet enn netthets. (Mot Caroline)

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iliah skrev (10 timer siden):

Jeg tviler på at man kommer til finalen i Camp Kulinaris bare ved å være flink å følge oppskrifter og være opptatt av detaljer. Men nå har jeg ikke fulgt CBE eller mannen i noen kanaler, og har nesten kun dette inntrykket av henne. De har jo ikke vært mye i media siste årene heller? Skjønner at noen har fulgt henne i 13 år, og har bedre "koll". Men å følge så tett med på noen man virkelig misliker forstår jeg ikke at noen gidder. Jeg synes oppriktig at hun skal satse på matoppskrifter og reality etter å ha sett dette.

Skal ikke kimse av å kunne følge oppskrifter og ha blikk for detaljer. Det er en ganske stor styrke i kokkefaget og matlaging generelt.  Det er de andre deltakerne som har fremhevet det som en styrke hos henne, ikke jeg. Det jeg skriver er at jeg kjenner igjen detaljfokuset fra en mindre flatterende side fra SoMe. Videre at det ville vært en styrke også i baking hvor man være nøye på mål. Men jeg tror de andre deltakerne har rett. Hun kom i dag til finalen med en oppgave der man må evne å få med seg viktige detaljer fra Kjartan og i raskt tempo. 

Jeg har ikke "fulgt" i 13 år - ta bort nær et tiår. Det er uansett irrelevant. DE har holdt på i 13 år (eller er det mer). Hvor mye tid må man investere for å holde seg oppdatert på den repetitive virksomheten? 

Det er ikke personlig ("mislike noen"), det er influenser As.som er gjenstand for kritikk. Dette når tydeligvis ikke inn, heller ikke hos bedriftseier,  som viet flere episoder til støtte for ditt perspektiv i egen podkast.

Rettelse: 15 år (2009)

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (På 17.6.2024 den 20.50):

«Beltehack for oss med smal midje..?»

Det «hacket» brukte vi på 80-tallet og.. ;) aldri hatt smal midje.. kjøpte bare langt belte😜

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, dette må være den mest naturlige selfien jeg har sett fra den kanten. Ikke noe blurry filter og tull, ingen rar vinkling og med et naturlig smil. Nå kan det godt hende at hun droppa filter fordi hun ikke var alene på bildet, men tenk om dette var normalen. En million ganger finere enn det hun ellers legger ut. 
https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

 

IMG_9392.jpeg

Endret av Snødronninga
Forandra en setning
  • Liker 38
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (10 timer siden):

Skal ikke kimse av å kunne følge oppskrifter og ha blikk for detaljer. Det er en ganske stor styrke i kokkefaget og matlaging generelt.  Det er de andre deltakerne som har fremhevet det som en styrke hos henne, ikke jeg. Det jeg skriver er at jeg kjenner igjen detaljfokuset fra en mindre flatterende side fra SoMe. Videre at det ville vært en styrke også i baking hvor man være nøye på mål. Men jeg tror de andre deltakerne har rett. Hun kom i dag til finalen med en oppgave der man må evne å få med seg viktige detaljer fra Kjartan og i raskt tempo. 

Jeg har ikke "fulgt" i 13 år - ta bort nær et tiår. Det er uansett irrelevant. DE har holdt på i 13 år (eller er det mer). Hvor mye tid må man investere for å holde seg oppdatert på den repetitive virksomheten? 

Det er ikke personlig ("mislike noen"), det er influenser As.som er gjenstand for kritikk. Dette når tydeligvis ikke inn, heller ikke hos bedriftseier,  som viet flere episoder til støtte for ditt perspektiv i egen podkast.

Rettelse: 15 år (2009)

Fulgt henne i bare i tre år + 😂 Neida .. når det er sagt er tråden en fin blanding av «saklig kritikk» i blandet masse sleiv spark og til dels krenkelser  ,så ser  hvorfor den har dårlig rykte. Men nok om det, jeg vil nok aldri bli enig med folk her inne om det. 

