Sinccis Skrevet 30. oktober 2023 #90041 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Husker jeg feil, eller har ikke CBE/LKE tidligere uttalt på Netfit-kontoen at yoga IKKE er god trening om man ønsker å bli sterkere/bedre trent? Men nå har de likevel yoga innenfor dette "sterk & atletisk" programmet? Blir veldig motstridende det de sier. Endret 30. oktober 2023 av Sinccis Skrivefeil 31 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. oktober 2023 #90042 Del Skrevet 30. oktober 2023 reiseglad skrev (12 minutter siden): Er det en sammenheng mellom sterk og atletisk, og yoga? Jeg mener, skal jeg bli sterk og atletisk - skal jeg da velge å satse på yoga? Jeg spør fordi jeg ikke har peil, men jeg tror muligens jeg ville satset på styrketrening? Men det er jo holistisk! 🤯 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ingo Skrevet 30. oktober 2023 Populært innlegg #90043 Del Skrevet 30. oktober 2023 Rufs skrev (1 time siden): Elsk på @FruJohansen Og: Bilder som kun skriker posering med lite klær oser useriøsitet. I deres hoder blir det «det er ikke noe galt å være fin og velstelt». Hos nesten alle andre som ikke har dette syke og usunne utseende/poseringsbehovet så ser Netfit og cbe’s yoga bare helt crazy ut, som en barnslig Disney-kulisse, helt umulig å ta alvorlig, og faktisk provoserende. Hverken mer eller mindre. Latterlig, og trist med tanke på at barn vokser opp i dette miljøet og tror det skal være slik. Klart barna poserer med trutmunn på Halloween-bilder, det er jo dette de er vokst opp med. En verden sentrert rundt kun seg selv og rumpe og trutmunn i stua, på kjøkkenet, på do, ja overalt., kulisser og posering, menneskeverdet ser ut til å være styrt av kun en ting. For noen syke verdier å stå for! 43 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 30. oktober 2023 #90044 Del Skrevet 30. oktober 2023 Sinccis skrev (57 minutter siden): Husker jeg feil, eller har ikke CBE/LKE tidligere uttalt på Netfit-kontoen at yoga IKKE er god trening om man ønsker å bli sterkere/bedre trent? Men nå har de likevel yoga innenfor dette "sterk & atletisk" programmet? Blir veldig motstridende det de sier. Dette ble diskutert rundt side 3054 i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ~ Ada ~ Skrevet 30. oktober 2023 Populært innlegg #90045 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Det plasttreet brukes nesten alltid som hovedramme for «yogaøvelsene». Litt artig, da plasttre representerer alt det yoga IKKE står for. Yoga handler om kontakt, det å være jorda, komme nærmere økologisk balanse og naturen. Det blir derfor hver gang reklame for noe helt annet enn det som lates å være intensjonen (yoga). Hadde en ikke visst bedre, er det lett å tro at dette er en instagramkonto for karikatur, for gjør de i det hele tatt noe riktig? Parodiene og stereotypiene kommer som perler på en snor, og det er bare veldig, veldig rart at de ikke ser det selv, men tilsynelatende deler med stolthet, pomp og prakt. The Shala burde kanskje skjerpe litt på kompetansekrava når utfallet er «hvordan man IKKE skal gjøre det». Det er så elendig stelt med kapitalen (kunnskap), at det er til å grine av. Endret 30. oktober 2023 av ~ Ada ~ 56 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. oktober 2023 #90046 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Den bevegelsen/posen (vet ikke hva det heter) hennes ser så fryktelig vond ut. Ribbena og korsryggen skriker der hun står og vaier. Ser ut som hun ber om nåde for sitt liv. Jeg fikk IKKE lyst til å starte med yoga etter å ha sett dette i hvert fall. Liker å trene med noe mere bekledning også, halvnaken er ikke min greie. Er det sånn i yoga? Oi ! Nå så jeg, på hennes egen konto, der hun ligger på ryggen og prøver å få ribbeina opp i taket. Det så veldig vondt ut. 😬 Endret 30. oktober 2023 av loffen 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 30. oktober 2023 #90047 Del Skrevet 30. oktober 2023 Barneeksponeringen er klart det verste med dette ekteparets "bedrift", men yogaen er virkelig prakteksempel på å ha NULL selvinnsikt og et latterlig stort selvbilde. Hun kan ikke yoga, over hodet! Jeg forstår ikke at dette ikke er på kanten av lovlig? Har man virkelig lov til å bare si man er trener og så feiltrene folk totalt? Dette er jo potensielt veldig skadelig, men først og fremst skader hun vel bare seg selv med disse gale yogaposeringene sine, kan ikke fatte at noen vil gå på dette, det er så ufattelig talentløst og blottet for kompetanse. 34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 30. oktober 2023 #90048 Del Skrevet 30. oktober 2023 1 minutt siden, loffen said: Den bevegelsen/posen (vet ikke hva det heter) hennes ser så fryktelig vond ut. Ribbena og korsryggen skriker der hun står og vaier. Ser ut som hun ber om nåde for sitt liv. Jeg fikk IKKE lyst til å starte med yoga etter å ha sett dette i hvert fall. Liker å trene med noe mere bekledning også, halvnaken er ikke min greie. Er det sånn i yoga? Oi ! Nå så jeg, på hennes egen konto, der hun ligger på ryggen og prøver å få ribbeina opp i taket. Det så veldig vondt ut. 😬 Trent yoga fra og til i 25 år og aldri sett noen gå i så lite klær, men det er kanskje litt mer sånn på treningssentre der influencere går for å vise seg frem. Jeg har alltid gått på dedikerte yogaskoler og det er så totalt motsatt av alt CBE viser. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 30. oktober 2023 #90049 Del Skrevet 30. oktober 2023 loffen skrev (4 minutter siden): Den bevegelsen/posen (vet ikke hva det heter) hennes ser så fryktelig vond ut. Ribbena og korsryggen skriker der hun står og vaier. Ser ut som hun ber om nåde for sitt liv. Jeg fikk IKKE lyst til å starte med yoga etter å ha sett dette i hvert fall. Liker å trene med noe mere bekledning også, halvnaken er ikke min greie. Er det sånn i yoga? Oi ! Nå så jeg, på hennes egen konto, der hun ligger på ryggen og prøver å få ribbeina opp i taket. Det så veldig vondt ut. 😬 Oi sier jeg og! Må være den eneste «yoga-influenceren» jeg bare blir sinna av å se på, har ingenting å gjøre i yoga-verdenen dette. Dette er psyk posering og som andre sier, kun for å kunne posere i vei. I sin ureflekterte Barbie-boble. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. oktober 2023 #90050 Del Skrevet 30. oktober 2023 Altså, det er jo åpenbart at yogaen er en ny poseringsarena, men kanskje ikke for alle følgere, er sikkert 10-20 som kan tenke seg dette «kurset». Se heller på YouTube, gratis 30-45 min yinyoga med profesjonelle folk, er mitt tips. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 30. oktober 2023 #90051 Del Skrevet 30. oktober 2023 Skulle så gjerne likt å sett noen proffe yoga-instruktører komme på banen og diskreditere CBE/NetFit sin yoga 28 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 30. oktober 2023 #90052 Del Skrevet 30. oktober 2023 Skrottefar skrev (25 minutter siden): Skulle så gjerne likt å sett noen proffe yoga-instruktører komme på banen og diskreditere CBE/NetFit sin yoga Ja! Jeg skulle ønske at myndigheter, media og bransjemiljøer kommer på banen - både når det gjelder proana, eksponering av barn, usunt kroppsfokus, barbie-yoga, overforbruk osv. osv osv. F.eks det som skjedde med disse damene med skjønnhetsklinikken og kvinnehelse. Miljøer med litt pondus reagerte og da skjedde det noe bra. Men virker som cbe er fredet for alt - kun oss vanlige som reagerer og det blir bortfeid som hat og stakkars lille meg. Sjukt! 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 30. oktober 2023 #90053 Del Skrevet 30. oktober 2023 ingo skrev (19 minutter siden): Ja! Jeg skulle ønske at myndigheter, media og bransjemiljøer kommer på banen - både når det gjelder proana, eksponering av barn, usunt kroppsfokus, barbie-yoga, overforbruk osv. osv osv. F.eks det som skjedde med disse damene med skjønnhetsklinikken og kvinnehelse. Miljøer med litt pondus reagerte og da skjedde det noe bra. Men virker som cbe er fredet for alt - kun oss vanlige som reagerer og det blir bortfeid som hat og stakkars lille meg. Sjukt! Er nok fordi Caroline Berg Eriksen er blitt en ubetydelig influencer uten påvirkningskraft. De færreste har vel noen innsikt i hva de driver med. Derfor er de uinteressante for de fleste. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 30. oktober 2023 #90054 Del Skrevet 30. oktober 2023 Skrottefar skrev (50 minutter siden): Skulle så gjerne likt å sett noen proffe yoga-instruktører komme på banen og diskreditere CBE/NetFit sin yoga Blir ikke overrasket om Yoga-Åge plutselig dukker opp i kommentarfeltet for å fortelle at Caroline gjør alt riktig. 37 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 30. oktober 2023 #90055 Del Skrevet 30. oktober 2023 Surikatt skrev (17 minutter siden): Er nok fordi Caroline Berg Eriksen er blitt en ubetydelig influencer uten påvirkningskraft. De færreste har vel noen innsikt i hva de driver med. Derfor er de uinteressante for de fleste. Sant nok! Antall følgerne er helt klart heller ikke synonymt med engasjement /påvirkningskraft her. Men dessverre er bedriften relevant nok for diverse medier til å ha henne med i program på TV med synging og mat bl.a. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 30. oktober 2023 #90056 Del Skrevet 30. oktober 2023 1 hour ago, hvalstad45 said: Trent yoga fra og til i 25 år og aldri sett noen gå i så lite klær, men det er kanskje litt mer sånn på treningssentre der influencere går for å vise seg frem. Jeg har alltid gått på dedikerte yogaskoler og det er så totalt motsatt av alt CBE viser. Ja, ikke sant, jeg har også gått mye på yoga over 20 år og aldri sett så lite klær noe sted. Eller så feil posering av en "instruktør". 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy13 Skrevet 30. oktober 2023 #90057 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hva er det her for et sirkus?! Bildet hvor hun ligger bakover med ekstremt utstikkende ribbein og en "middagstallerken" bestående av 50 gram pasta og 2 asparges. Hva er det for slags mat for en person som løper mil etter mil... 38 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 30. oktober 2023 #90058 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Happy13 skrev (1 time siden): Hva er det her for et sirkus?! Bildet hvor hun ligger bakover med ekstremt utstikkende ribbein og en "middagstallerken" bestående av 50 gram pasta og 2 asparges. Hva er det for slags mat for en person som løper mil etter mil... Med slike publiseringer kan man fastslå: Caroline Berg Eriksen, Treasures AS og Netfit AS = reinspikka proana-aktører. Hjelper ikke da å legge ut masse godterier som besøkende barn skal spise. Det de fronter er at voksne som trener mye, nesten ikke skal spise, og det som skal spises skal være lite variert og ha lite ernæring. Dette blir mer og mer sykelig. Endret 30. oktober 2023 av Frisk Frosk skrivefeil 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 30. oktober 2023 #90059 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Kjedeligste middagen jeg har sett på lenge. Spaghetti med sparsommelig hvit saus og asparges. De får spise hva de ønsker, men dette var triste greier. Hvis hun forsøker å inspirere på matfronten, har hun mye å lære. Stor kontrast til f.eks. Desiree Andersen som alltid har fargerike retter og tar delikate bilder i tillegg. Enda verre, hvorfor vise frem den lille porsjonen? Ser ut som en forrett eller en barneporsjon. Hun vet godt at folk reagerer, kanskje hun burde tenke over hva slags signaler det sender. Er for mye å håpe på at Caroline Berg Eriksen er sitt ansvar bevisst i denne påvirkerindustrien. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Endret 30. oktober 2023 av Snødronninga 27 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stargaze Skrevet 30. oktober 2023 Populært innlegg #90060 Del Skrevet 30. oktober 2023 Snødronninga skrev (5 minutter siden): Kjedeligste middagen jeg har sett på lenge. Spaghetti med sparsommelig hvit saus og asparges. De får spise hva de ønsker, men dette var triste greier. Hvis hun forsøker å inspirere på matfronten, har hun mye å lære. Stor kontrast til f.eks. Desiree Andersen som alltid har fargerike retter og tar delikate bilder i tillegg. Enda verre, hvorfor vise frem den lille porsjonen? Ser ut som en forrett eller en barneporsjon. Hun vet godt at folk reagerer, kanskje hun burde tenke over hva slags signaler det sender. Er for mye å håpe på at Caroline Berg Eriksen er sitt ansvar bevisst i denne påvirkerindustrien. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Signalene hun sender, og vil sende, er tydeligvis: jeg er tynn, jeg løper hele tiden, jeg spiser bittelitt. Løpingen gjør hun for å holde seg tynn, ikke for å bli god til å løpe. Da hadde hun spist mer. Hun driver yoga for å vise kropp, ikke for å lære bort yoga. Da hadde hun hatt fokus på å legge sjelen i å gjøre det riktig. Ikke bare trekke inn magen, og holde pusten med høye skuldre. Hun formidler INGENTING som kan friste normale folk til å «trene» med Netfit. Strategien er feilslått, totalt 42 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå