Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Huff stakkars :ironi:

Hun hadde glemt yogamatten "der hun var borte i august/september".

Ikke rart hun ikke har vist yoga på lang tid, det finnes sikkert ikke muligheter til å kjøpe seg ny matte selv om savnet har vært stort! :ironi:

Screenshot_20231011-121027_Instagram.jpg

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (5 minutter siden):

Ikke rart hun ikke har vist yoga på lang tid, det finnes sikkert ikke muligheter til å kjøpe seg ny matte selv om savnet har vært stort! :ironi:

Det går nok helt sikkert ikke an å bruke noe som helst annet som underlag for yoga enn akkurat den matten nei.

Men fint at hun opplyste om det, for denne informasjonen var høyst viktig (og sikkert mange som har lurt på /spurt hvorfor ikke yoga har blitt vist i det siste! )

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (Akkurat nå):

Yogamatter er dyrt, da. 🙃

Har du Chloeveske og Pradabriller så bør ikke en yogamatte velte budsjettet ;)  

Men vi får vel applaudere henne for å for en gang skyld ikke ha kjøpt inn noe ekstra søppel og bidra til fast fashion-industrien. En god yogamatte kan man visst vente på! 👍🏼 det får være tommel opp det. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi, shit! Der gemte hun neeesten yoga-narrativet. Var på tide å minne følgerne på at hun også er en dedikert yogi. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som virkelig elsker yoga (og er yogalærer) går nok helt i stå uten yogamatta si ja. 

Det er så syltynt det de produserer av innhold for tiden at det er direkte flaut. Gøy for de at Kontent syns det er `kvalitetsinnhold` , men det er nå engang følgerne som avgjør det da - og det er INGEN positiv ståhei å spore fra noe som helst publikum lenger. 

De får hverken kunder, likes eller kommentarer ser det ut til. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingo skrev (15 timer siden):

Tror de har bomma litt på linken i innlegget sitt. For ved trykking på linken til Netfit havner man i Texas rett og slett ….🤪

IMG_3288.jpeg

Vet du, det går nesten ikke ann å være så useriøs… 🤭

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (9 minutter siden):

Vet du, det går nesten ikke ann å være så useriøs… 🤭

Herlighet for noe amatøropplegg de har landa på. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Der jeg var borte - seriøst😱

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

En som virkelig elsker yoga (og er yogalærer) går nok helt i stå uten yogamatta si ja. 

Det er så syltynt det de produserer av innhold for tiden at det er direkte flaut. Gøy for de at Kontent syns det er `kvalitetsinnhold` , men det er nå engang følgerne som avgjør det da - og det er INGEN positiv ståhei å spore fra noe som helst publikum lenger. 

De får hverken kunder, likes eller kommentarer ser det ut til. 

På et innlegg nå står hun i treningstøy, bar mage selvfølgelig, og trekker inn magen alt hun greier mens hun poserer - ene armen ut til siden for selfie-video, vender seg lett bort fra kamera, gnir seg i øyet med andre hånden, mens hun forsøker å gjespe/se lidende ut mens hun stønner. Og under en tekst om at det er så tungt i dag, så trøtt, vært våken i timer, skylder på været.

Tomt, ingenting, ikke noe å dele med andre. Og dette kaller hun/de jobb...

• Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (16 minutter siden):

På et innlegg nå står hun i treningstøy, bar mage selvfølgelig, og trekker inn magen alt hun greier mens hun poserer - ene armen ut til siden for selfie-video, vender seg lett bort fra kamera, gnir seg i øyet med andre hånden, mens hun forsøker å gjespe/se lidende ut mens hun stønner. Og under en tekst om at det er så tungt i dag, så trøtt, vært våken i timer, skylder på været.

Tomt, ingenting, ikke noe å dele med andre. Og dette kaller hun/de jobb...

Det ser ut til at de når et nytt bunn-nivå med Kontent. Det kan se ut til at det skal tviholdes på thinspo-poseringsfrue og et fiktivt "treningsunivers". 

Dette er ikke bedre enn andre hvermansens selvopptatte treningsdagbøker på nettet, de er det hundretusenvis av. Overhodet ikke inspirerende for andre. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 minutt siden):

Det ser ut til at de når et nytt bunn-nivå med Kontent. Det kan se ut til at det skal tviholdes på thinspo-poseringsfrue og et fiktivt "treningsunivers". 

Dette er ikke bedre enn andre hvermansens selvopptatte treningsdagbøker på nettet, de er det hundretusenvis av. Overhodet ikke inspirerende for andre. 

Jeg tror de er forbi å ønske å inspirere.

Og elendig reklame og referanse for Kontent også. Vanskelig å se at Kontent har annet enn negativ påvirkning på Treasures AS og Netfit AS. Og det er nesten "godt" gjort å greie disse til å bli enda verre enn de var før samarbeidet med Kontent.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (25 minutter siden):

Der jeg var borte - seriøst😱

Man mister kanskje kontakt med språk og formuleringer når man lever i en boble hjemme. Blir litt "utrent". 

"Der jeg var borte" er like dårlig Norsk som å skrive at hun "flagrer" på flaggdager. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Jeg tror de er forbi å ønske å inspirere.

Og elendig reklame og referanse for Kontent også. Vanskelig å se at Kontent har annet enn negativ påvirkning på Treasures AS og Netfit AS. Og det er nesten "godt" gjort å greie disse til å bli enda verre enn de var før samarbeidet med Kontent.

Veldig enig med deg. Så langt ser det ut til at Kontent blir de som skal hjelpe de på vei til et "new low". 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (15 timer siden):

Helt naturlig selvsagt😅

622D51F7-6085-45DB-BC77-7F6270A6A1AE.png

Har kommet frem til at disse mørke bildene er den eneste måten de klarer å få posøren til å se innhul i ansiktet og et snev av muskuløs ut ute altfor åpenbar redigering, gjennom lys og skygge og regulering av high og low lights.

Posøren ser ikke slik ut i virkeligheten. Hvert eneste bilde fra den kanten burde merkes med "retusjert person" være seg reklame for negler, hårprodukter eller @Netfit.

• Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt på disse "åh hardt å stå opp idag, skylder på været" storiene, hvor hun liksom "klager", både over tunge bein og trøtthet.

Storien ble lagt ut for 8 timer siden, da hadde hun allerede vært oppe noen timer.. Jeg er på jobb til sju hver dag, da har jeg stelt meg, gjort klart til levering av barn og reisevei til jobb, noe jeg tror er en lik hverdag for de aller fleste andre 🤷‍♀️ 

Er det et forsøk på å vise at hun ikke er så "flink" som hun egentlig fremstår, en måte å prøve og endre imaget sitt? Eller er det rett og slett noe hun anser som "content" og deler fra hverdagen sin? det blir så tomt...?

Dersom hun vil inspirere så er det positivitet og ærlighet de allerfleste inspireres av, og ikke minst at ting er gjennomført. Hun vakler sånn i innholdet sitt, sier at hun er et A menneske, elsker å stå opp tidlig, og trene tidlig, mens i neste øyeblikk prøver hun å vise det motsatte.. Man klarer jo ikke å tro på det som selges, uavhengig om man har følgt henne i årevis eller 6 måneder, når det varierer mellom "jeg elsker å trene" og "jeg elsker salat og grønnsaker" "jeg lever for yoga" i partallsuker til "det er hat å trene" og "pizza og pasta uten grønnsaker" "null yoga" i oddetallsuker. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (21 timer siden):

Jeg sendte en melding og lurte på om de har noen dokumentasjon på disse uttalelsene, da det er stikk motsatt av hva alle andre anbefaler. Spent på om jeg får svar😊

Fikk du svar? Blokkert? 😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...