Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
loffen skrev (45 minutter siden):

Så traileren, og gledet meg litt til det ble hennes tur til å bli intervjuet, også var hun ikke med engang.  
Lurte på om hun ville vri hodet til høyre, og skule sidelengs inn i kamera. :laugh:

Men hun kommer vel inn som "utfordrer" 

Trodde ikke de ble nevnt før de kommer inn i episoden

Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (13 minutter siden):

Men hun kommer vel inn som "utfordrer" 

Trodde ikke de ble nevnt før de kommer inn i episoden

Hun kommer inn som utfordrer, og er vel ikke interessant eller relevant nok til å bli intervjuet i lanseringen.

• Liker 1
Skrevet
Stargaze skrev (8 minutter siden):

Hun kommer inn som utfordrer, og er vel ikke interessant eller relevant nok til å bli intervjuet i lanseringen.

Det kan være. Men jeg trodde faktisk det var slik at ingen får vite hvem utfordrer er før program/episoden de kommer inn blir vist på tv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Det kan være. Men jeg trodde faktisk det var slik at ingen får vite hvem utfordrer er før program/episoden de kommer inn blir vist på tv.

De har offentliggjort utfordrerne, så stemmer ikke det…med mindre noen ikke har klart å hemmeligholde da

• Liker 2
Skrevet
Lineaaa skrev (18 timer siden):

Enormt viktig å la barn hoppe lateralt. Altså, det å bruke slike medisinske uttrykk viser et enormt lavt (!) kunnskapsnivå. Alle fagpersoner med respekt for seg seg og ikke minst respekt for formidling, legger prestisje i å formidle på en forståelig måte til mottakeren. Flaut hele greia.

Marimekkoen skrev (16 timer siden):

I mitt daglige virke brukes begrep som lateralt, distalt og proksimalt i dagligtalen. Å bruke slike ord for å beskrive hvordan barn bør hoppe er komisk, og ganske så avslørende (og flaut). 

Men hva mener han da? At de må hoppe sidelengs?

• Liker 2
Skrevet
Stargaze skrev (37 minutter siden):

De har offentliggjort utfordrerne, så stemmer ikke det…med mindre noen ikke har klart å hemmeligholde da

Jeg så det på tv nå så stemmer at de har gått ut med det. Men jeg synes p huske fra andre år att dette ikke ble sagt før episoden gikk på tv. Men da husker jeg feil

• Liker 2
Skrevet (endret)
Katten89 skrev (21 minutter siden):

Det er eksentriske - altsa ungen bare senker vekten og får hjelp til å løfte den opp. 
Ikke noe i veien med at barn trener styrke, men det er kanskje ikke her man skal starte.. Hva med helt vanlige knebøy .. ? 
Synes det er veldig fint om en fagperson jobber med å trene barn som har behov for det. Men LKE er hobbymosjonist og har ikke akkurat den rette personligheten eller kompetansen til å hanskes med barn.
Barn som ikke er tenåringer bør strengt tatt ut og leke med andre barn heller en å hoppe inne sammen med en PT.. 

Eksentrisk trening kan bli veldig farlig om man har for høy belastning og det er ikke «bare» å senke så mye vekt. Vi har nok av eksempler på hvor galt det kan gå i hendene på ukyndige trenere. Rabdomyolyse er ikke til å spøke med. Men når det er sagt var det ingen som hjalp denne kiden med noe som helst på videoen. 
Jeg fatter ikke at LKE applauderer dette….

Endret av Carmen67
  • Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg så det på tv nå så stemmer at de har gått ut med det. Men jeg synes p huske fra andre år att dette ikke ble sagt før episoden gikk på tv. Men da husker jeg feil

I tillegg kommer Guri Schanke, Caroline Berg Eriksen og Pål Gordon Nilsen inn som utfordrere senere i sesongen. 

Nilsen er jo med på intervjurunden også, selv om han var utfordrer? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

CBE røpte seg jo ved å legge ut joggerundene sine på den appen, og dermed avslørte hvor hun var. Sikkert noen som husker det bedre enn meg, mener å huske at de så ble slettet?

• Liker 20
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

I tillegg kommer Guri Schanke, Caroline Berg Eriksen og Pål Gordon Nilsen inn som utfordrere senere i sesongen. 

Nilsen er jo med på intervjurunden også, selv om han var utfordrer? 

Hun blir ikke lenge. Var kort fravær på IG? 

• Liker 1
Skrevet
Xstrella skrev (13 minutter siden):

Det er synd. Hun er av de som hadde trengt kulinarisk kunnskap. Så kunne hun kanskje delt oppskrifter som inneholder annet enn proteinpulver, chiafrø og vann, og faktisk sluppet unna med den vanlige «iiih, jeg gleder meg sånn til å dele oppskrift med dere!!🌸». 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Xstrella skrev (38 minutter siden):

Spørs hva du mener med kort, men tror hun sa i en story at hun var borte i 3 uker. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er nå pussig, at hun har lange talemeldinger på story om totalt intetsigende ting, men når hun begynner på PT utdanning, så er det ikke annet enn et bilde av at hun kjører bil, til teksten «på vei til skolen». Ingen informasjon om hva det gjelder, så jeg tror hun kjører de små til skolen. Ingen informasjon forut, og svært lite etterpå. Da hun gikk offline for å delta på CK annonserte hun det ganske høyt, og i går fortalte hun at hun i morgen (i dag) endelig kan avsløre hva hun gjorde de tre ukene hun var borte. Men hva skjer i dag? Jo, etter en lang, lang strøm av bursdagshilsener, så dukker det opp et par bilder som viser at hun har vært med i CK. Sikkert ti innlegg med bursdagsghyllester, men kun to om CK og ingen talemelding. Ei heller informasjon om at dette var den meldte avsløringen.

Både PT og CK fremstår som noe ubetydelig random som bare ramla inn på story ved ren tilfeldighet. Med tanke på det enorme innholdstørke hun har, så er det veldig rart. Jeg slutter ikke å forundre meg over den elendige formidlingsevnen, mangelen på struktur, mål og retning og bedriftens prioriteringer.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 33
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (16 minutter siden):

Det er nå pussig, at hun har lange talemeldinger på story om totalt intetsigende ting, men når hun begynner på PT utdanning, så er det ikke annet enn et bilde av at hun kjører bil, til teksten «på vei til skolen». Ingen informasjon om hva det gjelder, så jeg tror hun kjører de små til skolen. Ingen informasjon forut, og svært lite etterpå. Da hun gikk offline for å delta på CK annonserte hun det ganske høyt, og i går fortalte hun at hun i morgen (i dag) endelig kan avsløre hva hun gjorde de tre ukene hun var borte. Men hva skjer i dag? Jo, etter en lang, lang strøm av bursdagshilsener, så dukker det opp et par bilder som viser at hun har vært med i CK. Sikkert ti innlegg med bursdagsghyllester, men kun to om CK og ingen talemelding. Ei heller informasjon om at dette var den meldte avsløringen.

Både PT og CK fremstår som noe ubetydelig random som bare ramla inn på story ved ren tilfeldighet. Med tanke på det enorme innholdstørke hun har, så er det veldig rart. Jeg slutter ikke å forundre meg over den elendige formidlingsevnen, mangelen på struktur, mål og retning og bedriftens prioriteringer.

Dette slo meg flere ganger i storhetstiden hennes også, for en god del år siden, når CBE satte navnet sitt på en serie med sko fra Bianco(?) og vesker fra Adax. Produktene ble presentert på kanalen hennes nærmest uten forvarsel, og druknet fort i selfies og hverdagspjatt.

Endret av Rastebenk
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (27 minutter siden):

Det er nå pussig, at hun har lange talemeldinger på story om totalt intetsigende ting, men når hun begynner på PT utdanning, så er det ikke annet enn et bilde av at hun kjører bil, til teksten «på vei til skolen». Ingen informasjon om hva det gjelder, så jeg tror hun kjører de små til skolen. Ingen informasjon forut, og svært lite etterpå

Jeg er veldig sikker på at du har rett, og det er skoleveien til barna.

• Liker 2
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Spørs hva du mener med kort, men tror hun sa i en story at hun var borte i 3 uker. 

Er spilletiden så lenge? 

Skrevet
~ Ada ~ skrev (33 minutter siden):

PT-studiet er neppe noe hun har lyst til. Det er noe hun må, de to må begynne å jobbe snart siden Treasures AS går i minus. Det er fobundet med nederlag å ha en vanlig jobb, særlig når du går fra millioninntekter og ukritisk forbruk til en lønn godt under gjennomsnittsinntekten for jevnaldrende. 

• Liker 10
Skrevet
Xstrella skrev (4 minutter siden):

Er spilletiden så lenge? 

Ikke ta det for god fisk, mener jeg leste 5 uker et sted (!). 
#skrapkunnskap

• Liker 2
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Ikke ta det for god fisk, mener jeg leste 5 uker et sted (!). 
#skrapkunnskap

Mulig det, men frua var ikke borte så lenge. Det hadde hun aldri klart. Er så avhengig av likes og hurra du er så deilig emojier. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...