Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

At CBE på merkelig vis er opphengt i å vise bare en side av ansiktet, har vel blitt gjentatt til det kjedsommelige. Men da jeg så dette, så klarte jeg ikke å dy meg. 

Man kan le av det, men samtidig er det trist at en person er så selvbevisst og besatt av vinkling for å se ut på en bestemt måte. Hva om hun bare så rett frem? Hadde det ikke vært fint nok? Det naturlige for Caroline er å være unaturlig. Hvor forskrudd er ikke det. 

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksennop

IMG_9222.jpeg

• Liker 35
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snødronninga skrev (6 minutter siden):

At CBE på merkelig vis er opphengt i å vise bare en side av ansiktet, har vel blitt gjentatt til det kjedsommelige. Men da jeg så dette, så klarte jeg ikke å dy meg. 

Man kan le av det, men samtidig er det trist at en person er så selvbevisst og besatt av vinkling for å se ut på en bestemt måte. Hva om hun bare så rett frem? Hadde det ikke vært fint nok? Det naturlige for Caroline er å være unaturlig. Hvor forskrudd er ikke det. 

IMG_9222.jpeg

Sørland ser ikke ut med de lite kledelige og falske vippene. Fylt godt opp kinn og munn hun også. 

• Liker 20
Skrevet
Rufs skrev (8 timer siden):

Altså. What.

IMG_6296.jpeg

Jeg tenker også det forteller noe om selvbildet når hun filtrerer seg selv så ekstremt før en anledning hun vet hun kommer til å bli fotografert av andre og publisert på nett uten filter. Hun er jo fotogen mer enn nok som hun er - men syns det kanskje ikke selv. Egentlig veldig trist. 

(For ikke å snakke om kjolen. My eyes! Den kunne trengt filter 😫)

• Liker 24
Skrevet
Trelawney skrev (1 time siden):

Jeg tenker også det forteller noe om selvbildet når hun filtrerer seg selv så ekstremt før en anledning hun vet hun kommer til å bli fotografert av andre og publisert på nett uten filter. Hun er jo fotogen mer enn nok som hun er - men syns det kanskje ikke selv. Egentlig veldig trist. 

Ser faktisk ikke forskjell på disse bildene, og tenker at kjolen er passende for en ELLE sommerfest🤷‍♀️For en gangs skyll er hun ikke overdressed..

• Liker 8
Skrevet
Snødronninga skrev (6 timer siden):

IMG_9222.jpeg

Jeg tror at det ligger så i beinmargen at hun ikke tenker over det. Det samme med bloggerfot, det kommer like naturlig for henne som det gjør for oss å stå med begge hælene i gulvet. (Nå fikk jeg et fremtidssyn av influensere på sykehjemmet, med bloggerfot og plastlepper🙈)

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Ikkenoledig skrev (1 time siden):

Ser faktisk ikke forskjell på disse bildene, og tenker at kjolen er passende for en ELLE sommerfest🤷‍♀️For en gangs skyll er hun ikke overdressed..

Sammenlign ansiktet hennes på de 2 bildene. På sitt eget er ansiktet mye lengre og smalere.

• Liker 20
Skrevet
3 hours ago, Trelawney said:

Her syns jeg faktisk ikke forskjellen er så stor, hun er "heldig" på det bildet, i å ligne avataren sin. Mange andre bilder og på CK ser man mye større forskjell.
Når det kommer til selfien med Kathrine Sørland, hun er ikke spesielt heldig på det bildet, men legger det ut, CBE hadde ALDRI lagt ut et bilde som var såpass uvørent tatt. Det gjør at man får null kontakt med henne som person, jeg kjenner ikke til noen annen norsk influencer som er mindre løssluppen enn henne. Hun må alltid være i totalkontroll og da kommer null personlighet igjennom. Perfeksjonismen hennes har ødelagt for karrieren hennes, kvinnen er stivere enn en utstillingsdukke.

• Liker 21
Skrevet
Xstrella skrev (15 timer siden):

Besatt av seg selv. 

Ja, med filtre på. Sitt egentlige utseende tør hun ikke legge ut bilder av. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

IMG_1932.thumb.jpeg.6722aa81271c4c3d34fbf5e410d735e0.jpeg

Om jeg var så lavtlønnet hadde jeg nok ikke prioritert å kjøpe en så dyr og ubrukelig veske. Man kan virkelig undre seg over både prioriteringene og hvor pengene kommer fra!

• Liker 12
Skrevet
Ellie77 skrev (6 minutter siden):

IMG_1932.thumb.jpeg.6722aa81271c4c3d34fbf5e410d735e0.jpeg

Om jeg var så lavtlønnet hadde jeg nok ikke prioritert å kjøpe en så dyr og ubrukelig veske. Man kan virkelig undre seg over både prioriteringene og hvor pengene kommer fra!

Men i alle dager..! Koster den plastveska over 5000 kr?! 

• Liker 12
Skrevet
50 minutter siden, Mollie said:

Men i alle dager..! Koster den plastveska over 5000 kr?! 

Godt mulig hun har fått låne/bitt styla. Det er jo ikke så kjent merke, så kanskje noen som vil forsøke å bli mer kjent via en avdankete influencer.

• Liker 4
Skrevet
hvalstad45 skrev (2 minutter siden):

Godt mulig hun har fått låne/bitt styla. Det er jo ikke så kjent merke, så kanskje noen som vil forsøke å bli mer kjent via en avdankete influencer.

Den veska omtalte blant annet jeg da hun viste den frem for en stund siden, virket som den var kjøpt og merket er kjent. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor kjøper hun ikke heller en klassisk klutch eller liten veske fra Gucci, Dior, osv. Noe du får brukt for om 10 år og som er tidløst. Den veska der er dyr juggel. 

• Liker 20
Skrevet

Hva har man oppi en sånn veske? Mobiltelefon, lipgloss, nesespray, tamponger og tyggis? 

• Liker 20
Skrevet
FruJohansen skrev (13 minutter siden):

Hva har man oppi en sånn veske? Mobiltelefon, lipgloss, nesespray, tamponger og tyggis? 

Passer fint med keiserens nye klær 🫶

• Liker 14
Skrevet

Ser at inne på Netfits insta konto at hun har 10km pers med tid 45 min i bioen. Synes bare det er MEGET spesielt at det står som "skryt" hos en PT som har løpt i 15++ år..... altså Wanda og Vita har nettopp klart å løpe med det i pers 1,5 år etter at de begynte med løping. I utgangspunktet har hun mer typisk løpekropp enn de, høyere og slankere men alikavel gruser de henne i forhold til hvor mye kortere tid de har trent løping. 

• Liker 29
  • Nyttig 3
Skrevet
texas1990 skrev (10 minutter siden):

Ser at inne på Netfits insta konto at hun har 10km pers med tid 45 min i bioen. Synes bare det er MEGET spesielt at det står som "skryt" hos en PT som har løpt i 15++ år..... altså Wanda og Vita har nettopp klart å løpe med det i pers 1,5 år etter at de begynte med løping. I utgangspunktet har hun mer typisk løpekropp enn de, høyere og slankere men alikavel gruser de henne i forhold til hvor mye kortere tid de har trent løping. 

Det er jo bare å ta en titt på knebøyen hennes på story også, helt elendig form og utførelse. Både CBE og LKE har veldig lite å vise til med tanke på at trening er stortsett det eneste de gjør. Begge har dårlig form og utførelse på det de legger ut, og det er så mye tullete informasjon de legger frem. 

• Liker 26
  • Nyttig 4
Skrevet
5 hours ago, h/k said:

Hvorfor kjøper hun ikke heller en klassisk klutch eller liten veske fra Gucci, Dior, osv. Noe du får brukt for om 10 år og som er tidløst. Den veska der er dyr juggel. 

Fordi daglig leder i Treasures AS anser det som et adskillig bedre investeringsobjekt å bruke penger på noe som ser ut som isbit-poser stiftet sammen i kantene. Smaken er som kjent som baken - delt i to og midt i mellom er det et hull fullt av skit. 

Med tanke på tidligere merke-vesker vist på IG og co: Er denne isbit-pose-veska overhodet ekte?  

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...