Jeg er enig i at CBE er veldig god på detaljer. Det har vi sett tidligere bla ved borddekking , og tema fester. Under Camp Kulinaris, har hun fått vist dette. Ikke minst da Yasmin var kjøkkensjef, og Caroline lagde «Krisabe»? Hun fikk masse skryt også av Kjartan som mente hun gjorde det bedre en han selv. Eller synes jeg hun gjør en  god figur, så jeg kan «se » hvorfor hun er godt likt av andre deltagere  Hjelpsom, blid og støttende , hun bidro bla med retten til AnneMa , da det ble krøll der. Tror og håper hun drar det i land. Det blir en spennende finale. Hadde håpet på å se henne og Yasmin , men Guri er også bra, men er redd stresset tar henne litt i finalen . 

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (11 timer siden):

Forresten, dette må være den mest naturlige selfien jeg har sett fra den kanten. Ikke noe blurry filter og tull, ingen rar vinkling og med et naturlig smil. Nå kan det godt hende at hun droppa filter fordi hun ikke var alene på bildet, men tenk om dette var normalen. En million ganger finere enn det hun ellers legger ut. 
https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

 

IMG_9392.jpeg

Kjempefint bilde av Caroline!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (12 timer siden):

Guri og Stein Morten Lier kan umulig ha fått med seg det CBE bedriver på sine SoMe-kanaler og det hun fronter, for hvem vil la seg assosiere seg med det

Caroline Berg Eriksen og Stein Morten Lier.. den så jeg ikke komme.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke den grusomme filterbruken og vidvinkelposeringen hennes på sine egne SoMe.

Hun ser jo så mye bedre ut på Camp Kulinaris og på bildet over her? Som et menneske og ikke en Bratzdukke.

Ikke er det noe skummelt med 'feil' side av ansiktet heller. Må være fryktelig slitsomt å vri hodet slik hele tiden. Weird. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (2 timer siden):

Fulgt henne i bare i tre år + 😂 Neida .. når det er sagt er tråden en fin blanding av «saklig kritikk» i blandet masse sleiv spark og til dels krenkelser  ,så ser  hvorfor den har dårlig rykte. Men nok om det, jeg vil nok aldri bli enig med folk her inne om det. 

Jeg er enig i at CBE er veldig god på detaljer. Det har vi sett tidligere bla ved borddekking , og tema fester. Under Camp Kulinaris, har hun fått vist dette. Ikke minst da Yasmin var kjøkkensjef, og Caroline lagde «Krisabe»? Hun fikk masse skryt også av Kjartan som mente hun gjorde det bedre en han selv. Eller synes jeg hun gjør en  god figur, så jeg kan «se » hvorfor hun er godt likt av andre deltagere  Hjelpsom, blid og støttende , hun bidro bla med retten til AnneMa , da det ble krøll der. Tror og håper hun drar det i land. Det blir en spennende finale. Hadde håpet på å se henne og Yasmin , men Guri er også bra, men er redd stresset tar henne litt i finalen . 

Hei du, så hyggelig at du stakk innom igjen!

Lana01 skrev (På 13.2.2019 den 13.05):

Samfunnsengasjert.? Det diskuteres daglig hvor dårlig skribent hun er, hvor lite utdannelse CBE har, De kjedelige innleggene, Harry smak. Den stygge skipperlua, Hvilken siden av ansiktet hun viser  frem. Hvor teit hun ser når hun poserer med halv åpen munn,og kom og ta meg blikk, Hvordan hun kan bli sliten, hun har da ingen jobb, Hvor mange timer hun jobber  Hvor teit og upraktisk  det er og spise frokost i  sengen Hvor tåpelig og putekleint det er når hun snakker med babystemme forran  kamera   Dette har holdt på i årevis med stadig nye tråder, som sporer inn på denne latterliggjøringen.  Det meste av det som skrives i disse trådene  minner mer om sladder. enn en nyttig samfunnsdiskusjon 

og om m en er opptatt av barna, kan dette fint tas det i den egne tråden som omhandler dette. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (13 timer siden):

Forresten, dette må være den mest naturlige selfien jeg har sett fra den kanten. Ikke noe blurry filter og tull, ingen rar vinkling og med et naturlig smil. Nå kan det godt hende at hun droppa filter fordi hun ikke var alene på bildet, men tenk om dette var normalen. En million ganger finere enn det hun ellers legger ut. 
https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

 

IMG_9392.jpeg

Hun er da stivsminket og med et filter her, dog ikke så ekstremt filter. Ingenting naturlig her.

Endret av Xstrella
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (13 minutter siden):

Hei du, så hyggelig at du stakk innom igjen!

 

Om du tenker på fulgt henne  i mange år. Ja jeg  følger henne på Instagram, så får med noe av det hun poster der  Leste bloggen  sporadisk,  i en periode ,  men er på langt nær oppdatert på hva CBE foretar seg i alle kanaler , slik det ser ut til at mange gjør her. Husker heller ikke  tilbake på hva hun eller LK har uttalt. Titter innom her i blant, men det kan gå mange uker i mellom 

Endret av Lana01
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes "innholdet" som LKE presenterer på coach_eriksen blir mer og mer usmakelig, for å bruke et pent ord.

I ene øyeblikket har han selvforherligende bilder av egen kropp, bilder og videoer sm er manipulerte med langt mer enn "lys og skygge". I neste øyeblikk eksponerer han andres barn som han tilsynelatende trener. I disse barneeksponeringsvideoene av ene barnet er mors navn også nevn i samme umerkede liste over reklame for treningsstudioet, AE... og altså mors navn som leder rett til hennes forretningsvirksomhet. Under dekke av at barnet trenes skaffer altså også denne moren seg reklame ved å "selge" barnet på LKEs side.

Når LKE har hatt de uttalelsene han har hatt om kvinnekropp og kvinner, så blir jeg uvel når han så i neste post om seg selv igjen viser bilder av seg selv kun i shorts, hvor fokuset er på hans - som hans kones - overspente og poserte magemuskler.

Her er det tydelig mange foreldre som er totalt bevisstløse mtp. hvilken risiko de utsetter egne eller andres barn for...

  • Liker 24
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (14 timer siden):

Guri og Stein Morten Lier kan umulig ha fått med seg det CBE bedriver på sine SoMe-kanaler og det hun fronter, for hvem vil la seg assosiere seg med det

Liker Avhørt og håper Stein Morten Lier sjekker opp begge sider om ham faktisk tar inn CBE i en podcast.
I podcasten fra CBE fikk vi den veldig ensidige fortelling om hvordan CBE opplever kritikk, men ingenting om hva som ligger bak. Med unntak av influenser-favoritt-bortforklaringen "misunnelig" 😜. Historien sett fra bare CBEs side trenger virkelig ikke gjentas enda en gang…

Hvis Stein Morten Lier trenger input er det masse å finne for eksempel hos FruJohansen og https://influencere.wordpress.com. Eller han kan lage en KG-profil og spørre her. Da vil han for eksempel få den gripende historien om hvordan CBE gråt sine tårer i avisen over hets men helt glemte å fortelle om mannen som bare noen dager før hadde stalket, trakasserte og begikk hærverk på bilen til en kvinne som ikke hadde gjort annet enn å skrive en helt ok kommentar til en av CBEs forretningspartnere.
Hadde vært så forfriskende med et nyansert influenser-intervju hvor begge sider kommer fram og de vanskelige spørsmål faktisk blir stilt og kommentert når influenseren (garantert) forsøker å avspore med «jeg gjør som jeg vil» og «misunnelig». Kult om Stein Morten Lier hadde fått til det. 

  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Hun er da stivsminket og med et filter her, dog ikke så ekstremt filter. Ingenting naturlig her.

Stivsminket, ja helt klart. Mulig jeg bare legger godviljen til, men for meg ser det ikke ut som filter. Uansett den mest naturlige selfien jeg har sett av henne på lenge. Det kommer nok til å fortsette i samme spor med blurry filter dessverre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inocybe skrev (49 minutter siden):

Liker Avhørt og håper Stein Morten Lier sjekker opp begge sider om ham faktisk tar inn CBE i en podcast.
I podcasten fra CBE fikk vi den veldig ensidige fortelling om hvordan CBE opplever kritikk, men ingenting om hva som ligger bak. Med unntak av influenser-favoritt-bortforklaringen "misunnelig" 😜. Historien sett fra bare CBEs side trenger virkelig ikke gjentas enda en gang…

Hvis Stein Morten Lier trenger input er det masse å finne for eksempel hos FruJohansen og https://influencere.wordpress.com. Eller han kan lage en KG-profil og spørre her. Da vil han for eksempel få den gripende historien om hvordan CBE gråt sine tårer i avisen over hets men helt glemte å fortelle om mannen som bare noen dager før hadde stalket, trakasserte og begikk hærverk på bilen til en kvinne som ikke hadde gjort annet enn å skrive en helt ok kommentar til en av CBEs forretningspartnere.
Hadde vært så forfriskende med et nyansert influenser-intervju hvor begge sider kommer fram og de vanskelige spørsmål faktisk blir stilt og kommentert når influenseren (garantert) forsøker å avspore med «jeg gjør som jeg vil» og «misunnelig». Kult om Stein Morten Lier hadde fått til det. 

Hvis Stein Morten Lier tar sitt ansvar som redaktør alvorlig, så gjør han en grundig bakgrunnssjekk - istedenfor å kosemoseprate som alle andre medier har gjort med Caroline Berg Eriksen i 15 år.

Å eventuelt ikke komme inn på disse tingene som du nevner, og gå i dybden på hvordan bedriftseier Caroline Berg Eriksen og ektemann Lars-Kristian Eriksen driver sine firmaer - inkl. det å ha gjort lovbrudd dagligdags på sine bedriftskanaler - så vil Stein Morten Liers seriøsitet få en pinlig skudd i baugen (ja, i dette tilfellet i baugen, ikke for baugen).

Må vel vente og se hvordan han tar opp disse sakene med Caroline Berg Eriksen, om i det hele tatt. Men gjør han det ikke så blir det pinlig at en mann, som tross alt har et ganske godt rykte om å være seriøs, velger et Camp Kulinaris-kjendisvennskap foran profesjonalitet.

Man kan jo nesten lure på om hun vant CK, men selv da er det et merkelig valg av SML å velge CBE som gjest i podkasten.

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns cbe klarer seg veldig godt i ck og hun får jo mye skryt av maten sin.  Det påstås jo lenger bak at hun ikke er flink til å lage mat heller, men er da slett ikke  så galt i der. Hun framstår som en fin person og stikker seg ikke ut på en negativ måte i det hele tatt. I finalen er hun også!  
 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virker som at Caroline trives bedre på CK etter at de sterkeste personlighetene som AnneMa og Samuel Massi gikk ut. Sikkert lettere å ta plass blant roligere mennesker. Nå syns jeg hun gjør en mye bedre profil enn i starten. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (5 timer siden):

Om du tenker på fulgt henne  i mange år. Ja jeg  følger henne på Instagram, så får med noe av det hun poster der  Leste bloggen  sporadisk,  i en periode ,  men er på langt nær oppdatert på hva CBE foretar seg i alle kanaler , slik det ser ut til at mange gjør her. Husker heller ikke  tilbake på hva hun eller LK har uttalt. Titter innom her i blant, men det kan gå mange uker i mellom 

Du forstår åpenbart ikke poenget. Det tok meg rundt ett minutt (sånn ca like lang tid det tar å oppdatere seg på bedriften) å se at du var engasjert her allerede på s.7 i tråden, i 2019, og da med henvisning til engasjement over også tidligere tråder. Altså mange år bakover i tid. Så hva er da hensikten med å påpeke 3 år? Hvorfor påpeke det i det hele tatt? Det er ikke relevant og ikke interessant, og jeg ser stadig denne leie tendensen til at folk som forsøker å diskredittere tråden møter seg selv i døra.

Denne tråden dør ikke ut før bedriftseierne endrer sin praksis. Du får like det eller ei, men argumenter nå i alle fall på sak. 

  • Liker 9
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...