Rev. Revenge Skrevet 10. juni #97001 Del Skrevet 10. juni Ingebjørg skrev (20 minutter siden): Ja? Har du sett på?? Hun leverer jo flotte retter og vinner jo runde på runde. Og uten alle filterne er hun jo veldig vakker! Nei. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 10. juni #97002 Del Skrevet 10. juni Ingebjørg skrev (18 minutter siden): Ja? Har du sett på?? Hun leverer jo flotte retter og vinner jo runde på runde. Og uten alle filterne er hun jo veldig vakker! Er det hennes utseende, når hun er full av botox og fillers og implantater, og har en kropp som - om man skal dømme ut fra det hun hele tiden legger ut på sine bedriftskanaler - et treningsregime, kosthold og utseendefokus som er lang fra sunt? Langt bedre uten filter enn med, men naturlig og sunn fremstår hun ikke som. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. juni #97003 Del Skrevet 10. juni Ingebjørg skrev (1 time siden): Det er mye rart å si om SoMe-platformene henne, men på Camp Kulinaris gjør hun jo et godt inntrykk. Flink å lage mat, og er jo så nydelig! Litt fikling med håret og sånn, men det er vel naturlig om man er litt nervøs. Tror jeg heier på henne, jeg (og Yasmin, da). Enig, i de siste episodene har hun gjort en veldig god figur. De første episodene misset hun stort i, men det er imponerende hvilken mestringskurve hun har hatt. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 10. juni #97004 Del Skrevet 10. juni Ja enig i at hun gjør en god figur nå. Beste rett og skryt fra kokken + best i smakskonkurransen. Men håper på Guri og Yasmin som finalister! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. juni #97005 Del Skrevet 10. juni Er da en selvfølge at hun vinner. Best i klassen. Alltid. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 11. juni #97006 Del Skrevet 11. juni Hulderen skrev (5 timer siden): Enig, i de siste episodene har hun gjort en veldig god figur. De første episodene misset hun stort i, men det er imponerende hvilken mestringskurve hun har hatt. I starten var hun anonym og veldig ukomfortabel, men hun har stått litt mer frem i konkurransen de siste episodene. Men fremdeles veldig usikker med mye fokus på å vise seg fra riktig side,dille med det håret etc. Men hun fremstår som litt kjedelig og flat…samt den sminken hennes er helt krise. Jasmin og Guri stråler på en helt annen måte og har en mer vinnende personlighet. CBE har like mye personlighet som en liter melk. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. juni #97007 Del Skrevet 11. juni Hun har kommet seg når det gjelder prestasjonene på kjøkkenet i CampKulinaris, men når det gjelder å "komme gjennom" på TV faller hun helt igjennom. Hun fremstår stiv, selvbevisst (på utseendet) og ukomfortabel. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. juni #97008 Del Skrevet 11. juni Man ser tydelig hvor lite CBE er på egen hånd til tross for de mange årene i rampelyset. Uten mannen, så blir hun helt avhengig av Guri Schanke. Hun slipper seg litt løs sammen med Guri, men blir helt hjelpesløs uten henne. Når Samuel ber henne danse seiersdans sånn som AnneMa, så blir hun stiv og ukomfortabel. Og så må hun ta ut strikken fra håret når hun skal servere mat! Syns hun ser mye bedre ut på kjøkkenet med strikk i det lange håret enn å komme der med hår over alt når hun serverer mat til andre. 41 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 11. juni #97009 Del Skrevet 11. juni Sol79 skrev (49 minutter siden): Man ser tydelig hvor lite CBE er på egen hånd til tross for de mange årene i rampelyset. Uten mannen, så blir hun helt avhengig av Guri Schanke. Hun slipper seg litt løs sammen med Guri, men blir helt hjelpesløs uten henne. Når Samuel ber henne danse seiersdans sånn som AnneMa, så blir hun stiv og ukomfortabel. Og så må hun ta ut strikken fra håret når hun skal servere mat! Syns hun ser mye bedre ut på kjøkkenet med strikk i det lange håret enn å komme der med hår over alt når hun serverer mat til andre. Dette 🤌 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 11. juni #97010 Del Skrevet 11. juni Frisk Frosk skrev (På 10.6.2024 den 14.21): Jeg ler av flere av de siste svarene nå. Dette er faktisk det to voksne +/-40-åringer kaller "jobb", å ha det travelt... og bedriftsinnhold. De har målrettet over 10-15 år redusert seg selv til to parodiske skikkelser som ikke lenger presenterer annet enn selvekshibisjonisme (og barneeksponering) og beundring av seg selv og det luftslottet jeg ikke tror de selv en gang tror på lenger. Helt merkelig skue, det som gjøres i disse firmaene av disse bedriftseierne nå. Og nå er Carolinebergeriksen.no og Netfit.no på Instagram ofte en blåkopi av "innhold" på den andre kanalen. Så imponert over søndagens gjøremål var bedriftseierne at det måtte publiseres som innhold både på CBE.no og Netfit.no. At noen annonsører fremdeles lar seg lure av dette, det er utrolig. Det kunne vært kanaler som parodierte dårlige influensere... men så er det dårlige influensere som mener de presenterer kvalitet. Det i seg selv er jo ufrivillig komisk parodi på dem selv... Bare så synd de i den prosessen skaper seg "arbeid" ved å publisere innhold som er skadelig for andre - og det gjelder like mye Lars-Kristian Eriksen som det gjelder Caroline Berg Eriksen. Man kan bare med gru se for seg hva de planlegger å bruke Treasures Publishing AS til... Kanskje en forklaring kan være at mange av bedriftsledere og ansatte som skal ta store valg når det gjelder samarbeid med aktører på nettet, tilhører generasjonX. En gjeng som ikke fikk some inn med morsmelka, men fikk med seg overgangen i voksen alder og dertil høy teknisk kompetanse når det gjelder vår tid, men ikke selv personlig følger med i utviklingen på slike plattformer fordi de legger fra seg telefonen når de har fri. Et nyttig arbeidsredskap, men that’s it….. Bare rein spekulasjon, men noe må det være når bedrifter er så totalt tonedøve for hvem de inngår samarbeid med. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 11. juni #97011 Del Skrevet 11. juni Den mannen trener jo tidlig morgen, restituerer og trener igjen. Mens folk flest, og oppegående mannfolk, er på jobb. Han er en 40-år gammel avdanket fotballspiller. Prøver stadig nye idretter for å bli best. Men lykkes ikke. Det er vanskelig å leve av idrett. Selv for en del av de som er helt i toppen. Han må jo lide av totalt motvillighet for en normal jobb og inntekt. Og lever kanskje på fruen. 3-4 12-åringer som han trener kan umulig gi noe mer en salt i maten. Totalt usexy med en mann som holder på sånn.. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. juni #97012 Del Skrevet 11. juni Stargaze skrev (9 minutter siden): Den mannen trener jo tidlig morgen, restituerer og trener igjen. Mens folk flest, og oppegående mannfolk, er på jobb. Han er en 40-år gammel avdanket fotballspiller. Prøver stadig nye idretter for å bli best. Men lykkes ikke. Det er vanskelig å leve av idrett. Selv for en del av de som er helt i toppen. Han må jo lide av totalt motvillighet for en normal jobb og inntekt. Og lever kanskje på fruen. 3-4 12-åringer som han trener kan umulig gi noe mer en salt i maten. Totalt usexy med en mann som holder på sånn.. Ja, komme seg på jobb! En frisk mann i sin beste alder som suller hjemme; hva er hans bidrag til verden? Direkte pinlig, faktisk. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 11. juni #97013 Del Skrevet 11. juni Hmmmm, har Treasures satt seg opp ny smykkebutikk i Asker? 😂😝🙈 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. juni #97014 Del Skrevet 11. juni Ingebjørg skrev (23 timer siden): Det er mye rart å si om SoMe-platformene henne, men på Camp Kulinaris gjør hun jo et godt inntrykk. Flink å lage mat, og er jo så nydelig! Litt fikling med håret og sånn, men det er vel naturlig om man er litt nervøs. Tror jeg heier på henne, jeg (og Yasmin, da). Der er jeg helt uenig. Synes ikke hun gjør noen god figur på CK. Kjedelig og gir nærmest ingenting til kamera. Takler dårlig når hun ikke får til og altfor mye fokus på riktig vinkel på ansiktet og krøllene i håret. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. juni #97015 Del Skrevet 11. juni Pusern3 skrev (42 minutter siden): Der er jeg helt uenig. Synes ikke hun gjør noen god figur på CK. Kjedelig og gir nærmest ingenting til kamera. Takler dårlig når hun ikke får til og altfor mye fokus på riktig vinkel på ansiktet og krøllene i håret. Helt enig, og at hun har kommet så langt er utrolig, for det hun har prestert har vært heller dårlig, og det hun har fått til av matlagingen har hun fått mye hjelp til å fikse 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 11. juni #97016 Del Skrevet 11. juni Det ser nå ut til at hun takler flere av rettene bra, slik som laksen i kveldens program. Når det er sagt, det er interessant å se hvordan hun fremstår. Du har f.eks AnneMa, Samuel, Guri og Yasmin (med flere), som har interessante eller fine personligheter, de gir av seg selv. Caroline er den som er desidert mest selvbevisst, og ikke har så mye å komme med. Ikke overraskende at hun veldig opptatt av hvordan hun ser ut. Full make-up og hårkrølling nesten hver eneste dag av oppholdet. For å se "best mulig ut" på TV, vil jeg tro. Virker ikke som noen av de andre tenker sånn i det hele tatt. Alt i alt opplever jeg henne som innholdsløs. Stemmer med slik jeg "kjenner" henne på some, at hun er en som lener seg på utseende og egentlig har en ganske kjedelig personlighet. 34 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. juni #97017 Del Skrevet 11. juni Snødronninga skrev (32 minutter siden): Det ser nå ut til at hun takler flere av rettene bra, slik som laksen i kveldens program. Når det er sagt, det er interessant å se hvordan hun fremstår. Du har f.eks AnneMa, Samuel, Guri og Yasmin (med flere), som har interessante eller fine personligheter, de gir av seg selv. Caroline er den som er desidert mest selvbevisst, og ikke har så mye å komme med. Ikke overraskende at hun veldig opptatt av hvordan hun ser ut. Full make-up og hårkrølling nesten hver eneste dag av oppholdet. For å se "best mulig ut" på TV, vil jeg tro. Virker ikke som noen av de andre tenker sånn i det hele tatt. Alt i alt opplever jeg henne som innholdsløs. Stemmer med slik jeg "kjenner" henne på some, at hun er en som lener seg på utseende og egentlig har en ganske kjedelig personlighet. Spot on 👌 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frezia Skrevet 12. juni #97018 Del Skrevet 12. juni Dette var en trivelig tråd av det lille jeg har sett😂😉 Det jeg har sett av Caroline på tv så er hun da ikke være enn andre, spør du meg! Nydelig jente ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 12. juni #97019 Del Skrevet 12. juni (endret) Snødronninga skrev (5 timer siden): Det ser nå ut til at hun takler flere av rettene bra, slik som laksen i kveldens program. Når det er sagt, det er interessant å se hvordan hun fremstår. Du har f.eks AnneMa, Samuel, Guri og Yasmin (med flere), som har interessante eller fine personligheter, de gir av seg selv. Caroline er den som er desidert mest selvbevisst, og ikke har så mye å komme med. Ikke overraskende at hun veldig opptatt av hvordan hun ser ut. Full make-up og hårkrølling nesten hver eneste dag av oppholdet. For å se "best mulig ut" på TV, vil jeg tro. Virker ikke som noen av de andre tenker sånn i det hele tatt. Alt i alt opplever jeg henne som innholdsløs. Stemmer med slik jeg "kjenner" henne på some, at hun er en som lener seg på utseende og egentlig har en ganske kjedelig personlighet. Jeg har ikke sett på Camp Kulinaris. Jeg kunne også sitert flere av de siste innleggene nå, ikke bare dette. Men: Er det virkelig relevant, eller konstruktivt, å føre en offentlig diskusjon om Caroline Berg Eriksens personlighetstrekk? Hva skal vi med den debatten, og hvor skal den hen, for å si det sånn? Vi har da alle de personlighetstrekkene vi har, det er ikke som om vi kan kvitte oss med dem. Så hva skal Berg Eriksen gjøre med en slik offentlig diskusjon, annet enn å få bekreftet at hun utsettes for utilbørlig kritikk, og at det virkelig er henne kritikerne ikke tåler trynet på, ikke det hun gjør eller fronter? Jeg synes også det er forskjell på å argumentere for at hun har dårlig kameratekke (eller hva man skal kalle det) og at hun har en nærmest ikke-eksisterende personlighet. Det første kan til nøds handle om at hun er et dårlig valg i castingen til programmet, eller at hun selv har gjort et dårlig karrierevalg fordi hun er en kjendis som kjeder sitt publikum (sic), det andre går mye dypere og er ikke konstruktivt for noen, og temmelig knusende for henne selv. Jeg vet at hun er med i en reality (og har vært det noen ganger før), helt frivillig (vel - det betales godt, så hun kan vel ikke i praksis ikke si nei om hun får muligheten), så da må hun være forberedt på en offentlig debatt om sin opptreden der, med alt det innebærer. Jeg tenker vel bare at man kan stoppe litt opp og reflektere over hvordan det er hensiktsmessig eller anstendig å vinkle den debatten. Når man først skal velge å delta i en reality synes jeg det taler til Berg Eriksens fordel at hun velger formater der man må ha eller tilegne seg noen skills, og bedømmes på det. Dessuten er det veldig fint at hun velger denne serien i stedet for å feks eksponere barn på TV. Endret 12. juni av Aricia 16 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frezia Skrevet 12. juni #97020 Del Skrevet 12. juni Aricia skrev (1 time siden): Jeg har ikke sett på Camp Kulinaris. Jeg kunne også sitert flere av de siste innleggene nå, ikke bare dette. Men: Er det virkelig relevant, eller konstruktivt, å føre en offentlig diskusjon om Caroline Berg Eriksens personlighetstrekk? Hva skal vi med den debatten, og hvor skal den hen, for å si det sånn? Vi har da alle de personlighetstrekkene vi har, det er ikke som om vi kan kvitte oss med dem. Så hva skal Berg Eriksen gjøre med en slik offentlig diskusjon, annet enn å få bekreftet at hun utsettes for utilbørlig kritikk, og at det virkelig er henne kritikerne ikke tåler trynet på, ikke det hun gjør eller fronter? Jeg synes også det er forskjell på å argumentere for at hun har dårlig kameratekke (eller hva man skal kalle det) og at hun har en nærmest ikke-eksisterende personlighet. Det første kan til nøds handle om at hun er et dårlig valg i castingen til programmet, eller at hun selv har gjort et dårlig karrierevalg fordi hun er en kjendis som kjeder sitt publikum (sic), det andre går mye dypere og er ikke konstruktivt for noen, og temmelig knusende for henne selv. Jeg vet at hun er med i en reality (og har vært det noen ganger før), helt frivillig (vel - det betales godt, så hun kan vel ikke i praksis ikke si nei om hun får muligheten), så da må hun være forberedt på en offentlig debatt om sin opptreden der, med alt det innebærer. Jeg tenker vel bare at man kan stoppe litt opp og reflektere over hvordan det er hensiktsmessig eller anstendig å vinkle den debatten. Når man først skal velge å delta i en reality synes jeg det taler til Berg Eriksens fordel at hun velger formater der man må ha eller tilegne seg noen skills, og bedømmes på det. Dessuten er det veldig fint at hun velger denne serien i stedet for å feks eksponere barn på TV. 👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå