Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Håper det har kommet noen mld i innboksen ang. musikkvalget i går. :balltre:

Så hun er trøtt igjen. Det er naturlig når man får 6 timers søvn eller mindre, hvorfor blir søvn stadig vekk nedprioritert? Hun som er så opptatt av denne sunne livsstilen hun mener å ha, det henger ikke på greip. Søvnmangel kan ha mange helseskadelige effekter. 

Merka meg også den ene storyen der hun begynner med å ta på seg en genser. Kunne ikke filma med genser på hele tiden altså, måtte vise seg frem med treningsbh. Noen synes sikkert dette er dumt å nevne, men vet du hva, jeg tror dette er planlagt for å få vist frem noe mer etterlengtet lettkledd. Det er jo ikke så lett i disse dager med mange minusgrader. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irja skrev (4 timer siden):

Caroline filmer seg selv mens hun tar en slurk kakao. Budskapet er igjen: hun er trøtt. Hun er sliten. Skikkelig utkjørt faktisk. Det ble så sent i går, MEN herlighet så herlig å endelig komme i mål med den adventskalenderen. 

I dag var hun litt gærn på instastory faktisk. Det glapp en liten uplanlagt lyd ut fra munnen mens hun filmet. Hun bydde på såpass. Helt LOCO i dag!

Hvorfor går hun ikke bare å legger seg?! Lenge til barna skal hentes på skolen..  

Husk også at hun pakket 10 sofaputer (👀) inn i julepapir, som en del av rampenisseopplegget. Klart det baller på seg med oppgaver som må gjøres og da blir det travelt.

Edit: jeg har blitt korrigert på at det var 2 puter og ikke 10. Ikke fullt så ille som jeg antok med andre ord.

Endret av Laia
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (19 minutter siden):

Husk også at hun pakket 10 sofaputer (👀) inn i julepapir, som en del av rampenisseopplegget. Klart det baller på seg med oppgaver som må gjøres og da blir det travelt.

Det var vel bare to puter? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (35 minutter siden):

Det var ‘bare’ to puter, hadde ikke papir til mer. Akkurat som det ikke er nok forsøpling med glanset papir i julemåneden. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noterer meg at coach-selskapet ikke er mva-registrert, en plikt som inntreffer ved omsetning på 50.000 kr. Ikke mye inntjening der, altså. Takk og lov!

• Liker 38
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (1 time siden):

Mulig jeg tolker tonen i svaret til CBE og LKE feil, men traff kommentaren på kakao-laging-i-pysj-innlegget en bitteliten nerve..?

Screenshot_20231208_144017_Instagram.jpg

Skulle tro man kunne se rester av kakao og krem på kanten eller inni koppen. 🤔 Ser helt ren og fin ut. 

Ser ikke sånn ut når jeg drikker kakao,av hvit kopp i alle fall. 😆

• Liker 31
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophia_08 skrev (1 time siden):

Mulig jeg tolker tonen i svaret til CBE og LKE feil, men traff kommentaren på kakao-laging-i-pysj-innlegget en bitteliten nerve..?

Hvorfor da ta med seg den tomme koppen, med helt glatt og ren kant for øvrig, ut i vinduskarmen og sette seg? 

• Liker 38
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Det var vel bare to puter? 

Godt mulig jeg tar feil her, synes hun skrev 10. Det er jo litt bedre enn 10 iallfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (55 minutter siden):

Det var ‘bare’ to puter, hadde ikke papir til mer. Akkurat som det ikke er nok forsøpling med glanset papir i julemåneden. 

Enig med deg, så nok feil. Fikk en fryktelig dårlig følelse når jeg leste 10 puter. 2 er iallfall bedre enn 10.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BaHare skrev (52 minutter siden):

Skulle tro man kunne se rester av kakao og krem på kanten eller inni koppen. 🤔 Ser helt ren og fin ut. 

Ser ikke sånn ut når jeg drikker kakao,av hvit kopp i alle fall. 😆

Passivt aggressivt svar fra begge forkledd med hjerte-emojis. Man skulle tro de ønsket flere følgere..men nei.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dukker opp på snapchat hos meg irriterende nok. Følger ikke, men hun dukker opp. Hun er helt annerledes der enn på disse oppstyla bildene. Kjenner ikke damen igjen der. Tåpelig opplegg. Kan de ikke bare legge ned?? Ingen bryr seg. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (3 timer siden):

Det er da helt weird at de tviholder på historien om at innleggene er tilfeldige men ekte snaps fra hverdagen. Selv reagerte jeg på at kakaoen ikke var varm. Da hun laget den og da hun tømte den over i koppen var det ingen tegn til damp fra kasserollen. Det minte meg på at matstylister gjerne bruker barberskum istedet for krem, fordi den ikke smelter så fort. Med tanke på hvordan CBE gjentatte ganger snakker om hvor mye tid og hvor mange bilder hun må ta før hun blir fornøyd er vel kald kakao og barberskum det beste valget i slike situasjoner. Som @FruJohansen påpekte er denne videoen en produksjon med flere tagninger/kamera. Den er altså planlagt.

Det gjør jo ingenting at de legger mye jobb i innleggene. Det er bare så helt merkelig at de selv insisterer på og tror at folk faktisk tenker at dette er et øyeblikk av livet til CBE, fanget av en ensom flyvende telefon som tilfeldigvis traff godt med utsnittene, uten at CBE merket at den var der.

Edit, tok en titt nå igjen. Ser ikke ut som om komfyren er slått på heller.

Endret av Minthia
  • Liker 32
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper ikke antrekket som ble plukket ut til eldste mindreårige var så kort som det så ut som. Og - sko med hæler til en 10-åring???

Det skal bli interessant å se om disse mindreårige blir blant menneskene som gjør opprør mot oppveksten sin etterhvert. Å ta avstand fra foreldrene sine er en sunn og normal utvikling. Ikke alle gjør det, men noen føler behov for å virkelig understreke at de er sin egen person.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (2 timer siden):

Ble nok blokkert etter dette. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doktorgraden skrev (40 minutter siden):

Går LKE på NAV eller deler de den lønna hun får inn? For, han jobber vel strengt tatt ikke?

CBE og LKE får lønn av Treasures AS, selskapet bak CBE sine kanaler og Netfit. I 2022 utgjorde dette 543.847,- for CBE og 350.764,-  for LKE (tallene hentet fra @Katten89 sin kommentar). Ikke stort altså.

I tillegg eier CBE og LKE 50 % hver av Treasures. Det vil si at i år med overskudd kan de ta ut utbytte i tillegg til lønna. Treasures gikk 450.000 i underskudd i fjor så de har ikke hatt anledning til å ta ut noe utbytte for 2022. Netfit har ikke betalt ut noe lønn, og det er Treasures, ikke personene CBE og LKE som eier Netfit. Evt utbytte av Netfit vil derfor deles mellom Treasures (55%), Optimal Trening (25%) og Peter Peters (20%). Siden Treasures går underskudd ville et evt utbytte fra Netfit redusere dette underskuddet, og ikke gi noen personinntekt til CBE og LKE.

Tallene over er derfor den reelle innteken. De viser vanlig lønnsinntekt, etter de faste fradragene, sånn som vi alle har. Tidligere år har de hatt anledning til å ta ut utbytte i tillegg til den registrerte lønna.

Endret av Minthia
  • Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Laia skrev (2 timer siden):

Edit: jeg har blitt korrigert på at det var 2 puter og ikke 10. Ikke fullt så ille som jeg antok med andre ord.

Kanskje de fortsatt tærer på det sponsa julepapiret og saksene fra omvendt julenisse.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (4 timer siden):

De tåler ikke kritiske kommentarer og tar alt opp i verste mening ja, men det var jo også en tullete kommentar personen kom med. Hva er det å henge seg opp i? Det er ikke bare CBE som legger ut oppstilte videoer på IG for å si det sånn. 

Endret av Sandie
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (21 minutter siden):

De tar alt opp i verste mening ja, men det var jo også en tullete kommentar personen kom med. Hva er det å henge seg opp i? Det er ikke bare CBE som legger ut oppstilte videoer på IG for å si det sånn. 

Men altså.... diskusjonen de har sier alt om innholdet og "jobben" til CBE. Godt at hun har "store sterke" mannen som er selverklært ekspert på det meste til å forsvare seg og forklare  kakaodrikking med et lite strø av latterliggjøring på toppen 🙄 Hardt liv! 

Endret av K_mb
  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...