Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Husker jeg feil, eller har ikke CBE/LKE tidligere uttalt på Netfit-kontoen at yoga IKKE er god trening om man ønsker å bli sterkere/bedre trent? Men nå har de likevel yoga innenfor dette "sterk & atletisk" programmet? Blir veldig motstridende det de sier. 

Endret av Sinccis
Skrivefeil
  • Liker 31
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

reiseglad skrev (12 minutter siden):

Er det en sammenheng mellom sterk og atletisk, og yoga? Jeg mener, skal jeg bli sterk og atletisk - skal jeg da velge å satse på yoga? Jeg spør fordi jeg ikke har peil, men jeg tror muligens jeg ville satset på styrketrening?

Men det er jo holistisk!

🤯

• Liker 18
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving
Sinccis skrev (57 minutter siden):

Husker jeg feil, eller har ikke CBE/LKE tidligere uttalt på Netfit-kontoen at yoga IKKE er god trening om man ønsker å bli sterkere/bedre trent? Men nå har de likevel yoga innenfor dette "sterk & atletisk" programmet? Blir veldig motstridende det de sier. 

Dette ble diskutert rundt side 3054 i tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bevegelsen/posen (vet ikke hva det heter) hennes ser så fryktelig vond ut. Ribbena og korsryggen skriker der hun står og vaier. Ser ut som hun ber om nåde for sitt liv. Jeg fikk IKKE lyst til å starte med yoga etter å ha sett dette i hvert fall. Liker å trene med noe mere bekledning også, halvnaken er ikke min greie. Er det sånn i yoga? 

Oi ! Nå så jeg, på hennes egen konto, der hun ligger på ryggen og prøver å få ribbeina opp i taket. Det så veldig vondt ut. 😬

Endret av loffen
  • Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barneeksponeringen er klart det  verste med dette ekteparets "bedrift", men yogaen er virkelig prakteksempel på å ha NULL selvinnsikt og et latterlig stort selvbilde. Hun kan ikke yoga, over hodet!
Jeg forstår ikke at dette ikke er på kanten av lovlig? Har man virkelig lov til å bare si man er trener og så feiltrene folk totalt?
Dette er jo potensielt veldig skadelig, men først og fremst skader hun vel bare seg selv med disse gale yogaposeringene sine, kan ikke fatte at noen vil gå på dette, det er så ufattelig talentløst og blottet for kompetanse.

• Liker 34
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, loffen said:

Den bevegelsen/posen (vet ikke hva det heter) hennes ser så fryktelig vond ut. Ribbena og korsryggen skriker der hun står og vaier. Ser ut som hun ber om nåde for sitt liv. Jeg fikk IKKE lyst til å starte med yoga etter å ha sett dette i hvert fall. Liker å trene med noe mere bekledning også, halvnaken er ikke min greie. Er det sånn i yoga? 

Oi ! Nå så jeg, på hennes egen konto, der hun ligger på ryggen og prøver å få ribbeina opp i taket. Det så veldig vondt ut. 😬

Trent yoga fra og til i 25 år og aldri sett noen gå i så lite klær, men det er kanskje litt mer sånn på treningssentre der influencere går for å vise seg frem. Jeg har alltid gått på dedikerte yogaskoler og det er så totalt motsatt av alt CBE viser.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (4 minutter siden):

Oi sier jeg og! Må være den eneste «yoga-influenceren» jeg bare blir sinna av å se på, har ingenting å gjøre i yoga-verdenen dette. Dette er psyk posering og som andre sier, kun for å kunne posere i vei. I sin ureflekterte Barbie-boble. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er jo åpenbart at yogaen er en ny poseringsarena, men kanskje ikke for alle følgere, er sikkert 10-20 som kan tenke seg dette «kurset».  Se heller på YouTube, gratis 30-45 min yinyoga med profesjonelle folk, er mitt tips. 

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så gjerne likt å sett noen proffe yoga-instruktører komme på banen og diskreditere CBE/NetFit sin yoga

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (25 minutter siden):

Skulle så gjerne likt å sett noen proffe yoga-instruktører komme på banen og diskreditere CBE/NetFit sin yoga

Ja! Jeg skulle ønske at myndigheter, media og bransjemiljøer kommer på banen -  både når det gjelder proana, eksponering av barn,  usunt kroppsfokus, barbie-yoga, overforbruk osv. osv osv. F.eks det som skjedde med disse damene med skjønnhetsklinikken og kvinnehelse. Miljøer med litt pondus reagerte og da skjedde det noe bra. Men virker som cbe er fredet for alt  - kun oss vanlige som reagerer og det blir bortfeid som hat og stakkars lille meg. Sjukt!

• Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingo skrev (19 minutter siden):

Ja! Jeg skulle ønske at myndigheter, media og bransjemiljøer kommer på banen -  både når det gjelder proana, eksponering av barn,  usunt kroppsfokus, barbie-yoga, overforbruk osv. osv osv. F.eks det som skjedde med disse damene med skjønnhetsklinikken og kvinnehelse. Miljøer med litt pondus reagerte og da skjedde det noe bra. Men virker som cbe er fredet for alt  - kun oss vanlige som reagerer og det blir bortfeid som hat og stakkars lille meg. Sjukt!

Er nok fordi Caroline Berg Eriksen er blitt en ubetydelig influencer uten påvirkningskraft. De færreste har vel noen innsikt i hva de driver med. Derfor er de uinteressante for de fleste. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (50 minutter siden):

Blir ikke overrasket om Yoga-Åge plutselig dukker opp i kommentarfeltet for å fortelle at Caroline gjør alt riktig.

• Liker 37
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (17 minutter siden):

Er nok fordi Caroline Berg Eriksen er blitt en ubetydelig influencer uten påvirkningskraft. De færreste har vel noen innsikt i hva de driver med. Derfor er de uinteressante for de fleste. 

Sant nok!  Antall følgerne er helt klart heller ikke synonymt med engasjement /påvirkningskraft her. Men dessverre er bedriften relevant nok for diverse medier til å ha henne med i program på TV med synging og mat bl.a. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, hvalstad45 said:

Trent yoga fra og til i 25 år og aldri sett noen gå i så lite klær, men det er kanskje litt mer sånn på treningssentre der influencere går for å vise seg frem. Jeg har alltid gått på dedikerte yogaskoler og det er så totalt motsatt av alt CBE viser.

Ja, ikke sant, jeg har også gått mye på yoga over 20 år og aldri sett så lite klær noe sted. Eller så feil posering av en "instruktør". 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det her for et sirkus?! Bildet hvor hun ligger bakover med ekstremt utstikkende ribbein og en "middagstallerken" bestående av 50 gram pasta og 2 asparges. Hva er det for slags mat for en person som løper mil etter mil...

• Liker 38
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy13 skrev (1 time siden):

Hva er det her for et sirkus?! Bildet hvor hun ligger bakover med ekstremt utstikkende ribbein og en "middagstallerken" bestående av 50 gram pasta og 2 asparges. Hva er det for slags mat for en person som løper mil etter mil...

Med slike publiseringer kan man fastslå:

Caroline Berg Eriksen, Treasures AS og Netfit AS = reinspikka proana-aktører.

Hjelper ikke da å legge ut masse godterier som besøkende barn skal spise.

Det de fronter er at voksne som trener mye, nesten ikke skal spise, og det som skal spises skal være lite variert og ha lite ernæring.

Dette blir mer og mer sykelig.

Endret av Frisk Frosk
skrivefeil
  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedeligste middagen jeg har sett på lenge. Spaghetti med sparsommelig hvit saus og asparges. De får spise hva de ønsker, men dette var triste greier. Hvis hun forsøker å inspirere på matfronten, har hun mye å lære. Stor kontrast til f.eks. Desiree Andersen som alltid har fargerike retter og tar delikate bilder i tillegg. 

Enda verre, hvorfor vise frem den lille porsjonen? Ser ut som en forrett eller en barneporsjon. Hun vet godt at folk reagerer, kanskje hun burde tenke over hva slags signaler det sender. Er for mye å håpe på at Caroline Berg Eriksen er sitt ansvar bevisst i denne påvirkerindustrien.

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

IMG_2522.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 27
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...