Klappe Skrevet 19. november 2023 #90461 Del Skrevet 19. november 2023 Bulsara skrev (19 timer siden): Nå har hun vært på fest med mange andre influencer og forstått at pengene ligger i Snapchat. Nå loses følgerne dit. Og får å tjene der må hun vel først opparbeide seg nok følgere til å få reklame mellom snappene sine. Det har hun ikke enda. De som tjener penger der snapper evige lange intetsigende snapper for å få mange visninger på reklamen sin. Mye tomt Innhold hos mange. Som vanlig er hun «late to the party». Publikum begynner å bli bevisst og lei av de laaaange og mange snappene uten egentlig innhold. Blir interessant å se hvordan hun skal løse det. Skulle akkurat til å nevne dette her inne da jeg plutselig fikk henne opp på snap. Isabel Raad gikk vel ut og sa hun kunne tjene opptil 200 000 på et snap innlegg. Så da kommer selvfølgelig Caroline løpende etter. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 19. november 2023 #90462 Del Skrevet 19. november 2023 Klappe skrev (5 timer siden): Skulle akkurat til å nevne dette her inne da jeg plutselig fikk henne opp på snap. Isabel Raad gikk vel ut og sa hun kunne tjene opptil 200 000 på et snap innlegg. Så da kommer selvfølgelig Caroline løpende etter. Jeg følger Pelle P og han fortalte litt om hvordan det fungerer. Det tok en stund fra han ble aktiv på snap og fikk bygget seg opp følgere før han fortalte at han hadde fått reklame. Jeg vet ikke kriteriene for når reklamen starter opp, men det må presteres innlegg, engasjement og følgere over en viss tid før pengene renner inn. Det går vel ikke å kjøpe følgere på snap. Men jeg aner ikke om det er mulig å sjekke engasjement rate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 19. november 2023 #90463 Del Skrevet 19. november 2023 Barnebursdagen burde uansett vært helt privat. Vi vet allerede alt for mye om den. Heldigvis få andre som deler akkurat det. Men problemet er vel at cbe ikke har noe annet å dele. Så da selger vi barnets 10-årsdag. Trist. 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 19. november 2023 #90464 Del Skrevet 19. november 2023 Noen flere enn meg som synes nesten alle stories av Caroline er blurry? Jeg ser ikke ordentlig hva som vises. Hun sier hun er sminkefri, men ser ut som filter. Jeg så nesten ikke antrekker og sminken i siste story heller. Det er veldig uskarpt. Og hva er greia med å kutte hodet? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 19. november 2023 #90465 Del Skrevet 19. november 2023 Marihone skrev (59 minutter siden): Noen flere enn meg som synes nesten alle stories av Caroline er blurry? Jeg ser ikke ordentlig hva som vises. Hun sier hun er sminkefri, men ser ut som filter. Jeg så nesten ikke antrekker og sminken i siste story heller. Det er veldig uskarpt. Og hva er greia med å kutte hodet? Det korte svaret; hun er ikke fornøyd med eget utseende. 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 19. november 2023 #90466 Del Skrevet 19. november 2023 Marihone skrev (1 time siden): Noen flere enn meg som synes nesten alle stories av Caroline er blurry? Jeg ser ikke ordentlig hva som vises. Hun sier hun er sminkefri, men ser ut som filter. Jeg så nesten ikke antrekker og sminken i siste story heller. Det er veldig uskarpt. Og hva er greia med å kutte hodet? Ja, alltid blurry eller tatt i mørket. Hun kommer til å slite fælt med alderen, når hun ikke tør og legge ut nå hvordan hun virkelig ser ut. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. november 2023 #90467 Del Skrevet 19. november 2023 (endret) Blurry? Skjønner ikke, må være noe feil med mobilene deres! Endret 19. november 2023 av Kollontaj 35 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 19. november 2023 #90468 Del Skrevet 19. november 2023 21 minutter siden, Kollontaj said: Blurry? Skjønner ikke, må være noe feil med mobilene deres! Hvorfor vil hun fremstå så uproff? Hvor farlig er det å vise seg selv, det er liksom det hun lever av. Insta-storiesene hennes er jo totalt ubrukelige. At hun ikke skjerper seg og i det minste prøver litt hardere nå med så dalende interesse fatter jeg ikke. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. november 2023 #90469 Del Skrevet 19. november 2023 hvalstad45 skrev (12 minutter siden): Hvorfor vil hun fremstå så uproff? Hvor farlig er det å vise seg selv, det er liksom det hun lever av. Insta-storiesene hennes er jo totalt ubrukelige. At hun ikke skjerper seg og i det minste prøver litt hardere nå med så dalende interesse fatter jeg ikke. Men hetta er jo skarp og tydelig! Fokus på den! ☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. november 2023 #90470 Del Skrevet 19. november 2023 Er det vanlig at mor kler seg opp i prinsessetyllkjole og, stiletthæler i 10-åringens barneselskap? 