Xmasclovn Skrevet 11. februar 2024 #93101 Del Skrevet 11. februar 2024 Snødronninga skrev (12 minutter siden): Vet ikke helt hvofor de tenkte dette var et bra bilde å bruke, hvor hånden er i en rar posisjon og ser ut som en klo. https://www.bodylab.no/shop/bodylab-x-caroline-3684c1.html Ser ut som sånne kyllingføtter man får kjøpt på asiatisk matbutikk. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 11. februar 2024 #93102 Del Skrevet 11. februar 2024 (endret) Remoraid skrev (48 minutter siden): I kommentarfeltet forsvarer hun ultraprossesert vaffelmix med hud og negler. Fritt sitert skriver hun « mat fra bunnen er alltid best, men det er ikke alltid at tiden strekker til». Igjen lurer jeg på hvor tiden til CBE og hennes make blir av? Jeg har vondt for å forstå at to voksne mennesker, tilsynelatende oppegående, ikke skal klare å gi seg selv og to barn i vekst 3-4 sunne måltider om dagen. Enda vanskeligere blir det å forstå når man vet at disse to går hjemme, de er ikke i jobb. De ønsker å fremstå som opptatt av kropp og helse, men serverer barna vaffelmix til frokost. Trist å se hvor selvopptatt det er mulig å bli. Nå bruker jeg av og til halvfabrikata selv, skal ikke påstå at jeg alltid har tid eller ork til å lage alt fra bunnen av selv om jeg prøver så godt jeg kan når tiden strekker til. Men vaffelrøre og pannekakerøre er noe av det jeg alltid lager fra bunnen fordi det er så enkelt, med få ingredienser og er så lite tidskrevende at det blir for dumt å kjøpe ferdigmix. Egg er som alle vet en viktig proteinkilde og som er en ingrediens i både vafler og pannekaker, og det tenker jeg holder, så kan man selv velge om man ønsker grovere mel eller havregryn for sunnhetens skyld. CBE har nok allverdens tid til å røre sammen en vaffelrøre fra bunnen av, så dette er bare et salgstriks, et dårlig et sådan. Endret 11. februar 2024 av K_mb 20 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 11. februar 2024 #93103 Del Skrevet 11. februar 2024 Skuffet over Casall (og samtidig litt imponert/overrasket over at CBE får samarbeid med et såpass anerkjent merke) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 11. februar 2024 #93104 Del Skrevet 11. februar 2024 Kollontaj skrev (1 time siden): Synes det er verre for kommunikasjonen at personen ikke har øyekontakt med oss som ser. Virker lite tillitsvekkende. Funkygines kampanjer er mye bedre på det. (Ja, hun inngir tillit med det). Helt enig, det nevnte jeg i går eller forgårs. Det har blitt en greie for Caroline at hun aldri har blikkontakt med publikum. Skjønner ikke hvorfor. Funky gjør alt bedre enn CBE, for å si det mildt! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 11. februar 2024 #93105 Del Skrevet 11. februar 2024 Er det mulig å korrekturlese før publisering? Det er så uproft... confindence??? Og mener virkelig casall at dette er et sunt og atletisk forbilde de vil bruke for å fronte sine produkter? Det er SÅ lav fettprosent, senete, lite muskuløst og anstrengt uttrykk at jeg har ikke ord. Kjenner jeg får lyst til å dynke favorittbuksa mi i tennvæske, fyre opp og hive i et oljespann 😭😭😭 Bilder fra cbe.no instagramkonto. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. februar 2024 #93106 Del Skrevet 11. februar 2024 Kollontaj skrev (3 timer siden): Selvsagt påtatt, selvsagt ikke passende med alt annet møl som serveres. MEN; hun kunne valgt å ikke ta det med. Som alltid late til det party, men likevel, får et pluss i boka fra meg (det var ingen der fra før). Pluss i boka for å ta noe med fordi alle andre gjør det og sikkert ikke egentlig mene noe med det, måtte bare gjøre det for å ikke stå på sidelinja? Og altså, Bodylab, og nå Casall, har de i det hele tatt sjekket ut hvem de egentlig velger å samarbeide med, eller er de bekjente? Jeg skjønner det bare ikke, hvorfor samarbeide med noen som er så has-been som det går an, men allikevel så må noen tro at, joda, dette vil selge 😕 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. februar 2024 #93107 Del Skrevet 11. februar 2024 Kanskje Kontent endelig leverer? Tror ikke CBE har noe stort nedslagsfelt, men hvis noen få hundre kjøper, kan det sikkert lønne seg. Om det lønner seg i lengden, det gjenstår å se. For min del er det kun negative assosiasjoner forbundet med firmaer som knytter seg til henne, det inkluderer LKE, selv om de har prøvd å gjøre han mindre synlig. Men feks kommentarfeltet i går viser at han er særdeles aktiv i kulissene og det er bare veldig creepy. 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 11. februar 2024 #93108 Del Skrevet 11. februar 2024 For en… figur? Det mangler proposjoner her, dette så rart ut? 18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 11. februar 2024 #93109 Del Skrevet 11. februar 2024 (endret) Er det Kontent som har skaffet de nye samarbeidene? Vet ikke helt hvordan det fungerer. Lurer siden det har vært dårlig med samarbeid de siste årene. Det er som regel kleint å se Caroline sine reklamevideoer, og var vel ikke noe unntak denne gangen. Stadig må det fikles med håret og nå har hun begynt med denne grimasen. Sist gang var når hun var altfor trøtt. Hva er dette for noe. 😅 Men jeg har sett verre fra den kanten, det skal sies. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Endret 11. februar 2024 av Snødronninga 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 11. februar 2024 #93110 Del Skrevet 11. februar 2024 Og hva skjer med disse klo-fingrene? 🧐 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 11. februar 2024 #93111 Del Skrevet 11. februar 2024 NettoppJa skrev (1 time siden): Er det mulig å korrekturlese før publisering? Det er så uproft... confindence??? Og mener virkelig casall at dette er et sunt og atletisk forbilde de vil bruke for å fronte sine produkter? Det er SÅ lav fettprosent, senete, lite muskuløst og anstrengt uttrykk at jeg har ikke ord. Kjenner jeg får lyst til å dynke favorittbuksa mi i tennvæske, fyre opp og hive i et oljespann 😭😭😭 Bilder fra cbe.no instagramkonto. Men hvorfor har ikke casalltraining dette på sin insta om det er samarbeid? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. februar 2024 #93112 Del Skrevet 11. februar 2024 Snødronninga skrev (12 minutter siden): Er det Kontent som har skaffet de nye samarbeidene? Vet ikke helt hvordan det fungerer. Lurer siden det har vært dårlig med samarbeid de siste årene. Det er som regel kleint å se Caroline sine reklamevideoer, og var vel ikke noe unntak denne gangen. Stadig må det fikles med håret og nå har hun begynt med denne grimasen. Sist gang var når hun var altfor trøtt. Hva er dette for noe. 😅 Men jeg har sett verre fra den kanten, det skal sies. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Fordi det er forfra og da kan du vise den siden uten å vise det du ikke vil vise (vha grimaser). 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cookies Skrevet 11. februar 2024 #93113 Del Skrevet 11. februar 2024 Hva skjedde med de andre treningsmerkene hun har reklamert for? 😅ICIW og Balion? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 11. februar 2024 #93114 Del Skrevet 11. februar 2024 Unnskyld - siterte feil person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annimor Skrevet 11. februar 2024 #93115 Del Skrevet 11. februar 2024 Jeg hørte på Venner av internett, jeg, og ble faktisk litt oppbrakt. Det virker ikke helt som de skjønner at det som diskuteres er bedriften, og ikke privatpersonen. Kritikken er heller ikke «hat», men rett og slett påpekning av usunne verdier og gjentatte lovbrudd. Jeg har kun kjennskap til Linnea av disse to, og hadde faktisk trodd at hun var såpass nyansert at hun ville se forskjellen på både bedrift/privatperson og «hat»/det jeg oppfatter som konstruktiv kritikk. 36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. februar 2024 #93116 Del Skrevet 12. februar 2024 Tråden er ryddet for avsporing og brukerangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. februar 2024 #93117 Del Skrevet 12. februar 2024 Annimor skrev (5 timer siden): Jeg hørte på Venner av internett, jeg, og ble faktisk litt oppbrakt. Det virker ikke helt som de skjønner at det som diskuteres er bedriften, og ikke privatpersonen. Kritikken er heller ikke «hat», men rett og slett påpekning av usunne verdier og gjentatte lovbrudd. Jeg har kun kjennskap til Linnea av disse to, og hadde faktisk trodd at hun var såpass nyansert at hun ville se forskjellen på både bedrift/privatperson og «hat»/det jeg oppfatter som konstruktiv kritikk. Linnea er influenser selv, så hun klarer nok ikke helt å nyansere dette hun heller. De prater vel om tråden her antageligvis? (De kalte vel opplegget sitt Kvinneguidens venner eller noe tidligere) - og det er klart at det innimellom kan se ganske massivt ut med kritikk her. Det burde de da forstå - da dette faktisk er en tråd som tar for seg nettopp det kritikkverdige. Men "hat"? Det blir like dumt som når noen drar misunnelseskortet. Hat er når man oppsøker fremmede mennesker, følger etter de - og ødelegger bilen deres. Ellers er det jo bare å gratulerer bedriften med noen nye samarbeid. Det er alltid litt morsomt å se de spille over seg av begeistring for produkter de er betalt for å like (Denne gangen Nille, pulvermat og lilla shiny tights) 27 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 12. februar 2024 #93118 Del Skrevet 12. februar 2024 5 hours ago, Annimor said: Jeg hørte på Venner av internett, jeg, og ble faktisk litt oppbrakt. Det virker ikke helt som de skjønner at det som diskuteres er bedriften, og ikke privatpersonen. Kritikken er heller ikke «hat», men rett og slett påpekning av usunne verdier og gjentatte lovbrudd. Jeg har kun kjennskap til Linnea av disse to, og hadde faktisk trodd at hun var såpass nyansert at hun ville se forskjellen på både bedrift/privatperson og «hat»/det jeg oppfatter som konstruktiv kritikk. Men mye av "kritikken" her dreier seg jo ikke om det. Når man stadig skal påpeke "klofingre", ta screenshot av filmer og kritisere rare positurer og "mangler proporsjoner" er ikke kritikken på et saklig nivå. Man prøver å gjemme seg under at man diskuterer usunne verdier men særlig når man ser dette utenfra skinner det gjennom at mye av kritikken har gått seg fullstendig vill. Tråden har mye bra kritikk også men innimellom drukner den fullstendig. Tråden oser jo av usunne verdier den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 12. februar 2024 #93119 Del Skrevet 12. februar 2024 issoras skrev (1 time siden): Men mye av "kritikken" her dreier seg jo ikke om det. Når man stadig skal påpeke "klofingre", ta screenshot av filmer og kritisere rare positurer og "mangler proporsjoner" er ikke kritikken på et saklig nivå. Man prøver å gjemme seg under at man diskuterer usunne verdier men særlig når man ser dette utenfra skinner det gjennom at mye av kritikken har gått seg fullstendig vill. Tråden har mye bra kritikk også men innimellom drukner den fullstendig. Tråden oser jo av usunne verdier den også. Sist jeg sjekket prøver ingen her på tråden å tjene penger på å formidle de usunne verdiene du mener finnes her. Det er en av mange forskjeller mellom bedriften CBE og denne tråden, uansett hvor mye usaklig og usunt som skulle komme frem her. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 12. februar 2024 #93120 Del Skrevet 12. februar 2024 10 minutter siden, Xmasclovn said: Sist jeg sjekket prøver ingen her på tråden å tjene penger på å formidle de usunne verdiene du mener finnes her. Det er en av mange forskjeller mellom bedriften CBE og denne tråden, uansett hvor mye usaklig og usunt som skulle komme frem her. Selvfølgelig er det forskjeller, men at ingen tjener penger på de usunne verdiene i tråden er jo ikke et argument for at det er greit og ikke fortjener å bli kastet lys på? Det er jo negativt og skadelig likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå