Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
K_mb skrev (8 timer siden):

Berserk med Jarle Andhøy. 

Enig, en herlig type selv om han kan bli litt mye av og til 😅

Mennesker som han kan aldri bli 'for mye'. Han er seg selv og han er bare herlig. :hjerter:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (11 minutter siden):

Det venter jeg faktisk på. Hovmod står for fall.

For et varp hun har gjort. Mangler bare at 40-årskrisen hans slår til der han jakter på ungjenter å forme etter sine spesifikke preferanser.

Og med fettklypa i hånden 😜

• Liker 7
Skrevet

Tviler på det blir brudd der. De gjør aldri feil, og alt er helt perfekt, alltid.

• Liker 15
Skrevet
Xstrella skrev (16 timer siden):

Tviler på det blir brudd der. De gjør aldri feil, og alt er helt perfekt, alltid.

Sånn sett kler de hverandre godt.

Sykelig besettelse av det overfladiske som kropp og utseende som blir regissert til fingerspissene, fremstille alt så perfekt som mulig, manglende selvinnsikt og evne til å ta imot kritikk og å svare saklig deretter,  aldri et mål om å gjøre endringer for å bedre seg, lette utveier som småkurs her og der for å skryte til seg kompetanse og utdannelse. 

• Liker 26
Skrevet
On 6/7/2024 at 4:38 PM, Stargaze said:

😉 Bedre med litt mye av Samuel, enn mye av besserwiser og arrogante LKE. Veldig mye bedre,

Jeg er selv bergenser, og synes Samuel er litt over the top på skjermen. Men jeg har boken hans, og kjenner bakgrunnen hans, så han har uansett frikort.

På mange måter er han den rake motsetningen av de ansatte i firmaet CBE. Ærlig og ekte selv når han mest sannsynlig er veldig klar over at ikke alle liker ham. Han fremstår ikke som en som føyer seg etter andres meninger, han står støtt i hvem han er på godt og vondt. Han er ikke fancy, men i har opplevd og oppnådd mer i livet så langt enn LKE kan skryte på seg.

• Liker 23
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
loffen skrev (16 timer siden):

Mennesker som han kan aldri bli 'for mye'. Han er seg selv og han er bare herlig. :hjerter:

Og at han er herlig skrev jeg at han er. Når jeg skrev litt mye så var det med smileyen 😅nettopp fordi han er litt mye, men det er ikke nødvendigvis i negativ forstand som du kanskje tolket det. 

Endret av K_mb
  • Liker 7
Gjest Doktorgraden
Skrevet

Jeg lurer på 🧐. Hvis CBE gir så f… i om noen ikke liker henne, hvorfor sletter hun da alltid kommentarer som ikke er «fina» og «🔥»? Hvorfor blokkeres det i en konstant kjør, hvis «hun ikke bryr seg». Hm 🤔

Skrevet
Doktorgraden skrev (6 minutter siden):

Jeg lurer på 🧐. Hvis CBE gir så f… i om noen ikke liker henne, hvorfor sletter hun da alltid kommentarer som ikke er «fina» og «🔥»? Hvorfor blokkeres det i en konstant kjør, hvis «hun ikke bryr seg». Hm 🤔

Sant. En ser ikke kjendiser fjerne kommentarer om de får negativ omtale.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Doktorgraden skrev (28 minutter siden):

Og hvorfor sier hun da at hun har fått angst og søvnproblemer på grunn av alt hatet hun får på sosiale medier? Hvis hun ikke bryr seg. Og dedikerer en hel podkastepisode til å snakke om det. Virker jo som at hun bryr seg veldig mye. Og fruemannen gir hvertfall ikke f… når han stalker og skraper biler. 👀

• Liker 28
  • Nyttig 9
Skrevet

Men hun bryr seg jo nok til å snakke om at hun ikke bryr seg…? 

Skjønner ikke hvorfor det skal være så viktig å ikke bry seg om hva folk mener heller, når man lever av å nå ut til et bredt publikum. Å rette seg etter kundebehov og tilpasse innholdet til det folk ønsker handler om moderne forretningsdrift, ikke om å være en pushover. Jeg tror oppriktig at hun ville tjent mye mer (både penger og anseelse) om hun hadde vært mer åpen for kritikk og justere kurs. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet
40 minutter siden, Sinccis said:

Og hvorfor sier hun da at hun har fått angst og søvnproblemer på grunn av alt hatet hun får på sosiale medier? Hvis hun ikke bryr seg. Og dedikerer en hel podkastepisode til å snakke om det. Virker jo som at hun bryr seg veldig mye. Og fruemannen gir hvertfall ikke f… når han stalker og skraper biler. 👀

Nå var det nok ikke mest det at fruen fikk kritikk som fikk LKE til å gå berserk den gangen - men at et økonomisk samarbeid ble spolert (Beckmann)…

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Andrea59 skrev (10 minutter siden):

Nå var det nok ikke mest det at fruen fikk kritikk som fikk LKE til å gå berserk den gangen - men at et økonomisk samarbeid ble spolert (Beckmann)…

Men Beckman har jo svart at kritikken som gikk på valg av influencer ikke hadde noe med slutten på samarbeidet å gjøre. I følge dem var de skuffet over at CBE ikke klarte å formidle sekkens spesielle funksjoner, som var formålet med reklameoppdraget. Så CBE gjorde en ræva jobb og mistet samarbeidet, ergo var forfølgelsen, hærverket og telefonterroren helt unødvendig. Litt ironisk, når man tenker over det. Hadde hun bare vært litt flinkere i jobben sin hadde LKE hatt rent rulleblad og litt mer penger på konto i dag....

Forøvrig er det ikke 1 podcastepisode som er tilegnet hatet hun blir utsatt for. Jeg tror det var hovedtemaet i minst 3 episoder, samt at det kom opp i alle episodene jeg lyttet til (kanskje halvparten). Det er jo tydelig at dette opptar henne mer enn hva som er sunt for henne. Jeg vet ikke hvem hun forsøker å overbevise med den storyen, men det er en åpenbar løgn at hun ikke bryr seg.

• Liker 22
  • Nyttig 14
Skrevet
15 minutter siden, Felis said:

Men Beckman har jo svart at kritikken som gikk på valg av influencer ikke hadde noe med slutten på samarbeidet å gjøre. I følge dem var de skuffet over at CBE ikke klarte å formidle sekkens spesielle funksjoner, som var formålet med reklameoppdraget.

Oi, det hadde jeg gått glipp av, hvor finner jeg dette?

Skrevet
UltimateNothing skrev (6 minutter siden):

Oi, det hadde jeg gått glipp av, hvor finner jeg dette?

Det ble lagt ut skjermbilde av svar fra Beckmann i denne tråden. Mulig de ligger her enda, hvis det ikke er moderert bort.

Jeg har sett screenshot av tilsvarende tilbakemelding fra et hudpleiefirma/sminkefirma (husker ikke helt). At de har valgt å avslutte samarbeidet fordi CBE ikke utførte oppgaven tilfredsstillende. Det er jo ganske flaut når man er veteran i bransjen. Men et sikkert tegn på at CBE burde se litt mer på egen innsats, før hun slenger rundt seg med hat og hets og misunnelse.

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, Felis said:

Det ble lagt ut skjermbilde av svar fra Beckmann i denne tråden. Mulig de ligger her enda, hvis det ikke er moderert bort.

Jeg har sett screenshot av tilsvarende tilbakemelding fra et hudpleiefirma/sminkefirma (husker ikke helt). At de har valgt å avslutte samarbeidet fordi CBE ikke utførte oppgaven tilfredsstillende. Det er jo ganske flaut når man er veteran i bransjen. Men et sikkert tegn på at CBE burde se litt mer på egen innsats, før hun slenger rundt seg med hat og hets og misunnelse.

Det forundrer meg overhodet ikke.

Som veteraner i bransjen burde de fremdeles hatt solide samarbeid, og opprettholdt disse samarbeidene ved å vise at de hadde evne til å følge opp. Eventuelt skapt noe eget som hadde livskraft, som SEs Glød.

• Liker 12
Skrevet
41 minutter siden, Felis said:

Men Beckman har jo svart at kritikken som gikk på valg av influencer ikke hadde noe med slutten på samarbeidet å gjøre. I følge dem var de skuffet over at CBE ikke klarte å formidle sekkens spesielle funksjoner, som var formålet med reklameoppdraget. Så CBE gjorde en ræva jobb og mistet samarbeidet, ergo var forfølgelsen, hærverket og telefonterroren helt unødvendig. Litt ironisk, når man tenker over det. Hadde hun bare vært litt flinkere i jobben sin hadde LKE hatt rent rulleblad og litt mer penger på konto i dag....

Forøvrig er det ikke 1 podcastepisode som er tilegnet hatet hun blir utsatt for. Jeg tror det var hovedtemaet i minst 3 episoder, samt at det kom opp i alle episodene jeg lyttet til (kanskje halvparten). Det er jo tydelig at dette opptar henne mer enn hva som er sunt for henne. Jeg vet ikke hvem hun forsøker å overbevise med den storyen, men det er en åpenbar løgn at hun ikke bryr seg.

Det kan nok være - men det kom vel etterpå. Frustrasjonen over et samarbeid som ser ut til å glippe (i noe som kan se ut som en utfordrende tid økonomisk sett) har nok fått det til å koke i topplokket.

Tro nå ikke at jeg forsvarer fyren!

• Liker 9
Skrevet
Andrea59 skrev (1 minutt siden):

Det kan nok være - men det kom vel etterpå. Frustrasjonen over et samarbeid som ser ut til å glippe (i noe som kan se ut som en utfordrende tid økonomisk sett) har nok fått det til å koke i topplokket.

Tro nå ikke at jeg forsvarer fyren!

Neida, du har nok helt rett. Ville bare presisere hvor bortkastet hele det stuntet faktisk var, all den tid kona hans er så ræva i jobben sin at hun ikke trenger kritikkere til å ødelegge for henne. Det klarer hun helt selv. 

Men det er jo bra at han ble tatt, han har oppført seg skremmende i mange år og jeg blir ikke overrasket om det finnes flere riper der ute...

• Liker 22
Skrevet
15 minutter siden, Felis said:

Neida, du har nok helt rett. Ville bare presisere hvor bortkastet hele det stuntet faktisk var, all den tid kona hans er så ræva i jobben sin at hun ikke trenger kritikkere til å ødelegge for henne. Det klarer hun helt selv. 

Men det er jo bra at han ble tatt, han har oppført seg skremmende i mange år og jeg blir ikke overrasket om det finnes flere riper der ute...

Det er jo ikke bare Caroline, CBE er et firma, de har begge to driftet dette selskapet sammen over lang tid.

Hvem er Caroline uten Lars Kristian? De har vært sammen i mer enn ti år. Hun hadde en solid plattform tidligere som han hektet seg på da fotballkarrieren dabbet av. Etter det var de tilsynelatende likestilte, men det var mange endringer over tid.

(Jeg forsøkte her å skrive noe om endringen i bloggen etter at den ene eieren sluttet å løpe etter en ball, men det ble spekulasjoner.)

• Liker 12
Skrevet
Doktorgraden skrev (21 timer siden):

Spot on 👌

• Liker 2
Skrevet

Skulle ikke dette ha vært merket med reklame? 

IMG_5504.png

• Liker 13
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...