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 19. november 2023 #90471 Del Skrevet 19. november 2023 Kollontaj skrev (1 time siden): Blurry? Skjønner ikke, må være noe feil med mobilene deres! Hun likner på dama til Knerten her, bare å bytte ut C med K, så er vi der. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19. november 2023 #90472 Del Skrevet 19. november 2023 Kollontaj skrev (27 minutter siden): Men hetta er jo skarp og tydelig! Fokus på den! ☺️ Ikke rart, siden det er umerket reklame for ICIW. Ikke merket for retusjert person heller. Så to brudd på markedsføringsloven bare der... som vanlig. Jeg har vanskeligere for å forstå hvorfor hun velger vinkler og filter som får henne til å se ut som en mellomting mellom svært syk anorektiker og kreftpasient i behandling. Og nei, jeg tror ikke hun ser slik ut - derfor er det uforståelig at dette er måten hun flere ganger i det siste velger å endre utseendet sitt til med bildejuks. Det er uforståelig og uprofesjonelt mtp. at dette faktisk er reklame for en samarbeidspartner, og det er like uforståelig når hun er Netfits ansikt utad. Et falskt, sykelig utseende skal altså glorifiseres og selge både andre og egne produkter. Hennes naturlige, usminkede, ufiltrerte, uredigerte selv er mer enn godt nok. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 19. november 2023 #90473 Del Skrevet 19. november 2023 Fikk ikke helt med meg hvorfor barna måtte sitte på gulvet og male og spise? Om det var pga mulig søl, så kan man vel ha duk over det vanlige spisebordet også? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet 19. november 2023 #90474 Del Skrevet 19. november 2023 Jeg stusser litt på termostaten der i huset jeg. Vanligvis varmt nok til å gå rundt i bh, men i dag må lua være på inne? Har de problemer med strømregninga? 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 19. november 2023 #90475 Del Skrevet 19. november 2023 Hun har helt åpenbart blitt fortalt av Kontent at hun skal være litt mer relaterbar og "girl next door". Men det er noe hun overhodet ikke kan. Likevel, hun prøver, da, det skal hun ha. Så kudos for at hun i hvert fall prøver. Spent på fortsettelsen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 19. november 2023 #90476 Del Skrevet 19. november 2023 Sinccis skrev (44 minutter siden): Fikk ikke helt med meg hvorfor barna måtte sitte på gulvet og male og spise? Om det var pga mulig søl, så kan man vel ha duk over det vanlige spisebordet også? Kanskje ikea-stolene var for små.. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 19. november 2023 #90477 Del Skrevet 19. november 2023 (endret) Sinccis skrev (1 time siden): Fikk ikke helt med meg hvorfor barna måtte sitte på gulvet og male og spise? Om det var pga mulig søl, så kan man vel ha duk over det vanlige spisebordet også? Tror ikke CBE visste at 10 år gamle jenter faktisk er 140 cm lange i gjennomsnitt, og blir sittende med knærne i haken på en barnestol fra ikea... Men bra alternativ med puter, håper ikke alle ble kjøpt inn kun for anledningen, eller at de var fulle av maling etterpå 😅 Endret 19. november 2023 av Rastebenk 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. november 2023 #90478 Del Skrevet 19. november 2023 (endret) De kunne sittet ved spisebordet og malt. Og at hun legger ut datteren på insta for å tjene penger på en 10-årsdag er bare helt forkastelig. Endret 19. november 2023 av Surikatt 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 19. november 2023 #90479 Del Skrevet 19. november 2023 Kunne ikke bursdagen foregått uten at bursdagsbarnet må strike poses og eksponeres for internett? Og jeg synes det er trist at mor må style seg selv til de grader. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. november 2023 #90480 Del Skrevet 19. november 2023 cerruti skrev (9 minutter siden): Kunne ikke bursdagen foregått uten at bursdagsbarnet må strike poses og eksponeres for internett? Og jeg synes det er trist at mor må style seg selv til de grader. Et tankekors er at nå har hun holdt på slik i 10 år. Hvor mange bilder og filmer som finnes ute på nett helt utenfor kontroll, det har hun mistet oversikten over. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå