kissmequick Skrevet 2. november 2023 #90121 Del Skrevet 2. november 2023 EmilieH skrev (26 minutter siden): Og de uttaler seg ingenting om det som skjer ute i verden. Bare se hvor flink jeg er og skryt av meg innhold. Usjarmerende. Akkurat det er jeg ganske glad for at de ikke gjør egentlig. Det hadde blitt så innmari påtatt, og om mulig mindre troverdig enn yogaen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spamalot Skrevet 2. november 2023 #90122 Del Skrevet 2. november 2023 EmilieH skrev (1 time siden): Og de uttaler seg ingenting om det som skjer ute i verden. Bare se hvor flink jeg er og skryt av meg innhold. Usjarmerende. Hva mener du at de skal uttale seg om? Og hvorfor? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. november 2023 #90123 Del Skrevet 3. november 2023 ingo skrev (4 timer siden): På Netfit er det nok et innlegg med cbe som har vært så flink og løpt. I snø. Tenk det! Har ikke sett noen andre «treningsbedrifter» som bruker «se hva jeg meg og meg har klart i dag» som gjentakende content. Hva de enn har tenkt med Netfit, nytenkende er det ikke, heller ikke uptodate, og helt uten tanke for at det skal være motiverende for kunder. Da gjenstår kun at dette er nok en poseringskanal for cbe, hva nå enn som er vitsen med det kan en jo bare lure på. Men må jo tro at dette dekker behovet / avhengigheten for å bli sett og posere. Men gøy med litt vinterklær da 🤣 Er det ikke litt rart å til de grader være så lite inspirert av andre treningsprofiler som selger tjenester, altså konkurrenter som Desiré Andersen blant flere? Totalt blottet for stimuli og input hva angår dagens tid og trender, så fullstendig uengasjerende og lite tilstedeværende med avkledd kropp i monitor og et blikk som sjeldent møter seeren som skal påvirkes? Jeg er hellig overbevist om at paret bak et AS i Sarpsborg virkelig mener at alle blir inspirert av dem - bare fordi de er dem, og at de anser seg selv som sin egen største inspirasjon. Om de mot formodning skulle være ektefølt varme og sympatiske vesener på privaten så har de klart å skjule det godt og unngå avslørende drypp gjennom årene via sine offentlige profiler at de fortjener diplom. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. november 2023 #90124 Del Skrevet 3. november 2023 Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden): Er det ikke litt rart å til de grader være så lite inspirert av andre treningsprofiler som selger tjenester, altså konkurrenter som Desiré Andersen blant flere? Totalt blottet for stimuli og input hva angår dagens tid og trender, så fullstendig uengasjerende og lite tilstedeværende med avkledd kropp i monitor og et blikk som sjeldent møter seeren som skal påvirkes? Jeg er hellig overbevist om at paret bak et AS i Sarpsborg virkelig mener at alle blir inspirert av dem - bare fordi de er dem, og at de anser seg selv som sin egen største inspirasjon. Om de mot formodning skulle være ektefølt varme og sympatiske vesener på privaten så har de klart å skjule det godt og unngå avslørende drypp gjennom årene via sine offentlige profiler at de fortjener diplom. Jeg mistenker etterhvert at de er smertelig klar over at de ikke har hverken reell følgerskare, kunder eller popularitet. Men jeg tror de er tungt stolt over at de på et vis klarer å fake at de har det. På en absurd måte så er det vel "imponerende" - at de klarer å selge inn luftslott og bots-følgere hos annonsører. Best i bløffe-klassen! 36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 3. november 2023 #90125 Del Skrevet 3. november 2023 59 minutter siden, Isild said: snip Best i bløffe-klassen! Er det for sent å få inn en ny kategori i Vixen? For hadde denne klassen eksistert, så hadde endelig CBE vunnet en pris på hederlig vis. Og ikke bare en trøstepremie for å være folkets guilty pleasure 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 3. november 2023 #90126 Del Skrevet 3. november 2023 Hunter7 skrev (58 minutter siden): Er det for sent å få inn en ny kategori i Vixen? For hadde denne klassen eksistert, så hadde endelig CBE vunnet en pris på hederlig vis. Og ikke bare en trøstepremie for å være folkets guilty pleasure Og farlig forbilde, men vixen handler om å hylle en gjennområtten bransje. Takk og pris for Gullbarbie, på tide CBE stikker av med den prisen. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 3. november 2023 #90127 Del Skrevet 3. november 2023 9 hours ago, EmilieH said: Og de uttaler seg ingenting om det som skjer ute i verden. Bare se hvor flink jeg er og skryt av meg innhold. Usjarmerende. Ikke ofte det skjer nei, men i rettferdighetens navn så har i hvert fall denne ligget i story siden i går. Skjermdump fra Instanavigation.com CBE 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 3. november 2023 #90128 Del Skrevet 3. november 2023 @Snødronninga Ingen svar fra dem, nei. Derimot mange tilbakemeldinger på at dette ikke er representativt for Hello Fresh. Er ikke sikkert dette er mat fra dem i det hele tatt. Pussig at de vil sette merkevaren sin i en slik kontekst, historien rett før var jo at de nettopp fikk ny kasse og var så fornøyde. 30 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 3. november 2023 #90129 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) Snødronninga skrev (9 timer siden): Bra at du henvender deg til hellofreshnorge @FruJohansen , fikk du svar? kilde:instastory,kan ikke linke til Retten på bilde er fra Netfit og reel fra Netfit ble delt på neste slide i story. Uten å være merket som reklame. Så dette har ikke noe med Hello Fresh å gjøre. Men det gjør det jo egentlig ikke bedre. Bare mer forvirrende for følgerne og dårligere reklame for Hello Fresh… @FruJohansen Endret 3. november 2023 av Ikkenoledig 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. november 2023 #90130 Del Skrevet 3. november 2023 Stakkars rygg 🥺 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 3. november 2023 #90131 Del Skrevet 3. november 2023 Uff, det så veldig ukomfortabelt ut å ligge sånn! Her presser hun korsryggen opp fra gulvet, sånn at det skal se ut som om hun har stor rompe. Magen suger hun inn så mye hun klarer. Det er ikke mye som minner om avslapning her. 33 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 3. november 2023 #90132 Del Skrevet 3. november 2023 MissKatt skrev (36 minutter siden): Uff, det så veldig ukomfortabelt ut å ligge sånn! Her presser hun korsryggen opp fra gulvet, sånn at det skal se ut som om hun har stor rompe. Magen suger hun inn så mye hun klarer. Det er ikke mye som minner om avslapning her. I himmelens navn 😳 Kroppen er jo i helspenn, er jo et hån mot alt som har med Yoga å gjøre. 34 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. november 2023 #90133 Del Skrevet 3. november 2023 MissKatt skrev (1 time siden): Uff, det så veldig ukomfortabelt ut å ligge sånn! Her presser hun korsryggen opp fra gulvet, sånn at det skal se ut som om hun har stor rompe. Magen suger hun inn så mye hun klarer. Det er ikke mye som minner om avslapning her. Ja dette er tragisk og veldig langt unna yoga 🥹 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. november 2023 #90134 Del Skrevet 3. november 2023 FruRosa skrev (1 time siden): Stakkars rygg 🥺 Siterer meg selv. Tror hun selv at dette er yoga? Tror hun at følgerne tror at dette er yoga? Eller er dette bare nok en måte å vise fram mest mulig (tynn) kropp? 28 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 3. november 2023 Populært innlegg #90135 Del Skrevet 3. november 2023 Ikkenoledig skrev (36 minutter siden): Retten på bilde er fra Netfit og reel fra Netfit ble delt på neste slide i story. Uten å være merket som reklame. Så dette har ikke noe med Hello Fresh å gjøre. Men det gjør det jo egentlig ikke bedre. Bare mer forvirrende for følgerne og dårligere reklame for Hello Fresh… @FruJohansen Nettopp. Det er merkelig å pushe sine egne middagsretter i en periode der man har samarbeid med en annonsør som leverer nettopp middager. Det er dårlig stil ovenfor annonsøren. (Det er også dårlig stil å legge ut 100g kokt pasta med knapt synlig saus, og kalle det middag for et voksent menneske som trener mye. Men det er en annen diskusjon) 53 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 3. november 2023 #90136 Del Skrevet 3. november 2023 MissKatt skrev (2 timer siden): Uff, det så veldig ukomfortabelt ut å ligge sånn! Her presser hun korsryggen opp fra gulvet, sånn at det skal se ut som om hun har stor rompe. Magen suger hun inn så mye hun klarer. Det er ikke mye som minner om avslapning her. Ikke engang i savasana greier hun å føkkings bare slappe av.. man avslutter ofte praksisen med denne asanaen, og ligger gjerne i 5-20 minutter. Hvis hun ligger sånn i 5 minutter skjønner jeg at hun kjenner det i kroppen jah, jeeez. 41 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 3. november 2023 #90137 Del Skrevet 3. november 2023 blåbærpai skrev (14 minutter siden): Ikke engang i savasana greier hun å føkkings bare slappe av.. man avslutter ofte praksisen med denne asanaen, og ligger gjerne i 5-20 minutter. Hvis hun ligger sånn i 5 minutter skjønner jeg at hun kjenner det i kroppen jah, jeeez. Får nå håpe hun ligger der kun lenge nok til at bildet blir tatt. Regner med dette yogaprogrammet hennes koster noe? Er det noe oversikt over hvor mange betalende kunder/deltagere disse programmene hennes har? Synes virkelig synd på noen som eventuelt ikke kan så mye om trening og ikke ser hvor feil alle disse poseringene er, og betaler for å få vondt i rygg og nakke etter å ha hermet etter øvelsene hennes 🫤 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. november 2023 #90138 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg tror ikke at de to der har betalende kunder de selv har ansvaret for før jeg får se det. Og da ikke med en gjeng bestående av mor, far, eget avkom, bestekompisen og IMA-yogainstruktørvennine fra the Shala eller den lokale neglesalongen. 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 3. november 2023 #90139 Del Skrevet 3. november 2023 Har noen fått noen oppdatering på sterk&atletisk-programmet hennes? Har noen meldt seg på? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minthia Skrevet 3. november 2023 Populært innlegg #90140 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) MissKatt skrev (6 timer siden): Uff, det så veldig ukomfortabelt ut å ligge sånn! Her presser hun korsryggen opp fra gulvet, sånn at det skal se ut som om hun har stor rompe. Magen suger hun inn så mye hun klarer. Det er ikke mye som minner om avslapning her. Hele poenget med denne posisjonen (savasana) er at hele kroppen og ansiktet skal være i full avspenning - ikke helspent som her. Hun bør bruke et bolster under knærne for å få korsryggen i bakken. I hennes tilfelle kanskje også beina i 90 grader på en stol så hofta også kommer i 90 grader slik at korsryggen får full avlastning. Og så må hun trene seriøst på avspenning. Stillingen heter altså oversatt "liket" eller "corpse pose". I dette tilfellet er det nok etter at rigor mortis har slått inn mens hun døde stående i en klassisk influencerposisjon med rumpa ut og magen inn. Endret 3. november 2023 av Minthia 57 1 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå