Laia Skrevet 30. oktober 2023 #90001 Del Skrevet 30. oktober 2023 Isild skrev (1 time siden): Godt spørsmål, håper noen med kompetanse på dette har tid til å svare. "Kun 5 plasser igjen" oppfordrer til å skynde seg, og gir inntrykk av at noe er ettertraktet. 5 plasser av hvor mange? 50? 10? 7? Det minner meg om bløffekurset til ABD. Hun klarte å få kurset til å høres veldig ekslusivt ut, mens det i realiteten etterhvert kom frem at hun var ute og "shoppet" småbloggere, fikk de til å føle seg utvalgt osv. Til med advokaten sin fikk hun til å lyve. "Det gikk litt over stokk og stein fordi kurset ble så populært". Iallefall, det var markedsføringen av det jeg føler blir litt i samme gate. "Dette er SÅ populært, selveste DU har mulighet til å bli med, hvis du blir med NÅ". Det er godt mulig at det var ABD kurset jeg hadde i minne. Husker godt oppstyret rundt det kurset. Og ja, håper noen husker disse sakene og kan friske opp litt i dette. Jeg mener også at den famøse treningsreisen til Netfit, som til slutt ble «utsatt» (les: kansellert) også brukte et slikt lokkemiddel (type: «noen få ledige plasser, skynd deg å kjøp for det blir straks fullt»). Jeg kan ikke se at dette er helt innafor? Og i tilfelle jeg tar feil; bør det ikke som en minste betingelse vise i bookingsystemet hvor mange plasser som er tilgjengelig? (slik som f.eks. ved booking av kinobilletter o.l).? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 30. oktober 2023 #90002 Del Skrevet 30. oktober 2023 Bulsara skrev (3 timer siden): Ja, jeg skjønner hva du mener. Fikk en opplevelse av at de bildene der det poseres i kostymer tenderte mot seksualisering av barn. Det var noe med oppstillingen og blikkene de (tydelig var instruert til) viste. I kombinasjon med sminken. Skikkelig, skikkelig trist 😰 100% enig. Sminke og uttrykk. Groteskt, og forferdelig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 30. oktober 2023 #90003 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Det er stor forskjell på Halloween-sminke og sminke slik voksne kvinner sminker seg for å forskjønne/være sexy. Når en influenser legger ut bilder av småpiker med voksensminke og kyssemunn er det så feil at det gjør vondt. Bortsett fra pedovibbene det sender ut, blir man minnet om alle de triste skjebnene til amerikanske jenter som blir presset til å delta på beauty pageants. https://wampuscatstudentnews.com/3360/opinion/the-dark-side-of-child-pageantry/ Skremmende lesning. Jeg lurer på om ikke konkurransen om det peneste og søteste barnet i stor grad har flyttet seg over til SoMe? Det flommer over av slike bilder, bilder av sminkede barn, bilder hvor det er brukt filter, barn som poserer slik voksne gjør (les sexy) … 😭 Endret 30. oktober 2023 av Pust Rettet feil 36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 30. oktober 2023 #90004 Del Skrevet 30. oktober 2023 Laia skrev (4 timer siden): Godt mulig jeg tar feil her, men er det innenfor markedsføringsloven å bruke uttrykk som «kun 5 plasser igjen» o.l.? Jeg har et vagt minne fra en lignende case der dette ble påpekt, men klarer ikke å huske hvem/når. Veldig fint om noen som har kompetanse på dette området kunne belyst dette litt. Var det mere enn 5 plasser?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 30. oktober 2023 #90005 Del Skrevet 30. oktober 2023 Kleenex skrev (34 minutter siden): Var det mere enn 5 plasser?? Ja det kan man godt lure på…..hva er dette egentlig? Er det «live» treningsøkter med Caroline? Da kan det jo være logisk at det er begrensning i antall deltagere (hvis intensjonen er å følge disse grundig opp). Eller er Sterk & Atletisk bare en funksjon i appen? Og hvorfor skulle det i så tilfelle være begrensninger i deltagerantall? Innrømmer at jeg ikke forstår helt hva dette programmet faktisk er. Men mitt hovedanliggende var å finne ut om det faktisk er lov å bruke formuleringen «kun 5 ledige plasser igjen» i markedsføring. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. oktober 2023 #90006 Del Skrevet 30. oktober 2023 MÅ man ha fake oliventre og struttende stuss for å vise yoga? 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. oktober 2023 #90007 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) FruRosa skrev (9 minutter siden): MÅ man ha fake oliventre og struttende stuss for å vise yoga? De bør jobbe bittelitt med lyssettingen hvis de skal lage en instruksjonsvideo. Jeg skjønner ikke hvorfor de vil ha det så mørkt? OG hvorfor hun har så lite klær på? Jeg har sikkert vært på 100 yoga-klasser på mitt treningsstudio, og ingen trener i bh-en. (det er dessuten ikke lov engang der jeg trener. Endret 30. oktober 2023 av pøbelsara 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. oktober 2023 #90008 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) "Nå skal jeg lage yoghurt til netfit og bli sterk og atletisk. Vin står på planen." Attevarr? Det er noe alvorlig galt med formidlingsevnen når utstudert posert kropp på instavennllg yogamatte foran et kunstig tre hjemme i stua etterfølges av ord som kan misleses ved første øyekast. Dette grunnet tidligere fadeser friskt i minne som pupp på kjøkkenet og synlig manglende engasjement og progresjon inenfor trening, samt kunnskapen om et intensivkurs i "yogainstruktør" for folk uten yogaerfaring, der kurset i seg selv var et reklamesamarbeid der "skolen" The Shala selger "sertifisering" og alle består. Yogainstruktøren lager yogaprogram mens hun poserer med skuldrene oppunder ørene. Helt typisk yoga, det der. Kan det bli mer falskt? (RIP MP) Endret 30. oktober 2023 av Revenge o'Cavatina Feil 34 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kambolini Skrevet 30. oktober 2023 #90009 Del Skrevet 30. oktober 2023 FruRosa skrev (2 timer siden): MÅ man ha fake oliventre og struttende stuss for å vise yoga? Jeg fikk litt sjokk når jeg så videoene her på Instagram. Altså, det må være tull?! Det ser helt grusomt ubehagelig ut å suge inn magen så ekstremt mye, i tillegg til å skyve baken maks ut. Hvis hun har så dårlig selvbilde synes jeg oppriktig synd på henne. Men egentlig tenker jeg at dette må være en spøk… 46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 30. oktober 2023 #90010 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hvis det finnes dårlig selvbilde i Kulås-heimen er den selvforskyldt etter årevis med ivrig redigering, filterbruk og krampaktig posering for å fremstå som noe annet enn seg selv i virkeligheten. Den fremstilte versjonen av Caroline Berg Eriksen, direktør og styreleder i Treasures samt posør og "coach" for Netfit, finnes ikke. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. oktober 2023 #90011 Del Skrevet 30. oktober 2023 Betimelig spørsmål i kommentarfeltet på yogavideoen fra forrige uke. Men ikke noe svar da… https://instagram.com/netfit.no?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA== 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rufs Skrevet 30. oktober 2023 Populært innlegg #90012 Del Skrevet 30. oktober 2023 Elsk på @FruJohansen 47 6 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 30. oktober 2023 Populært innlegg #90013 Del Skrevet 30. oktober 2023 Rufs skrev (20 minutter siden): Elsk på @FruJohansen Når alt egentlig er feil 😅 Men viktigere å suge inn magen, stikke fram ribbena og dytte ut stussen osv. Utrolig uprofesjonelt 😳 52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 30. oktober 2023 Populært innlegg #90014 Del Skrevet 30. oktober 2023 Rufs skrev (22 minutter siden): Elsk på @FruJohansen Skulle tro CBE hadde stått modell for den nederste illustrasjonen. 51 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 30. oktober 2023 #90015 Del Skrevet 30. oktober 2023 FruRosa skrev (6 minutter siden): Skulle tro CBE hadde stått modell for den nederste illustrasjonen. Noe av det villeste 😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 30. oktober 2023 #90016 Del Skrevet 30. oktober 2023 FruRosa skrev (11 minutter siden): Skulle tro CBE hadde stått modell for den nederste illustrasjonen. CBEs variant er faktisk verre enn "not this". Men det er sikkert viktigere å viser superinnsuget mage og ikke minst... temaet i det siste.... h e s t e h a l e n... vises jo så dårlig hvis man gjør øvelsen korrekt... Det er virkelig bra at CBE og Netfit AS viser hvor elendig nivået er på deres trenere, og hva de selv mener er kvalitet. Fint at hun og Netfit AS avslører hvor elendig kvalitet dette er, og at ingen (!) bør betale for noen tjenester fra dem. Ikke rart Apollo fraskrev seg alt ansvar for treningdelen av den treningsreisen de egentlig skulle arrangere sammen med Netfit AS. 34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 30. oktober 2023 #90017 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg vet jeg har skrevet det før, men jeg får så mange Villa paprika vibber av det denne bedriften driver med nå. Luftslott. Tror de virkelig at det hun viser er verdt å betale 599 for? Hun har jo fortsatt ikke styrke i kroppen etter såå mange år, i tillegg til at øvelsene ikke blir riktig utført, hvordan kan det være lov å holde på med dette? Og hvor useriøst blir det ikke å holde pusten når du driver med Yoga??? Jeg klarer ikke å forstå at de virkelig mener dette seriøst? 42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 30. oktober 2023 #90018 Del Skrevet 30. oktober 2023 Dårlig reklame for det derre kurset også, shala etellerannet. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 30. oktober 2023 #90019 Del Skrevet 30. oktober 2023 vinterskog skrev (26 minutter siden): Dårlig reklame for det derre kurset også, shala etellerannet. The Shala. Man ser jo nå kvaliteten på kurset de tilbyr, når de tar inn personer uten særlig erfaring med yoga, og de har kuttet så mye av den undervisningen som kreves for å få det sertifikatet The Shalas yogaelever får. Useriøst fra a til å. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 30. oktober 2023 #90020 Del Skrevet 30. oktober 2023 Er det en sammenheng mellom sterk og atletisk, og yoga? Jeg mener, skal jeg bli sterk og atletisk - skal jeg da velge å satse på yoga? Jeg spør fordi jeg ikke har peil, men jeg tror muligens jeg ville satset på styrketrening? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå