Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

5 hours ago, Sinccis said:

Fredag 5. januar 

Edit: og for alle som lurer på  hvordan det har gått med tidligere deltagere på Netfit online coachingen, så har Caroline svart utfyllende nok: «Det gikk fint. 😊» Tydeligvis fornøyde kunder siden 100% valgte å betale for å være med videre, så det høres jo lovende ut. De gangene jeg har vurdert og valgt å kjøpe online coaching har likevel en av er viktigste faktorene vært å få lese erfaringer fra tidligere kunder selv - gjerne både positivt og hva som kunne vært bedre (de som kun viser tilbakemeldinger der absolutt alt er bare perfekt og hjerte hjerte hjerte styrer jeg ofte unna).

IMG_2553.png

Det der er så spes, hvis du har fått gode tilbakemeldinger fra kunder ville du jo selvsagt postet det! Det gjør alle slike. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Felis skrev (9 minutter siden):

Og selv om han har satset hundre prosent på løping de siste årene, uteblir jammen resultatene der også (hvis man ser bort ifra Hvalermila, hvor han slo unger og jobbende bestemødre)

🤣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en syk syk verden. Folk som lever av å «deilige» seg foran kamera med så tilgjorte «søte» stemmer, proppet med injeksjoner og filter mens de beveger seg med kaffen i hånden på vei til PT-en, frisørtimen, neglene etc. CBE, men også GineM, Phil, Wanda og Vita osv. Jeg tror det er ekstremt usunt å konstant «selge» seg selv på denne måten. Mens det hele tiden kommer nye, unge tilskudd og de «første» begynner å dra på voksen-årene. Noen tyr da til å vise frem barna, som CBE og også Phil overraskende mye i det siste nå. Tragisk. 

• Liker 32
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som lurer på hvordan det gikk med oppstarten på Sterk og Atletisk.. Det står fremdeles oppstart 8 januar. Det er 10 januar i dag, ikke sant? Hvis 8 var oppstartsdato skulle den opplysningen blitt tatt vekk.

Jeg trykket på knappen 'Meld deg på"

Da fikk jeg oppstartsdato 11 mars.

Ble det en oppstart 8 januar, og hvorfor i pokker oppdaterer de ikke sidene sine!?!

Skjermbilde (4).png

Skjermbilde (5).png

Endret av Dumi2
Nå skal det som sagt sies at hun/de ikke skriver hvilket år 8 januar Sterk og atletisk skal starte..
  • Liker 27
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (39 minutter siden):

Det der er så spes, hvis du har fått gode tilbakemeldinger fra kunder ville du jo selvsagt postet det! Det gjør alle slike. 

Nettop det tenker jeg også, spesielt etter at det er diskutert her. (Selv om de «aldri» leser kvinneguiden..)

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (4 timer siden):

Kan ikke poste noe som ikke finnes….

Nettopp! Hadde de hatt mange fornøyde kunder som ga positive tilbakemeldinger, så hadde det haglet med reposting av disse. Det ville vært god reklame. Bare tull hele greia. 

• Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Det er en syk syk verden. Folk som lever av å «deilige» seg foran kamera med så tilgjorte «søte» stemmer, proppet med injeksjoner og filter mens de beveger seg med kaffen i hånden på vei til PT-en, frisørtimen, neglene etc. CBE, men også GineM, Phil, Wanda og Vita osv. Jeg tror det er ekstremt usunt å konstant «selge» seg selv på denne måten. Mens det hele tiden kommer nye, unge tilskudd og de «første» begynner å dra på voksen-årene. Noen tyr da til å vise frem barna, som CBE og også Phil overraskende mye i det siste nå. Tragisk. 

Pihl har jeg ikke sjekket innom på lenge, men hun er jo uansett i en helt annen posisjon; hun jobber og driver flere selskaper. Selv synes jeg klærne hennes er overpriset og det blir interessant å se om hun fortsetter med gode tall i 2023. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Eriksen skriver at han har 20 års erfaring  fra Eliteserien,. Har han det egentlig...

For meg er 2016-2003= 13. Men tid går jo fort i Inflencer-land!

Og Mr Eriksen skriver at han har over 250 kamper på det øverste nivået. 

Gjorde han virkelig det? Jeg ser 241.

Men vel, Norges Fotballforbund tar helt sikkert feil!

Skjermbilde (6).png

Skjermbilde (7).png

• Liker 23
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest issoras
5 hours ago, Mrs Bella said:

Det er rimelig useriøst av coach1en som lager programmet til Sterk og atletisk og starte opp i ny jobb samtidig med at ny gruppe starter på programmet til netfit. Å starte i ny jobb er krevende og det er jo ganske vanlig at man som ny dedikerer gjerne mer tid til den nye jobben.

Oppstart av nye grupper krever 100% av alle parter. Det er liten grunn til at CBE og coachen vil lykkes med programmet han er faglig ansvarlig for.

Netfit virker rett og slett nedprioritert av alle de involverte.

Hvorfor er det useriøst? De fleste online gruppe-coacher driver jo med flere ting i tillegg til gruppeoppfølging. Er jo ikke useriøst i det hele tatt, selvfølgelig må de ha flere bein å stå på. 

Man kan jo ta de for mye rart men å mene at det er useriøst å (tilsynelatende) jobbe med mye forskjellig blir for dumt, eller? 

Ingen seriøse PT-er driver bare med online gruppecoaching, da går de jo glipp av både inntekter og viktige erfaringer. 

Nye grupper pleier å starte i disse oppleggene en gang i måneden, så etter din mening kan de aldri jobbe med andre ting i tillegg? Why? 🧐

Sterk og atletisk er jo ikke noe unikt opplegg, finnes mange tilsvarende opplegg. 

Men jeg stusser også på at de deler så lite erfaringer fra kunder, men for all del, kan ta tid å bygge opp en gruppe. Jeg deltar selv i noe lignende (men mye bedre vil jeg påstå 😂 men konseptet er det samme) og det har jo vokst seg større over tid, det var ikke fullt de første månedene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Jobbermedbarn said:

Så hun driver online coaching med masse medlemmer gjennom netfit som vi aldri hører noe om??? Det er jo helt merkelig. Jeg tror rett og slett ikke på det, det må det være lov å si? 

Ja, tydeligere har de vel knapt løyet før, så flaut. Får for deres del håpe det går bedre etterhvert, vil mye heller at de bruker tiden sin på å trene kunder enn å legge ut bilder som faktisk DEmotiverer meg til trening. Les: mørkt, kjeller, bortvendte ansikter, en kvinne som ligger og vrir seg i merkelige stillinger på et svett gulv eller filmes på avstand mens hun gjør noe så enormt normalt som å jogge.
Jeg følger en rekke norske treningskontoer som jeg lærer noe av så og si hver dag, det er det folk vil ha, hvorfor skal folk bry seg med at hun har trent? Jeg fatter ikke hva de tenker.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumi2 skrev (1 time siden):

Mr Eriksen skriver at han har 20 års erfaring  fra Eliteserien,. Har han det egentlig...

For meg er 2016-2003= 13. Men tid går jo fort i Inflencer-land!

Og Mr Eriksen skriver at han har over 250 kamper på det øverste nivået. 

Gjorde han virkelig det? Jeg ser 241.

Men vel, Norges Fotballforbund tar helt sikkert feil!

Skjermbilde (6).png

Skjermbilde (7).png

Runder oppover og pynter litt på grisen. Ikke overrasket..

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra X, om hva som kan kalles trening eller ikke. 
Da driver CBE iallfall med mosjonering.

IMG_5407.jpeg

• Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kollontaj said:

Fra X, om hva som kan kalles trening eller ikke. 
Da driver CBE iallfall med mosjonering.

IMG_5407.jpeg

Oi, klikket meg inn der og SOM LKE kverulerer på Twitter/X! Her henger han seg jo på alle trådene til denne fyren for å krangle om forskjell på trening og mosjon, det er ikke veldig sympatisk, ass...

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mosjonist forbedrer vel seg også…? Dustekommentar. Gir jo ingen mening rett og slett. Mulig mer begripelig i en sammenheng. 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud bedre for et fjolleri! Dette er noens levebrød. Utrolig! I tillegg fronte yogaøkter på story fullt sminket, med krølla hår og ei panne og hud forøvrig som ikke rikker seg en millimeter. Dette er noens levebrød!

Også denne helt vanvittig absurde stormannsgalskapen til LKE og nye makkeren nå. Makan til useriøsitet, fjas og tull. 

Også er det jo litt artig, da, at når man adresserer denne galskapen fra såkalte påvirkere, så er det vi som er slemme. Sånn er logikken i bakvendtland😀

IMG_20240110_214341.png

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Mulig dette har vært sagt tidligere, men fler som nesten blir litt skjeve i nakken av å se på snap story? For en merkelig og rar positur og vinkel hun filmer seg fra 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Gud bedre for et fjolleri! Dette er noens levebrød. Utrolig! I tillegg fronte yogaøkter på story fullt sminket, med krølla hår og ei panne og hud forøvrig som ikke rikker seg en millimeter. Dette er noens levebrød!

Også denne helt vanvittig absurde stormannsgalskapen til LKE og nye makkeren nå. Makan til useriøsitet, fjas og tull. 

Også er det jo litt artig, da, at når man adresserer denne galskapen fra såkalte påvirkere, så er det vi som er slemme. Sånn er logikken i bakvendtland😀

IMG_20240110_214341.png

Og var det ikke der nede i kjelleren det var 9 grader på morgenen? Og var det ikke hun som var en frysepinn? :roll:  

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (12 minutter siden):

IMG_20240110_214341.png

Hva skjer med høyre lår? Ser veldig merkelig ut sammenlignet med venstre. Kunne vært redigert tynnere, men slikt driver de vel ikke med lenger. :engel:

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...