Rastebenk Skrevet 11. november 2023 #90321 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) Klink skrev (10 timer siden): Hvordan vet du at det er mannen hennes som bestemmer det? Fordi endringene skjedde etter at han gikk 100 % inn i bedriften i 2017. Før var innholdsproduksjonen hennes mye mer variert med f eks interiør, oppskriftonsdag og DIY. Nå har det blitt en mer rendyrket thinspo/treningskanal i bittesmå klær ispedd utlevering av unger. CBE har alltid trent for å holde seg slank, mens det er LKE som er totalt oppslukt i ultraløp, maraton og konkurranselyst. CBE ønsker bare å vise seg frem, f eks klissvåt på kjellergulvet i bh og hotpants, etter å ha gjennomført egen treningsøkt, for å høste ros og bekreftelse. LKE har alltid vært ekstrem i uttalelsene sine omkring kvinnekroppen, at lår som møtes er maskulint osv. Mens CBE ble for mange år siden innlagt på grunn av spiseforstyrrelser. Det er ikke vanskelig å lese mellom linjene her. CBE bestemmer nok mye, for all del, men jeg tviler sterkt på at kanalen hennes hadde blitt redusert til netfit med to tvangspregede treninger morgen og kveld pluss tidvise toalettselfies, hvis det ikke LKE sto rett bak og påvirket henne. Endret 11. november 2023 av Rastebenk 25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. november 2023 #90322 Del Skrevet 11. november 2023 Rastebenk skrev (1 time siden): Fordi endringene skjedde etter at han gikk 100 % inn i bedriften i 2017. Før var innholdsproduksjonen hennes mye mer variert med f eks interiør, oppskriftonsdag og DIY. Nå har det blitt en mer rendyrket thinspo/treningskanal i bittesmå klær ispedd utlevering av unger. CBE har alltid trent for å holde seg slank, mens det er LKE som er totalt oppslukt i ultraløp, maraton og konkurranselyst. CBE ønsker bare å vise seg frem, f eks klissvåt på kjellergulvet i bh og hotpants, etter å ha gjennomført egen treningsøkt, for å høste ros og bekreftelse. LKE har alltid vært ekstrem i uttalelsene sine omkring kvinnekroppen, at lår som møtes er maskulint osv. Mens CBE ble for mange år siden innlagt på grunn av spiseforstyrrelser. Det er ikke vanskelig å lese mellom linjene her. CBE bestemmer nok mye, for all del, men jeg tviler sterkt på at kanalen hennes hadde blitt redusert til netfit med to tvangspregede treninger morgen og kveld pluss tidvise toalettselfies, hvis det ikke LKE sto rett bak og påvirket henne. Jeg skjønner hva du mener, men mye av det du skriver blir spekulasjoner. Jeg tenker at cbe får stå for det hun legger ut selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snoker45 Skrevet 11. november 2023 Populært innlegg #90323 Del Skrevet 11. november 2023 LKE er jo en tusseladd. En stakkars liten mann som ikke utretter noe samfunnsnyttig. Dilter kun etter kona. Lite sexy gitt. 55 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 11. november 2023 Populært innlegg #90324 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) Klink skrev (36 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener, men mye av det du skriver blir spekulasjoner. Jeg tenker at cbe får stå for det hun legger ut selv. Fakta: CBE deltar så og si aldri i løp. De brukte 7 år på å utvikle netfit som enn så lenge fremstår som en flopp. CBE ble ikke med til Valencia og treningsturen med Apollo ble avlyst. CBE forteller støtt og stadig om tunge bein og ulyst før trening. Hun snakket om å delta på et maraton i desember, men foreløpig er det ingenting ved treningen hennes som tilsier noen oppkjøring til dette. Både sykkeltur og fjelltur måtte avbrytes da CBE ble syk. Min tolkning: Det er ingen verdens ting som tilsier at CBE er noe annet enn en hobbymosjonist, som mannen forsøker å skru inn på samme ortoreksi-nivå som ham selv. Endret 11. november 2023 av Rastebenk 35 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. november 2023 #90325 Del Skrevet 11. november 2023 Rastebenk skrev (1 minutt siden): CBE deltar så og si aldri i løp. De brukte 7 år på å utvikle netfit som enn så lenge fremstår som en flopp. CBE ble ikke med til Valencia og treningsturen med Apollo ble avlyst. CBE forteller støtt og stadig om tunge bein og ulyst før trening. Hun snakket om å delta på et maraton i desember, men foreløpig er det ingenting ved treningen hennes som tilsier noen oppkjøring til dette. Både sykkeltur og fjelltur måtte avbrytes da CBE ble syk. Det er ingen verdens ting som tilsier at CBE er noe annet enn en hobbymosjonist, som mannen forsøker å skru inn på samme ortoreksi-nivå som ham selv. Nå går det over til å diskutere personer og ikke bedriften her. Jeg tenker at cbe er et eget voksent menneske som burde klare å styre sitt eget liv og hvordan hun vil leve og styre bedriften selv. Så kan det godt være det er som du sier at lke har dårlig innvirkning på henne og bedriften. Bedriften er i alle fall helt ute og kjøre. Og de er to om å kjøre den nedenom og hjem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 11. november 2023 #90326 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) Klink skrev (1 time siden): Nå går det over til å diskutere personer og ikke bedriften her. Jeg tenker at cbe er et eget voksent menneske som burde klare å styre sitt eget liv og hvordan hun vil leve og styre bedriften selv. Så kan det godt være det er som du sier at lke har dårlig innvirkning på henne og bedriften. Bedriften er i alle fall helt ute og kjøre. Og de er to om å kjøre den nedenom og hjem. CBE har uttrykket eksplisitt at hun gjør som hun vil. Om det er å utlevere barn, å selge ultra fast fashion eller å spille på thinspo og sex. En nærmest tenåringsaktig trass etter å ikke la seg diktere av etikk, alkoholreklamelov, markedsføringslov eller ærlighet. Jeg har ingen planer om å diktere hva en snart førti år gammel dame skal gjøre, men jeg er fri til å bemerke hvilke signaler som sendes ut via en offentlig kanal hvor CBE har 100% regi. Siden 2017 har det stort sett handlet om thinspo, unger, silikonpupper og å fremstille seg som noe de overhodet ikke er. F eks å komme med trenings- og kostholdsråd i hytt og pine, uten tilstrekkelig utdanning eller erfaring. Enig med deg i at bedriften er på vei nedenom og hjem. Det meste rosemales kraftig, LKE gjorde alt han kunne for å late som om de var en stor netfit-gjeng på tur i Valencia selv om han beviselig var den eneste som faktisk løp for netfit. Og CBE er "sertifisert yogainstruktør" etter 4 helger med opplæring. Kanalen har 300 k følgere men 0 % engasjementrate. Det er så åpenbart at keiseren har ingen klær på. Du har rett i at det nok er min tolkning at LKE har dreid CBE inn på hans eget, svært lite fruktbare spor. Hun kan for all del selv ha valgt vekk alt av interiør, mote og oppskrifter til fordel for tilsynelatende manisk mølleløping med tunge bein og tilsynelatende utmattende styrketrening med egenvekt, på tross av at hun ikke vil delta på konkurranser eller reiser med netfit. Endret 11. november 2023 av Rastebenk 27 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 11. november 2023 #90327 Del Skrevet 11. november 2023 At hovedfiguren i carolinebergeriksen.no spiller "venninne" og "personlig" med følgerne og alle andre som klikker innom lurer jo alle til å tro at vi kjenner dem bak firmaet, og at de dermed kan leve av å selge oss inn til samarbeidspartnere som kveg utsatt for og påvirket av umerket reklame. Mener man skal være ytterst forsiktig med å tolke hvordan folkene bak påvirkerfirmaet samspiller med hverandre i forhold til mål og innhold i kanalene eller hvordan de har det på privaten. Det vet vi ingenting om, og det blir bare spekulasjoner. Hva de publiserer, og hvilke virkemidler de bruker kan og bør man diskutere. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. november 2023 #90328 Del Skrevet 11. november 2023 Fra «glanset magasin» til dystre poseringtrenings-bilder, er iallfall en utvikling de fleste har observert de siste årene. Hvem som står bak vet man jo ikke, men interessen for lengre løp er vel utvilsomt LKEs. Firmaet har nok sett at mange profiler innenfor trening gjorde det bra og ville ha en del av kaka, noe de kunne tjene penger på etter at bloggverdenen kollapset. At de brukte tida under koronanedstengingen til mattestykker med ungene, gjorde jo at de kom alt for sent til festen. Å markedsføre Netfit mange år før det lanseres, gjorde ikke saken bedre. Latterlige forsøk på å vise Carolinebergeriksenno som trente «live» på gulvet hjemme, styrket heller ikke troen på deres evne til å fenge folk. I tillegg vil alltid bløff og juks henge ved dem, som fluer på fluepapir. 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 11. november 2023 #90329 Del Skrevet 11. november 2023 Jeg mener å huske å ha lest her inne at de skulle vie 2 år til å trene hver dag. 🤔 Men kanskje jeg husker feil, jeg følger de ikke så jeg må ha lest det her inne. 🤷🏼♀️ Tror den 2 årsperioden går ut over nyttår en gang så da får en se om det blir litt mer variert innhold igjen. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. november 2023 #90330 Del Skrevet 11. november 2023 Jeg tror at de er like inn i dette begge to. Hans ortorektiske forhold til trening bunner bare i andre drivkrefter enn hennes, felles er usunt forhold til kropp, trening og kosthold. Hun velger helt bevisst alt innhold i egne bedrifter. Hun er så delaktig i dette og føler så stort eierforhold til innholdet at hun i fjor sommer gikk ut i Dagbladet og skapte et narrativ om at hun, mannen og ungene var offer for "hetsere og hatere" - for så skjule det at medeier i bedriftene og ektemann Lars Kristian Eriksen hadde oppsøkt, forfulgt og trakassert en kvinne og gjort hærverk på kvinnens bil - kun fordi kvinnen hadde skrevet en saklig kommentar til en av bedriftens samarbeidspartnere ang. barneeksponering. Handlinger LKE forøvrig fikk en tilståelsesdom for... Disse to er nok like involvert, tror jeg, om man skal se på adferd i og utenfor egne bedriftskanaler. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 11. november 2023 #90331 Del Skrevet 11. november 2023 23 minutter siden, Frisk Frosk said: Jeg tror at de er like inn i dette begge to. Hans ortorektiske forhold til trening bunner bare i andre drivkrefter enn hennes, felles er usunt forhold til kropp, trening og kosthold. Hun velger helt bevisst alt innhold i egne bedrifter. Hun er så delaktig i dette og føler så stort eierforhold til innholdet at hun i fjor sommer gikk ut i Dagbladet og skapte et narrativ om at hun, mannen og ungene var offer for "hetsere og hatere" - for så skjule det at medeier i bedriftene og ektemann Lars Kristian Eriksen hadde oppsøkt, forfulgt og trakassert en kvinne og gjort hærverk på kvinnens bil - kun fordi kvinnen hadde skrevet en saklig kommentar til en av bedriftens samarbeidspartnere ang. barneeksponering. Handlinger LKE forøvrig fikk en tilståelsesdom for... Disse to er nok like involvert, tror jeg, om man skal se på adferd i og utenfor egne bedriftskanaler. Like involvert i å kjøre bedriften i grøfta. Jeg er imponert over at de tror de kan trene som jobb! Folk på førti lar seg heller ikke blende av tynn kropp slik kanskje 20-åringer gjør. Målgruppa har vokst fra henne, men det virker det som om hun nekter å innse. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 11. november 2023 #90332 Del Skrevet 11. november 2023 Eksponering av mindreårige: Terningkast stryk Kunnskap og kompetanse: Stryk Formidlingsevne: Stryk Utseendefokus: Stryk Forsvarlighet: Stryk Løgn, fusk og bedrag: Stryk Lovbrudd, retningslinjer og anbefalinger: Stryk Følge opp lovnadner og tjenester: Stryk Respekt og dannelse: Stryk Transparens: Stryk Evne til fornyelse: Stryk Selvrefleksjon og evalueringer: Stryk Selvironi, humor og humør: Stryk Troverdighet: 0 Farse: 6 Jeg ser hun smiler oftere enn før. I utgangspunktet positivt. Dessverre er det en dukke og ikke et menneske som smiler. Panna beveger seg ikke en mm. 38 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gapatrosten Skrevet 11. november 2023 #90333 Del Skrevet 11. november 2023 Tete på Maskorama gjettet at Kua er Caroline Berg Eriksen. Hun er sikkert glad for å bli nevnt på NRK på lørdagskvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 11. november 2023 #90334 Del Skrevet 11. november 2023 Gapatrosten skrev (31 minutter siden): Tete på Maskorama gjettet at Kua er Caroline Berg Eriksen. Hun er sikkert glad for å bli nevnt på NRK på lørdagskvelden. Registrerer at hun ikke har postet noe i kveld. Alt for å bygge opp under spekulasjoner, hadde hun vært med hadde det nok blitt postet fra arkivet 🙃 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 11. november 2023 #90335 Del Skrevet 11. november 2023 Gapatrosten skrev (46 minutter siden): Tete på Maskorama gjettet at Kua er Caroline Berg Eriksen. Hun er sikkert glad for å bli nevnt på NRK på lørdagskvelden. Ser ikke for meg at Caroline ville valgt å være ku eller noe annet morsomt for den saks skyld, hadde nok gått for et sexy kostyme! 22 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. november 2023 #90336 Del Skrevet 11. november 2023 Snødronninga skrev (32 minutter siden): Ser ikke for meg at Caroline ville valgt å være ku eller noe annet morsomt for den saks skyld, hadde nok gått for et sexy kostyme! Men kua hadde en del booty da🤠🍑🔥❤️🔥😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 11. november 2023 #90337 Del Skrevet 11. november 2023 1 hour ago, Gapatrosten said: Tete på Maskorama gjettet at Kua er Caroline Berg Eriksen. Hun er sikkert glad for å bli nevnt på NRK på lørdagskvelden. Er vel det mest interessante som har skjedd i karrieren hennes på minst 10 år... 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scan Skrevet 12. november 2023 #90338 Del Skrevet 12. november 2023 Jeg tror C har vært med i det bakeprogrammet som Ulrikke B reklamerer for, og som ikke er sendt enda. De har vært avbildet sammen i forskjellige anledninger før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. november 2023 #90339 Del Skrevet 12. november 2023 Gapatrosten skrev (6 timer siden): Tete på Maskorama gjettet at Kua er Caroline Berg Eriksen. Hun er sikkert glad for å bli nevnt på NRK på lørdagskvelden. Kua må være Ida Fladen. Kua sang veldig fint, og frua kan ikke synge der vet vi alle. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 12. november 2023 #90340 Del Skrevet 12. november 2023 Scan skrev (6 timer siden): Jeg tror C har vært med i det bakeprogrammet som Ulrikke B reklamerer for, og som ikke er sendt enda. De har vært avbildet sammen i forskjellige anledninger før. Det har hun helt sikkert ikke. Det er et program for vanlige folk som er gode til å bake. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå